mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 555 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:52 
Cytuj  
Cytuj:
sC2 spokojnie by sie dalo wydac w jednej czesci (lol).


Rozumiem że masz wgląd w content dostępny w sc2 czy po prostu przyjmujesz że każdą gre da sie wydać w jednej części ?

DoW też by sie dało ?

Miało by to sens z marketingowego punktu widzenia ?

Co z tego miała by firma ? Wdzięczność nerdów na całym świecie i respekt Kabraxisa ?

Litości.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:55 
Cytuj  
B Ropper, chyba sie juz wypalil, vide Hellgate: London i upadek Flagship Studio.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:56 
Cytuj  
iniside napisał(a):
loled
www.projectoffset.com
Czy ty tez nie potrafisz korzystac z google, co sie dzieje z tym spoleczeństwem :E.


/facepalm
O wykupieniu przez intela sa na tej stronie slownie cztery zdania. Jaja sobie ze mnie robisz odsylajac do googli?

Cytuj:
Bo zespol ktory robil PO lizyl na poczatku 3 osoby, potem chyba 13, a tak malemu zesplowi w pewnym momencie poprostu dokladanie ciagle do projektu przestaje sie kalkulowac, szczegolnie jesli spojrzec na mozliwosci tego silnika, toolsetow to on bije CryENGINE, UE o lata swietlne.


Nadal nie wyjasnia to po co Intelowi MMO do jasnej cholery i jaki maja interes ich finansowac. Z tym wyprzedzaniem UE o lata swietlne bym sie wstrzymal bo do niedawna ich stronka "technology" byla zywcem zerznieta z unrealtechnology.com wiec co najmniej sie mocno inspirowali ta technologia. Pozatym na stronce unreala tez mozna znalesc zrywajace czerep rendery, so what?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 08:58 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Cytuj:
sC2 spokojnie by sie dalo wydac w jednej czesci (lol).


Rozumiem że masz wgląd w content dostępny w sc2 czy po prostu przyjmujesz że każdą gre da sie wydać w jednej części ?

DoW też by sie dało ?

Miało by to sens z marketingowego punktu widzenia ?

Co z tego miała by firma ? Wdzięczność nerdów na całym świecie i respekt Kabraxisa ?

Litości.

Nie mam. Jestem w 200% pewny ze takie gry jak FF7,8 mialy go wiecej, i byly dalece trudniejsze w zrobioniu niz kolejny RTS i odziwo dalo sie wydac bez dzielenia na epizody.
A te mode na epizody to chyba Valve zapoczatkowal..

Dobrze shad ja wiem ze ty lykniesz wszystko co ma blizzard w nazwie, ale ja nie mam zamiaru dac sie obrobic trzy razy. Jeszcze troche takiego przymykania oczu i bedziesz musial zaplacic zeby sie wysrac -;-.

A co do DoW. No wiesz, Relic nigdy nie mowil ze tam bedzie jakis single i na pierwszy rzut oka było widać, ze go zrobili bo wypada zeby byl. A kolejne dodatki ?Kolejne dodatki nawet przez Relica nie byly robione tyle przez Iron Lore.
Cytuj:
Nadal nie wyjasnia to po co Intelowi MMO do jasnej cholery i jaki maja interes ich finansowac. Z tym wyprzedzaniem UE o lata swietlne bym sie wstrzymal bo do niedawna ich stronka "technology" byla zywcem zerznieta z unrealtechnology.com wiec co najmniej sie mocno inspirowali ta technologia. Pozatym na stronce unreala tez mozna znalesc zrywajace czerep rendery, so what?

Obrazek
Chyba 5 raz pisze ze to jest FPS FIRST PERSON SHOTER. A nie mmo.
So, a) do niedawna
b) pojawily sie nowe rzeczy, ktore sa fajniejsze -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:27 
Cytuj  
Od premiery w ciagu tygodnia zrobilem 2 x 80 , war i druid. Chyba najwiekszym + jest przygotowanie do dodatku ( poprostu chodzilo kiedy mialo chodzic nie bylo problemu).

LvL + Questy - przede wszystkisz szybkosc robienia ( jak bylo duzo ludzi szybkie respawny ), szybko poprawili zbugowane q.

PvE - Fakt proste, ale niektore walki w 10 i 25 man sa wymagajace. Atm The Obsidian Sanctum w wersji z 3 adami to chyba najtrudniejszy content (10>25).

PvP - SotA w sumie fajny bg, cos nowego ale ogolnie zerq, Wintergrasp tez jest spoko ale cd na walki ( chyba cos kolo 2:30h lekko za dlugi), pozatym dropowanie Hatefula + Deadly gladiatora przez bosa w Vaulcie jest przegieciem. Patrzac na obecne PvP dochodze do wniosku ze WoW traci finezje walk ( ale to tylko moje zdanie). Mam nadzieje ze w sezonei 5 wroci finezja i precyzje pvp.


Podsumowanie:

Wotlk jets udanym produktem, znacznie przewyzsza TBC ale do perfekcji tez mu daleko. Mam nadzieje ze kolejne patche to poprawia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:41 
Cytuj  
Ja właśnie dobijam do 80 i też uważam że szybkość levelowania jest trochę za duża. Generalnie wystarczyłoby, żeby z questów było 30-40% mniej expa i byłoby lepiej.

Podobają mi się zmiany w profesjach, fajne są nowe insty, bardzo fajne questy z wehikułami, wreszcie większa koncentracja na lore.

Dużo fajnych pomysłów, gra mi sprawia dużo przyjemności.


_________________
whiteman#2717

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:48 
Cytuj  
heh, no ja tam na prędkość levelowania nie narzekam, idzie mi to jak krew z nosa. Questy robię i robię i dopiero co 75 lvl uderzę pierwszą postacią.
Gdyby z questów było mniej expa, to bardziej by się opłacało grindzić moby. A także musiało by być dużo więcej questów w całym kontynencie, żeby ich po prostu nie brakło.


_________________
O.o

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 11:53 
Cytuj  
Mam dopiero 77 level i gra mi sie swietnie.Inne mmorpgi nie dorastaja do piet wow:) Taki war wyglada przy wow jak robiony przez amatorow w garazu tbh. Zmiany z latwoscia poczatkowych instancji sa bardzo dobrze przemyslane i to krok w dobrym kierunku. Normlani gracze bede mogli pograc sobie ze znajomymi a ci bardziej hardcorowi niestety musza troche poczekac na wieksza liczbe wyzwan chociaz chyba i teraz jest jeszcze co robic. Jest ten Sartharion + 3 Drakes i ciekawe ily z tych co jecza jak to latwo jest zrobilo go. Sa jakies wyzywania w heroikach itp. Niedlugo pewnie patch bedzie i nowa instancja wiec imo jest bardzo dobrze. Nudzi sie i nie ma co robic naprawde mala czastka graczy.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 21.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 12:47 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
A już płacz na temat 3 częsciowego SC 2 to mistrzostwo kretynizmu, płakać będe jak dostane w tych 3 częsciach content który mógł się spokojnie zmieścić w jednej grze, jak dostane single na miare serii DoW (tam jakoś nikt nie darł japy że kampanie rozbite są na części i gra się tylko SM-ami w podstawce) to będe się cieszył i klaskał uszami że komuś przyszedł tak świetny pomysł do głowy.

dla mnie to jest sranie w banie i marketingowy belkot. sC2 spokojnie by sie dalo wydac w jednej czesci (lol). duzo wieksze gry nie byly rozbite na epizody, a teraz sie jakas nowa moda porobila.
Nie popiram tego tak samo jak drm, hdcp i innego tym podobnego gowna


Jeżeli te 3 części SC2 będą kosztowały w cenie jednej gry to w czym problem?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 12:48 
Cytuj  
BaSti90 napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
A już płacz na temat 3 częsciowego SC 2 to mistrzostwo kretynizmu, płakać będe jak dostane w tych 3 częsciach content który mógł się spokojnie zmieścić w jednej grze, jak dostane single na miare serii DoW (tam jakoś nikt nie darł japy że kampanie rozbite są na części i gra się tylko SM-ami w podstawce) to będe się cieszył i klaskał uszami że komuś przyszedł tak świetny pomysł do głowy.

dla mnie to jest sranie w banie i marketingowy belkot. sC2 spokojnie by sie dalo wydac w jednej czesci (lol). duzo wieksze gry nie byly rozbite na epizody, a teraz sie jakas nowa moda porobila.
Nie popiram tego tak samo jak drm, hdcp i innego tym podobnego gowna


Jeżeli te 3 części SC2 będą kosztowały w cenie jednej gry to w czym problem?

A kosmici to cie przypadkiem nie porwali ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 107
Dołączył(a): 21.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 12:55 
Cytuj  
Nie porwali :], tak mi się tylko wydaje. Bo jakbym miał zapłacić za każdą część np. 150 zł to to dla mnie wtedy jest zdzierstwo, a na pewno tak nie zrobią

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 13:12 
Cytuj  
Moze blizzard popelnil malenki blad z tymi 3 czesciami, powinni wydac pierwsza kampanie jako main, a potem systematycznie puszczac dwa dodatki (wczesniej tylko mruknac, ze przygotowuja cos tam), wtedy whine zamienilby sie w piesni dziekczynne i wszystko by bylo po staremu.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:18 
Cytuj  
malenki? :lol:
Do momentu malenkiego bledu bylem 100% pewny, ze orginal SC 2 zawita na ma polke, teraz to pewny jestem jedynie tego, ze w SC2 zagram

Inna sprawa, ze setki tysiecy grajaych na BNecie orginal bedzie musialo kupic, wiec Blizz ssie kase jak najlepsza callgirl :wink:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...


Ostatnio edytowano 3 gru 2008, 14:21 przez Rzeznik, łącznie edytowano 3 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:19 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Cytuj:
sC2 spokojnie by sie dalo wydac w jednej czesci (lol).


Rozumiem że masz wgląd w content dostępny w sc2 czy po prostu przyjmujesz że każdą gre da sie wydać w jednej części ?


To jest RTS. Wiec pierdolenie o rozbudowanym kontencie jest co najmniej smieszne. 3/4 plyty beda zajmowac filmiki. Sorry ale np. SUpreme Commander (ktory jak na RTSa jest naprawde "duzy") jest na jednej plycie to SC2 tez moze byc.

Rozumiem ze czekasz spokojnie na wiedomosc ze Diablo 3 bedzie w 5 czesciach (po 1 na akt) ze wzgledu na content niemozliwy do upchniecia na jednej plycie.

5 lat temu wychodzily gry nieporownywalnie wieksze od SC2 i wychodzily normalnie jako jedna gra. J rozumiem jakby to byl naprawde rozbudowany, gleboki cRPG lub adventure - ale nie RTS i to jeszcze jeden z najmniej skomplikowanych na rynku (ilosc jednostek i budynkow, chyba tylko w serii C&C jest mniej).

A wiesz ze na stronie Blizza jest nowy dzwonek na koma z Ogrimmar - go download !!!!!
Litosci.

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:25 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
malenki?
Do momentu malenkiego bledu bylem 100% pewny, ze orginal SC 2 zawita na ma polke, teraz to pewny jestem jedynie tego, ze w SC2 zagram

Ale na pewno setki tysiecy grajace na BNecie orginal beda musieli kupic, wiec Blizz ssie kase jak moze

Skoro jedna z tych czesci bedzie zawierala wszystko co potrzeba zeby grac w bnet, to akurat ludzie nastawieni na multi nie beda musiali niczego wiecej kupowac. SC raczej stoi rozgrywkami multiplayer, a kampania jest mila, a czy bedzie warto kupic kolejna chronologicznie czesc, to sie okaze po przejsciu pierwszej. Nie czuje sie tak jak by mi ktos cos na sile wciskal, a czesc ludzi tak reaguje.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:32 
Cytuj  
Wystarczy ze w kazdej czesci wyjdzie JEDNA NOWA jedndnostka lub budynek a nawet jedna NOWA zdolnosc dla jakiejsc jednostki ktora podwazy balans gry i 90% BNowcow kupi te czesc. Tym prostym sposobem Blizzard moze zmusic do zakupu takze onlineowcow.

Nie mowie ze tak zrobia - ale to jest tak proste i taka latwa kasa z "frajerow" ze sam bym tak zrobil. :-)

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:34 
Cytuj  
Jezeli wyjdzie cokolwiek zmieniajace gameplay w multi to bedzie fail, ale to juz dywagacje, z zapowiedzi i wywiadow wynika, ze nie bedzie. Pozyjemy, zobaczymy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:40 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
(...) wiec Blizz ssie

O to to! W telewizji seriale o zyciu bija rekordy, w radio britney i enrike z odgrzewanymi kotletami na topie, w grach blizzard i jego produkty. Wszystko to wpisuje sie w ogolny obraz niewyszukanego gustu mas. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:44 
Cytuj  
Czy oprucz odwiedzania forum wow, chadzasz takze na oficjalne forum m jak milosc?

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 gru 2008, 14:53 
Cytuj  
Cytuj:
LoL, nie wnikając w waszą dyskusje, ten cytat mi się podoba.

Jeżeli uważasz że teraz Blizzard tylko "eksperymentuje" z MMO, to strach pomyśleć co będzie jak stwierdzą że czas zabrać się za ten gatunek poważnie... Polowa populacji grająca w ich nowy tytuł?
Jezeli uwazasz, ze eksperymentowanie jest rowne z niepowaznym podejsciem to masz racje.Tyle, ze ja znacznie inaczej do tego podchodze.Nie powiesz mi, ze Blizzard i kazdy patch/ zmiana wchodzaca w zycie jest zaplanowanym i doglebnie przemyslanym rozwiazaniem, ktorego sa pewni co do skutkow jakie wywola.No na Jezusa stepujacego w burdelu przeciez samo Wintergrasp to jest cos o czym pisze.
Mnie bardziej martwi jednak to, ze nowy mmo bedzie tematycznie inny, rozwiazania tez pewnie beda inne lecz charakter gier blizzarda juz sie nie zmieni.Easy casual game = $


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 555 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.