Chyba większośc osób z tego działa jeszcze nie zna Lil aka Huragana i nie wie że to jeden z bardziej perfidnych trolli na mmorpg.pl. Dyskutowanie z nim czy odpowiadanie na jego posty to po prostu masochizm, olać ciepłym moczem.
Cytuj:
Dlatego jesli mowa o pvp, podoba mi sie rozwiazanie WoW'a w postaci Aren.
No i właśnie na tym powinniśmy zakończyć dyskusje, open pvp jest dla ludzi których mierża rozwiązania zastosowane w wow, pvp ugłaskane, pod kontrolą, tak by broń boże nikomu sie nić smutnego nie przydarzyło, żebys broń bożę nie musiał "marnować" swojego cennego czasu na ratowanie kumpla , no bo xp i epaxy uciekają !
Ja akurat areny bardzo lubie i imo nie zaszkodzi jak są jedym z elementów pvp w jakiejś grze ale :
Cytuj:
...w ktorym zamyka sie ludzi w klatce. To nie jest mmo, tylko single player z elementami mmo, za ktory trzeba placic :<
QFT.
Anyway, żeby nie było za różowo, uważam że AoC sie średnio nadaje na chwile obecną jako gra open pvp. Uważam że gra która ma zawierać open pvp musi byc w 100% popporządkowana takiemu rozwiązaniu, to nie może być feature który można włączyć czy wyłączyć grając na takich czy innych serwerac.
Co imo w takiej grze powinno być :
a) Możliwość uniknięcia ganku, przy zastosowaniu środków bezpieczeństwa, pewnej dozy szczęścia i umiejętności.
b) Stosunkowo małe znaczenie 'levelu' i gearu postaci, to nie może być tak że lvl 70 zabija na luzie 5-6 lvl 10.
c) Zdecydowanie duże death penalty, takie które uniemożliwia zabitemu powrót do walki w ciągu kilku minut, bo jaki sens jest iśc na ratunek kumplowi którego ktoś kampuje, jak właściwie po zabiciu tego kogoś on traci 20 sekund na dobiegnięcie z res pointa, my tracimy te kilkanaście minut na dotarcie do miejsca konfliktu. Umożliwia to też przejęcie czasowej kontroli nad jakąś zoną. Najlepsza była by strata całego ekwipunku i odesłanie na drugi koniec świata w trumnie
.