mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 1 lut 2008, 14:26 
Cytuj  
My na Bedevere przeżywamy reaktywacje, lookn'ijcie:

1
2
3
4 - EFEKT po jednym run'ie :D

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 21:55 
Cytuj  
Ładnie to wygląda, muszę przyznać...
I dobrze, że ciągniesz gildię.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2008, 10:34 
Cytuj  
cholera zatęskniło mi się :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2008, 11:31 
Cytuj  
ehh mi tez ciagle sie teskni.
ale od zera do bohatera daleka droga...

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lut 2008, 11:42 
Cytuj  
Od razu tam dluga, moze 2 dni /played do 50 tki, reszta zalezy od ciebie :)

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2008, 07:57 
Cytuj  
a jak wyglada sprawa ze sprzetem? Ja mam scouta, theurga i armsa, ktorzy zatrzymali sie na SI - mam aktywowane catacombs z tego co pamietam.


_________________
TBH!

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 12 lut 2008, 11:52 
Cytuj  
Na serwerach ToA - kiepsko, musialbys sie troche pomeczyc zeby zrobic dobry template (tj taki ktory da ci wiecej niz 10s zycia w rvr)
Na classic, jesli masz sprzet SC i staty pod max dla SI podciagniete to spokojnie da sie grac. No ale classic to tylko na US, w EU nikt juz tam nie gra.

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2008, 18:08 
Cytuj  
no mowilem o moich charach na bedevere - ktos cos mowil, ze wiekszosc rzeczy mozna za BPsy kupic...


_________________
TBH!

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2008, 20:58 
Cytuj  
morf, jak mogles nie dac ss z koniami :>
Obrazek

Edit: juz wiem czemu. ss zrobiony 2 dni po twoim poscie...

za BP mozna kupic MLexp, ML encountery, artefakty, scrolle do nich, CL exp i bizuterie ktora zazwyczaj jest uzywana w high-endowych template'ach.
Teraz zamiast do TOA chodzi sie na farme smokow czy to na classic czy na zwyklych serwerach.
Chociaz prawie wszystko co potrzebne mozna dostac w housingu jak sie ma setki platow.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 10:39 
Cytuj  
Twigg napisał(a):
Chociaz prawie wszystko co potrzebne mozna dostac w housingu jak sie ma setki platow.


A dodam, ze o te setki platow teraz bardzo latwo, a i ceny duzo nizsze niz kiedys. Ot, prawo ekonomii i zmora wszystkich wirtualnych swiatow ;)

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 11:12 
Cytuj  
Jak na mój gust trudniej zdobyć rzeczy na classic niż na ToA. Ponieważ tam musisz mieć praktycznie all dropy z darkspire i dargona, natomiast na normalnych serwerach itemki rozbijają się na te z ToA, które są teraz bardzo łatwe w uzyskaniu, zwłaszcza artefakty za bps :P.

Ogólnie to jeśli się wie co i jak to w tydzień ma się postać 50 lvl RR5 templated :P, no ale oczywiście trzeba troszku popracować, ale w cale nie jest tak ciężko :>

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 14:15 
Cytuj  
a można kupowac itemy za bpsy i przekazywac je na 2go chara?
Pytam sie bo mam rr6+ scouta i rr4+ theurga/armsa - BPs z tych trzech może by wystarczyły na sprzęt dla jednego...

Czy bez dr/lotm mozna grac?


_________________
TBH!

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 15:04 
Cytuj  
Niestety nie da się przekazywać bp itemów, ale można kupić na innych ksiązki ( no ale to mogę ja kupić :P ).

Uważam, że mając rr6, a nawet i rr4 (kiedyś bps leciały szybciej) powinieneś być w stanie kupić wszystko co potrzeba... . 1 item = 1kbps cost.

Hmm DR or LoTM, dodaje coś takiego jak CL'li (champion level'e) które podnoszą co level troszeczkę HP oraz power (tak z 10-30 (zależy od rasy i klasy).

Dodatkowo DR pozwala Ci na posiadania na CL 5 champion weapon, ale można go zdobyć także z questów z dragonów.

No i mając CL'ki zyskujesz dodatkowo abilities takie sub-spell'e 20 lvl, typu dot, który castuje się 4s... (dex na to nie działa).

Jeżeli dasz radę grać z 200 HP mniej to praktycznie nie ma problemu :p.

W sumie teraz to i tak padasz na 2-3 ciosy jak się źle ustawisz, no chyba że jesteś moim wiziem i za sobą masz rr12 bota co spamuje heal'e bez kończenia się many w nieskończoność :D.

P.S

Twig Ty poważnie grasz na nowych ikonkach ?? :p jakim cudem lol

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:13 
Cytuj  
na scoucie mam 58k BPs a na theurgu 12k...


_________________
TBH!

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:31 
Cytuj  
a o ktorej gracie najczesciej na us serwach ? :o


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:34 
Cytuj  
Od godziny 20-stej, ogólnie to teraz raczej w piątki i soboty bo skończyło mi się wolne :p.

No to bps na pewno wystarczy ;)

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2008, 16:35 
Cytuj  
jeszcze by sie jakis template przydal dla theurga (jak coś masz) - dużo się pozmieniało tbh...


_________________
TBH!

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lut 2008, 10:32 
Cytuj  
Ze zmian najbardziej podoba mi sie nowy archery system, nigdy nie mialem takiego ubawu grajac hunterem :>

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2008, 10:42 
Cytuj  
no wlasnie fap, opowiedz cos o tych zmianach. w koncu ma to jakies rece i nogi? szkoda ze wprowadzili te zmiany w momencie jak gra umiera :-/

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lut 2008, 15:00 
Cytuj  
Caly stary system archery wylecial, nowy dziala na takich samych zasadach jak magia.

W specu archery wyladowaly wszystkie self buffy z beastcrafta.
Luk nie uzywa strzal - rozdzaj obrazen zmieniasz sobie na zasadzie insta buffa. Jak chesz slash dmg to klikasz na czar 'slash arrows' i masz slash, etc.
Samo strzelania dziala tak jak czarowanie (tylko draw time dluzszy :)). Masz kilkanascie styli/czarow, w tym 4 zadajace obrazenia magiczne, celujesz klikasz, ot i cala filozofia. Strzaly mozna kolejkowac, tak samo jak czary.

RAsy majace wplyw na magery maja tez wplyw na archery (mastery of magery, mastery of focus).

Tyle zmian dla wszystkich, dla hunterow plus to zrownanie zasiegu luku z innymi lucznikami. Do tego piesek od ktoregos tam poziomu daje disease i ma fajna komende /frenzy, taki berserk na pare sekund (to samo u druida chyba).

Wiem jedno, nigdy, zadna klasa nie trzaskalem tak szybko RP. Wnioski moga byc dwa, albo hunter jest teraz overpowered albo ja jestem gimp i nie potrafie zadna inna klasa grac ;)

[EDIT] - patch note ci wkleje :>

Archery (Hunters, Rangers and Scouts)

This patch will implement functionality for the new Archery system. The mechanics of the system will be mostly in place, but delves of these attacks are still being tweaked.

- Archers have had their unique bow lines replaced with a new line, called "Archery".

- The Archery line contains 12 types of shots and several self buffs. The names of these abilities are still placeholders at this time, and will be updated in a later version in this patch cycle.

- The Pathfinding skill for Rangers has been merged into Archery, and all of the buffs from that line are now found in the Archery line (available to all Archer classes).

- Self buffs in Beastcraft have been replaced with the self buffs in the Archery Spec.

- New archery abilities are now available under the spells tab, under the Archery list.

- Archery damage and draw time are now affected by the Dexterity skill.

- Archery shots now have a minimum range of 200 units, except for the point blank shot.

- Archery shots now have different Endurance costs depending upon the shot.

- Archery shot types are as follows:

Standard Shot: Average range, draw time and damage.

Long Shot: Longer range, average draw time and slightly lower damage.

Power Shot: Shorter range, long draw time not affected by Dexterity; higher damage.

Point Blank Shot: Very short range, long draw time and high damage.

Critical Shot: Must be fired from stealth, very high damage, average range and average draw time.

Rapid Fire: Average range, short draw time and low damage.

Fire Shot: Heat damage, long draw time and shorter range.

Cold Shot: Cold damage, long draw time and shorter range.

Poison Shot: Body damage Direct Damage/Damage Over Time, long draw time and shorter range.

Acid Shot: Matter damage Direct Damage/Damage Over Time, long draw time and Shorter range.

Volley: Ground Targeted Arrow Volley will hit 3 times; damage increases with spec, as well as the number of enemies hit.

Siege Shot: Does damage to objects such as Keep Doors and Siege equipment.


Current known issues:

- Shield block, Bladeturn, Brittle Guards and Ablatives are not yet implemented.

- Icons are currently placeholders, and arrow effects are not yet implemented.

- Sounds are not yet implemented.

- Certain shots are not yet functioning when used against other players.

- The ability to choose damage types is not yet implemented.

- Realm Abilities are not finalized.

I jeszcze tutaj: http://daoc.catacombs.com/forum_news.cf ... ge=1486008

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.