* Conq został wzmocniony, jeden z tych "małych" patchów przed PvP patchem został praktycznie w całości poświęcony Conqueror`owi. Jak jesteś zaainteresowany to mogę ci wkleić listę zmian. Obecnie jest to jedna z najbardziej kluczowych postaci na raid (tylko on może rezować w walce).
* PoM już dawno dostał nerfa. Nadal jest super healerem, ma bardzo dobre buffy, ale jego dps jest najniższy z wszystkich klas. Dla wielu klas to po prostu free frag obecnie.
* Mi tam, prawie nigdy nie crashuje, nawet po alt+tab. Nie mam już również żadnych memory leak`ów. Jednak bugi nadal się zdarzają.
@mendol
Z 10 km widać, że czekasz tylko na jakąkolwiek informację o tym jak wygląda obecnie AoC, która potwierdzi cię w przekonaniu, że dokonałeś słusznego wyboru przestając grać w tą grę i umożliwi ci dalsze jej flame`owanie. Problem jest w tym, że cześć z tych informacji jest już nieaktualna/nieprawdziwa a ty dodatkowo, być może celowo, przekręcasz fakty. Twoj skrajny subiektywizm mnie razi. A teraz co do szczegółów.
Mendol napisał(a):
taaa guardzi na pewno beda mieli pozytywny wplyw na ffa pvp.
poza tym o ile pamietam to w kazdej z tych malutkich zonek na, ktore jest podzielony aoc, jest kilka respawnow.
Po pierwsze - nie każdego respawnu pilnuja guardzi. Są oni tylko tam, jeśli respawn jest w jakiejś wiosce/mieście/obozie/oazie. To jest po prostu logiczne. To jest mmorpg, gdzie obok graczy świat jest wypełniony również npcami. To po prostu pasuje to do lore na jakim opiera się Age of Conan. Jest wojna, poszczególne krainy wlaczą ze sobą, więc to chyba kurna normalne jest, że w wioskach, obozach są strażnicy, nie ? I, że będą atakować jesli ktoś w ich pobliżu atakuje kogoś kto np. akurat handuje z kupcem. Pomyśl trochę - to jest przecież jak najbardziej logiczne. Czy to jest FFA ? Mam w dupie jak to się nazywa. W AoC możesz zabić każdego. Jeśli zrobisz to w mieście to po prostu zacznie cię gonić paru guardów, którym można bardzo łatwo uciec.
Po drugie - obecnie znaczna więkoszość normalnego PvP odbywa się Keshacie. Nie wiem czy doszedłeś tam gdy jeszcze grałeś w AoC, ale są tam dwa respawny. Obszar wokoł nich to najwyżej jakieś 5 % mapy.
Mendol napisał(a):
to juz nie jest ffa pvp tylko server dla ludzi, ktorzy chca byc 'cool' i szpanowac przed kolegami jacy to nie sa twardzi, ale najchetniej to pvp widzieliby na wydzielonych arenach.
Nie masz zielonego pojęcia jak obecnie wygląda PvP w AoC. Obecnie mogę się zalogować i bić się non stop przez wiele godzin w Kesh. A masz tam wszystko - ganki, campienie respawnu, ciasnych przejść, praktycznie każdy leje się z każdym.
PvP w AoC można na dzień dzisiejszy podzielić na 4 rodziaje:
* Siege - naprawiono już większość bugów, niestety nadal jedynie 48v48, ale chodzą już w miarę płynnie. Przykładowy siege
http://files.filefront.com/osada+0001wm ... einfo.html
* Mini-games
* Normalne PvP w lokacjach. Głównie w Keshacie i w Atzel Fortress. Przykład (to z FotD akurat)
http://files.filefront.com/primalvsphoe ... einfo.html
* Duele. Nowa moda na Fury ;p Ostatnio w Keshacie w jedym miescu spotykają się ludzie by odbywać pojedynki 1v1. Nie jest to w żaden sposób regulowane, ograniczone przez grę. Jest taka niepisana umowa, że w tym miejscu może się spotkać parę gildii i ludzie mogą walczyć ze sobą 1v1. Bardzo fajna sprawa, ciekawy odskocznik od całego gankfestu, który ma wszedzie miejsce. Tu liczą się jedynie umiejętoności i PvP lvl. A jak komuś to nie pasuje to zawsze może odejść kawałek i normalnie się napierdalać. Przykładzik
http://www.youtube.com/watch?v=Dp_0sVTWSmI http://www.youtube.com/watch?v=LfcDTMfq ... E0&index=0
Widzimy tu pewnien bug - blokuje się animacja chodzenia/biegania - normalnie tak często to nie występuje. Wydaje mi się, że wynika to ze sposobu filmowania.
Filmiki wziąłem pierwsze z brzegu.