#2
jeszcze potrzebuje szlifu - ostatnio gra mi sie juz malo komfortowo
krasze na siege (po czym wstajesz w obozie i musisz sie przebijac - ew nie ma juz sensu bo zabili keepera)
lagi na scenario
i to dziwne niewbijanie sie skili
to glowne zarzuty - czyli takie typowo techniczne
Falangista napisał(a):
Gra ma o niebo większy potencjał aniżeli AOC dlatego za parę miesięcy jak nie skona zerknę co wymyślili ciekawego.
o niebo wiekszy od AoC?
probujesz powiedziec ze:
- gra z nowym systemem walki (a'la FPP)
- siege w ktorych mozna rozwalic praktycznie kazdy fragment twierdzy
- FFA PVP
- zajebiscie dzialajacym systemem kolizji*
ma gorszy potencjal niz:
- starym klasycznym systemem walki (pomijajac ze zbugowane)
- siege w ktorym mozna rozwalic brame
- carebear pvp
- dziwnie dzialajacym systemem kolizji*
i oczywiscie AoC okazal sie failem a WAR w tej fazie to kawal dobrej roboty - to jesli mowisz o potencjale to sie zdecydowanie mylisz
* imo bardzo wazny element dobrego pvp