tarranth napisał(a):
Uzywacie okreslenia nextgen mmo tylko co to wlasciwie wedlug was jest lub co to ma byc? To jest samo w sobie tak niejasne i tak nieokreslone ze rownie dobrze moglibyscie mowic ze czekacie na cud... i to chyba do tego sie sprowadza.
Jd pod tym rozumie:
1. FFA PvP
2. Full Loot
3. Przynajmniej w podstawowym zakresie kombat wyjety z FPS. (trzeba recznie celowac, recznie walic mieczem/strzelac, recznie robic comba/jakies fajniejsze ataki itd).
4. Crafting/Harvesting majacy priorytetowe znacznie w grze. (wszystkie przedmioty, cala eknomia jest twozona od podstaw przez graczy).
5. Housing/budowanie twierdz/miast.
6. Levelowanie to kwestia sporna. Mozna zrobic skille (ala UO, Oblivion), mozna levele (ala DnD). Mozna tez polaczyc obydwa pomysly (ala Oblivion). Bo tak czy inaczej bedzie jakies cyferki tlukli do przodu. A to czy beda one skill Magia podnoszony automaycznie w czasie uzywania, czy podnoszony przez graczy po tym jak wbil level jest imo bez wiekszego znaczenia.
7. Sandbox world. Rzuca sie graczy na kawal ziemi i niech robi co mu sie zywnie podoba.
Niestety zeby grac w takie gry trzeba miec troche inwencji wlasnej. Nie trzeba miec duzo czasu. Trzeba sie umiec zoorrganizowac i zorganizowac cos obok, a nie siedziec na dupie i liczyc na to ze wszystko nam podusnie producent :<.