mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 17:37 
Cytuj  
Witam
Mam takie pytanie czy zna ktos jakies mmo podobne do UO?? tzn chodzi mi glownie o sam system skilli jaki sie tam prezentowal i rozbudowany craft. niestety wszytskie produkcje ktore obecnie wychodza to klony wowa albo L2, uo niestety odrzuca swoja grafika w dzisiejszych czasach ;/
Z góry dzięki za info

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 17:40 
Cytuj  
Darkfall. HEHEHEHEHEH!~

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 17:43 
Cytuj  
zanim cie pojada zaraz jakies vaporware boyz ..

...z istniejacych niestety nic , mozesz czekac na Mortal online lub Darkfall
i w sumie tyle , uo like=dying breed


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 18:07 
Cytuj  
wurm albo roma victor. jesli jestes zdesperowany. bardzo.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 18:12 
Cytuj  
to tak jak myslalem ;// lipa z tymi mmo. jest gra przypominajaca craft itd uo tyle ze jest w alphie i bedzie to jak entropia real cash economy game :) mam na mysli after worlda :)

Ea mogloby pomyslec i zrobic ultimke w jakiejs lepszej szacie graficznej :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 18:30 
Cytuj  
Nie widziales? Zrobili :D. Z ciekawosci zassalem, pogralem 10min i wrocilem do starej UO :P

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sie 2008, 18:31 
Cytuj  
Ryzom? Craft rozbudowany jako tako jest.
system rozwoju postaci jest punktowy i podzielony na 4 glowne dziedziny - fight magic craft i harvest z czego spokojnie mozesz kazda levelowac.
Gra na jakis czas dostepna za darmo.
http://secure.nevrax.com/signup/?language=en

Nie jest to UO, to prawda. Nigdy nie bedzie. No ale to jeden z niewielu imo godnych polecenia sandboxowych MMO.


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2008, 17:53 
Cytuj  
Mortal, DarkFall...
Obecnie jestem bardzo zainteresowany darkfallem, oczekuje wyjscia bety. O mortalu czytalem chyba na wp.pl ze ma byc podobny do ultimy.
Czy ktos bardziej ogarniajacy bardziej temat obu zapowiedzi moze mi powiedziec ktora gra bedzie bardziej nawiazywac do mojej kochanej ultimy? :>>


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 02:44 
Cytuj  
rozwojem DFo nie interesowałem się wcale, ale co do MO to jestem na bieżąco. Chyba wystarczy powiedzieć że devsi tworzący MO są fanami UO i wyjadaczami za czasów full pvp i loot ? :roll: :wink:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 06:35 
Cytuj  
Sharub napisał(a):
ktora gra bedzie bardziej nawiazywac do mojej kochanej ultimy? :>>


Nie sądzę aby Mortal Online miało być nowoczesną "kalką" Ultimy. Podobieństwo może być widoczne w niektórych zasadach świata gry i prowadzenia rozgrywki (świat współdzielony przez tych co grają pve i pvp, skill based combat), ale na tym się chyba te podobieństwa skończą. MO ma być grą First Player Perspective (Ultimka była z rzutem izometrycznym). Osobiście jakoś tryb FPP mi do RPGa nie pasuje - niestety nieodparcie kojarzy mi się z shooter'ami. TPP już bardziej, ale to kwestia upodobań. Mam nadzieję, że MO nie dołączy do grupy fast_paced-action-(pseudo)rpg <fingers_crossed> :wink:


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 07:11 
Cytuj  
DFO tez ma byc fpp. Po graniu w obliviona stwierdza ze to sie sprawdza. Tak samo jak niesczesny Dark Messiah, az zal ze mial tak zabugowany multi -;-


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 07:26 
Cytuj  
W dfo ma byyc wybór pomiędzy fpp a tpp


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 11:21 
Cytuj  
chodzi o to ze ma byc playerskill based a nie charskill based

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 03:03 
Cytuj  
kaikitka napisał(a):

Nie sądzę aby Mortal Online miało być nowoczesną "kalką" Ultimy. Podobieństwo może być widoczne w niektórych zasadach świata gry i prowadzenia rozgrywki (świat współdzielony przez tych co grają pve i pvp, skill based combat), ale na tym się chyba te podobieństwa skończą. MO ma być grą First Player Perspective (Ultimka była z rzutem izometrycznym). Osobiście jakoś tryb FPP mi do RPGa nie pasuje - niestety nieodparcie kojarzy mi się z shooter'ami. TPP już bardziej, ale to kwestia upodobań. Mam nadzieję, że MO nie dołączy do grupy fast_paced-action-(pseudo)rpg <fingers_crossed> :wink:


możesz rozwinąć owy fast_paced-action-(pseudo)rpg ?
Chętnie bym popykał w cokolwiek takowego, bo jedyne co znam to online action rpg - a to na dłuższą metę nie jest grywalne, bez stałego wprowadzania nowego contentu. Natomiast fast paced to co najwyżej do jednej online gierki mogę przypisać. I to jeszcze w fazie bety, na dodatek shooter. Całkiem przyjemny zresztą.

Ja mam generalnie dosyć stereotypowych masywnych gierek online, przez ich ślamazarność. Chcę pograć w RPG online z priorytetem czasu rzeczywistego, a nie poniżej normalnego - że się wyrażę w sposób nawiązujący do priorytetu procesów systemowych.
I dosyć klikaniny w miliard ikonek. Chcę pograć przy użyciu 4 klawiszy na klawiaturze , lmb jako batona do cięcia mieczem czy tam rzucania czaru i rmb do blokowania ataku.
Abstrahując od semantyki, sam mam nadzieję że MO zaoferuje mi taką możliwość i będzie unikalny (choć m.in. walka na mountach będzie kalką z M&B - ale akurat nie mam nic przeciwko dobrej implementacji takiej rozgrywki)

Na DFo bankowo rzucę okiem choćby nie wiem co i żadne opinie mnie do niego nie zrażą. W końcu 7 lat ... ale może bez trolowania.

A poza światem fantasy jeszcze interesuje mnie APB i Huxley - czas najwyższy na masywne strzelaniny miast ograniczonych do kilkunastu graczy przestrzeni, bo planetside to z deczka nie do końca to czego oczekuję.

Hmmm... a choć "project offset" to lekkie zaprzeczenie ww. słów, to jednak z miłą chęcią polatałbym na smoku i poblokował sztyletami ataki (świetne sample dźwiękowe temu towarzyszące) - filmiki na YT/


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 06:35 
Cytuj  
Osobiście stronię od gier "konsolowych" (a to właśnie miałam na myśli obawiając się o przyszły kształt MO). Dyskusja nad tym co jest lepsze nie ma sensu bo każdemu odpowiada inny typ rozgrywki. Ty lubisz szybką akcję, duże uproszczenie rozgrywki np przez sprowadzenie walki do 4 klawiszy - ja odwrotnie, wolę multum opcji i umiejętności, które rozbudowują postać dając namiastkę odgrywania wyznaczonej przeze mnie roli w danym świecie. Ot, i wsio - kwestia gustów :)


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 09:22 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Chyba wystarczy powiedzieć że devsi tworzący MO są fanami UO i wyjadaczami za czasów full pvp i loot ? :roll: :wink:


Zaliczam sie do takich wlasnie graczy, gram sporo ponad 5 lat. Mowiac o podobienstwie do ultimy chyba bardziej mi chodzilo wlasnie o system skili statow, mozliwosc zmiany sciezki bohatera w kazdej chwili, stare dobre koxanie w kopalniach, a takze to ze w UO bardziej niz skill/stat postaci liczyly sie umiejetnosci gracza... I chyba bardziej zalezy mi na tym drugim:P

W UO zawsze gralem jedna postacia (po banach/padach serwa zawsze robilem ja od nowa, to samo imie i skile), moja kochana elfka z lukiem i krawiectwem, a jako ze jestem do niej niezwykle przywiazany chcialbym kontynuowac jej przygody w nowym swiecie/grze.

Ogladajac najnowszy footage DFO odnioslem bardzo przyjemne wrazenie jak chodzi o z oczu bohatera i celowniczek ;] Mam nadzieje ze poprawia grafike cieni, swiatla etc.

Pozdrawiam


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 12:37 
Cytuj  
czas najwyższy na masywne strzelaniny miast ograniczonych do kilkunastu graczy przestrzeni, bo planetside to z deczka nie do końca to czego oczekuję.

W PS byly najwieksze, najbardziej "epickie" walki jakie kiedykolwiek widzialem w MMO i nie bylo tam zadnych pokoikow (byl limit ludzi na kontynencie co prawda, ale i tak bylo ok). Chyba ze grales, wiesz i nie pasowalo ci w tej grze cos innego.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 14:47 
Cytuj  
konrador napisał(a):
W PS byly najwieksze, najbardziej "epickie" walki jakie kiedykolwiek widzialem w MMO i nie bylo tam zadnych pokoikow (byl limit ludzi na kontynencie co prawda, ale i tak bylo ok). Chyba ze grales, wiesz i nie pasowalo ci w tej grze cos innego.

Naoglądałem się nieco game footage, postrzelałem też troszku w triala; rozgrywka jak najbardziej ok - w końcu prawdziwe mmo, tylko futurystyczny klimat nie przypasował mi tak jak oczekiwałem. Preferuję bardziej modern combat shootery niż tak odległą futurystykę (nie lubię laserów) ani historyczne strzelaniny z pepeszy, thomsona czy mp-40.

kaikitka: nie chodziło mi o rozwój postaci jako takiej - choć poza rozbudowanymi drzewami umiejętności (bo pojęcie skill jako potrójny kopniak z półobrotu, czy salto to axe doubleslash w przypadku MO jest raczej błędne) i generowaniem wyglądu postaci nic więcej się nie spodziewam - tylko o samą walkę zwłaszcza pvp.
Bo jak mowa o fpv, to ja sobie nie wyobrażam N pasków na ogólnie pojęte skille w grach mmorpg i opcje, bo ani nie miałbym tylu klawiszy na klawiaturze, ani czasu by je przyciskać (jako wojownik - preferuję postacie walczące w zwarciu) ani w ogóle czym przyciskać te klawisze - o ile nie zaprzęgnę 3 ręki do operowania drugą myszką/klawiaturą.

Dlatego wczuwam się na maxa pykając czasem w M&B spod fpv i to jest to czego oczekiwałbym od sterowania postacią w grze medieval fantasy mmorpg na jaką zakrawają MO i DFo.


edit: by zobrazować nieco, to ja sobie nie wyobażam w grze fpv tak zasyfionego interfejsu, jak to ma miejsce w WoW.
http://i20.photobucket.com/albums/b206/ ... /WowUI.jpg
http://www.donnchadh.co.uk/gallery/albu ... wow-ui.jpg

A już w ogóle mistrzostwem jest to co wykombinowali w FC2
http://www.gametrailers.com/player/39275.html
Mam nadzieję ze podobny system leczenia będzie w MO. Choć propozycji leczenia się/innych padło mnóstwo i tyle samo głosów było przeciwko istnieniu stricte healerów, że z niecierpliwością czekam na każde nowe wieści ze świata gry od devs.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 20:33 
Cytuj  
Ja jestem bardziej zainteresowany DF niz MO, z DF sa juz gameplaye, i to kilka, w tym jeden calkiem spory, MO wydal tylko krotki filmik. Co prawda na filmikach grafika w MO pokazuje sie o wiele lepiej niz w DF, jednak game play to game play a nie filmik poprostu wygenerowany przez silnik graficzny.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.