mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 13:55 
Cytuj  
Postal napisał(a):
marna prowokacja. pewnie jakis fn QFC

btw niesamowite jest to, że przyciągu kilku lat z czegoś, w co "wszyscy grali" WOW stał się dla wielu z nas taką drugą Tibią ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 14:06 
Cytuj  
czy ja wiem rufen.
mysle, ze to bardziej wina obecnych fanow wow'a, ktorzy na kazdym kroku probuja nam udowodnic, ze ich gra jest najlepsza, najladniejsza, najfajniejsza.
podziwiam ludzi, takich jak cypis, ktory graja w wowa od czasu premiery.
widac, ze gra sprawia im fun, oferuje to czego szukali w rozrywce online.
i nie mam nic przeciwko dopoki nie probuja mi udowodnic, opierajac sie na swoim 4 letnim doswiadczeniu, ale tylko w wowie, ze inne mmo to kupa.
i, ze w wow dostalismy pierwsze istancje, pvp i ogole przed wow'em nie bylo 'niczego' i po nim 'niczego' nie bedzie.
grajac przez pol roku mialem naprawde zajebisty fun z wow'a. do momentu, az okazalo sie, ze jednak trzeba odwiedzac te same instancje po raz 78 i liczyc, ze tym razem jednak wypadnie ten kawalek armora. jeden z 12.
wow mial swoj klimat, outdoor pvp zaraz po premierze bylo, i ok.

problemem jest rowniez to, ze za duzo innych firm chcac osiagnac sukces finansowy, za bardzo 'zbliza' swoje produkcje do warcrafta...
a jesli juz dostajemy cos innego to z reguly tak strasznie zbugowanego, ze odechciewa sie grac.
zeby nie bylo - w wowie na poczatku tez bylo od zaj... bugow :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 14:56 
Cytuj  
jest jeszcze jeden powod mysle takiego slepego fanatyzmu
dziaciaki wlasnie z gier pokroju Tibia po latach dochrapali sie szrota ktory pociagnie WoWa - ew dorosli na tyle ze mama juz nie robi kanapek tylko daje kase na drozdzowki i sa w stanie odlozyc na abo
a tu wychodza nowe gry ktore musisz kupic ktore maja wymagania wieksze niz WoW i probuja zaniszczyc WoWa!1!111!

no ale ogolnie zgadzam sie z RufeNem
dodatkowo ja czesto porownuje go do McD
wszystko podane na tacy zawsze takie samo - nic Cie nie zaskoczy - i tak od lat (chociaz ostatnio mnie w maku zaskoczyli bo nie maja kartofelkow :/ )

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 17:19 
Cytuj  
karas1990 napisał(a):
Ludzie ludzie, ja nie pisze ze to bedzie CRAP i fail(co do grafiki to mowilem o wspanialym AoC-ludzie sie podniecali ze zajebista grafika, a wyszedk crap poruszajacy sie jak robot). Tylko mnie strzela jak widze 4 strony ochow i achow bo to samo bylo z innymi MMO o ktorych pisalem. Radze sie wstrzymac do premiery, zagrac i wtedy wychwalac jesli rzeczywiscie bedzie ta gra na to zaslugiwac, bo na trailerach i opisach kazda gra jest miodna. tyle..

Twoja stara...
A zreszta. Wyprało ci mózg o ile kiedy kolwiek go miales.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 24 sty 2009, 19:21 
Cytuj  
bo WoW zmienia ludzi

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 01:16 
Cytuj  
embe napisał(a):
WoW to najlpesza gra, reszta to gowno.
W WoW jest swietne pvp, areny i bg sa miodzio, pvp jak chce masz w outdorze bez problemu, swietne instancje, taktyki na bossow, wymaga sie zgrania od wszystkich, generalnie mmo pelna geba.
Wypasiony crafting, ekonomia, AH jest swietnie zrobione, piekny swiat, grafa jak na 2009 rok jest super wydajna i pieknie wykonana.
Postacie maja swietna animacje, dynamiczne walki, swietny balans klas, itemizacja doskonala.

A Darkfall to gniot, grafa szaro bura, nie ma nawet intstancji, a sam pomysl z lootem itemow po zabicu to glupota, za duzy swiat, za duzo profesji crafterskich, nie ma globalnego AH, no i co najwazniejsze nawet nie potrafili zrobic lvlowania w grze tylko daja jakis crap do skilowania.
Jakby tego bylo malo to chca ludziom zamydlic oczy budowaniem miast gildiowych, posiadaniem wlasnych domkow, budowanie statkow i mowia ze duzy swiat to zaleta bo masz swobode i duzy wybor, bzduuuryyyy !!

Nastepny fail to brak klas, no jak ja mam grac w cos takiego, nie po to wydaje kase by dostawac produkt bez podstawowych rzeczy, mogli przynajmniej dac warlocka, palladyna i huntera na start, a tu pisza beszczelnie ze co sobie wyskilujesz to bedziesz mial, smieszni sa, tragedia panie i panowie, poprostu tragedia !!

Pvp bez aren czy bg to juz mega fail, co to za przyjemnosc ganiac po swiecie i szukac przeciwnika, zmuszaja do nolifowania, w WoW kiedy chce to ide na bg lub arene i dzieki swojemu skilowi moge pokazac jak jestem dobry, najlepsze pvp to max 5v5, wiecej to juz zerg gdzie sie nie mysli i nie potrzeba skila.


Ale bedzie znowu ubaw jak embe po premierze przekona sie ze kolejna gra ktora broni przez zlymi wowkidsami wlasna piersia i toczac piane z ust okaze sie totalnym gownem

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:24 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Ale bedzie znowu ubaw jak embe po premierze przekona sie ze kolejna gra ktora broni przez zlymi wowkidsami wlasna piersia i toczac piane z ust okaze sie totalnym gownem

A co jeśli będzie wręcz przeciwnie, i crapcraft straci swoje 5mln samozwańczych wszechwiedzących na rzecz DFo ?

Jak już rynek mmo pokazał, nie ma rzeczy niemożliwych.

Mendol: czytałeś może artykuł nt. mmofails w 2008 ?
http://hellforge.gameriot.com/blogs/Cav ... sh-of-2008

Co prawda o wszystkich tytułach wiadomo już wszystko od dawien dawna, natomiast druga część artykułu zawierająca sentencje takie jak:

Cytuj:
"Beta Testers--Use Em' Or Lose Em"

Cytuj:
No, these games failed because their developers let it happen.

I moja ulubiona
Cytuj:
If an MMO developer views their subscribers as dollar signs, then there is going to be a communication barrier when it comes to player feedback in the coming days after the launch and the months after from the loyal fans. You keep ignoring them or mistreating them and it will come back to bite you in the ass. Some of those people are the only reason why the game is still alive.


jest dość ciekawa, i ubiera w słowa to, co wie każdy zainteresowany daną grą od podszewki.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:36 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ale bedzie znowu ubaw jak embe po premierze przekona sie ze kolejna gra ktora broni przez zlymi wowkidsami wlasna piersia i toczac piane z ust okaze sie totalnym gownem

A co jeśli będzie wręcz przeciwnie,


Szansa jest bardzo mala , trzeba byc zaslepionym w DFO by wierzyc ze to bedzie uber gra w kazdym calu

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:38 
Cytuj  
Ale ja twierdze ze DFO na dzien dzisiejszy to gra na free miesiac i tyle, a co bedzie dalej to nie wiem, czekanie na Mortal Online ?
Vercin wpada znowu w histerie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:47 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ale bedzie znowu ubaw jak embe po premierze przekona sie ze kolejna gra ktora broni przez zlymi wowkidsami wlasna piersia i toczac piane z ust okaze sie totalnym gownem

A co jeśli będzie wręcz przeciwnie, i crapcraft straci swoje 5mln samozwańczych wszechwiedzących na rzecz DFo ?


W tym momencie niestety obudzisz sie :|
Mysle ze sami tworcy celuja raczej w 100-300 k bo przeciez nie robia gry "dla mas"

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:49 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Mysle ze sami tworcy celuja raczej w 100-300 k bo przeciez nie robia gry "dla mas"


i dlatego mają względnie spore szanse na sukces.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 14:59 
Cytuj  
kazda gra ma szanse na sukces przed premiera szczegolnie w oczach zhypowanych zalozeniami tej gry graczy

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2009, 16:06 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
joshe napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ale bedzie znowu ubaw jak embe po premierze przekona sie ze kolejna gra ktora broni przez zlymi wowkidsami wlasna piersia i toczac piane z ust okaze sie totalnym gownem

A co jeśli będzie wręcz przeciwnie, i crapcraft straci swoje 5mln samozwańczych wszechwiedzących na rzecz DFo ?


W tym momencie niestety obudzisz sie :|
Mysle ze sami tworcy celuja raczej w 100-300 k bo przeciez nie robia gry "dla mas"

Ale z czego ja się mam budzić ?
Nigdy nie byłem fanboiem DFo, mam duży dystans do producenta tej gry i jej playerbase. Po prostu ciekawi mnie ten produkt jako fana idei gier sandboxowych i nie mam powodów by się napinać.
A to czy będą mieli 100,200,500k czy 5 mln to mnie nie interesuje.
Sukcesem będzie to, jeśli po 3 miesiącach będą mieli kasę na dalszy rozwój gry. A nie od strzała milion nijakich konsumentów, co z założenia gry niszowej byłoby taką samą porażką, jak overhype dla age of tortage.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Posty: 16
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 4 lut 2009, 23:43 
Cytuj  
Chyba przydała by się trochę działań moderatora...
Ale się czeka na tę grę... właśnie znalazłem gdzieś swój post z 2004 w którym się martwiłem że mogą anulować projekt bo się dłuży :)


_________________
Z powodu światowego kryzysu finansowego nie stać mnie na zatrudnienie literek do podpisu.

**

Posty: 281
Dołączył(a): 5.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2009, 23:47 
Cytuj  
Nie wiem czy nowe ale cos jest =]

The pre-order consists of the Darkfall client digital download along with a month of play starting on February 25th. The full cost for this is 42 Euro. This amount WILL NOT be charged during the pre-order. What will be charged is an initial 2.52 Euro non-refundable payment to activate the process. The remainder (39.48) of the pre-release price will be billed on release, February 25th. You’ll be free to cancel the purchase any time before the additional charge goes in on February the 25th.

Darkfall’s monthly subscription is set at 11.77 euro. A 3 month subscription with a 10% discount and a six month subscription will be offered with 15% discount on the monthly subscription rate.



The initial system requirements for Darkfall are as follows:
Operating System: Windows XP, Vista
Processor: 2.5GHz Pentium 4, or equivalent
RAM: 1GB for Windows XP, 2GB for Windows Vista
Graphics Card: 128MB PixelShader 2.0 support
Hard Drive Space: 12 GB Free Space Minimum


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.