lordyp napisał(a):
Aenima napisał(a):
~90% Player Skill
~ 10% rest
hm - to pograj sobie w GW albo w Fury - pierwsza bardzo popularna , bo bez abonamentu, druga juz prawie tak samo bez abonamentu bo tak słabo popularna
śmieszy mnie jak widze wypowiedzi, że gra będzie dobra jak najważniejsze będą skile , a sprzęt z marginalnym wpływem- jeśli tak ktos chce to niech gra w wyżej wymienione gry - niestety lub stety gry mmo opieraja się na długotrwałym expieniu , a wraz z kolejnym lvl rosną nie tylko staty , ale przybywają nowe skile , jak również można zakładać nowe , lepsze zbroje i broń - jeśliby itemy praktycznie nie miały wpływ na staty postaci - to nie miałoby sensu kupowanie kolejnych- leży wtedy cała ekonomia gry- zdaje się , że dla niektórych ekonomia w grze mmo jest wogole zbędna- szkoda mi Was , bo nie umiecie w pełni wykorzystać wszystkich możliwości jakie dają takie gry .
A mi szkoda twojej ogranicznej do bolu wyobrazni :<
No ok wlasciwie to kalamalem, wcale mi tego nie szkoda i mam to w dupie.
Jak wysilil makowke, i przeczytal ze zrozumieniem, to bys wiedzial ze (przynajmniej ja), pisałem na temat itemków których:
a)staty nie stackuja miedzy soba, jeden item == jeden stat. (oczywiscie zawsze bylby wybierany najwyzszy stat z posrod wszystkiego co jest zalozone)
b) zamiast boostowac podstawowe statystyki itemy moga dawac np. 100% ochorne przed jakimis czarami, mozliwosc uzycia jakiegos czaru, normalnie nie dostepnego dla postaci (klasy)
c) dawac buffy (tu najruzniejsze, od permametnego szybszego poruszania sie, po szybsze plywanie, wyzsze skakanie czy tam wolniejsze spadanie).
d) moga tez boostowac skile i featy (ale tak samo nie stackuja sie).
e), jakbys uwazniej przeczytal to bys zauwazyl, ze ja pisalem o rozwoju postaci opartym na skillach, featach, drzewkach, i roznych innych statystykach. Itemy powinny miec tylko role wspomgajaca a nie dominujaca -;-.
A przyklad z GW byl z dupy wziety bo to nie jest mmo -;-.