mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 22:22 
Cytuj  
Eheheheh, szkoda że tego bajeru nie ma w grze (jeszcze), a mutacje u Mara są po prostu losowe. ;D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 22:26 
Cytuj  
nie mowie o tym ze raz mam reke-krokodyla a raz mam reke-rybe.

przy nastepnej zmianie zrobie skrin to pokaze o co chodzi.


_________________
Obrazek
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 22:49 
Cytuj  
okej, co prawda nie na sobie, ale wyglada to tak:
1) marauder zmutowany "tier2" z mutacja reki wylosowana na taka jaka widzicie.
oprocz zmutowanej samej reki widac mutacje ramienia i czesci klaty. Mutacji drugiego ramienia nie widac bo zaslania pancerz.
ObrazekObrazek

2) ja, z wylosowana ta sama mutacja reki, ale bez 'mutacji tier2'
ObrazekObrazek
sorry za gowniany skrin, mielismy tutaj stac obok siebie z taka sama reka ale on z mutacja ramienia a ja bez, ale Scenario sie zaczelo i gosc uciekl.

3) ten sam gosc majacy z powrotem stara mutacje 'tier1'
ObrazekObrazek


mozna miec bardziej lub mniej rozlegle mutacje niezaleznie od tego jaka (randomowo) mutacje lapy dostaniemy.

Oprocz tego zauwazylem ze od okolicy lv12 (moze zbieglo sie to z jakims malym content patchem czy cos) mam wiecej mozliwych mutacji do wylosowania, np w savagery - reke kraba, w brutality - reke-rybe (?) a w monstrosity inna maczuge niz moglem wylosowac wczesniej.

imo system ktory opisalem wczesniej - przynajmniej dla marauderow - dziala, ale jest lekko niestabilny.


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 00:12 
Cytuj  
Ash napisał(a):

mozna miec bardziej lub mniej rozlegle mutacje niezaleznie od tego jaka (randomowo) mutacje lapy dostaniemy.


THIS IS CHAOS! CHA-OS!!~ ;)

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 09:57 
Cytuj  
a propos zmiany zony i zmian mutacji, to faktycznie jest bug.
Nie tylko mutacje znikają, ale i np. dodatkowe głowy z wersji kolekcjonerskiej (trzeba uruchamiać ponownie).
Wiec przyjdzie nieco poczekać na poprawki.

Jakiej taktyki uzywacie na BG ? Brutality czy Monstrosity ?
Wiem, ze trzeba przełączać. Chodzi mi bardziej o ulubiony sposób zabijania.


_________________
Obrazek

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 18:01 
Cytuj  
Rozniez szlag mnie trafia ze zmiana mutacji przy zonowaniu, czasem sporo trza naklikac zeby wrocic do swojej ulubionej. Zdaje sie po 10 lvl dostaje sie nowe mutacje (ze zmutowanym barkiem). Powinni wylaczyc po 10 lvl stare mutacje. Szkoda ze na ekranie logowania nie widac mutacji.

Ja zostaje chwilowo przy brutality (17lvl). Tak samo na scenario.
Ogolnie najpierw corruption i 3xrend, nastepnie convulsive slashing zaraz pozniej odnawiam renda czasem wplote flaila. Na scenario zaleznie od sytuacji.

Udalo Wam sie znalesc druga bron do dualwieldu?

**

Posty: 316
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 21:21 
Cytuj  
Ja tam na scenario śmigam wyłącznie z brutality:

Podbiegam do swojego celu, rzucam Debilitate - cel już szans na ucieczkę nie ma.

Oczywiście niektóre klasy w starciu z Marauderem są bezbronne, Bright Wizard czy np. Shadow Warrior zbyt dużych szans z nami w zwarciu nie mają, dlatego decydują się na ucieczkę.

Jeśli cel zdecyduję się uciekać to:

- Leci Convulsive Slashing, bardzo ładny dmg
- Następuję seria ataków skillem Impale, który nie ma cooldowna, czasami leci jakiś Flail/Rend, przeciwnik [jeśli nie jest tankiem] w większości przypadków nie żyję.
- Jeśli wciąż się rusza to można przywalić ponownie
Debilitate [żeby go przystopować]/Convulsive Slashing[zabierze sporo HP]/Guillotine[dobicie] i po kłopocie.

Jeśli cel stoi w miejscu:

- Również zaczynam od Convulsive Slashing, po jego zakończeniu jest paro sekundowy cooldown, więc można pobawić się czymś innym np. Debilitate, który również ma spory cooldown, można zarzucić z
Touch of Instability. Po odnowieniu się Convulsive Slashing lub Debilitate rozpoczynamy serię od nowa i jeśli nie jest to tank lub Warrior Priest to jest po wszystkim. Oczywiście nie zapominamy o Guillotine, który jest idealnym skillem na dobicie przeciwnika.

Jak już mówiłem w ten sposób bardzo szybko idzie ubić takie klasy jak: Bright Wizard, Shadow Warrior, Engineer, Archmage. O wiele gorzej jest z tankami, gdzie, co chwila widać napis 'Block', ale dmg rewelacyjnego nie mają, więc można się 'przegrupować' :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 22:47 
Cytuj  
a co robisz jak dostajesz knockbacka od sw?

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2008, 09:43 
Cytuj  
Btw zmieniacie gifty na RvR? Bo ja mam z tym niejakie problemy, szczególnie że zmiany powodują że tam powiem cooldowny na wszystkich abilitach...

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2008, 10:14 
Cytuj  
Ja zmieniam na maxa.
Jak jest grupa jestem potworem, jak pojedynczy cel to jestem brutalny :)

Tylko na którym lvl dostanę wreszcie wychodzenie z root ? Bo to jest jedyna rzecz, ktora mnie zabija praktycznie :(


_________________
Obrazek

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2008, 10:23 
Cytuj  
Toll napisał(a):
..Jak jest grupa jestem potworem, jak pojedynczy cel to jestem brutalny


Hehe a kiedy jesteś dzikuskiem?
Ten snare na tym lvlu to zjebana sprawa na maxa. Mara na moim poziomie vs mag wygląda często tak: podbiegam, pach, pach, snare, i moge tylko popatrzec jak 3 kolejne czary odsyłają mnie na start point... :evil:

**

Posty: 316
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2008, 12:57 
Cytuj  
Na 18 lvl bodajże jest Mutanting Release :)


Posty: 28
Dołączył(a): 29.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2008, 17:29 
Cytuj  
Jakby kogoś interesowały statsy Maraudera na 18 lev i 16 renown:
Obrazek Click Image to Enlarge Image Hosting

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2008, 19:34 
Cytuj  
Pokaż jak będziesz bez glidii i bez lekarzy.
Ale fakt faktem Maruda rządzi pod względem obrażeń i ilości zabitych.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2008, 19:57 
Cytuj  
Toll napisał(a):
Pokaż jak będziesz bez glidii i bez lekarzy.
Ale fakt faktem Maruda rządzi pod względem obrażeń i ilości zabitych.

A to ci ciekawa dopiero bzdura. Mdps bez heala nie robi damageu W OGOLE :P.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD


Posty: 28
Dołączył(a): 29.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2008, 22:31 
Cytuj  
Toll napisał(a):
Pokaż jak będziesz bez glidii i bez lekarzy.
Ale fakt faktem Maruda rządzi pod względem obrażeń i ilości zabitych.


Ja nie mam gildii a healerzy raczej mnie unikają.
Granie Marudą mi po prostu odpowiada:)

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2008, 08:50 
Cytuj  
Exec napisał(a):
obrazek


Nota bene niezły wynik... gz.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2008, 16:55 
Cytuj  
Exec napisał(a):
Jakby kogoś interesowały statsy Maraudera na 18 lev i 16 renown:


czy ja dobrze widze po stronie orderu 8 dpsow, 1 tanka i dwoch pseudohealerow ktorzy pewnie sa pod dps? Biorac pod uwage poziomy graczy i zroznicowanie klas po stronie destro dziwie sie jakim cudem order nabil 48pktow :) Moze lepiej wrzuc jako przyklad screen z bardziej wyrownanymi przeciwnikami, bo walac do tarczy kazdy moze nabic tyle killi :)


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2008, 18:33 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
czy ja dobrze widze po stronie orderu 8 dpsow, 1 tanka i dwoch pseudohealerow ktorzy pewnie sa pod dps? Biorac pod uwage poziomy graczy i zroznicowanie klas po stronie destro dziwie sie jakim cudem order nabil 48pktow :) Moze lepiej wrzuc jako przyklad screen z bardziej wyrownanymi przeciwnikami, bo walac do tarczy kazdy moze nabic tyle killi :)

Tu się zgadzam. Empire ma tak poronioną kombinację klas, że łatwo sobie na nich nabijać fragi.
Ani klasycznego tanka ani klasycznego healera. A bez tych dwóch klas ciężko o wygraną.
Wynikami nie ma się co chwalić, bo bardzo dużo zależy od teamu i scenariusza. I ciężko je porównywać.


Posty: 28
Dołączył(a): 29.09.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2008, 19:29 
Cytuj  
Jak do tej pory nikt nie umieszczał screenów a ja na przykład z chęcią obejrzałbym statsy 30+ levelowych marauderów.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.