Mendol napisał(a):
no i system wiezien.
gdyby dodali jakikolwiek rodzaj lootu z playerow (chociaz jak w vg, ze z zabitego dropuje sie jakis tam % jego kasy) to moze i przyciagneloby to kogos.
ale w tej chwili jedyne co daje aoc i bedzie dawal to combat i open pvp.
+ niby siege ale tutaj brakuje mi wolnosci i swobody.
System wiezien? Koncept chyba umarl smiercia naturalna, ostatnio nic sie o tym nie mowi. Mowi sie raczej o zapewnianiu contentu ludziom, ktorzy chca byc po jasnej i ciemnej stronie mocy. U mnie na serwie de facto juz jest taki podzial i tluka sie dwa ogromne stronnictwa (wczoraj w kesh bylo dwa raidy na dwa raidy spontanicznego pvp. Fajna zabawa), fajnie jak to teraz urozmaica odpowiednim contentem (jest to w planach).
iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.
Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.