mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 15:53 
Cytuj  
embe napisał(a):
Gilrad napisał(a):
Najlepszy przykład to Vanguard, gdzie grafika była prześliczna a jednak nie pozwoliła na wczucie się w klimat gry, powrót do WoWa był jak powrót do domu :)


Mysle ze wlasnie te osoby powinny omijac DFO szerokim lukiem i powinny sie cieszyc ze WoW nadal sie im podoba.

Vanguard mial grafe bardzo dobra i niestety, a moze stety wymagala mocnego kompa, a jak wiemy w wow-a wtedy mozna bylo grac na kalkulatorach.

Dla mnie grafa jest bardzo istotna, jak gralem w WoW to mnie bolalo ze gra wyglada jak kolorowa plama bo wczesniej widzialem SWG i Lineage2, potem GuilWars pokazalo ze mozna zrobic dobra grafe bez duzych wymagan, nawet LotRO ma podobne wymagania jak WoW.

DFO na youtube wygla nedznie, surowa grafa, animacje dobijaja swoja sztywnoscia, jest taki filmik ( italian cos tam ) jak female char biega, to przeciez jest tragedia.

Tak jak pisalem, na dzien dzisiejszy szukam w grze mmo wielkiego swiata, mozliwosci exploracji, gry z ekonomia, podstawa to wolnosc bez istancji i zonowania, pvp z lootem bez itemizacji spadajacej z nieba.

Jesli DFO zaoferuje wiekszosc z tego co zapowidaja to mozna zacisnac zeby i jakos zniose grafe, jestem przeciez zachartowany latami gry w WoW-a :)

Postal napisał(a):
Kassei napisał(a):
[..]ale co stoi na przeszkodzie wypróbowania triala (który ma być w dniu premiery)[..]


jeszcze raz poprosze o jakies oficjalne info potwierdzajace ze bedzie trial w dniu premiery, bo cos mi sie wydaje ze ktos puscil plote :P

Moze nawet premiera DFO to tez plota :)

Chyba nie chcesz nam wmowic ze w wow animacja jest sztywna i ogolnie silnik i grafika sa niedopracowane? To ze dla kogos za kolorowo za bardzo "bajkowo" to spoko ale prosze jesli chodzi o jakosc wykonanie nie porownuj nawet wow do tego czegos z dfo co widzialem na filmikach.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 16:44 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Ale lud nam nie jest potrzebny. Wystarczy, ze znajdzie sie te 150k graczy, ktorzy beda chcieli sie w DFO zadomowic i mozna spokojnie cieszyc sie gra patrz: EVE.

Tyle, że EVE to monopolista jesli chodzi o sieciowe SF. Zresztą kosmos wygląda bardzo fajnie.
Jesli w grze ludzie mają spedzac sporo czasu to grafika nie może byc odpychająca dla oka a w dalszej kolejności można się zastanawiac czy jest ładniejsza od WoWa, GW itp.
Mówisz, że wystarczy te 150k graczy tylko pytanie czy wystarczy twórcom na spłacenie długów, utrzymanie serwerów i jeszcze jakiś zysk.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 16:54 
Cytuj  
Mi się nieźle gra nawet w UO ;) , więc grafikę zniosę każdą. Byle świat nie przypominał tego z wow a postacie nie miały wielkich oczu i większych od siebie mieczy... Grafika w tej grze to ostatnia rzecz w której część potencjalnych graczy pokłada nadzieje. Co zresztą zostało już poruszone.
Swoją drogą witam użytkowników forum ;)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 17:57 
Cytuj  
co jest zlego w cooldownach odemierzanych barami ,cyferkami?

Nie chodzi o cyferki i sposob wyswietlania. Sa inne sposoby na balansowanie skilli/umiejetnosci niz sztuczne ograniczanie mozliwosci gracza cooldownami, szczegolnie w grach sandboxowych.

Co do calej reszty to: #care

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 19:10 
Cytuj  
a czy nie jest tak, że cooldowny zmuszają do wyuczenia się większej liczby skilli niż w wypadku ich braku?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 19:19 
Cytuj  
Nie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 20:00 
Cytuj  
oczywisice ze nie bo idealna gra uo tak nei miala i inny sposob uzywania skilli niz w uo jest niedopuszczalny rofllolwtf

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 20:16 
Cytuj  
oczywisice ze nie bo idealna gra uo tak nei miala i inny sposob uzywania skilli niz w uo jest niedopuszczalny rofllolwtf

Podaruj sobie takie nic nie wnoszac do topica texty.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 21:20 
Cytuj  
Jesli jest skill cap i ograniczony mana pool to niemozliwoscia jest wyuczenie sie nieograniczonej liczby skilli i spamowanie ich do woli. UO nie ma tutaj nic do rzeczy, wiec postaraj sie nastepnym razem sformulowac troche bardziej logicznie brzmiaca wypowiedz.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 22:11 
Cytuj  
brazz napisał(a):
a czy nie jest tak, że cooldowny zmuszają do wyuczenia się większej liczby skilli niż w wypadku ich braku?
dokładnie tak jest, zwiększa to różnorodność używanych skilli w grze i właśnie dlatego w większości gier cooldown występuje i nie ma sytuacji jak w UO, że 80% magów albo spamuje flame arrow, albo wali explosion + corp por i na tym wachlarz spelli się kończy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 22:32 
Cytuj  
Mam nadzieje ze gra nie bedzie powielac bledow tak samo z WoW jak i z UO.
Juz widze te jeki na forum ze to jednak nie jest UO i obawiam sie ze ta grupa graczy bedzie zachowywac sie podobnie jak fani WoW-a :(

Ja sie zastanawiam jak bedzie zrobiony w grze sam combat, tzn chodzi mi dokladnie o takie rzeczy jak zasieg broni, pole dzialania broni/spelli, czy wszystko bedzie opierac sie na tym kto jak szybko potrafi naciskac wsad i spacje czy beda troszke elemtow taktycznych.
Jesli walka bedzie czysto zrecznosciowa to ci gracze, ktorzy na starcie sie nie zniecheca to zapewne beda unikac pvp, beda na zadupiach skilowac sie na mobkach majac nadziej ze da im to przewage.

Obawiam sie tez czy dla wiekszosci co chca gry pvp z lootem nie bedzie to faktycznie zniechecajace, niestety ale wiekszosc ludzi nie zna czegos takiego jak mozliwosc straty swoich itemkow w walce.
Wiem jak to wygladalo w vanguardzie gdzie ludzie potrafili plakac godzinami by im oddac kase i przenosili sie na serwer pve lub konczyli przygode z ta gra.
Nie wiem czy taki hardcore mechanika gry zdola im zebrac wystarczajaca ilosc graczy by utrzymac sie z abonamentu :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 22:36 
Cytuj  
eve daje rade. dfo tez da.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 2 sty 2009, 23:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
eve daje rade. dfo tez da.


mam (big) nadzieje ze da , ale realnie patrzac , wnioskujac z textow beta testerow bedzie to produkt skrajnie niszowy .... zobaczymy juz za nie cale 3 tyg.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 00:02 
Cytuj  
ja tam nie widze az takiej roznicy czy np taki silence kosztuje 50% mana poll czy ma 10 sec cooldowna.. tak czy siak devsi nas ograniczaja w ten czy tamten sposob. wybrali cd droge i krytykujac to, nie grajac jednoczenie w dfo przynajmiej kilku godzin (o ile nie dni/tygodni) jest co najmniej smieszne

**

Posty: 379
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 01:38 
Cytuj  
Na pewno nie przebije ilością graczy WoW :cry: 60% graczy to casuale więc i tak World of Casualcraft będzie królem. (w ilości aktywnych graczy)


Posty: 7
Dołączył(a): 21.06.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 01:39 
Cytuj  
Postal napisał(a):
ja tam nie widze az takiej roznicy czy np taki silence kosztuje 50% mana poll czy ma 10 sec cooldowna.. tak czy siak devsi nas ograniczaja w ten czy tamten sposob. wybrali cd droge i krytykujac to, nie grajac jednoczenie w dfo przynajmiej kilku godzin (o ile nie dni/tygodni) jest co najmniej smieszne

jest roznica, jesli nie ma cooldownu to gre daje mozliwosc zrobienia dowolnego combo, nie patrzysz sie na cooldowny tylko castujesz albo az przeciwnik padnie albo az ci sie mana/stamina skonczy, jednak aby takie rozwiazanie sie sprawdzilo jest konieczny doskonaly balans, bo inaczej wszyscy beda spamowali najlepszego skilla i tez bedzie do bani
a cooldowny daja mozliwosc zrobienia tylko okreslonych z gory kombosow, co ulatwia balansowanie

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 01:47 
Cytuj  
Undmeen napisał(a):
Na pewno nie przebije ilością graczy WoW :cry: 60% graczy to casuale więc i tak World of Casualcraft będzie królem. (w ilości aktywnych graczy)


Przecież to oczywiste. Nikt nigdy nie mówił, że przebije, więc po co ten post? Odnosi się do czegoś, czy poprostu chciałeś zabłysnąć?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 02:52 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Jesli jest skill cap i ograniczony mana pool to niemozliwoscia jest wyuczenie sie nieograniczonej liczby skilli i spamowanie ich do woli. UO nie ma tutaj nic do rzeczy, wiec postaraj sie nastepnym razem sformulowac troche bardziej logicznie brzmiaca wypowiedz.

A to taka wielka roznica?
Bar pokazujacy ile czasu zostalo zanim mozesz ponownie uzyc dany czar a mana bar gdzie pokazuje ci ile masz many = czy mozesz go uzyc i kiedy ci sie odnowi=ponownie bediesz mogl go uzyc?
A juz wogole jak dla mnie to cooldowny + mana bar chyba urozmaicaja walke bo trzeba sledzic i uwazac na to i nato a nie spamowac jakis najlepszy/najbardziej efektywny czar/skill.

Jak dac skille cc, silence itp bez cooldownow nie bardzo sobie wyobrazam jak to sensownie zrobic i jak taka walka by wygladala? Samym kosztem uzycia regulowac jak czesto mozna kogos np ogluszyc?
Np niech jakis mocny cc wymaga prawie 100% many/energi czy czegos tam? i co uzyje tego i nic nie moge chwile robic?
Nie lepiej niech nie kosztuje wiele ale niech ma 30 sec cooldown np? Naprawde nie rozumiem bardzo co jest zlego w takim rozwiazaniu walki i czmu jest "nieskillowa"?
No chyba ze walka ma byc faktycznie zrecznosciowa i posatcie nie maja roznorodnych rozbudowanych skilli tylko po 1-3 ataki rozniace sie tylko tym ile ktory zadaje obrazen i ile many/energi kosztuje

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 12:10 
Cytuj  
Dokładnie, cooldowny dodają kolejną rzecz którą trzeba pilnować podczas walki (cooldowny swoje, i co ważniejsze przeciwnika) więc według mnie właśnie zwiększają poziom "ogarnięcia" (mój zamiennik słowa "skill") który jest potrzebny do prowadzenia dobrej walki.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2009, 12:15 
Cytuj  
...ogarniecia? uczenie sie na pamiec cd i umiejetnosc szybkiego 'rzucania okiem' na pasek aby stwierdzic czy to aby na pewno juz czy za chwile, jak dla mnie ma niewiele wspolnego z jakimkolwiek skillem ;-)
ja rozumiem, ze dla czesci szanownych graczy arenki sa wyznacznikiem ale bez przesady ;-)
jedyny cooldown jaki pasuje to 'zamach' bronia.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.