Karol66 napisał(a):
...
I to nie z tego powodu ze im nie pasowala sama gra, czy to ze miala bugi. Wiekszosc po prostu mysli jak Ethan - jesli devsi nie chca lub nie potrafia naprawic rzeczy tak podstawowych, to znaczy ze albo zlewaja sprawe totalnie i juz olali jakikolwiek rozwoj i maintenance tej gry, albo sa takimi pierdolami ze nie ma sensu czekac XX miesiecy az cos im sie uda z tym robic bo nigdy moze im sie nie udac tego poprawic.
Dzięki Karol za opisanie najbardziej irytujących bugów.
Od siebie dodam jeszcze problemy z GUI (np. okienko respawnu przykrywające okno akceptacji resa, ciągłe odliczanie do respawnu po resie, resetowanie zapisanych ustawień interfejsu), resetowaniem się kamery w najdziwniejszym momentach i ustawianie je pod najdziwniejszymi kątami, gubienie targetów lub zmiana targetu z niewiadomych przyczyn, błędne działanie funkcji Nearest Target (jak dla mnie najbliższy cel może być tylko jeden
) i funkcji detekcji przeszkód.
Spadki wydajności przy przejściach między strefami - skutkujące spadkiem FPSów do 2-3 - co oczywiście wymaga restartowania klienta co mniej więcej godzinę.
Do tego dochodzi cała masa questów, których nie można zakończyć sukcesem, bo np. NPCów gdzieś wcięło.
Powoli nudzi mi się raportowanie bugów i dostawanie maili z podziękowaniami za zaangażowanie.
Gdyby były to błędy pojawiające się w specyficznych sytuacjach można by to olać. Ale to są błędy ogólnie znane, z którymi prawie każdy ma do czynienia, a co za tym idzie są łatwe do namierzania i naprawienia (bo powtarzalne).