mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 17:29 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Do września może już być za późno.


Nie martw sie, gry mmo to nie sa gry na miesiac czy dwa, to gry na lata. Sam piszesz ze grasz w takiego starego kapcia jak EQ2. Gracze sie zmieniaja, jedno odchodza, przychodza nowi. Developerzy ciagle rozwijaja dana gre i to przyciaga nowych. Jedni sie zaurocza i beda w dana gre grac dlugo, a inni szybko sie znudza i beda szukac nastepnej adrenaliny.
Na razie z zapowiedzi innych tytulow gier mmo , AoCowi nic nie grozi przez najblizsze dwa lata.


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 19:32 
Cytuj  
Smieszne jest jesli w grze mmo ktos krytykuje PvP 1 na 1

Smieszniejsze jest to, ze do tej pory nie potrafisz sie w jakikolwiek sposob odniesc do argumentow Marka24 odnosnie balansu w AOC. Bardzo ladnie wymijasz te czesci posta, do ktorych trudno sie ustosunkowac. Ja nie wiem, ja sie nie znam - jestem totalnym laikiem, bo w temacie PVP i ogolniepojetego competitive gamingu obracam sie zaledwie od ~10 lat, wiec wytlumacz mi prosze jakich _umiejetnosci_ uzywa w grupie tank, aby wspomoc healerow w tym mass PVP? Aha, no i powiedz mi jeszcze przy okazji, jak group balance ma sie do tego, ze mimo stania w kilkudziesiecioosobowym zergu niektore klasy postaci nadal moga zejsc od POJEDYNCZEGO uderzenia? Na chwile obecna sa to dla mnie rzeczy nie do ogarniecia, ale dosc szybko sie ucze, wiec mysle, ze za niedlugo bede w stanie takie tuzy PVP jak elita z serwerow RP czy permacorpsiki z WarCry troche z tym wszystkim podgonic.

Tak samo jest w AoC, bedziesz mial dostep do NPCow, ale w swoim miescie gildiowym.

Brakiem umiejetnosci czytania ze zrozumieniem nie zbijesz zadnego argumentu, przykro mi. Chociaz musze przyznac, ze twoja "opornosc" zaczyna mnie powoli oslabiac - moze to jest jakas taktyka?

To tylko chroni graczy z duzo nizszymi levelami. Chcesz byc morderca i byc doceniany ? To zabijaj podobnych sobie levelem. Skill based game.

Jak nie czytales patch notes, to przeczytaj. Jak czytales, to zrob cancel sub i poczekaj na release z polskim tlumaczeniem.

A ty myslales ze za griefing beda nagrody ?

Znowu nie lapiesz sensu wypowiedzi. PVP != griefing. PK-ing != griefing.

W zapowiadanym 2 lata temu systemie bounty, dodatkowo NPC w miescie mialy atakowac takiego gracza !

Teraz to cos ci sie zupelnie pomieszalo z tymi NPC-s. Mi nie musisz mowic, co bylo 2 lata temu, bo sledzilem AOC od poczatku i wierzylem w szumne zapowiedzi FunCom - przede wszystkim dlatego w tej chwili jestem tak zawiedziony. Radze poczytac te zapowiedzi sprzed dwoch lat i tak sobie podsumowac ile z tego, co zapowiadali rzeczywiscie trafilo do gry.

balans w grach mmo jest pod teamplay

Nie jest. MMO _nie powinno_ wymuszac na graczu okreslonego stylu gry. Wiekszosc questow dostepnych w grze to questy solo. Kawalek gry, lacznie z calym wprowadzeniem to solo instancje (single player). _Mozliwosc_ spotkania w grze innych osob nie oznacza, ze musimy z nimi biegac w grupie. Nie dorabiaj sobie ideologii i nie probuj tuszowac niedociagniec gry poprzez usilne wpajanie innym ludziom jedynego prawidlowego, bo uznanego przez ciebie, stylu gry.

rezygnacja z mass pvp w outdoor [w WAR] byla bardzo milo przyjeta przez tych samych co tu smieca

Nie bylo zadnej rezygnacji. Tak teraz calkiem powaznie embe - ty sobie trollujesz czy dezinformacje i antyfakty odnosnie wszelkich tematow, ktore poruszasz, rozsiewasz zupelnie przypadkowo?

*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 20:18 
Cytuj  
konrador napisał(a):
w temacie PVP i ogolniepojetego competitive gamingu obracam sie zaledwie od ~10 lat, wiec wytlumacz mi prosze jakich _umiejetnosci_ uzywa w grupie tank, aby wspomoc healerow w tym mass PVP?


A widzisz i tu wychodzi Twoje niezrozumienie zasad walki w AoC. Kwestia ustawienia. Tanki to pierwsza linia uderzenia. To oni zaslaniaja swoim cialem healerow. Nikt nie powinien przedrzec sie do healera ani miec go w prostej lini on sight. Detekcja kolizji to jedna ze wspanialych mozliwosci walki w AoC ale nie wszyscy to potrafia wykorzystac.

Cytuj:
Aha, no i powiedz mi jeszcze przy okazji, jak group balance ma sie do tego, ze mimo stania w kilkudziesiecioosobowym zergu niektore klasy postaci nadal moga zejsc od POJEDYNCZEGO uderzenia?


Dobrze zorganizowana grupa nie dopusci do tego by slabi byli w zasiegu takich oneshotowych klas. Od tego jest wczesniej przeze mnie wspomniana detekcja kolizji. Dodatkowo dochodzi unikanie uderzenia czy czaru. Jesli widzisz ze ktos na ciebie cos castuje mozesz szybko schowac sie np. za drzewo i jego czar cie nie trafi !


Cytuj:
A ty myslales ze za griefing beda nagrody ?

Znowu nie lapiesz sensu wypowiedzi. PVP != griefing. PK-ing != griefing.


To ty napisales, cytuje: "Ale widac wyraznie, ze lwia wiekszosc, lacznie z FunCom, uwaza kazda forme non-consensual PVP za griefing, ktory oczywiscie trzeba bezwzglednie tepic i tak juz zostanie. "

Wytlumacz wiec co rozumiesz poprzez non-consensual PvP ?
Chcialbys dostawac nagrode/punkty za zabijanie ponad 10lvl nizszych przeciwnkow ? Przeciez to by nie mialo sensu.


Cytuj:
W zapowiadanym 2 lata temu systemie bounty, dodatkowo NPC w miescie mialy atakowac takiego gracza !

Teraz to cos ci sie zupelnie pomieszalo z tymi NPC-s.


cytat:

Cytuj:
While PvP is not allowed in the safe areas there is no reason PvE cant be allowed. Using the bounty idea posted perhaps Griefers and the like through some mechanism could run to the safety of town and still have consequences for their actions.

The payback wouldnt be by the players directly but by NPC's. So lets pretend I have a perfect system designed so that placing bounties on people isnt exploited and only true griefers and not PvPers are getting bounties. When the griefer goes to a safe area he is still holding a flag on his character saying he is wanted. A group of armed NPCs approaches the character and states that he is wanted for crimes committed and a bounty lies on his head for X amount. If he tries to run or do anything the NPCs attack him

http://aoc.wikia.com/wiki/Developer_Quo ... nty_System


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 23:26 
Cytuj  
A widzisz i tu wychodzi Twoje niezrozumienie zasad walki w AoC.

Dzieki Zanzi - wlasnie czekalem, az walniesz mi tutaj tego typu tekst. Tanki nie blokuja spelli/strzal/stealtherow. Ogolnie proponuje nabrac troche wiecej doswiadczenia w PVP (AOC i nie tylko), bo naogladales sie za duzo filmow fantasy i teraz wyobrazasz sobie kilku totalnie bezuzytecznych guardianow podazajacych w szyku bojowym, z oslaniajacymi ich tarczami, a za nimi jakies ranged DPS i na samym koncu healerkow, do ktorych aby sie dostac, trzeba sie przebic przez nieprzenikniona i smiertelnie smiercionosna sciane smiercionosnie usmiercajacych swoja totalna nieprzydatnoscia tankow. Chociaz nie wiem - moze na RP PVP serwerach wlasnie tak macie.

Ogolnie rzecz biorac tanki w grach, gdzie PVP zostalo dorzucone w ostatniej chwili i nie jest glowna cecha gry (a wiec m.in. w AOC wlasnie), sa dobre, jesli rzucisz je przeciwko ludziom, ktorzy maja mniej wiecej takie pojecie o PVP jak ty. Widza meatshield, ktory wsiadl na nich i zabiera im 1% hp przez 10 minut? TRZEBA OKLADAC, AZ PADNIE! To nie wazne, ze za nim stoi malutki, wychudzony healerek, ktory zszedlby sobie w ulamku sekundy, odnawiajacy tankowi i tak juz wielkie poklady healtha itd.

Jesli widzisz ze ktos na ciebie cos castuje mozesz szybko schowac sie np. za drzewo i jego czar cie nie trafi !

W siege warfare jest to rzeczywiscie bardzo rozsadne rozwiazanie - obserwowac kilkadziesiat targetow i zastanawiac sie, czy ktorys z nich przypadkiem czegos na nas nie castuje, w tym samym czasie walczac/healujac/castujac. Po raz kolejny wychodzi na jaw twoja niewiedza i totalne oderwanie od tego, jak w rzeczywistosci funkcjonuje combat system i PVP w grze, ktora tak ubostwiasz i rzekomo tak dobrze znasz. Otoz to, czy spell zostanie zaliczony, czy nie jest liczone w momencie rozpoczecia jego castowania... Takze - wytlumacze ci to najprosciej jak potrafie, zeby w przyszlosci zwiekszyla sie twoja przezywalnosc w PVP - jesli mialbys fireball lecacy w prostej linii do wybranego celu, ktory castowaloby sie 8 sekund i w momencie rozpoczecia castowania spella target bylby widoczny i w zasiegu, a w momencie skonczenia jego castowania target znalazlby sie 50 metrow dalej, za piecioma drzewkami, dwoma skalkami, chatka baby jagi i dystrybutorem waty cukrowej, to i tak spell zostalby zaliczony. Tak samo dzialaja comba, ktore gdy zalapia target w range wchodza w niego, nawet jak target sie oddala, a my nadal miechamy mieczykiem, stojac w jednym miejscu.

Zanzi, ogolnie umowmy sie - nie sprzeczajmy sie, bo widzisz sam, ze to nie ma sensu. Ja nie bede ci mowil jak wyglada RP, ty nie udawaj, ze masz pojecie o czym mowisz i nie mow mi jak dziala PVP w AOC i jak sie gra PVP w AOC, bo wygladasz przez to - lekko powiedziawszy - zabawnie.

Wytlumacz wiec co rozumiesz poprzez non-consensual PvP ?

To co wszyscy, ktorzy w MMO nie zaczeli grac przedwczoraj. Nie bede sie bawil w przeklejanie definicji z jakiegos internetowego slownika i znowu tak prosto, jak tylko potrafie.

consent = zgoda, przyzwolenie na cos
consensual PVP = PVP, na ktore wszystkie strony konfliktu musza sie zgodzic, a wiec do takiego PVP zaliczalibysmy m.in. serwery z PVP switch, serwery z opcja /duel jako jedyna forma PVP, serwery z wyznaczonymi zone'ami/intancjami do PVP (tak jak serwery PVE w AOC).
non-consensual PVP to po prostu open PVP, gdzie kazdy moze atakowac kazdego i nikt nikogo nie pyta o zgode, czy przypadkiem zechcialby sie laskawie dac uderzyc mlotkiem w leb.

I to nie ma nic wspolnego z zabijaniem przeciwnikow nizszcyh o 10 leveli, naprawde nie mam pojecia skad na mysl przyszlo ci takie skojarzenie. Chcialbym dostawac punkty/nagrode za bycie lepszym w PVP od postaci, ktore sa dla mnie jakims wyzwaniem. Moge byc red - nie przeszkadza mi to; moge dropowac itemy - nie przeszkadza mi to; moge tracic exp i levelki - nie przeszkadza mi to. Jedyne co mi w proponowanym ukladzie przeszkadza, to fakt, ze mimo tego, ze nawet jesli bylbym w stanie wlasnorecznie wybic cala populacje serwera, to nie zostane za to w zaden sposob nagrodzony (oni nie straca itemkow, oni nie straca golda, oni nie straca tyle expa co ja). Wrecz przeciwnie - zostane za to ukarany. Ukarany za specyficzny playstyle i tworzenie konfliktu, a tym samym napedzanie ruchu w world PVP. Bede jedna z niewielu choinek dropujacych przedmioty, ktorych pozniej moge nie byc w stanie odzyskac.

I teraz dochodzimy do sedna sprawy - tego o czym pisalem juz wczesniej. Jesli world PVP na serwerach PVP jest penalizowane i konflikt jest zawezany do absolutnego minimum (bo kady bedzie sie bal o przedmioty), mimo ze i tak jest juz calkiem sielankowo, to w jaki sposob beda sie one roznily od serwerow PVE?

cytat

A co do tego, to po prostu nie zrozumielismy sie. Ten/podobny system byl rozwazany jeszcze nie tak dawno i jeden z devsow udzielal nawet wywiadu, w ktorym dokladnie opisywal dzialanie prison systemu, penalties za "griefing" w carebear/FunCom rozumieniu i nie sadzilem, ze mowisz o czyms, co omawiane bylo jeszcze w okolicach/zaraz po premierze, jako o feature zapowiadanym dwa lata temu i dawno porzuconym.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 05:57 
Cytuj  
konrador -> rozumiem, ze sie zawiodles, ale przesadzasz. Gra rozwija się jeśli chodzi o balans postaci i usprawnienia w pvp. Np. już jest tak (po przedostatnim patchu), że w czasie castowania czaru, system dwa razy robi check na trafienie - ma początku castowania i na końcu. Jeśli target schowa się np. za budynkiem, spell nie wchodzi.

Również po paczach nie da się zonshotować equal lvl. Gram hoxem (65 lvl), duele mele vs mele mogą trwać i kilkanaście minut jak ktoś jest uparty, natomiast nie pamiętam, kiedy udało mi zoshotować castera (!) na equal lvl. Opisze Ci jak zazwyczaj to wygląda HoX vs necrus. Ja HoXem charguje do niego, rootuje, zapodaje demon form (i tym samym stunuje go), ciskam w niego najsilniejszym combem + to jeden instant spell (HB), on traci ponad połowe życia (nigdy nie ginie!). Teraz stun się kończy, on zapodaje we mnie serią cc, ucieka, zaczyna się zabawa w kotka i myszkę (leczy się potionami), ja mu w tym samym czasie moge zapodać jeszcze ze dwa comba, ale zawsze ma full health po potionie. Mnie po pewnym czasie wykańczają jego doty.

Czasem necrus jest mniej ostrożny, wejdzie więcej spelli/comb niż ustawa przewiduje i ginie. Ale nie jest tak, że HoX (mający jeden z największych burst dmg) może w ciągu kilku sekund powalić necrusa. A co dopiero inne klasy.

Jeśli chodzi o balans pvp dużo się zmienia. Chyba na lepsze, ale to jeszcze się oceni.

Co do systemu karania za pvp, to średnio to wygląda. Może zabić world pvp. Chociaż z drugiej strony, jak ludzie mają zdobywać te pvp punkciki zwane pvp expem? W minigierkach?

Mam nadzieję, że szybko powiaza te kary z polityką gildii. Jeśli gildie będą w stanie wojny, niech nie będzie żadnych kar za pvp. Niech ten system chroni niezrzeszonych careberow, a ludzie w gildiach niech bawią się w world pvp.

Generalnie AoC dalej wydaje się płatną betą, ale gra mi się świetnie (a pykałem troche w wowa, l2, GW). I o to chodzi.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 23.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 06:23 
Cytuj  
Konrador, zatrzymales sie mentalnie na 1 tygodniu po wyjsciu AoCa (patche juz duzo zmienily w PvP, chociazby wlasnie to, ze mozna unikac czarow). Podwojne checkowanie spella (na poczatku castowania i na koncu). Z combami tez juz zmienili i nie mozesz wczesniej zaczac comba, poczekac, doskoczyc do kolesia i zrobic finishera.
Mozesz zabijac kogo chcesz, nikt ci tego nie broni. Ty oceniasz cala gre na podstawie jednego wybryku jakiegos amerykanskiego GMa, ktory na jakims tam serverze zabronil ludziom zabijac sie w PvP. Ale to jest wyjatek ! Niechlubny wyjatek. Nie wspomne juz o tym, ze inni GMi Funcomu odcieli sie od tego karygodnego zachowania GMa amerykanskiego.

Na naszym serverze sa gildie gankerow i nikomu to nie przeszkadza i zaden GM im nic nie powie.
Griefowalismy ostatnio przez 2 godziny jednego kolesia. On sie wkurwil i napisal na nas kilka petycji do GMa ze skarga.
Zglosil sie GM i powiedzial nam: Panowie, mozecie go zabijac ile chcecie ale nie wyzywajcie sie tylko. I tyle, nikt nikomu nie zabrania PK-owania.

Przestan wiec siac plotki ze w AoCu nie wolno PKowac, griefowac czy gankowac. MOZNA TO ROBIC. Nie ma zadnej penalizacji.
Nie grasz w ta gre to przestan pisac glupoty. Twoje narzekanie na wszystko dookola staje sie juz nudne.

Mysle tez, ze moderatorem dzialu Age of Conan powinien byc fan tej gry lub osoba bezstronna, a nie malkontent, ktory w kazdym swoim poscie jedzie po grze. Jesli AoC ci sie nie podoba zachowaj sie honorowo i zrezygnuj z moderatora tego forum i zaoszczedzisz sobie i nam nerwow.


_________________
polska gildia RP "Ictus Mortis" (Smiertelny Cios)
server RP-PVP AQUILONIA
http://ictusmortis.freens.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 09:02 
Cytuj  
Zanzi napisał(a):
Mysle tez, ze moderatorem dzialu Age of Conan powinien byc fan tej gry lub osoba bezstronna, a nie malkontent, ktory w kazdym swoim poscie jedzie po grze. Jesli AoC ci sie nie podoba zachowaj sie honorowo i zrezygnuj z moderatora tego forum i zaoszczedzisz sobie i nam nerwow.


Konrador jedzie po kazdej grze, AoC nie jest pod tym wzgledem jakos szczgolnie wyrozniony. Mysle, ze to problem czlowieka, ktory juz widzial za duzo mmo i teraz juz czeka na gre doskonala, ktora pewnie nigdy sie nie pojawi. :)

Fan gry jako moderator to ryzyko wycinania zbyt krytycznych postow, a forum nie jest po to zeby sie lizac po dupach, tylko od tego zeby dyskutowac. Konstruktywna krytyka tylko moze dobrze zrobic grze - byc moze potem komus sensowne uwagi stad bedzie sie chcialo przeniesc na oficjalne forum.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 09:08 
Cytuj  
skoro temat i tak jest jednym wielkim OT to zapytam:):
Mrynar dalej grasz DT? ja się poddałem po 45 lvlu...


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 09:10 
Cytuj  
Jak grochem o sciane.

Dostajecie porcje logicznych informacji jak powinno cos wygladac dla kogos kto lubi open PVP, a Wy tutaj o griefingu jednego goscia "TYLKO SIE NIE WYZYWAJCIE ! :-)".

Imo tak jak Con napisal - po kiego grzyba mam sie bawic w PVP gdzie nie bede nagradzany za swoj playstyle tylko tepiony, nie tylko przez graczy (na to akurat licze) ale przez sama gre i system.

srsly no thx.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 09:33 
Cytuj  
kon chociaz ma pojecie o pvp bo gramy od paru ladnych lat w jednej guild i zawsze staramy sie wykorzystywac system pvp jaki daje dane mmo na maksa , ale co ty mozesz wiedziec o pvp mrynar jak ty pare lat macales czokobosy :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 09:46 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
skoro temat i tak jest jednym wielkim OT to zapytam:):
Mrynar dalej grasz DT? ja się poddałem po 45 lvlu...


Tak gram, ale wrocilem z miesiecznego urlopu i narazie tylko raz na godzinke zajrzalem do AoCa.

Aldatha napisał(a):
kon chociaz ma pojecie o pvp bo gramy od paru ladnych lat w jednej guild i zawsze staramy sie wykorzystywac system pvp jaki daje dane mmo na maksa , ale co ty mozesz wiedziec o pvp mrynar jak ty pare lat macales czokobosy :)


Czokobosy macalem - to prawda, ale wczesniej gralem w AO, potem w miedzyczasie w DAoCa, WoW, L2 itd i widzialem jak moze wygladac fajne i niefajne PvP.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 10:07 
Cytuj  
Kon i Alda macie sporo racji... ale w jednym muszę przyznać rację waszym oponentom - macie syndrom kombatanta :)

Powiedziałbym tak - jakie pvp w AOC jest każdy widzi, jednym się podoba innym się nie podoba i tyle.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 10:09 
Cytuj  
konrador napisał(a):

I to nie ma nic wspolnego z zabijaniem przeciwnikow nizszcyh o 10 leveli, naprawde nie mam pojecia skad na mysl przyszlo ci takie skojarzenie. Chcialbym dostawac punkty/nagrode za bycie lepszym w PVP od postaci, ktore sa dla mnie jakims wyzwaniem. Moge byc red - nie przeszkadza mi to; moge dropowac itemy - nie przeszkadza mi to; moge tracic exp i levelki - nie przeszkadza mi to. Jedyne co mi w proponowanym ukladzie przeszkadza, to fakt, ze mimo tego, ze nawet jesli bylbym w stanie wlasnorecznie wybic cala populacje serwera, to nie zostane za to w zaden sposob nagrodzony (oni nie straca itemkow, oni nie straca golda, oni nie straca tyle expa co ja). Wrecz przeciwnie - zostane za to ukarany. Ukarany za specyficzny playstyle i tworzenie konfliktu, a tym samym napedzanie ruchu w world PVP. Bede jedna z niewielu choinek dropujacych przedmioty, ktorych pozniej moge nie byc w stanie odzyskac.


Oto opis gracza, grającego na Beta serwie, nowego PvP systemu.

http://forums-eu.ageofconan.com/showpos ... ostcount=2

Nie jest tak tragicznie jak to opisujesz.

**

Posty: 240
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 16:12 
Cytuj  
Zanzi - UMRZYJ. Fanboie AoC przepraszaja za Zanziego ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 17:41 
Cytuj  
embe - jesli konstruktywne wypowiedzi uwazasz za SPAM, to jak mozna nazwac Twoje ?

Zanzi - zrob jeszcze topic z sonda, GROW UP !

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 18:01 
Cytuj  
Ja tez zaczalem od nowa grac. Gra jest jaka jest, no ale prawda jest taka, ze w tym momencie dla mnie nie ma nic na rynku mmo. Nie podoba mi sie wlasnie jedynie ten wchodzacy system pvp, za bardzo mi przypomina jak to TobiAlex pamietam raz pisal - system Archlorda. No ale pogramy, zobaczymy. Do czasu nastepnego wychodzacego mmoga. Wiadomo kiedy wejda jeszcze najnowsze zmiany dla klas? Po wbiciu Dark Templara na poziom 57 stal sie nie do grania w PvE, a w PvP juz od Tortage sie nie nadwal.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 18:26 
Cytuj  
Arturnik - nie wiem czy wiesz ale ostatnie zmiany DT to był buff :) Naprawiają powoli to co spierdolili ale kiedy nastąpi luve patch dla DT nie wiadomo. Ja zostawilem DT na lvlu 45 i bawie sie innymi klasami - dobijam do lvlu 30 i robie kolejne;)
Teraz gram BS i musze stwierdzic ze gra sie nim swietnie tak w pve jaki pvp. Pierwszy rmam szanse zabic kazdego jezeli nie zabije mnie 1 combo:)
Generalnie polecam BS chociaz mam wrazenie ze czeka go nerf bo jak na niezlego healera ma przegiety burst dmg i bardzo duzy dps...


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 18:29 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Ja tez zaczalem od nowa grac. Gra jest jaka jest, no ale prawda jest taka, ze w tym momencie dla mnie nie ma nic na rynku mmo. Nie podoba mi sie wlasnie jedynie ten wchodzacy system pvp, za bardzo mi przypomina jak to TobiAlex pamietam raz pisal - system Archlorda. No ale pogramy, zobaczymy. Do czasu nastepnego wychodzacego mmoga. Wiadomo kiedy wejda jeszcze najnowsze zmiany dla klas? Po wbiciu Dark Templara na poziom 57 stal sie nie do grania w PvE, a w PvP juz od Tortage sie nie nadwal.


Ja dodam tylko, taki mały offtop, że ArchLord od Episodu 3 będzie miał serwery typowo PvP, bez żadnych kar itp. itd. czyli defakto to, co Age of Conan miał na samym początku, do tego żadnych cooldownów na skile :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 18:33 
Cytuj  
Tak Neonin, zaczalem Dark Templara doslownie 2 dni przed patchem ktory z bezuzytecznej klasy zrobil ja jeszcze bardziej bezuzyteczna. No ale zycie, reroll byl konieczny. Obecnie na HoXie trzymam wiecej mobow na klacie niz na dark templarze ;)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 20:25 
Cytuj  
Gra rozwija się jeśli chodzi o balans postaci i usprawnienia w pvp. Np. już jest tak (po przedostatnim patchu)

To zrozumiale, ze gra sie rozwija - i bardzo dobrze - tylko w wielu aspektach niestety nie w tym kierunku, ktorego niektorzy oczekiwali.

Co do double check, to sprawdzenie tylko i wylacznie na samym poczatku bylo w grze przez BARDZO dlugi okres czasu, w tym przez czas, gdy aktywnie gralem w AOC w retail i bardzo dobrze, ze w koncu to zmienili, bo pozwala to na stosowanie unikow i bardziej zaawansowanych taktyk.

HOX _nigdy_ nie byl w stanie mnie oneshotnac w normalnym duelu, a zabilem ich wielu, nawet wyzszych o kilka ladnych levelkow, dlatego nigdy nie rozumialem o co chodzi z tym calym narzekaniem na nich. Klasy, ktore byly w stanie mnie oneshotnac to wylacznie barb i ragner i w przypadku rangerkow (czasem nizszych nawet ok. 10 lvlkow) byly to oneshoty czesto wykraczajace kilkukrotnie poza maksymalna wartosc moich hps.

W minigierkach?

Wszystko ku temu zmierza. Jest to znacznie szybszy sposob na zdobywanie leveli PVP, niz szukanie ludzi na naszym poziomie doswiadczenia poruszajacych sie po otwartych zone'ach, a ze nikt nie lubi marnowac czasu na bezowocne poszukiwania i wedrowki...

Niech ten system chroni niezrzeszonych careberow

No wlasnie. Dlaczego system na serwerach PVP ma chronic carebears czy kogokolwiek innego? W tym caly problem, ze FunCom chce tam kogos chronic i zaklada ograniczenia. Dla ludzi, ktorzy potrzebuja ochrony w wirtualnej gierce sa serwery PVE.

Z combami tez juz zmienili

Co do spelli, juz sie ustosunkowalem i przyznalem do bledu. Wiem jak zmienili comba akurat, ale znowu mowimy o dwoch roznych rzeczach, bo nie potrafisz poprawnie zinterpretowac czytanego tekstu.

Ty oceniasz cala gre na podstawie jednego wybryku jakiegos amerykanskiego GMa

Wybryk nie byl jeden czy pojedynczy. Cala polityka FunCom jest taka, zeby ograniczac world PVP i karac za wszelkie "wynaturzenia" takie jak chec dobrej zabawy. Focus jest na instanced PVP. Jesli jedni GM-i odcinaja sie od dzialan drugich GM-ow to oznacza, ze jest niezly burdel i swiadczy tylko zle o dzialaniach niby-profesjonalnej firmy, tym bardziej jesli spory tego typu sa wyciagane na jaw, a nie zalatwiane wewntatrz. Co prawda nie byly, bo gadasz ponownie bzdury. Postaram sie odswiezyc ci pamiec: pierwszy wybryk byl na samym poczatku, potem w wyniku odpowiedniej reakcji community (oczywiscie nie calego, bo niektorzy twierdzili, ze GM mial w pelni racje i zachowal sie profesjonalnie) FunCom wydal oficjalne i wiazace oswiadczenie, ktore jasno mowilo, ze GM-i nie beda wiecej interweniowali w sytuacjach, gdy PVP odbywa sie na serwerze PVP. Tymczasem niedawno byla znowu interwencja jednego z GM-ow, podwazajaca wczesniejsza decyzje head GM-a.

Przestan wiec siac plotki ze w AoCu nie wolno PKowac

Nigdy niczego takiego nie pisalem. IRL _mozna_ zabijac i krasc. Penalizacja zostanie wprowadzona - wszystko zostalo dokladnie wyjasnione przez FunCom. Ale udowodniles juz nie raz, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem i masz problemy z odroznieniem faktow od fanboi belkotu, wiec nie oczekuje od ciebie, zebys byl w stanie zrozumiec wyraznie rozpisane plany dot. penalizacji graczy PVP na serwerach PVP.

zaoszczedzisz sobie i nam nerwow

Kim WY jestescie? Nie sadze, zeby wiekszosc uzytkownikow tego dzialu, tego forum godzila sie na bycie reprezentowanymi przez taka osobe jak ty.

Oto opis gracza, grającego na Beta serwie, nowego PvP systemu.

Linkujesz do posta najwiekszego fanboia, jakiego spotkalem na oficjalnych forach AOC EU w retail. Jego posty maja tyle samo wspolnego z prawda, co reportaze w TV Trwam i tym samym maja dla mnie jeszcze mniejsza wartosc niz papier toaletowy.

Konrador jedzie po kazdej grze

Nie jest to prawda. Ja wypowiadam sie krytycznie nt. features, ktore wyraznie mi nie odpowiadaja. No offense, ale troche za malo o mnie wiesz, by moc w paru krotkich slowach podsumowac cala moja dzialalnosc. Czekam na dobra gre i oczekuje od firmy, ze po prostu dostarczy to, co obiecywala, a serwery beda dzialaly w satysfakcjonujacy mnie sposob (i tu maly disclaimer: serwer instancji padajacy kilka razy w przeciagu jednego wieczora nie jest satysfakcjonujacym mnie dzialaniem).

Jestem obiektywny i doceniam te aspekty gier, ktore zasluguja na to, aby byc docenionymi. Mam swoje gusta i okreslony playstyle, ale nie ide narzekac do dzialu FFXI za to, ze jest gra PVE i jezdzi sie tam na kurczakach, bo gra nigdy w najmniejszym stopniu mnie nie interesowala i nie interesuje. Narzekam na gre, ktora sprzedawana jest i reklamowana jako hardcore experience dla doroslych i wytrwalych, a z patcha na patch robi sie z niej Disneyland z zapadajaca sie podloga i przewracajacymi sie karuzelami.

Jak kazdy moge popelnic blad, gdy oceniam zdeaktualizowane informacje (tym bardziej, ze polowa wprowadzanych features nie jest opisywana w patch notes), ale - jak widac chociazby powyzej - potrafie sie do tego przyznac. Nie zmyslam i wrecz nienawidze, gdy robia to inni uzytkownicy forum (tacy jak embe, Zanzi), starajac sie notorycznie przeinaczac fakty i wykrzywiac rzeczywistosc, przedstawiajac swoja gre w jak najlepszym swietle, bagatelizujac i ukrywajac jej niedoskonalosci - jest to dla mnie smieszne i bardzo szkodliwe zachowanie. Zgadzam sie w pelni z druga czescia twojego posta - forum sluzy do wymiany opinii, do dyskusji nt. gier i do naswietlania ich wad oraz zalet. Fanboiowanie i wyrazanie sie o grach w samych superlatywach wprowadza w blad osoby, ktore np. rozwazaja zakup tego tytulu. Jest to tez szkodliwe (gdy robione na oficjalnym forum) ze wzgledu na to, ze dev team nie dostaje krytyki za to, za co powinien, co prowadzi do spadku jakosci oferowanych uslug.

Posty typu "wow rox, aoc sux" sa rzeczywiscie bezwartosciowe, klasyfikowane jako spam i w efekcie usuwane. Wg coponiektorych wypowiadanie sie negatywnie nt. gry jest spamem nadajacym sie do usuniecia - gdyby to obrocic o 180 stopni i ja bylbym takim zacieklym antifanboiem, jakiego niektore osoby staraja sie ze mnie zrobic i pilnowalbym "swojego" porzadku, to takie - wg mnie - bezwartosciowe i pelne falszu posty jak te od embe i Zanziego po prostu wylatywalyby. Nie wylatuja. Merytoryczne dyskusje, w ktorych wszyscy trzymaja sie tematyki dzialu i norm okreslonych przez regulamin forum sa dobre i nie beda usuwane, nawet jesli ktos od czasu do czasu w celu obrony AOC sobie troche pozmysla i pofantazjuje.

Ogolnie cala ta sytuacja wydaje mi sie po prostu smieszna, bo jestem atakowany za to, ze tak jak zawsze nie owijam w bawelne i - po prostu - mowie prawde. Jesli prawdomownosc i obiektownosc niektorym przeszkadza i ich denerwuje, to ja niestety nie jestem w stanie na to nic poradzic.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.