MagPS napisał(a):
Wedge napisał(a):
Zonowanie/instancjonowanie swiata w AoC wynika bardziej z zamierzonego celu jaki mial Funcom niz z ograniczen technologicznych.
@Embe
Zamierzasz tolerować tą herezję?
hmm.. jak dla mnie to faktycznie bzdury, zonowanie jest ulomnoscia gier ale cale szczescie ze nie zrobiono jak w vangurdzie ze co kawalek przechodzic przez siatke podzialu mapy.
bez jaj, nie wciskajcie tez ze wczytywanie zony trwa 3minuty bo jest to najczesciej w okolicach 10 sekund, jesli byly jakies zmiany w krainie po patchu to czasamo do 30sekund.
Roznorodnosc krain jest i to duza ale chyba chodzac np po cymerii nikt nie oczekuje takich cyrkow jak w WoW, przejscie przez rzeke oznacza przejscie z pieknych zielonych lasow do zmrozonej snieznej krainy lub wysuszonej sloncem pustyni, a w AoC zachowano pewne standarty realizmu i naprawde sa krainy bardzo piekne.
Co do lvlowania to ju zpisalem, jest to duzy blad Funcomu ze nie potrafil zrobic na tyle prostego wypelnionego od poczatku do konca questami lvlowania, nie kazdy potrafi sobie tak rozplanowac lvlowanie by grindowac wylacznie przed samym 80lvl, sam mialem z tym problemy i musialem lacznie grindowac 3lvl miedzy 50-70, potem po 75 nie mialem czasu na instancje, wiec latalem w aoe grind party co wspominam bardzo przyjemnie dzieki super pvp jakie jest w keshata.
Ja wole brak zonowania i mimo ze w AoC nie jest uciazliwe to jednak dziwi fakt ze nie potrafia tego zrobic, w WoW tez mamy zonowanie ale na mniejsza skale bo jest aktualnie jesli dobrze licze 5 zon.