kaikitka napisał(a):
Nie sądzę aby Mortal Online miało być nowoczesną "kalką" Ultimy. Podobieństwo może być widoczne w niektórych zasadach świata gry i prowadzenia rozgrywki (świat współdzielony przez tych co grają pve i pvp, skill based combat), ale na tym się chyba te podobieństwa skończą. MO ma być grą First Player Perspective (Ultimka była z rzutem izometrycznym). Osobiście jakoś tryb FPP mi do RPGa nie pasuje - niestety nieodparcie kojarzy mi się z shooter'ami. TPP już bardziej, ale to kwestia upodobań. Mam nadzieję, że MO nie dołączy do grupy fast_paced-action-(pseudo)rpg <fingers_crossed>
możesz rozwinąć owy fast_paced-action-(pseudo)rpg ?
Chętnie bym popykał w cokolwiek takowego, bo jedyne co znam to online action rpg - a to na dłuższą metę nie jest grywalne, bez stałego wprowadzania nowego contentu. Natomiast fast paced to co najwyżej do jednej online gierki mogę przypisać. I to jeszcze w fazie bety, na dodatek shooter. Całkiem przyjemny zresztą.
Ja mam generalnie dosyć stereotypowych masywnych gierek online, przez ich ślamazarność. Chcę pograć w RPG online z priorytetem czasu rzeczywistego, a nie poniżej normalnego - że się wyrażę w sposób nawiązujący do priorytetu procesów systemowych.
I dosyć klikaniny w miliard ikonek. Chcę pograć przy użyciu 4 klawiszy na klawiaturze , lmb jako batona do cięcia mieczem czy tam rzucania czaru i rmb do blokowania ataku.
Abstrahując od semantyki, sam mam nadzieję że MO zaoferuje mi taką możliwość i będzie unikalny (choć m.in. walka na mountach będzie kalką z M&B - ale akurat nie mam nic przeciwko dobrej implementacji takiej rozgrywki)
Na DFo bankowo rzucę okiem choćby nie wiem co i żadne opinie mnie do niego nie zrażą. W końcu 7 lat ... ale może bez trolowania.
A poza światem fantasy jeszcze interesuje mnie APB i Huxley - czas najwyższy na masywne strzelaniny miast ograniczonych do kilkunastu graczy przestrzeni, bo planetside to z deczka nie do końca to czego oczekuję.
Hmmm... a choć "project offset" to lekkie zaprzeczenie ww. słów, to jednak z miłą chęcią polatałbym na smoku i poblokował sztyletami ataki (świetne sample dźwiękowe temu towarzyszące) - filmiki na YT/