Cytuj:
The Current System
In the current system, you can craft anything anywhere.
The Harder-Core System
After some initial conversations and reading through the feedback, it may be possible for us to do a system like this: Tier 1 items will still be craftable anywhere, so everyone will still be able to do some crafting. Tier 2 and Tier 3 items (the highest quality items) will require a player city and will require traveling to that player city to actually craft them. Some crafting skills will still be doable anywhere (alchemy was mentioned, though you would still need to be in a guild with a player city to make high end items), but more realistic things like armor and weapons would require you to go to your player city and do the crafting there.
A więc pytają się graczy jak ma wyglądać crafting. Nie ma szans na tak skomplikowany system jak byl w uo, eq czy vanguardzie. Nie mają na to pieniedzy i czasu ( oryginalne slowa devsów). Wiec do wyboru daja te dwie opcje. Wyglada to troche źle, gdyż samo siekanie mobów w dzisiejszych czasach nie wystarczy a dobry crafting to podstawa dobrego community. Crafting nie powinien byc dla wszystkich i nie powinien być pospolity. Sam nie wiem co myslec, czas pokaże choć nie widze tego w kolorach, przy braku tak podstawowego czynnika zawierania znajomości.