mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 22:57 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Twierdzenie, ze osx przenika granice technologii jest nadwyraz smiale, ze tak powiem.

tylko że granicą technologii jest windows a nie sprzęt (różnica prędkości między xp a vista, i między xp a 98 )


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:01 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Enhu napisał(a):
nie zdziwił bym się, jak by 3dmark na macu zdobył z 2x tyle pkt co na xp'ku nawet w takim samym configu

(jak by był 3dmark na maca ofc lolz)

Tak, a internet 1Mbit na macu chodzi jak 2Mbit. ... W kwestii visty to jest platforma do gier dx10. Tylko do tego sie nadaje.

To tylko pokazuje jak vista dobitnie do niczego sie nie nadaje :lol: :lol: Gier na dx10 (od poczatku do konca) wiele nie bedzie. Bo po ico jak za rogiem czai sie dx11 a OpenGL potrafi to sami i dziala wszedzie :lol: (tzn. jak wkoncu skoncz implementacje wersji 3.0 :<).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:03 
Cytuj  
Xp to bardzo dobry system. To moje osobiste zdanie, jak i paru znajomych sysadminow. OSX byl kiedys szyty na miare na konkretna maszyne, winda musi dzialac na wszystkim. Dzis maki to lans dla metroseksualistow. Linux + xp i mnie styka.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:03 
Cytuj  
Skoro OpenGL jest taki zajebisty, to czemu mało kto robi na niego gry?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:12 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Skoro OpenGL jest taki zajebisty, to czemu mało kto robi na niego gry?
Głównie dlatego, ze rozwoj OpenGL gwałtownie stanoł jakoś w okolicach SM 2.0. Przyczyn nie znam.
Aktualnie jest wersja 3.0 (i mniejmy nadzieje ze wkoncu zacznie sie normalnie rozwijac), ktora ma wszystko to Dx10 + dziala wszedzie.
Daczego mało gier. OpenGL 2.0, to byl taki troche burdel imo. Dla kogos przyzwyczajonego do DX9 ciezko sie bylo przestawic.
Odwracajac pytanie. Dlaczego Carmack wciaz prjektuje swoje silniki pod OpenGL i niechce widziec Dx na oczy ? :P
Cytuj:
OSX byl kiedys szyty na miare na konkretna maszyne

Teraz Os X to mikrojadro (Mach) + BSD. Radzi sobie rownie dobrze jak kazdy inny *nix na kazdej platofrmie (po odpowiednich modyfikacjach -;-). Pod tym wzgledem tego sie nie dało zjebać akuart :E.
A jak komus malo moze puzywac portow z BSD i sie bawic.

*

Posty: 116
Dołączył(a): 14.08.2008
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Niestety nie dostaniesz. Vista to lepszya 64-bitowosc (ktora jest nie przydatna chyba ze masz 8GB ramu). I torche lepsze zarzadzanie pamiecia.
A tak pozatym to jest XP zaladowany tonami nie potrzebnych rzeczy. Ja nie mowie ze Aero na przyklad jest zle, tylko ze jest takie nijakie a potrafi skutecznie przykatrupic system.


wreszcie inside podal argument, z ktorym mozna sie zgodzic.

XP w wersji 64 bit to jest pomylka i jesli cchesz korzystac z masakrycznych ilosci ramu, to pozostaje tylko vista.

ale....wiekszosci szaraczkow nie potrzeba masakrycznych ilosci ramu ;]
ja mam 4gb (w 4 jedno gigowych modulach), na karcie 512mb, system wykrywa mi ~~3.3gb, z czego nigdy nie widzialem jeszcze wiekszego uzycia, niz 2.5gb (adobe premiere po zaaplikowaniu /3gb fixa).
zadna gra obecnie nie wykorzystuje wiecej, niz 1.5gb, a dobrze zakonserwowany winXP nie zzera wiecej, niz 200mb.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2008, 23:52 
Cytuj  
Odpalone trzy eve online zjadaja duzo ramu :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 00:36 
Cytuj  
" Te pierwsze testy sugerują, że aby zagrać w Crysis Warhead z detalami na przyzwoitym poziomie trzeba będzie wyposażyć się w 4 GB ram. " http://www.purepc.pl/node/2807 aczkolwiek to tylko crysis i tylko dzis.. lajf iz brutal - wiecej ramu, szybsze procki, szybsze grafy... xp ssie ;p

*

Posty: 116
Dołączył(a): 14.08.2008
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 00:48 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
" Te pierwsze testy sugerują, że aby zagrać w Crysis Warhead z detalami na przyzwoitym poziomie trzeba będzie wyposażyć się w 4 GB ram. " http://www.purepc.pl/node/2807 aczkolwiek to tylko crysis i tylko dzis.. lajf iz brutal - wiecej ramu, szybsze procki, szybsze grafy... xp ssie ;p


taaa, a assasins creed juz ponad pol roku temu mial miec zalecane 3gb ram, a koniec koncow okazalo sie, ze 2gb to za duzo dla tej gry ;]

optymalizacja > all.
a jak nie ma optymalizacji należytej, to ./spit z mojej strony.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 00:53 
Cytuj  
to co juz sprzetu nie wymienisz i nie pograsz w nadchodzace tytuly, bo foch na brak optymalizacji?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 08:41 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
to co juz sprzetu nie wymienisz i nie pograsz w nadchodzace tytuly, bo foch na brak optymalizacji?


Jesli 99% gier miescie sie w zawiasach do 2gb, a nagle ktos wypouszcza tytul, ktory potrzebuje min. 4GB to ja juz nie wiem co to musi byc i jak to musi wygladac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 08:42 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Morgul napisał(a):
to co juz sprzetu nie wymienisz i nie pograsz w nadchodzace tytuly, bo foch na brak optymalizacji?


Jesli 99% gier miescie sie w zawiasach do 2gb, a nagle ktos wypouszcza tytul, ktory potrzebuje min. 4GB to ja juz nie wiem co to musi byc i jak to musi wygladac.

Pewnie ktos dojebal Tekstury 10kx10k.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2008, 14:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Morgul napisał(a):
to co juz sprzetu nie wymienisz i nie pograsz w nadchodzace tytuly, bo foch na brak optymalizacji?


Jesli 99% gier miescie sie w zawiasach do 2gb, a nagle ktos wypouszcza tytul, ktory potrzebuje min. 4GB to ja juz nie wiem co to musi byc i jak to musi wygladac.

Pewnie ktos dojebal Tekstury 10kx10k.


Nie, nie dojebal bo zadna karta graficzna nie obsluguje tekstur o takich wymiarach.


Cytuj:
patrząc na zarządzanie zasobami przez osx'a w porównaniu do xp'ka wcale bym się nie zdziwił jak by się okazało, że to co piszesz jest prawdą (mimo że jest to sarkazm z twojej strony)


Zarzadzanie zasobami w leopardzie lezy i kwiczy prawie tak samo jak w viscie, na 1GB pamieci nie da sie pracowac. Jedyna roznica to vista bedzie korzystac z calej dostepnej pamieci, mac bedzie twierdzil ze ma sporo wolnej pamieci nawet jak system jest calkowicie zadlawiony.

Mendol napisał(a):
mac byl dobry. jak byl w calosci mac'iem.
teraz mac to c2d. wyglad ma ok i tyle.


Aha. Jestes rebel to mozesz dalej uzywac PPC co najmniej do nastepnej wersji systemu. Nie bez powodu kazda binarka jest prawie 2x wieksza nic na pc, bo musi obslugiwac 2 platformy.
Pozatym przejscie z PPC na c2d bylo bezbolesne i prawie niezauwazalne wiec WTF are you talking about?
a cena troche przerasta forme w tej chwili.

Cytuj:
Daczego mało gier. OpenGL 2.0, to byl taki troche burdel imo. Dla kogos przyzwyczajonego do DX9 ciezko sie bylo przestawic.
Odwracajac pytanie. Dlaczego Carmack wciaz prjektuje swoje silniki pod OpenGL i niechce widziec Dx na oczy ?


To nie jest kwestia przestawienia sie. Sama inicjalizacja to kilka stron kodu w OpenGL vs kilka linijek kodu w DX, czysta praktyka.
Nowy engine carmacka z racji wieloplatformowosci musi obslugiwac oba API, na pc moze bedzie opcja wybrania ktory ma renderowac.
Pozatym carmack zostal przy opengl z dwoch prozaicznych powodow a) przyzwyczajenie b) linux / mac wiec nie doszukuj sie wielkiego spisku.

Tor Bled Nam napisał(a):
Xp to bardzo dobry system. To moje osobiste zdanie, jak i paru znajomych sysadminow. OSX byl kiedys szyty na miare na konkretna maszyne, winda musi dzialac na wszystkim. Dzis maki to lans dla metroseksualistow. Linux + xp i mnie styka.


Maki to przede wszystkim produkt dla ludzi leniwych.
Backup? Podlacz dysk i wlacz time machine.
Nowy komp? Odpal migracje i otworz piwo.
Remote desktop? Wpisz adres i dziala.
Potrzebny windows? Reboot na okna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2008, 19:16 
Cytuj  
strasznie duzo pamieci wpieprza ta wersja x64. prawie 1gb.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2008, 20:06 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
strasznie duzo pamieci wpieprza ta wersja x64. prawie 1gb.


Zgadza sie, ale sam majac 4GB naprawde na brak pamieci nie narzekam i to przy wylaczonej pamieci wirtualnej :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2008, 20:14 
Cytuj  
a no skoro to standard to ok :-)

a tak przy okazji ktos wie jak ustawic zebym we wszystkich folderach mial defaultowo "size all columns to fit" ? troche wkurwiajacy jest rozklad przy przegladaniu folderow i jak na razie musze w kazdym osobno to klikac ;-/

w 3dmarku 06 - vista x64, mam 100 punktow mniej niz pod xp

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.