mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:42 
Cytuj  
no i system wiezien.

gdyby dodali jakikolwiek rodzaj lootu z playerow (chociaz jak w vg, ze z zabitego dropuje sie jakis tam % jego kasy) to moze i przyciagneloby to kogos.
ale w tej chwili jedyne co daje aoc i bedzie dawal to combat i open pvp.
+ niby siege ale tutaj brakuje mi wolnosci i swobody.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:44 
Cytuj  
Getorix napisał(a):
iniside napisał(a):
Poziomow pvp mialobyc chyba 15 i powyzej 5, mialby jakies epaxy czy jak tam sie nazywaja high-level sety.


Chwilowo jest jeden set. Poziomów nie ma być 10?

Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:47 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no i system wiezien.

gdyby dodali jakikolwiek rodzaj lootu z playerow (chociaz jak w vg, ze z zabitego dropuje sie jakis tam % jego kasy) to moze i przyciagneloby to kogos.
ale w tej chwili jedyne co daje aoc i bedzie dawal to combat i open pvp.
+ niby siege ale tutaj brakuje mi wolnosci i swobody.


System wiezien? Koncept chyba umarl smiercia naturalna, ostatnio nic sie o tym nie mowi. Mowi sie raczej o zapewnianiu contentu ludziom, ktorzy chca byc po jasnej i ciemnej stronie mocy. U mnie na serwie de facto juz jest taki podzial i tluka sie dwa ogromne stronnictwa (wczoraj w kesh bylo dwa raidy na dwa raidy spontanicznego pvp. Fajna zabawa), fajnie jak to teraz urozmaica odpowiednim contentem (jest to w planach).

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.


Ostatnio edytowano 9 paź 2008, 07:54 przez Getorix, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:55 
Cytuj  
Getorix napisał(a):

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.

Jest jakies ograniczenie na 5 kili dziennie tej samej postaci. Za kazdaego killa 20expa mniej az do 0. IMO głupie, szczegolnie ze populacja na serverach jest mala ATM :e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:57 
Cytuj  
ehehe ty powaznie mowisz, ze jest max 5 killi za ktore dostaje sie expa?
hehehhe nie no to bylby jeden z lepszych pomyslow o jakich slyszalem :-)

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Getorix napisał(a):

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.

Jest jakies ograniczenie na 5 kili dziennie tej samej postaci. Za kazdaego killa 20expa mniej az do 0. IMO głupie, szczegolnie ze populacja na serverach jest mala ATM :e.


Tak, uczciwego gracza to wnerwia. Ale troche ogranicza exploit. Co nie zmienia faktu, że jak 10 osób zabija się nawzajem po 5 razy, to jest to dodatkowe 45 killi. - kilka tysięcy xp.

Jak są większe zadymy (np. raid vs raid), to dostaje sie tylko 1xp za killa. Ale trup ściele się gęsto, więc wtedy exp ładnie leci. Ograniczenie nie przeszkadza. Najgorzej jest w minigierkach, bo można trafić kilka razy na tego samego przeciwnika, a zazwyczaj już w pierwszej minigierce przestaje z niego leciec exp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:07 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ehehe ty powaznie mowisz, ze jest max 5 killi za ktore dostaje sie expa?
hehehhe nie no to bylby jeden z lepszych pomyslow o jakich slyszalem :-)

W WoW było podobne rozwiazanie z honorem.
IMO pomysl poroniony. Ale bez tego, na FFA bylo by bardzo latwo zdobywac exp.
Poprostu sie z kim umawiasz na spawnie i sie zabijacie na przemian...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:33 
Cytuj  
na to jest akurat dobry sposob z wa'ra/daoc'a.
za pierwszy kill danej osoby dostajesz max expa.
a potem juz jakies sladowe ilosci, tak, ze killowanie tej samej osoby co chwila zupelnie sie nie oplaca.
wrzucasz timer 10min i tyle.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:37 
Cytuj  
Ktoś tam wspomniał o instancjach w aoc - w obecnej chwili jak obserwuje to 90% lokacji ma 1 inst - max 2 takze problem ewentualny jest ograniczony do niezbednego minimum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:42 
Cytuj  
blasz napisał(a):
Ktoś tam wspomniał o instancjach w aoc - w obecnej chwili jak obserwuje to 90% lokacji ma 1 inst - max 2 takze problem ewentualny jest ograniczony do niezbednego minimum.

Bo prawie nikt nie gra.
Instancji nie powinno byc wogole.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:44 
Cytuj  
ano.
po premierze bylo ich po 20-30.
i serio nie bardzo mialo sie wrazenie, ze gra jakos duzo ludzi.
jak na instancje bylo z 50 osob to max. fail.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:09 
Cytuj  
Instancje to teraz najmniejszy problem. W ogole sie ich nie odczuwa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:11 
Cytuj  
BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:19 
Cytuj  
Sadze ze sobie jeszcze wroce do AoC, zajebisty system walki IMHO.
A poprawiaja lub poprawili przez ostatnie 3 miesiace system craftingu?
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?


Ty oczywiscie, ktory od 3 miesiecy nie oplacasz abonamentu, nabiles gora 57 lvl i jestes zapatrzony w warka, doskonale wiesz ile osob gra.

Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:24 
Cytuj  
Getorix napisał(a):
Mendol napisał(a):
BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?


Ty oczywiscie, ktory od 3 miesiecy nie oplacasz abonamentu, nabiles gora 57 lvl i jestes zapatrzony w warka, doskonale wiesz ile osob gra.

Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.

I to jest wlasnie failowe..
Jak niechca byc gankowaniu niech wypierdalaja na PvE server :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:24 
Cytuj  
nie, nie jestem zapatrzony.
pogralem w aoc, nie oferowal nic poza ffa pvp i combatem.
i nadal nic nie oferuje poza ffa pvp i combatem.
super, ludzie wybieraja serwer pvp po czym jak nie chca robic pvp to zmieniaja instancje.
zajebisty pomysl.
naprawde.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:26 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie nie chca robic pvp
naprawde.


Może nie chcą być gankowani 12vs1? Może dla Ciebie to super zabawa, ale - HALO - nie każdy jest taki jak ty. Może wyda Ci się to dziwne, ale są różne gusta i playstyle. Naprawdę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:29 
Cytuj  
Getorix napisał(a):
Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.


A podobno instancji sie nie czuje. :D Na tym wlasnie polega fail, ze przed gankiem mozna uciec, albo z drugiej strony jakis chujek co nas gankowal tez moze sobie uciec jak przyjdziemy z kumplem, albo z dwoma.

Mega fail dla mnie. Jak tego nie zmienia AoC nie dostanie ode mnie drugiej szansy, a cos czuje ze nie zmienia, bo ten silnik jest ladny, ale tak na oko nie nadaje sie na mass pvp. Niestety.

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:34 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
A podobno instancji sie nie czuje. :D Na tym wlasnie polega fail, ze przed gankiem mozna uciec, albo z drugiej strony jakis chujek co nas gankowal tez moze sobie uciec jak przyjdziemy z kumplem, albo z dwoma.


Nie jest tak, że ktoś zobaczy jak biegnie do niego grupa kolesi, klika w ikonke i już jest w innej instancji. Nie. Zmieniac instancje można w kilku miejscach na mapie - rez padach, więc koles najczesciej to robi jak juz jest gankowany n-ty raz i nie chce szargac sobie dalej nerwow.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.