Zalozenie ggs jest prawdopodbnie takie zeby ludzie spedzali wiecej czasu na tzw czesci produkcyjnej (skill gain) gry. W wyliczeniach oparlem sie wylacznie na gainach z GGS. Niewatpliwie pomoze to popchnac niektore "zblokowane" skille do przodu ale juz nie bedzie gainow za fail.
Owsze magery mozna bez ph zrobic, eval to juzo wogole zaden problem bez ph to samo meditation czy healing, anatomy, tactics i kilka innych skilli. Ale trening niektorych skilli dotad opieral sie wlasnie na tzw failach, np magery czy bs. Pozatym w Ph wystepowal chyba dosc czesto mechanizm czestszych gainow kiedy dana postac wykonala iles tam okreslonych czynnosci prawidlowo.
Z moich wlasnych doswiadczen wynika ze w ph wystarczylo zrobic polowe danego itemka do osiagniecia gaina nawet jesli nie bylo faili niz poza ph albo za prawidlowo wykonana czynnosc otrzymywalo sie wiecej mikrogainow.
Przykladowo obecnie robie bowcrafting mam cos kolo 98 i w zasadzie o dziwo mam malo faili przy x-bow ale prawie na 90% w ph mam gain przy przerobieniu 250 szt drewna a poza ph na 90% dopiero przy 750-1000 !!!! choc ilosc wykonanych przedmitow (x-bow) jest podobna.
Zreszta system GGS bedzie dosc wydajny dla tzw omc GM (o malo co) np Coval majc 99,6 carto dobije do gm w 5 dni i prawdopodobnie na 4 mapkach lv 4 czego by nie dokonal bez GGS(zobaczymy jak to wyjdzie) to samo tyczy sie lockpicking czy stealing itd ...
Majac wystarczajaco wysoki skill mozna uzyc GGS jako akcelerator ale przy tzw przekwalifikowywaniu postaci to samobujstwo.
Powiedzmy masz wariora i chcesz go przerobic na tammera to poprostu kaplica. Raz ze musisz zmienic staty co przy 6 pkt na dzien moze troche potrwac(15 dni) i do tego gainy w tamming. Mysle ze tamming do 70 - 75 dosc latwo sie zrobi ale potem to juz chyba tylko GGs do 83- 85 itd ...
Latwiej skasowac hara, przenies kase sprzet itd ... i zaczac od nowa bo wtedy opierajac sie na GGS nawet niezle mozna gainowac. Podejzewam ze zeby dojechac do tego 90 tamming nie bedzie potrzebane jakies szczegolne umiejetnosci walki czy obrony.
OoT:
Z drugiej strony nalezy OSI chyba zatrudnilo ludzi od EMU do pracy nad "ulepszeniem" UO, bo
1) kolorowe pancerze maja rozny ar ! nastepnym krokiem zapewne bedzie dodanie pary monsterkom - choc podbno juz sa niezle jaja jak monsterek wali na siebie bless a potem invis
2) usuniecie powerhour - zastapienie GGS
Zobaczymy jak to bedzie :/
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-07-15 11:09 ]</font>