Slayerek napisał(a):
np. jak wygląda ściąganie statusów z ludzi z party ? oczywiście jak w każdej ostatnio wydanej grze mmorpg pod paskami z HP/MP/SP/XX widać mnóstwo małych ikonek, to są tylko gadżety ? czy ważne rzeczy od których zależy czasami cała rozgrywka
Bardzo ważne bo niektóre dubuffy są wyjebane w kosmos np. -75% armora i -25% skuteczności heala na tanku = wipe. Niestety - tak jak wszędzie - trzeba mieć pojętnych ludzi w grupie. Masa graczy jak narazie nie czai w jaki sposób dane buffy/debuffy działają..... większość nawet nie potrafi wizualnie rozpoznać klasy wroga i zamiast ściągać w pierwszej kolejności healerów biją tanki....
O morae skillach czy przełączaniu taktyk zależnie od sytuacji to już nie wspominam.... Ikonki to w sumie też tak bardziej informacyjnie niż praktycznie, dobrze, że są ale jest ich taka ilość, że można się pogubić
Piszemy po prostu addony informujące o konkretnych debuffach - duże ułatwienie dla healerow.
Slayerek napisał(a):
jak wygląda zdobywanie expa ? nie bije się ciągle tych samych mobków czy tam innych stworzeń czy zawodników ? chodzi mi czy rozwijając swoją postać nie robi się w grze wszystkiego żeby dopakować ją tak żeby po prostu coś zabijać i zabijać i zabijać i zabijać i ... ?
Jak ktoś kocha bić moby to bije moby, nie expuje się na nich tak jak w L2 czy FFXI, ale są questy, że trzeba ich trochę ubić. PQ też polegają na biciu mobów i semibossów i bossów. Modeli jest w pizdu, samych trolli naliczyłem chyba z 20 rodzajów a nie wyszedłem jeszcze z tier2. Niektóre się jednak powtarzają - najcześciej jakieś nietoperze, duchy, harpie.
Ale co ważne - żeby levelować nie trzeba w ogóle bić mobów - wystarczy brać udział w RvR i wykonywać questy RvR.
Slayerek napisał(a):
czy jest w tej grze takie coś jak :
stun - tak kilka rodzajów
aoe - tak miliard rodzajów
potiony HP i MP - potionów jest od zajebania do tego dochodzi to ,iż mogą być różnej jakości zależnie czego do craftu użyliśmy (mogą być mocniejsze i/lub działać dłużej i/lub mieć dodatkowe efekty)
jakieś specjale dla melee - KAŻDA klasa ma coś takiego jak morale skille, w skrócie masz pasek który się ładuje im dłużej walczysz/zabijasz wrogów... ma on 4 levele naładowania, na każdy level przypada kilka skilli, jeśli masz naładowany na lvl 1 możesz użyć morale skilla lvl 1, jeśli masz naładowany na lvl 2 możesz użyc skilla lvl 2 albo lvl 1 o podwyższonej skuteczności...
refresh - tak, kilka rodzajów ( m.in. buff aktywny, buff pasywny, chanelling)
regen - tak, healerzy mają oprócz instant heali właśnie hoty, taki Warrior Priest będący hybrydą bazuje praktycznie tylko na hotach, do tego kilka klas ma je triggerowane z skilla - np. 25% szans przy ciosie na triggerowanie hota 200HP działającego przez 13 sekund...