Artsalah napisał(a):
Czy udało się też złagodzić (kolejna wada WoWa) Item Dependent (masz lepsze itemy = 99% wygranej) czy jest jakiś element skilla/zręczności/umiejętności.
Doszedlem do 10 lvl'a i jeszcze ciezko cokolwiek powiedziec, ale:
- jak mialem 7 lvl (Conqueror) to zaatakowal mnie 13 lvl hmm Barbarian chyba. Pierwszy wjechal mi w plecy, jak zobaczylem, ze 6 lvl'i wyzszy to sobie pomyslalem: oho, zaraz bede gryzl trawe
Jednak dzieki temu, ze mozna robic uskoki (dwa razy nacisnac na klawisz kierunku: WSAD), udalo mi sie uniknac jego combosow i szybko walka zmienila sie w taka, ze stalismy naprzeciwko siebie. Ona robil wow'owe mashing button, ja robilem uskoki i raz na jakis czas wykonywalem combo. Koniec koncow, roznica byla 6 lvl'i, gostek mnie zabil, ale zjechalem mu ponad 80 % zycia.
Walka melee vs melee wg mnie bedzie bardzo dobra, natomiast melee vs caster sam jestem ciekaw. Wydaje sie, ze bdb pomyslem jest stamina. Nie bedzie mozna bez konca gonic / uciekac, blokowac / parowac. Mi sie ogolnie podoba walka bo wyglada jak walka gladiatorow - troche pozycyjna (jak sie ludzie naucza walczyc) i troche na zasadzie kto kogo przechytrzy, a nie kto wcisnie wiecej buttonow, kto komu wskoczy na plecy. Wydaje mi sie, ze przy umiejetnym bazowaniu na unikach, parowaniu mozna sobie wypracowac calkiem niezla taktyke - i nie bedzie trzeba sie zaklikac na smierc poprzez uzywanie kolejnych kombosow.