mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:28 
Cytuj  
Cytuj:
ale ja nie mowie, ze mam nie miec statusu/flagi. to nie jest problem.
niech stworza wioski dla 'mordercow', zakaz wstepu do wielkich miast.
ale w aoc nie ma zadnego sensownego systemu.

znów ludzi wprowadzasz w błąd swoją indolencją :P na temat tego co jest lub ma być w grze.
Consequence system opiera sie na oflagowaniu notorycznych mordercow, z zakazem wstepu do miast i ze specjalnymi zonami, miastami, lokacjami i questami dla tychże morderców.

Cytuj:
beda tylko karac. sorry ale pomysl z dupy biorac pod uwage zalozenia jakiegokolwiek pvp.
tak jak pisalem wczesniej. stoje sobie kolo surowca, czyszcze okolice z mobow zeby go harvestnac, a tu podbiega mi koles 10lvl nizej i podpierdala skalke. mam prawo jebnac go w czerep? i mam byc za to ukarany?

to rpg. jesli uwazasz, ze zdrowy psychicznie poszukiwacz przygod od razu morduje to gratz :P jedyną karą za zabicie low lvl to brak pvp xp i po jakims czasie oznaczenie na morderce. imho sensowne i logiczne.

Cytuj:
i tak system pvp opiera sie o to, ze leje kogo chce, gdzie chce i jak chce.
bo inaczej to nie jest juz open ffa pvp tylko pve z elementami pvp.

Masz conajmniej dziwną i infantylną wizję rpg, w którym swiat to zespól bezmyslnych morderców tlukacych wszedzie wszystkich za wszystko. Widzę, że chciałbyś np. być assasinem, ktory pod nosem strazy w bialy dzien na oczach wszystkich dookola walczylby i mordowal kazdego kto sie nawinie? Przyznam, że kompletnie nie rozumiem twojej wizji tzw. "ffa pvp" , które z wizją podstawowych zasad rpg jakos jest niewspółmierna imho. Może powinieneś szukać innego typu gier, które spełnią twoje oczekiwania - wg mnie żadne rpg nie spełni tego na co liczysz kiedykolwiek.
pozdrówka :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:31 
Cytuj  
Cytuj:
to rpg. jesli uwazasz, ze zdrowy psychicznie poszukiwacz przygod od razu morduje to gratz jedyną karą za zabicie low lvl to brak pvp xp i po jakims czasie oznaczenie na morderce. imho sensowne i logiczne.

dzial ff xi jest pare pieter nizej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:36 
Cytuj  
dfo je spelni.
eve je spelnia.
aoc by je spelnial gdy nie ludzie tacy jak ty blasz.
o aoc i ffa pvp dyskutowalismy pare miesiecy temu.
to, ze nie zapoznales sie dokladnie z tekstem to naprawde twoj problem
infantylny moze i jestes, nie wnikam.
a teraz powiedz mi jakie sa podstawowe zasady rpg? bo chyba jednak cos troszeczke ci sie popierdolilo mate.

a tak btw to w ogole przeczytales co napisalem? bo mam wrazenie, ze powtarzasz to samo, ubierajac to tylko w grzeczne formulki :-)

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:54 
Cytuj  
Anyway pomijając kolejnego żałosnego flejma, ciekaw jestem czy coś pozmieniali w ciągu ostatnich paru miesięcy.

Bugi w instach
Obsysasnie Conquerora
Nerf przegiętego PoM

coś z tych rzeczy? :P


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:57 
Cytuj  
m1sza napisał(a):
Anyway pomijając kolejnego żałosnego flejma, ciekaw jestem czy coś pozmieniali w ciągu ostatnich paru miesięcy.

Bugi w instach
Obsysasnie Conquerora
Nerf przegiętego PoM

coś z tych rzeczy? :P

Pierwszy dostał buffa.
Drugi nie wiem, i bugach tez nie wiem.
U mnie sie dalej crashuje. co ciekawe. Kiedys crashy nie mialem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 09:59 
Cytuj  
Ja miałem crashe często po alt tabie. Ciekaw jestem czy coś w tej materii się zmieniło. Brak możliwości robienia sprawnego alt-tab w MMO to skandal ;)


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 10:08 
Cytuj  
m1sza napisał(a):
Ja miałem crashe często po alt tabie. Ciekaw jestem czy coś w tej materii się zmieniło. Brak możliwości robienia sprawnego alt-tab w MMO to skandal ;)

Ostatnio czytalem na forum ze Alt-Tab jest jedna z metod zapobiegania crasha :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 10:27 
Cytuj  
Cytuj:
dfo je spelni.

slyszalem to juz nawet na tym forum juz wielokrotnie przy wielu nowych tytulach wiec nie przesądzaj o czyms co dopiero sie okaze. Jak wyjdzie gra i bedzie tym czym zapowiadają - wtedy przyznam Ci w pełni rację.

Cytuj:
eve je spelnia.

To co tu robisz narzekając na AoC zamiast grac w to co spełnia twoje wymagania? ;) Nie gralem za wiele w eve więc na ten temat się nie będę wypowiadał.
Cytuj:
aoc by je spelnial gdy nie ludzie tacy jak ty blasz.

Dobrze się czujesz?:P Obwiniasz mnie za to jak wygląda gra?

Cytuj:
o aoc i ffa pvp dyskutowalismy pare miesiecy temu.
to, ze nie zapoznales sie dokladnie z tekstem to naprawde twoj problem

nie widzę koniecznosci z zaznajamianiem się dokladnie z każdą twoją złota myślą w każdym miejscu tego forum :P
Cytuj:
infantylny moze i jestes, nie wnikam.

nie ma to jak odbić bezsensownie piłeczkę. nie nazwałem ciebie infantylnym, tylko takie podejscie do rpg jakie reprezentują twoje poglady.

Cytuj:
a teraz powiedz mi jakie sa podstawowe zasady rpg? bo chyba jednak cos troszeczke ci sie popierdolilo mate.

po pierwsze nie jestem twoim "mate" po drugie, z chamstwem wyluzuj, wiem, że to tu popularne, ale nie musisz na kazdym kroku pokazywać, że nie potrafisz sie obejsc bez wulgaryzmow, ukrywasz tym nieumiejetnosc normalnego prowadzenia dyskusji? Chyba za bardzo traktujesz do siebie to na co ci ktos w normalny sposob probuje zwrocic uwagę i w normalny sposob z toba dyskutować.

Cytuj:
a tak btw to w ogole przeczytales co napisalem? bo mam wrazenie, ze powtarzasz to samo, ubierajac to tylko w grzeczne formulki

mam wrażenie, ze to wlasnie ty nie czytasz co do ciebie ludzie piszą /i to nie tylko ja/. nie grasz w gre, nie czytasz co sie zmienia, nie wiesz co jest testowane, nie wiesz co będzie a prawisz tu jednoznaczne opinie, ktorych nikt ani nic nie moze podważyć mimo, ze nie mają one z rzeczywistoscią wiele wspolnego. Zejdź łaskawie ze swoją pyskówką ze mnie- to, że mam inne zdanie nie uprawnia cię do chamstwa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 10:46 
Cytuj  
no okreslajac moje podejscie infantylnym z pewnoscia nadajesz tej dyskusji dobry ton.
gralem w aoc bo mialo oferowac ciekawe rozgrywke, z dobrym combatem i ffa pvp.
nie interesuje mnie pve za bardzo.
wprowadzanie sztucznych ograniczen, ktore funcom MIAL w planach, bardziej pasowalo do wow'a niz do gry z open pvp.
na razie to nie widze, zeby wiele mialo sie zmienic w podejsciu devsow do systemu pvp z wyjatkiem tego, ze wprowadzaja coraz wiecej dziwnych zmian.
masz problem z tym, ze cie zabijaja na respawnie? nie mozesz sobie z tym poradzic? graj na serwerze pve. nikt ci nie kazal grac na ffa.

jesli twoja odpowiedz byla 'normalna' to chyba faktycznie nadaje sie do wariatkowa :-)

z tego co ty piszesz wynika, ze powinny byc kary za pvp, kary za zabijanie niskich leveli.
jak juz pisalem nie mam problemu z 'flaga', uniemozliwieniem dostepu do duzych miast (powinny istniec ich odpowiedniki dla pk).

pyskowke to dopiero moge odstawic :-)

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:21 
Cytuj  
* Conq został wzmocniony, jeden z tych "małych" patchów przed PvP patchem został praktycznie w całości poświęcony Conqueror`owi. Jak jesteś zaainteresowany to mogę ci wkleić listę zmian. Obecnie jest to jedna z najbardziej kluczowych postaci na raid (tylko on może rezować w walce).

* PoM już dawno dostał nerfa. Nadal jest super healerem, ma bardzo dobre buffy, ale jego dps jest najniższy z wszystkich klas. Dla wielu klas to po prostu free frag obecnie.

* Mi tam, prawie nigdy nie crashuje, nawet po alt+tab. Nie mam już również żadnych memory leak`ów. Jednak bugi nadal się zdarzają.

@mendol

Z 10 km widać, że czekasz tylko na jakąkolwiek informację o tym jak wygląda obecnie AoC, która potwierdzi cię w przekonaniu, że dokonałeś słusznego wyboru przestając grać w tą grę i umożliwi ci dalsze jej flame`owanie. Problem jest w tym, że cześć z tych informacji jest już nieaktualna/nieprawdziwa a ty dodatkowo, być może celowo, przekręcasz fakty. Twoj skrajny subiektywizm mnie razi. A teraz co do szczegółów.

Mendol napisał(a):
taaa guardzi na pewno beda mieli pozytywny wplyw na ffa pvp.
poza tym o ile pamietam to w kazdej z tych malutkich zonek na, ktore jest podzielony aoc, jest kilka respawnow.


Po pierwsze - nie każdego respawnu pilnuja guardzi. Są oni tylko tam, jeśli respawn jest w jakiejś wiosce/mieście/obozie/oazie. To jest po prostu logiczne. To jest mmorpg, gdzie obok graczy świat jest wypełniony również npcami. To po prostu pasuje to do lore na jakim opiera się Age of Conan. Jest wojna, poszczególne krainy wlaczą ze sobą, więc to chyba kurna normalne jest, że w wioskach, obozach są strażnicy, nie ? I, że będą atakować jesli ktoś w ich pobliżu atakuje kogoś kto np. akurat handuje z kupcem. Pomyśl trochę - to jest przecież jak najbardziej logiczne. Czy to jest FFA ? Mam w dupie jak to się nazywa. W AoC możesz zabić każdego. Jeśli zrobisz to w mieście to po prostu zacznie cię gonić paru guardów, którym można bardzo łatwo uciec.

Po drugie - obecnie znaczna więkoszość normalnego PvP odbywa się Keshacie. Nie wiem czy doszedłeś tam gdy jeszcze grałeś w AoC, ale są tam dwa respawny. Obszar wokoł nich to najwyżej jakieś 5 % mapy.

Mendol napisał(a):
to juz nie jest ffa pvp tylko server dla ludzi, ktorzy chca byc 'cool' i szpanowac przed kolegami jacy to nie sa twardzi, ale najchetniej to pvp widzieliby na wydzielonych arenach.


Nie masz zielonego pojęcia jak obecnie wygląda PvP w AoC. Obecnie mogę się zalogować i bić się non stop przez wiele godzin w Kesh. A masz tam wszystko - ganki, campienie respawnu, ciasnych przejść, praktycznie każdy leje się z każdym.

PvP w AoC można na dzień dzisiejszy podzielić na 4 rodziaje:

* Siege - naprawiono już większość bugów, niestety nadal jedynie 48v48, ale chodzą już w miarę płynnie. Przykładowy siege http://files.filefront.com/osada+0001wm ... einfo.html

* Mini-games

* Normalne PvP w lokacjach. Głównie w Keshacie i w Atzel Fortress. Przykład (to z FotD akurat) http://files.filefront.com/primalvsphoe ... einfo.html

* Duele. Nowa moda na Fury ;p Ostatnio w Keshacie w jedym miescu spotykają się ludzie by odbywać pojedynki 1v1. Nie jest to w żaden sposób regulowane, ograniczone przez grę. Jest taka niepisana umowa, że w tym miejscu może się spotkać parę gildii i ludzie mogą walczyć ze sobą 1v1. Bardzo fajna sprawa, ciekawy odskocznik od całego gankfestu, który ma wszedzie miejsce. Tu liczą się jedynie umiejętoności i PvP lvl. A jak komuś to nie pasuje to zawsze może odejść kawałek i normalnie się napierdalać. Przykładzik http://www.youtube.com/watch?v=Dp_0sVTWSmI http://www.youtube.com/watch?v=LfcDTMfq ... E0&index=0

Widzimy tu pewnien bug - blokuje się animacja chodzenia/biegania - normalnie tak często to nie występuje. Wydaje mi się, że wynika to ze sposobu filmowania.

Filmiki wziąłem pierwsze z brzegu.


Ostatnio edytowano 15 paź 2008, 11:32 przez Lokken, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:32 
Cytuj  
Cytuj:
Widzimy tu pewnien bug - blokuje się animacja chodzenia/biegania - normalnie tak często to nie występuje. Wydaje mi się, że wynika to ze sposobu filmowania.

To wynika z tego ze poprostu brakuje animacji, która mozna wstawic pomiedzy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 11:40 
Cytuj  
lokken nie pierdol prosze cie.
to samo bylo pare miesiecy temu w aoc. tez moglem sie lac z kazdym wszedzie i niekoniecznie tylko w kesh.
takze nie widze zmian na tym polu.
bardziej mnie interesuje co zamierzaja wprowadzic do systemu pvp.
mini-games tez podobno byly ale nikt nie byl nimi zainteresowany.
i zakladam sie, ze tak jak pare miesiecy temu jest od zarabania ludzi, ktorzy placza, ze ktos ich bije, gankuje, kampi na respawnie.

siege tez byly.
takze nie bardzo rozumiem twoje stwierdzenie, ze nie mam pojecia o pvp w aoc.
bo z tego co piszesz od premiery niewiele sie zmienilo poza tym, ze siegowanie juz w miare dziala.

btw jesli teraz pvp jest tylko w kesh to niezla porazka.
po premierze bylo wszedzie.
niedlugo sie okaze, ze lvl 1-70 to bedzie pure pve zona, a pvp dopiero od 71 ;-p

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:25 
Cytuj  
No to skoro można się lać z każdym i wszędzie to gdzie jest w ogóle jest problem ?

No i twoja arguentacja mnie powala. "Co prawda nie gram już od dawna, ale mogę się założyć, że..." Otóż gówno prawda. W Kesh każdy wie co go tam czeka i nie ma prawie żadnego płaczu. A nawet jeśli to co mnie to obchodzi ? Już jakiś czas pisałem o tym. Jak cię ktoś wkurza płaczem to dajesz ignore i zabijasz go jeszcze raz. W Kesh jest główne PvP bo większość ludzi ma już high lvle. W innych lokacjach też jest, tylko że tam jeszcze ludzi expią, robią jakieś questy itd. A jeśli chce się pobić to idę do Keshaty bo na 100 % wiem, że zawsze znajdę tam bijących się ludzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:28 
Cytuj  
co nadal nie zmienia faktu, ze na ta chwile jesli o system pvp nie zmienilo sie raczej nic? ;-p

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:38 
Cytuj  
Oprócz PvP xp, PvP lvls, PvP gear i bonusów do statsów PvP za Battlekeepa to niestety nic. Coś będą musieli wymyśleć bo za jakis czas ludzie nabiją w końcu te PvP lvle i co wtedy ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 12:39 
Cytuj  
o juz mozna miec pvp gear? no to chociaz tyle.
gdyby jeszcze dodali normalny exp za pvp to byloby calkiem si.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 14:21 
Cytuj  
Cytuj:
wprowadzanie sztucznych ograniczen, ktore funcom MIAL w planach, bardziej pasowalo do wow'a niz do gry z open pvp.
na razie to nie widze, zeby wiele mialo sie zmienic w podejsciu devsow do systemu pvp z wyjatkiem tego, ze wprowadzaja coraz wiecej dziwnych zmian.
masz problem z tym, ze cie zabijaja na respawnie? nie mozesz sobie z tym poradzic? graj na serwerze pve. nikt ci nie kazal grac na ffa.

jesli twoja odpowiedz byla 'normalna' to chyba faktycznie nadaje sie do wariatkowa

z tego co ty piszesz wynika, ze powinny byc kary za pvp, kary za zabijanie niskich leveli.
jak juz pisalem nie mam problemu z 'flaga', uniemozliwieniem dostepu do duzych miast (powinny istniec ich odpowiedniki dla pk).

pyskowke to dopiero moge odstawic

1. w moim teksćie nie popieram działań funcomu - podkreślam jedynie, że twoje wypowiedzi nie mają pokrycia z aktualnym stanem gry i z tym co się dzieje na test serwerze.
2. nie mam najmniejszego problemu z gank festem, pvp, ffa pvp etc - nie wypowiedziałem się na ten temat ani krytycznie ani bałwochwalczo. Jednemu system ten spasi, innemu nie.
3. nie napisałem, ze kary powinny być. imho rpg polega na odegraniu roli a nie na tępym biciu się nawzajem. dodam, że gram na rp-pvp a nie na czystym pvp. na czystym pvp robta co chceta, walcie sie ile wlezie, gdzie chcecie, ale na rp serwie oczekuje, ze pewne dzialania, w tym mordowanie będzie mialo swoje konsekwencje - wg tego założenia funcom idzie dla mnie w dobrym kierunku, czas oczywiscie pokaże co z tego wyjdzie, bo jak zarowno ty jak i ja wiemy jaki oplakany byl stan gry po obiecywanych zlotych gorach przed premierą - i co do tego nie ma watpliwosci, ze funcom dal ciała na całej linii. Sęk teraz w tym, że robią parę rzeczy, które mają uratować ten tytuł.
Jesli moja odpowiedz Cie urazila - wybacz, ale sam w swoich wypowiedziach nie wyrazasz sie zbyt delikatnie, wiec na co liczysz? :)

co do gearów - widziałem już chyba 4 sety pvp.

Pvp lvle - 10 lvl pvp nabic to będzie sztuka, ponoć po 2-3 lvlu pvp ma byc -xp za smierc. Walczyć można wszedzie, w miastach jest to lekko utrudnione niekiedy interwencjami straznikow, choc jak sie wyczai patrole mozna też komus stuknać tylko trzeba już bardziej pokombinować.

Co do whinowania za stuknięcie - na forach płaczą na SCUM, ale jest tego dużo mniej. Z badan statystycznych wynika, ze najwieksza grupa graczy jaka opuscila AoC to przedzial do 16 i 17do 21 lat co imho bardzo dobrze zrobilo dla samej gry. Wypowiedzi na samym forum aoc sa wg mnie o wiele bardziej konstruktywne i ladnych parę rzeczy FC chce zaimplementować w grze.

Polecam załatwić sobie od znajomego Buddy Keya i potestować - pozniej podyskutujemy o wrażeniach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 14:26 
Cytuj  
z tego co widze to jedyne co dodali to pvp gear ;-p
jak juz beda konkrety i wywala districty to wtedy odpale swoje stare konto i sie zaloguje. albo uzyje wlasnego buddy keya ;-p

*

Posty: 76
Dołączył(a): 11.08.2002
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 15:09 
Cytuj  
Mendol mnie tylko zastanwia jak sie ma system pvp Eve do twoich kryteriow open pvp.Tam z tego co pamietam mogles zabijac ludzi bez konsekwencji(narzuconych przez system) tylko w 0.0 , od 0.1-0.4 byly juz kary za zabijanie graczy a od 0.5-1.0 jest praktycznie nie mozliwe zabicie kogos w statku wiekszym niz cruiser+samo to ze na stacjach graczy tez nie mozna atakowac.Wiec tak naprawde ffa ogranicza sie tylko do 0.0.I jezeli ktos nie wylatuje poza 0.6 NIGDY takiej osoby nie zabijesz , a takich ludzi jest duzo.W Vg nie gralem ale mysle ze tez ma jakies ograniczenia.

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2008, 15:39 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
* Conq został wzmocniony, jeden z tych "małych" patchów przed PvP patchem został praktycznie w całości poświęcony Conqueror`owi. Jak jesteś zaainteresowany to mogę ci wkleić listę zmian. Obecnie jest to jedna z najbardziej kluczowych postaci na raid (tylko on może rezować w walce).


Poproszę, bo szczerze mówiąc nie chce mi się szukać :)

Cytuj:
* PoM już dawno dostał nerfa. Nadal jest super healerem, ma bardzo dobre buffy, ale jego dps jest najniższy z wszystkich klas. Dla wielu klas to po prostu free frag obecnie.


I bardzo dobrze, bo to co wyrabiał PoM na początku było przegięciem.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.