mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1756 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:31 
 
Wam sie wow tak jak i mi przejadł i juz nie potraficie dostrzec tej zajebistosci, wszystko co jest w wowie uważacie za standard i zupełną normalkę bo już nagraliście się dość . Poza tym ustanowił bardzo wysoką poprzeczkę dla innych mmo, która dla wielu jest po prostu nie do przebicia, imo jeszcze nie wyszła taka gra.

Cytuj:
Wszystko ok. Ale mechnika w WoW jest koszmarnie prosta, nieskomplikowana i ogolnie posysa pałe jak sie nad tym zastanowic.


Czasami te najprostsze pomysły okazują sie najlepszymi.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:38 
 
Cytuj:
Czasami te najprostsze pomysły okazują sie najlepszymi.

Tak tak. Szachy, GO.
Co nie zmienia faktu ze od gry >mmoRPG<< oczekuje czegos wiecej. Wiecej mozliwosci tego jaki bede miał wpływ na rozwój postaci. W WoW zostało to ograniczone do granicy absurdu. A jedyny rozwoj postaci jest poprzez stackowanie statów poprzez zbieranie swiecacych epixow :<.
Zreszta rozwoj postaciw DnD nie wydaje mi sie jakos szczegolnie skomplikowany. daje DUZO wiekze mozliwosci wplywu na to jaka twoja postac bedzie.

tak W DDO tez były itemy.
Ale jaksie tam widziało goscia z itemem +5 do jakies statu to był szacun. Pozatym mechanika gry pozwała na tworznie ciekawszych itemkow. Z np. wbudowanymi zakleciami, wiec kazdy jesli mial odpowiedniego skila mogl jebac firebalami -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:49 
 
Z kolei w WAR rozwoj postaci jest ciekawszy i bardziej roznorodny niz w WoW.

Nawet drzewo talentow jest bardziej skomplikowane.. oh.. wait..


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:51 
 
Nestor napisał(a):
Z kolei w WAR rozwoj postaci jest ciekawszy i bardziej roznorodny niz w WoW.

Nawet drzewo talentow jest bardziej skomplikowane.. oh.. wait..

Nie jest, tez sie na to plułem :P.
Dlatego idealnego mmo nie ma :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:54 
 
roball napisał(a):
Halo. Renown tactics? Juz to male drzewko tak komplikuje budowe postaci i ja urozmaica ze jest milej niz w wowie.

A wez te taktyki z renown sa strasznie chujowe tbh. Moze tankom sie przyda -5% dmg from kings.
Reszta klas moze ladowac w staty co najwyzej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:55 
 
Odbiegajac lekko od tematu. Wszyscy chwala Blizza za produkty, ktore wypuscil. Ale trzeba tez zauwazyc, ze cos psuje sie w tej firmie. Wszystkie zmiany w wowie nastawione sa na przyciagniecie i utrzymanie jak najwiekszej ilosci graczy, zwlaszcza tych casual. Powiedzmy, ze to zrozumiale. Nastepne sprawa, wyszedl War i Blizz niedlugo potem oglasza premiere Wotlk, ktory imho jeszcze wymaga sporego szlifu. Blizz nigdy nie wypuszczal niedopracowanych produktow az do teraz. Trzecie: nowy starcraft bedzie podzielony na 3 czesci. Jezeli bedziesz chcial zagrac w kampanie kazdej rasy bedziesz musial kupic trzy pudelka. Kto juz jest zwyczajny skok na kase. Komus w zarzadzie musiala sie wlaczyc "zadza pieniadza" i to juz nie jest fajne. Cenilem Blizza za to co dotychczas zrobil, teraz jednak zaczyna coraz bardziej przypominac EA. Zeby bylo smieszniej EA zaczelo zmienia sie na lepsze, a Blizz zostaje przy kierunku "na gorsze"


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:58 
 
ROFL WHAT? 3 pudelka dla trzech ras w SC2? orororor bye bye Starcraft. Na bank nie wydam ani zlotowki na to.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:00 
 
Oyci3C napisał(a):
ROFL WHAT? 3 pudelka dla trzech ras w SC2? orororor bye bye Starcraft. Na bank nie wydam ani zlotowki na to.

Ja tez ale zagram napewno. A jak przypadkie dowala jakis DRM albo inne gowno, to tym bardziej :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:02 
 
Lol Senex.. WOTLK wymaga wiecej pracy?

Jest w becie od 3 miesiecy, to jakies 3-4x dluzej niz WAR byl, a to tylko dodatek.

To nie jest tak ze Blizz oglosil premiere wotlk po premierze WAR, tylko WAR byl zrushowany jak albanska dziwka zeby sie zmiescic przed premiera WOTLK, i trzeba byc totalnym fanbojem zeby tego nie widziec.

Tbh, 2 miesiace temu content w becie WOTLK byl bardziej grywalny niz questy i mechanika w WAR.

A co do SC2.. litosci. Jesli te kampanie beda mialy po 20h+ gry, to spokojnie usprawiedliwia to podzial na 3 pudelka. Nie mowie juz o tym ze w przeciwnym wypadku musielibyscie czekac jeszcze ze 2 lata zeby zagrac w ta gre. No ale pojeczec trzeba, bo blizz jest zly, taka moda. Trendi stajl, jau.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:05 
 
Tak Nestorq a potem bedzie SC2: New Units, SC2: Rybki z Ferajny, SC2: Obiad z Zergami etc. Ot taki Simsy :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:07 
 
3-4 razy dluzej niz war? ciekawe porownanie :-)
daj juz spokoj nestor, wiemy, ze jestes skazony przez wow'a.
a z ta grywalnoscia to bym polemizowal, bo jak dla mnie to caly wow nie jest juz grywalny :-)


Ostatnio edytowano 13 paź 2008, 16:08 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:08 
 
iniside napisał(a):
Tak Nestorq a potem bedzie SC2: New Units, SC2: Rybki z Ferajny, SC2: Obiad z Zergami etc. Ot taki Simsy :P.


Nie moze byc, gry robi sie dla pieniedzy, a mikolaj nie istnieje :( Cruel, cruel world!


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:08 
 
Oyci3C napisał(a):
ROFL WHAT? 3 pudelka dla trzech ras w SC2? orororor bye bye Starcraft. Na bank nie wydam ani zlotowki na to.


http://www.ripten.com/2008/10/10/blizzc ... pressions/

Nestor napisał(a):
Nie moze byc, gry robi sie dla pieniedzy, a mikolaj nie istnieje :( Cruel, cruel world!


pieniadze pieniedzmi, ale zeby dymac graczy przy okazji ?


_________________




Ostatnio edytowano 13 paź 2008, 16:12 przez Huragan, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:10 
 
Nestor napisał(a):
iniside napisał(a):
Tak Nestorq a potem bedzie SC2: New Units, SC2: Rybki z Ferajny, SC2: Obiad z Zergami etc. Ot taki Simsy :P.


Nie moze byc, gry robi sie dla pieniedzy, a mikolaj nie istnieje :( Cruel, cruel world!

NIe w tym rzecz. Sa jakies granice. Cos jak z Moda na Sukces..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:12 
 
Mendol napisał(a):
3-4 razy dluzej niz war? ciekawe porownanie :-)
daj juz spokoj nestor, wiemy, ze jestes skazony przez wow'a.
a z ta grywalnoscia to bym polemizowal, bo jak dla mnie to caly wow nie jest juz grywalny :-)


Wiemy ze jestes pierwszym odszczepiencem ktory bedzie plul na gre w ktora gral, zeby tylko pokazac jaki elitarystyczny teraz jestes :)

Open beta WAR to byla pomylka. Beta WOTLK trwa o wiele dluzej. Do tego wchodzi PTR zaraz, a do premiery jeszcze miesiac.

A to ze tobie akurat WoW *juz* nie podchodzi, coz, o gustach sie nie dyskutuje.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:13 
 
no w tej chwili devsi powinni isc raczej w druga strone.
zarabiac na ladnych wydaniach pudelkowych, ewentualnych duzych dodatkach.
w sc zagrywalem sie przez kawal czasu, ale nie widze jakiegos wielkiego przelomu w sc2 zeby od razu rzucac sie na kupno calosci.
najpierw 'przetestuje' potem zobaczymy, pewnie juz dfo wyjdzie ;-)

nestor kurde naucz sie czytac ;-p
pisalem miliard razy. jak wow wyszedl to gralem, mialem z tego fun.
w tej chwili juz nie mam.
i nie porownuj open bety dodatku do gry a ob nowego produktu.
bo to troche failik :-)


Ostatnio edytowano 13 paź 2008, 16:14 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:13 
 
Hmm to ja się może wypowiem trochę dokładniej - to będzie takie moje porównanie ....


Powiem szczerze że początkowo jebanie headów dla szatana to było to czego brakowało mi w WoW gdzie PvP sprawiało frajdę ale brakowało Open RvR.Jakby jednak na to niepatrzeć w WAR sytuacja wygląda tak samo ?Ludzie nawalają cały czas na scenario które i owszem jest fajną formą lvlingu ale też mało wdzięczną , dlatego e przegrany team często otrzymuje śmieszne ilości exp/renown no i sporo zaley od tego kto nam się w party trafi itp .Natomiast w moim przypadku jest to o tyle badziewne iż grając np w godzinach 9-14 qpe mogę pograć bo ludzie śpią/pracują/uczą się a PvE jest nudne jak flaki z olejem (może nie ąz tak tragiczne ale wypada słabo w porównaniu do wowa , szczególnie jeśli chodzi o lvling PvE , jest po prostu wolniejszy od PvP) .Druga sprawa to RvR - ok , jest i można powiedzieć że działa ale ...Ja byłem ze swoją gildią z 3 innymi polskimi gildiami na RvR (ponad 80 osób) i każdy miał po 7 fps :| nie mówiąc już o mega lagach typu nagle nie żyjesz itp , co oczywiście nie dziwi przy takiej optymalizacji kodu sieciowego itp ale KURWA MAC to gra w które w T4 to ma być podstawa a oprzy takiej ilości fps nie da się grać na zewnątrz a co dopiero wewnątrz keepa .
W oczy rzuca się bardzo to jak bardzo niedopracowane/niezbalansowane są pewne klasy (DoK FTW) oraz fakt iż nie każdy tank jest tankiem np (nie mówiać ju ż o tym że grając Chaosem czuje sie np iż Chosen to madefaker ala Kratos i ma powera a nie taki anorektyczny elf który ni chuja przypomina tanka ) .Boli fakt że jest tak mało modeli armoru/broni - dobra WAR jest bitewniakiem ale dla mnie kolor to zbyt mało , mogli dać więcej setów co pewnie zrobią :) .Ogólnie nie jest źle ale dla kogoś kto nie chce nolajfować i bugi nie są mu obojętne to nie ta gra niestety .Ja dam grze szanse jeszcze i zrobie kolejną postać po stronie destro (chosen chyba , bo wyglada madefakersko ;) , albo jakiś dps - decyzje podejme w pracy .Jeśli nie to znając życie może wrócę do wowa albo nie będe grał w nic .Ale bardzo chciałbym aby to po prostu chodzi tylko o granie po niewłaściwej stronie

Aha i jeszcze jedno - Career .Niektóre drzewka/skille są po prostu z dupy , taka prawda .Dlaczego w drzewku Vaul np u SM jesto zero użyteczbnych skilli/taktyk prócz jednej - ale trzeba wpakować 12pkt , podczas gdy np tankowie destro mają to o niebo lepiej rozmieszczone .Czuć po prostu że niektóre klasy są dopracowane znacznie lepiej niż pozostałe :/


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:16 
 
zaboleq prosze cie nie pierdol, ze war nie jest dla casuali.
ja nie gram juz 12/7 i kiedy sie nie zaloguje to mam fun z gry.
rvr poprawili i jest juz lepiej z performance. takze to juz troche historia.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:17 
 
Mendol napisał(a):
i nie porownuj open bety dodatku do gry a ob nowego produktu.
bo to troche failik :-)


Oczywiscie ze nie moge porownywac.

OB nowego produktu - ledwo 3 tygodnie

OB dodatku - ponad 2 miesiace.

Oczywiscie ze nie mozna porownywac, bo WAR *naturalnie* wygrywa :D No i oczywiscie WOTLK jest bardziej niedopracowany niz WAR, naturalnie, zeby nie bylo :)


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 16:18 
 
hm nie do konca mi o to chodzilo ale ok. mozesz to sobie rozumiec jak chcesz. twoja sprawa w sumie.
war nie wygrywa jesli chodzi o wiele rzeczy. bardzo wiele.
wazne, ze u mnie bije grywalnoscia na glowe inne produkcje w tej chwili.
loguje sie na 2h jebie heady dla szatana w open rvr/scenariuszach i jestem happy.
nie trzeba prowadzic ob pol roku. ciekaw jestem ile bugow ludzie odkryja w wotlk jak bedzie juz retail wersja.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1756 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.