mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 10:27 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
No właśnie a odnośnie "zonowania" - naprawdę tak ciężko jest zrobić zonowanie jak w WoWie, gdzie nie pokazuje się screen z paskiem postępu i nie czekamy 3min aż lokacja się dogra i przerzuci nas do innej zony?

Gdyby AoC technologicznie byl zblizony (cofniety) do WoWa to tez pewnie daloby sie uniknac zonowania.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 10:42 
Cytuj  
cofnięty, tzn. najnowsze mmo mają 3min zonowanie, natomiast te z przestarzałą technologią mają zonowanie w tle, niezauważalne dla klienta?? Ja wiem, że jest trendy nie lubić WoW-a, ale akurat niektóre rozwiązania musiały się podobać :/ A może to znaczy, że wszystkie następne mmo będą miały po conajmniej 500 zon (co 50m) i nie 3min a 10min czekania na doładowanie, to dopiero byłaby super zajebiaszcza nowa technologia co?

Tor-Bled-Nam - dlatego ja gram po 20min dziennie, nie daję rady tłuc tych mobów bo przysypiam.. A jeżeli chodzi o klimat to ja niestety popieram Brolg-a. Lokacje są niemal identyczne, fakt realistyczne, ale mało zróżnicowane, bez smaczków.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 11:00 
Cytuj  
Zonowanie/instancjonowanie swiata w AoC wynika bardziej z zamierzonego celu jaki mial Funcom niz z ograniczen technologicznych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 11:09 
Cytuj  
Jaki to im cel przyswiecal? Raczej koniecznosc, bo zon do levelowania nie ma duzo, wiec wpadli na pomysl wprowadzenia instancji. W VG poradzili sobie bez takiego rozwiazania.
@ W kwestii grafiki w AoC to imo nie moze byc tak duzych kontrastow, bo chcieli zachowac spojnosc swiata, przejscia miedzy lokacjami sa w miare naturalne. Przyznam, ze niewiele widzialem, ale poczatkowe lokacje sa swietnie zrobione. Pustynne Khemi, gorska dolina CV, czy rowniny wokol Tarantii to dosc spore zroznicowanie.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 11:15 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
Zonowanie/instancjonowanie swiata w AoC wynika bardziej z zamierzonego celu jaki mial Funcom niz z ograniczen technologicznych.


aha :D

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 11:58 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
Zonowanie/instancjonowanie swiata w AoC wynika bardziej z zamierzonego celu jaki mial Funcom niz z ograniczen technologicznych.


@Embe
Zamierzasz tolerować tą herezję?


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 12:06 
Cytuj  
Szczerze mówiąc większej bzdury dawno nie czytałem, sorka.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 12:06 
Cytuj  
wedge jak moze ciebie zaslepiac tak gowniana gra o/

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 12:30 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Wedge napisał(a):
Zonowanie/instancjonowanie swiata w AoC wynika bardziej z zamierzonego celu jaki mial Funcom niz z ograniczen technologicznych.


@Embe
Zamierzasz tolerować tą herezję?


hmm.. jak dla mnie to faktycznie bzdury, zonowanie jest ulomnoscia gier ale cale szczescie ze nie zrobiono jak w vangurdzie ze co kawalek przechodzic przez siatke podzialu mapy.
bez jaj, nie wciskajcie tez ze wczytywanie zony trwa 3minuty bo jest to najczesciej w okolicach 10 sekund, jesli byly jakies zmiany w krainie po patchu to czasamo do 30sekund.

Roznorodnosc krain jest i to duza ale chyba chodzac np po cymerii nikt nie oczekuje takich cyrkow jak w WoW, przejscie przez rzeke oznacza przejscie z pieknych zielonych lasow do zmrozonej snieznej krainy lub wysuszonej sloncem pustyni, a w AoC zachowano pewne standarty realizmu i naprawde sa krainy bardzo piekne.

Co do lvlowania to ju zpisalem, jest to duzy blad Funcomu ze nie potrafil zrobic na tyle prostego wypelnionego od poczatku do konca questami lvlowania, nie kazdy potrafi sobie tak rozplanowac lvlowanie by grindowac wylacznie przed samym 80lvl, sam mialem z tym problemy i musialem lacznie grindowac 3lvl miedzy 50-70, potem po 75 nie mialem czasu na instancje, wiec latalem w aoe grind party co wspominam bardzo przyjemnie dzieki super pvp jakie jest w keshata.

Ja wole brak zonowania i mimo ze w AoC nie jest uciazliwe to jednak dziwi fakt ze nie potrafia tego zrobic, w WoW tez mamy zonowanie ale na mniejsza skale bo jest aktualnie jesli dobrze licze 5 zon.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 13:28 
Cytuj  
ak w vangurdzie ze co kawalek przechodzic przez siatke podzialu mapy.
bez jaj,


co? Tam nie masz zon, na dobrym kompie nawet nie odczuwasz przegiegania przez linie. Na dodatek caly czas mozesz kolesia treafic nawet jak jest w innej zonie.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 14:24 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
wedge jak moze ciebie zaslepiac tak gowniana gra o/

Pisalem gdzies o tym? Moze jakis cytat wskazujacy na moje zaslepienie gra...?
Co do zonowania...moze to jest kompromis pomiedzy zaawansowanym silnikiem gry, a plynnoscia jej dzialania. Wyobrazcie sobie brak zonowania w aoc i jeszcze drastyczniejsze whiny, ze gra nie dziala plynnie na 3-4 letnich kompach. Rozumiem, ze i tak nieco starsze maszyny czesto nie wyrabiaja, ale wtedy byloby zapewne jeszcze gorzej.
Blizzard uniknal tego mankamentu bo i tak silnik WoW pozwalal na plynne granie na kazdym sredniej klasy kompie w tamtym czasie.
Jednak nie ulega watpliwosci, iz Funcom powinien skupic sie na dopracowaniu i zoptymalizowaniu kodu gry pod wzgledem wydajnosci.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 6.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 14:55 
Cytuj  
Wedge to przeczytaj może jeszcze raz swoje dwa ostatnie posty. Pierwszy z nich to niestety wypowiedź zaślepionego gracza zapatrzonego w swoją "ukochaną" grę i w jej twórców. A w drugim już "normalny" gracz wyjaśniający pewne niedociągnięcia :wink:

I tak trzymać...

PS. Nie bardzo rozumiem kłótnie i zacietrzewienie coniektórych (Wedge nie bierz tego do siebie czasem) w celu udowodnienia wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiejnocy. Jednym podoba się WoW, innym AoC, jeszcze innym coś innego. Jak w tym powiedzeniu: jednemu podoba się matka, innemu córka. Ale obraźliwe sformułowania latające na tym forum, bo ktoś się ośmielił powiedzieć, że jemu bardziej podoba się inna gra to juz dziecinada... albo fanatyzm. Sam nie wiem co gorsze.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 15:05 
Cytuj  
Brolg napisał(a):
Wedge to przeczytaj może jeszcze raz swoje dwa ostatnie posty. Pierwszy z nich to niestety wypowiedź zaślepionego gracza zapatrzonego w swoją "ukochaną" grę i w jej twórców.

No dobrze przesledzmy. W 1 z postow rzucam teze dotyczaca zonowania, a w 2 poscie probuje ja wyjasnic....nadal nie rozumiem jak to sie ma do "zaslepienia moja ukochana gra i jej tworcami". Teza jak kazda inna moze byc oczywiscie bledna.
Ogolnie ubawil mnie mocno Twoj post (bez urazy) :D


Ostatnio edytowano 9 lip 2008, 15:15 przez Wedge, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 15:13 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
Jednak nie ulega watpliwosci, iz Funcom powinien skupic sie na dopracowaniu i zoptymalizowaniu kodu gry pod wzgledem wydajnosci.


Funcom powinien skupic sie na zwiekszeniu grywalnosci gry, grafika ma tutaj drugorzedne znaczenie.


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 15:48 
Cytuj  
No chyba wydajnosc silnika a co za tym idzie liczba fpsow i wogole to jak gra sie prezentuje ma wplyw na jej grywalnosc

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 16:39 
Cytuj  
niby tak, ale wolałbym fajną grę z gównianą grafiką, niż niefajną z fajną grafiką,
fajna grafika mi wystarcza na kilka godzin zabawy - obejrzę sobie i odinstalowuję.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 17:43 
Cytuj  
Nie jestem pewien o co ludziom chodzi z wydajnoscia... Gralem na Amd64 3000+ 1gb ram i gf6600gt, calkiem grywalny fps... byl.. no ale jak ktos niepotrafi pogrzebac w ustawieniach to juz jego problem..


graficznie gra sie prezentuje najs, silnik jest takze calkiem wydajny... wiekszym problemem sa bugi, zlewanie graczy, totalny brak balansu w pvp i brak endgame contentu.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 18:23 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Nie jestem pewien o co ludziom chodzi z wydajnoscia... Gralem na Amd64 3000+ 1gb ram i gf6600gt, calkiem grywalny fps... byl.. no ale jak ktos niepotrafi pogrzebac w ustawieniach to juz jego problem..


graficznie gra sie prezentuje najs, silnik jest takze calkiem wydajny... wiekszym problemem sa bugi, zlewanie graczy, totalny brak balansu w pvp i brak endgame contentu.


Intel Core 2 Quad 2.4GHz
GeForce 8800 GT 1GB
4GB RAM
Faxconn P35S-A

Taki Crysis chodzi w 1024 x 768 wszystko na max (jak pisze na max to mam na myśli wszystko na max) i mam ok. 50 fps. Tu, gdy ustawię wszystko na max mam ok. 17 fps a bywają spadki i do 5 fps. Sorki, ale Crysis wygląda o niebo lepiej a i zasięg widzenia terenu jest o wiele większy niż w AoC. Sądząc po Twoim sprzęcie to grałeś w 800x600 i wszystko na low, wtedy może miałeś grywalny fps. I jeszcze coś. Jaki dla Ciebie jest grywalny fps? Dla mnie min. to 30 fps. Engine AoC nie jest zoptymalizowany i bardzo często to widać. Niestety taka jest prawda. Funcon mógłby przy okazji patchy także optymalizować engine, bo nie wyobrażam sobie naprawdę dużego Siegie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 19:08 
Cytuj  
TobiAlex - pogrzeb w kompie bo mam trochę słabszego i przeciętnie wyciągam 40-50FPS-ów..

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2008, 19:22 
Cytuj  
Na moim sprzęcie
1680x1050 medium plynnie w miescie, high po za miastem.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.