mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 7
Dołączył(a): 17.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 17:03 
Cytuj  
Wg mnie to źle rozumiecie termin "wersja finalna", myślę że Funcomowi chodzi o to, że jak ktoś chce, to nie będzie musiał instalować nic więcej tylko grać na kliencie z EA ;) Bo ten EA jest retialem, ale prawdopodobnie zubożonym.

Bo prawdopodobnie wydanie pudełkowe będzie miało wersje 64bitową, lepsze tekstury etc.

Bynajmniej EA jest klientem retialowym, a nie jakąś betą, wiec to jak najbardziej jest wersja ostateczna ;) Ten sam program, aczkolwiek o mniejszym zasobie tekstur / bez obslugi 64bit.

A gra jest fajna, miło sie gra, dynamiczna :D Ładna graficznie, szczegolnie modele postaci, mniam ^^

**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 17:16 
Cytuj  
Czy mozna jakos scalowac UI? Dodawac nowe bary jeden nad drugin? Czy mzoan jakos zmienic by zamiast tych stzralek bylo cos innego?:D

Bo na jaksi filmikach widzialem ze zamiast tego koles mial polokrag i tak kierunki atakow , jak tak to jak to zrobic?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 17:52 
Cytuj  
ibas napisał(a):
Wg mnie to źle rozumiecie termin "wersja finalna", myślę że Funcomowi chodzi o to, że jak ktoś chce, to nie będzie musiał instalować nic więcej tylko grać na kliencie z EA ;) Bo ten EA jest retialem, ale prawdopodobnie zubożonym.
mam nadzieje ze właśnie tak jest

@Bloodleaf
to co ci powiedzieli moz eoznaczać wszystko. tzn to że bedziesz mógł grać na EA kliencie nie oznacza że pudełkowy nie bedzie np miał wiecej opcji - których nie musisz używac żeby grać.
może tez oznaczac że pudło nic nie daje.


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:10 
Cytuj  
Właśnie wysłałem drugiego maila w tej sprawie do FC , zobaczymy .


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Posty: 14
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:17 
Cytuj  
Panowie (i panie :) ), a może by ktoś się tak pokusił o porządną recenzje co i jak to wygląda, choćby w porównaniu do najpopularniejszej gry MMORPG jakim jest WoW ? Myślę, że nie tylko mnie to bardzo interesuje.

Przede wszystkim w sprawach najistotniejszych:
Mianowicie fakty o których każdy zainteresowany czytał, czyli:

walka, questowanie, świat (czy żyje, czy tylko można o nim powiedzieć, że jest), ''flow'' gry itp. Wiem, informacje o wszystkim są na stronach gry i fanowskich, widziałem tony już filmików. Jednak interesuje mnie porównanie gracza z WoW z pierwszej ręki. Czy udało się uniknąć wad WoWa (farma i przymuszanie do niej itp), czy wręcz przeciwnie, jest jeszcze gorzej. Jak sprawdzają się te ''rewolucyjne rozwiązania" w praktyce. Czy ciągłe maximum uwagi w walce i większe skomplikowanie (dla mnie rewelacja) nie przeszkadza na dłuższą metę ? Czy udało się też złagodzić (kolejna wada WoWa) Item Dependent (masz lepsze itemy = 99% wygranej) czy jest jakiś element skilla/zręczności/umiejętności. Pytań mógłbym jeszcze wyliczać wiele, jednak wiem, że to jeszcze zbyt wcześnie by rzetelnie coś powiedzieć. Mimo wszystko odświeżam ten temat od rana i z niecierpliwością czekam na coś więcej niż 2 zdania, że jest ok :)

Pozdrawiam ciepło i dziękuje z góry za odpowiedzi.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:20 
Cytuj  
Jak ci się chce, to sobie sam napisz...


_________________
...


Posty: 14
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:25 
Cytuj  
Gdybym grał w grę, proszę mi wierzyć, napisał bym. Moja wiedza jednak opiera się wyłącznie na tym co zobaczyłem / przeczytałem na stronach www / youtube. :roll:

Pozdrawiam ciepło

EDIT: Przepraszam, zapomniałem się przywitać tak w ogóle. Czytam Was już kilka latek, ale chyba dopiero teraz coś mnie tknęło żeby trochę naskrobać (jest okazja). Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:30 
Cytuj  
Poczytaj ten i inne tematy. Uwierz mi. Ja też nie grałem na becie a teraz na EA, a wiem wszystko na bieżąco. Jak się ma sprawa z grafiką, questy, levelowanie, walka, postacie itp. Po prostu złóż sobie w całość wszystkie posty, a będziesz miał taką recenzję, jakiej ci nikt nie napisze.


_________________
...


Posty: 14
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:34 
Cytuj  
Hehehe, takim leniem to ja nie jestem. Przeczytałem większość topików w dziale Age of Conan. Przewierciłem stronę oficjalną i trochę forum. Jednak wszystko co wyczytałem to tak naprawdę albo opinie jeszcze z bety, albo informacje czysto teoretyczne. Wiem jak co wygląda, filmiki widziałem. Jest cudnie, jest super... jednak nadal brakuje mi takiego mieska, czyli porównanie do najpopularniejszego WoWa przez kogoś. No nic, dzięki i za takie info :)

Pozdrowionka

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 07:33 
Cytuj  
@Desh dostałem odpowiedź od FC ,pytałem ich o obsługę 64 ogólnie i czy planują poprawę grafy ect w nastepnych patchach na EA kliencie.

"We will be releasing several patches over the next few days, however
I have no information about a 64 bit client at this time."

Pytałem sie gostka wprost czy klient retail ma obsługę 64 , więc wychodzi na to że EA klient będzie wersja finalną.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 07:42 
Cytuj  
Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0
miało być 64 nie ma

dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz.
Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być


_________________
psn

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 07:49 
Cytuj  
Artsalah napisał(a):
Czy udało się też złagodzić (kolejna wada WoWa) Item Dependent (masz lepsze itemy = 99% wygranej) czy jest jakiś element skilla/zręczności/umiejętności.

Doszedlem do 10 lvl'a i jeszcze ciezko cokolwiek powiedziec, ale:

- jak mialem 7 lvl (Conqueror) to zaatakowal mnie 13 lvl hmm Barbarian chyba. Pierwszy wjechal mi w plecy, jak zobaczylem, ze 6 lvl'i wyzszy to sobie pomyslalem: oho, zaraz bede gryzl trawe :D
Jednak dzieki temu, ze mozna robic uskoki (dwa razy nacisnac na klawisz kierunku: WSAD), udalo mi sie uniknac jego combosow i szybko walka zmienila sie w taka, ze stalismy naprzeciwko siebie. Ona robil wow'owe mashing button, ja robilem uskoki i raz na jakis czas wykonywalem combo. Koniec koncow, roznica byla 6 lvl'i, gostek mnie zabil, ale zjechalem mu ponad 80 % zycia.

Walka melee vs melee wg mnie bedzie bardzo dobra, natomiast melee vs caster sam jestem ciekaw. Wydaje sie, ze bdb pomyslem jest stamina. Nie bedzie mozna bez konca gonic / uciekac, blokowac / parowac. Mi sie ogolnie podoba walka bo wyglada jak walka gladiatorow - troche pozycyjna (jak sie ludzie naucza walczyc) i troche na zasadzie kto kogo przechytrzy, a nie kto wcisnie wiecej buttonow, kto komu wskoczy na plecy. Wydaje mi sie, ze przy umiejetnym bazowaniu na unikach, parowaniu mozna sobie wypracowac calkiem niezla taktyke - i nie bedzie trzeba sie zaklikac na smierc poprzez uzywanie kolejnych kombosow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 08:13 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0
miało być 64 nie ma

dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz.
Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być

To chyba logiczne ze nie ma SM4.0 skoro nie ma DirectX 10... Skoro wersja EA, nie tego zaimplementowane, to nie ma tego do wyboru wiec wtf ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 93
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 08:17 
Cytuj  
Mam 16 lvl bear shammiego i rzeczą która najbardziej przeszkadza mi w grze jest przyzwyczajenie do wowa :). Wiele rzeczy wymaga poprawek (tj. ui,chat, może vendorzy, jakieś "stuck" albo tym podobne rzeczy), ale najbardziej przeszkadza mi właśnie wow zboczenie. Wiadomo że aktualnie wow ma najbardziej chyba friendly interface (z gier mmorpg które znam), a AOC jest po prostu inny. Mój kolo który gra ze mna mówi że AOC mu przypomina gotica. Ja za to pamiętam co było w wowie (a właściwie czego nie było) jak wychodził patch "Legends of Maraudon" dlatego daje AOC czas na rozwinięcie.
System combosów jest fajny ale trzeba się przestawić (zwłaszcza jak nie gralo się w bete). Nie za bardzo przejrzyste jest relacjonowanie walki, a czat box to porażka. Niezbyt płynnie rozmawia się z członkami grupy (w wowie idzie to instynktownie), poza tym masz go ciągle spamowanego przez własne interakcje z otoczeniem.
Suma sumarum czuję się trochę jak zaczynałem grać w Lotro, bo wszystko jest tu inne od starych dobrych przyzwyczajen (a przyzwyczajeń ludzie nie lubią zmieniać najbardziej - przynajmniej w moim wieku), ale od razu czuć miodność której Lotro brakowało (moim zdaniem - a próbowałem zacząć grać ze 4 razy).
Ogólnie dobry start (w porównaniu ze startem wowa gdzie nie można było robić postaci) serwery stały przez cały dzień po uruchomieniu (grałem około 10 godziń - wieczór -> wieczór).
Jeśli gracze nie spauzują i będzie do FC szło dość kasy to gra się będzie fajnie rozwijała.

Krawat

PS. I przez cały czas grania spotkałem chyba tylko jednego leetkidda więc za to gra otrzymuje z automatu duży plus.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 08:18 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0
miało być 64 nie ma

dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz.
Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być


Desh nie ciesze sie , specjalnie jakiś czas temu kupowałem sprzęt z myślą o AoC i 64 bitach więc też czuję sie "nie teges" mi zależało tylko na tym aby można było po 23ecim grac na EA kliencie i w tym czasie załatwić retaila co jak widać mija sie z celem ...:(


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 08:27 
Cytuj  
noto lipa

mam 4gb ramu a gra ich nawet nie zobaczy ehhh

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 08:38 
Cytuj  
Nie ma co panikować myślę że FC po prostu doda obsługę 64bit w którymś tam patchu....tak myślę w każdym bądź razie..


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 89
Dołączył(a): 12.09.2007
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:18 
Cytuj  
gierka jest spoko , jedynie UI ssie pale
do wymiany wlasciwie wszystko, od chata przez guild roster, groupe na minimapie przez bary ect

mysle ze kwestia wypuszczenia przez funcom dokumentacji i ludzie sami zrobia fajne UI


_________________
s4ndm4n.com
clanfire.org
“It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not."

**

Posty: 200
Dołączył(a): 27.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:20 
Cytuj  
Niby będzie można używać modów tak więc jedynie co możemy w tej chwili zrobić to czekać. Fakt , to najbrzydsze UI jakie kiedykolwiek widziałem.


Posty: 14
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:44 
Cytuj  
Dziękuje bardzo Greeg i Krawata, właśnie o takie informacje mi chodziło. Jeny, przyznam się, że po tym co pisze Greeg jeszcze bardziej się ''nakręciłem'' :) Ciekawe jak wygląda to na wyższych poziomach :]

Z UI bym się nie przejmował, pamiętam jeszcze w początkach wowa druid nie miał połowy ikonek (w becie miał 4 na krzyż). Teraz zaś, proponuje wyłączyć wszystkie dodatkowe pluginy UI i spróbować grać. Nie zapominajmy też, że sam blizz pod presją pododawał mnóstwo rzeczy (zakładki, scroll combat text , castbar przeciwnika itp).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.