mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 01:28 
Cytuj  
Tak jak kolega tu pisze Morale 4 w pvp jest malo praktyczne, dawno zuzyjesz to morale kilka razy :P


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2008, 09:10 
Cytuj  
No moze, pamietam ze grajac marauderem w trakcie "taktycznego przegrupowania" dostawalem z tego badziewia czesto.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 4
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 14:40 
Cytuj  
Witajcie,

czytam ten watek i niby w rodzimym jezyku napisane ale w wiekszosci nie zrozumialem

War jest pierwsza moja gra tego typy, wczesniej nie mialem stycznosci z tego rodzaju rozrywka.

Mam pytanie czy jest szansa aby ktos podsumował w kilku słowach ten wątek bez używania magicznych słów. Wiem, ze na dłuzsza mete sie nie da ale nie moge sie polapac w tym wszystkim.

Wybralem BW doszedlem nim juz do 15 poziomu. Najpierw to byl tylko fun ale im dalej tym bardziej zastanawialem sie nad logicznym rozwojem tej postaci. Skoro juz gram tofaktycznie nie chcialbym biegac jak kurczak po planszy tylko wniesc jakas wartosc do bitwy. Nie zalezy mi na pierwszym miejscu na liscie dps-ow ale na logicznym uzupelniniu druzyny. Tak zeby widzac wizarda o konkretnym lvl wiedzieli czego sie spodziewac a nie psioczyli co tek wizard wyprawia.

Bylo kilka ciekawych rzeczy w waszych wypowiedziach, kóre cos sugerowaly ale nie do konca moglem to zrozumiec.

Nie łapie niektórych (chyba większości pojęć): AoE, HEx, doty itp..

Jest jakis slownik, gdzie te skroty mi sie rozjasnia?b

Zaczalem natomiast zauważać, że coś w grze mi przeszkadza:
faktycznie atak goscia z kosa konczy sie dla mnie zawsze smiercia.
I to wynika napewno ze sposobu mojej gry.

wiem, że są trzy możliwe ścieżki rozwoju:
- Incineration
- Immolation
- Conflagration

Punkty wydałem do tej pory na Incineration a to dlatego, ze głównie używałem:

Fireball, Sear, Pyroclastic Surge

To co mi przeszkadzalo to dlugi czas "ladowania" dla Fireball i brak mozliwosci użycia w ruchu. To zaczalem kombinowac:

Ignite, Boiling Blood, Detonate.

I zaczalem sie zastanawiac czy rozwiajam sie w dobrym kierunku, co i jak powinienem puszczac w jakiej kolejnosci aby mialo to sens.
Ciekawy jest watek o atakowaniu zwartego przeciwnika. Do tej pory walilem fireballem ale widze teraz ze to bylo calkowicie bez sensu i chyba nie pomagalo za duzo.


Ignite, ktory uwazalem za jakis shit z waszych wypowiedzi wydaje sie bardzo sensowny ale jest tam troche opisu, ktorego nie czaje z powodu uzywania skrotow. WIem, ze to obciachowe moze sie wydawac tak pytac o podstawy ale, kazdy z was od razu nie stal sie ekspertem ;)

Da rade jakies podsumowanie dla tych slabszych ?

Pozdro.
P.b


Ostatnio edytowano 8 paź 2008, 15:01 przez Gromson, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 89
Dołączył(a): 12.09.2007
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 14:50 
Cytuj  
Słownik terminów używanych w MMO
A
Add – dodatkowy mob dołączający się do walki lub pomagający w walce naprzykład bossowi
AoE – Area of Effect – określenie dla umiejętności/czarów działających na większym obszarze tzw. obszarówki
Afaik – As far as I know – Z tego co wiem
Afk – Away from keyboard – Z dala od klawiatury
Aggro – Ściągniecie na siebie uwagi moba
Alt – Kolejna postać którą zakładamy na naszym koncie
Atm – At his moment – W tym momencie

B
Bbl – Be back later – Będę później
Boss – Bardzo silny mob, z którym najczęściej walczymy na końcu etapu, instancji, aktu. bardzo często w otoczeniu add’ów.
Brb – Be right back – Zaraz wracam
Buff – Skill/umiejętność, która na określony czas wzmacnia inne umiejętności lub atrybuty
Bug – Błąd w kodzie gry
C

Camp – Kampienie ^^ (oczekiwanie na respawn mob’ów lub bossa)
Coop – Współpraca z innym bądź innymi graczami
Crowd Control – Kontrola nad grupą mob’ów przez spowalnianie, ogłuszanie czy naprzykład rozpraszanie

D

Dd – Direct Damage – Obrażenie bezpośrednie. W przypadku mmo obrażenie zadawane jednemu mobowi
Debuff – Sill/umiejętność, która na określony czas osłabia inne umiejętności lub atrybuty
Ding – Osiągnięcie kolejnego poziomu postaci ^^
DoT – Damage over Time – obrażenie zadawane przez określony czas w pewnym interwale czsowym (np. 100 obrażeń przez 10 sek. zadawanych co 2 sek. – czyli postać/mob otrzymuje 20 obrażeń co 2 sek. )
Drain – „Wysysanie” naprzykład energii z moba lub gracza

E

Exp – Experience – Doświadczenie lub punkty doświadczenia


F

Fps – Frames per second – Klatki na sekundę


G

Gtg – Got to go – Muszę już iść
Gratz (congratz, congo rats) – Gratulacje


H

I

Imo (Imho) – In my opinion, In my humble opinion – Moim zdaniem, Moim skromnym zdaniem

J

K

Kewl – Cool (chyba nic nie trzeba dodawać^^ )
Kill steal (KS) – Zabicie moba, który jest atakowany przez innego gracza
Kite – Killing In Transit – Taktyka polegająca na prowadzeniu moba za sobą i zadawaniu obrażeń na odległość (ranged)

L

Lag – Spowolnienie połączenia między serwerem i klientem powoduje lagi, wygląda to podobnie jak przy małej ilości fps’ów oraz powoduje opóźniona reakcję na wciskane przez nas przyciski
Level (lvl) – Poziom naprzykład naszej postaci
LFG – Looking for Group – Szukam grupy
Log – Wylogowanie się (np. z serwera)
Lol – Laughing out Loud -śmiech
Loot – Nagroda otrzymana za zabicie moba ^^

M

Main – Określenia naszej głównej postaci
Mini-boss – Mob, który nie jest typowym bossem, ale jest ciężki do pokonania
Mob – Mobile object - Oryginalnie określenie programistów na jakikolwiek poruszający się obiekt, a od czasów gry typu MUD służy jako nazwa każdego wrogiego NPC
MUD – Multi User Dungeon – Tekstowa gra przygodowa dla wielu użytkowników, najbardziej popularna w czasach początków Internetu. Od tego się wszystko zaczęło…

N

Nerf – Osłabienie z punktu widzenia graczy klasy postaci, broni lub przedmiotu. Zazwyczaj ma miejsce gdy twórcy gry wprowadzają jakies poprawki ^^
Noob (Newbie) – Początkujący gracz. Określenie często błędnie używane w celach obraźliwych
Npc – Non player charakter – Postać sterowana przez silnik gry
Nuke – Atak powodujący bezpośrednie obrażenia

O

Omw – On my way – Jestem w drodze

P

Patch – Łatka do gry naprawiająca wcześniejsze bugi (lub powodująca nowe ^^)
Perma-noob – Gracz który wciąż powtarza swoje błędy nie wyciągając z nich żadnych wniosków
Pet – NPC podążający za graczem i wypełniający jego polecenia
Phat lewt (Fat loot) – Bardzo wartościowa nagroda za zabicie moba, bossa lub wykonanie questa
Port – Teleportowanie się do innej strefy/miejsca
Proc – Niekontrolowane wykonanie jakiegoś skilla/umiejętności przez broń/przedmiot w trakcie walki (np. 50% że podczas uderzenia w przeciwnika zostanie odpalona fire nova)
Props – Uznanie dla…
Pull – Ściągnięcie na siebie aggro moba lub grupy mobów
PvE – Player versus Environment – Gracz przeciwko otoczeniu (czyli walka z NPC)
PvP – Player versus Player – Gracz przeciwko graczowi

Q

Quest – zadanie do wykonania dla gracza

R

Rebuff – Odnowienie buff’ów
Reroll – Założenie nowej postaci, która często staje się main’em
Rez – Wskrzeszenie gracza po jego śmierci
Rl (irl) – Real life – Realne życie poza grą (to istnieje cos takiego? ^^)
Rollback – Powrót do wcześniejszej bazy danych po awarii serwera

S

Skill – Umiejętność gracza okreslona naprzykład przez klase jaka gra
Spawn – Pojawianie się w grze naprzykład mob’ów po ich zabiciu

T

Toon – Po prostu postać w żargonie graczy.

U

Uber – coś Nadzwyczajnego ^^

V

W

Wtb – Want to buy – Chce kupić…
Wtt – Want to trade – Chce zamienić za…
Wts – Want to sell – Chce sprzedać…

X

Xp – Exp – Doświadczenie

Y

Z

Zerg – Atak dużą grupą bez ładu i składu


_________________
s4ndm4n.com
clanfire.org
“It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not."


Posty: 4
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 15:25 
Cytuj  
thx - za slownikb

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 15:34 
Cytuj  
ha! pod h brakuje HoT :D heal over time to samo co dot tyle ze w przeciwna strone :)


_________________
retired...

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 16:12 
Cytuj  
Gromson ja generalnie swoim wizardem wybieralem sciezki pod to co sie glownie gra. Na twoim lvlu glowne scenario to mourkain temple gdzie chyba najlepiej sprawdza sie sie jednak drzewko z dotami. Czyli ignite, boiling no i detonate. Ciasne korytarzyki sprzyjaja jak najbardziej rzucaniu dotow i opieraniu sie potrochu na flame breath'cie. Ciezko tam sie castuje fireballe, ale jak juz to i tak castowalem tego fireballa co wali w cele obok (nie pamietam jak to sie zwie). No i pamietaj miec fire cage zawsze pod reka.


_________________
Obrazek


Posty: 4
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 20:02 
Cytuj  
Ze wzgledu na pory jakie gram pozna noc, to zostaja questy bo Europa to juz dawno spi.
Dalej PQ , RVR i scenariusze. Porywaja potyczki RVR, scenariusze tez sa niezle, dzisiaj zmienilem przyzwyczajenia i wiecej sprawdzalem DOTow, ciezko sie przestawic ze statcznego Fireball i sera na bieganko i operowanie kamera.

Fire cage fakt potrafi uratowac tylek o ile ktos nie walnie goscia i ten nie wyrwie dalej. Zostaje dalej czytac juz bardziej ze zrozumieniem i trenowac.

Gromson
World's Edge Mountains

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:33 
Cytuj  
Szczerze mowiac ten bug z Fire Cage jest wkurzajacy bo dziala na 70%, a denerwuje najbardziej jak WE mi sie do tylko przykleja i nie zadziala :(
Inna sprawa jest brak supportu od strony heala w random group :( Niestety ale healerzy nie kumaja podstawowej rzeczy, ze BW/Sorc wymaga leczenia, czesto po zadotowaniu i przypadkowym oberwaniem (bo Detonate ma maly zasieg i trzeba sie wychylic) biegam jako free kill z 20% zycia :/ szczegolnie jak strzelaja we mnie przez sciany pety Magusa - I hate that bug grrrr...
Czasem sie zdarzy na dobra grupe to naprawde mozna poszalec, doty, doty nuke na cooldownie detonate - fun fun :)


Ostatnio edytowano 10 paź 2008, 07:37 przez Bodziu, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:35 
Cytuj  
Jaki bug z FC? Bo ja mam często "distrupt" na playerach jak je rzucam.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:38 
Cytuj  
Ej, powiedzcie co w sumie powinienem robic tym BW.

Polazlem sobie na SC. Stalem na uboczu targetowalem healerow i dpsow, kilkalem skille, jebalem heady z fireballa, rzucalem hexy, odpalalem ae i robilem wszystko czym powinien sie zajmowac BW na SC.

I mialem dmg nizszy niz tanki hehe. Cos musze robic nie tak ;-)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:41 
Cytuj  
Zych na bodajże 14stym czy 16stym dostajesz detonate AoE dota , do tego czasu jak chcesz miec duzy damage done to "tab , dot , tab , dot , tab , dot "itd tyle że killi bedziesz mieć mało :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:42 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Jaki bug z FC? Bo ja mam często "distrupt" na playerach jak je rzucam.


Distrupt to jest wtedy jak z 3 ludkow 2 zlapie, ale nie jak rzucasz w grupie 3-4 ludkow i nie dziala, raczej malo prawdopodobne jest ze distrupt zadzialal na wszystkich na raz ;) Poza tym zawsze sprawdzam loga i w przypadku WE na tylku nic nie bylo napisane, niestety :/ A jak juz na to zwrociles uwage to w niektorych buildach zastanawialem sie czemu dodaja kilka pkt w zwiekszenie Willpower, no wlasnie na zmniejszenie distruptow ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 07:48 
Cytuj  
Tzn mi wsct pokazuje na ekranie np 3x distrupt jak rzucam na grupę 3 ludzi itd , niestety na wyższych tierach bardzo często się to zdarza.


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Posty: 4
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 09:13 
Cytuj  
a tak jeszcze zapytam, na jakiec statystyki BW powinienem zwrocic uwage i starac podnosic ich wartosci. ogolnie mam z tym problem, czesc ukierunkowana jest na podnoszenie damage, czesc na obrone inne na parowanie itp. Za bardzo nie wiem jak to zbalansowac np. lepsza laska +60 na inteligence z armorem 72 czy nizszy armor 60 ale za to +X do toughnessu +X willpower. Na razie wychodzi mi, ze jak skupiam sie na obrazeniach to traci na tym obrona.

A co jakis czas oberwie sie z z lewa lub prawa a healer nie zawsze uratuje.

EXP mam juz prawie pod koniec 15lvl zaraz 16 i ciagle wrazenie, ze cos jest do bani z moja postacia.

Wczoraj kilka atakow na keep-a i jakos nie czulem wartosci. Przy bosach to zawsze dorawal mnie jakis 20lvl , ogolnie bez healerow to nie ma co sie tam wybierac 6 uzdrawiaczy to chyba minimum :).

Pozdro G.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 09:16 
Cytuj  
INT > Wounds. Reszte olej i tak ci gowno da.
INT zeby zwiekszyc DPS
Wound zeby dluzej wytrzymac wysoki poziom combustion i zrobic wiekszy dps.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 23:18 
Cytuj  
Mam pytanie,czy jesli na scenario zabije sie sam przez Explosion,to bedzie to exploit?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2008, 23:49 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Mam pytanie,czy jesli na scenario zabije sie sam przez Explosion,to bedzie to exploit?

Nie, to zwyczajna glupota.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 00:03 
Cytuj  
Tomeczku,na niektorych scenariosach zabicie gracza daje 5%zwyciestwa. BW ma mozliwosc sam sie zabic(Explosion) i taki zgon nie jest zaliczany do punktacji. Wiec jesli nie ma healerow to lepiej samemu sie dobic,nie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2008, 00:20 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Tomeczku,na niektorych scenariosach zabicie gracza daje 5%zwyciestwa. BW ma mozliwosc sam sie zabic(Explosion) i taki zgon nie jest zaliczany do punktacji. Wiec jesli nie ma healerow to lepiej samemu sie dobic,nie?

Ignasiu (?) uwierz mi, ze lepiej pozbyc sie combustion i zabic przed smiercia ze 3 osoby niz "oszczedzac pkt" kosztem oslabienia teamu. No ale wolnoc tomku, ja gram BW po to zeby zabic a nie kalkulowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.