Greft napisał(a):
Kabu napisał(a):
ciekawa logika-jesli masz 2 metry to jestes bardzo wysoki, jesli nie to jestes bardzo niski
Tez uważam ze przesadzają z tymi opiniami że fail i że gra jest słaba.
WAR nie jest mega hitem takim jaki WOW, nie miał szans żeby takim się stac gracze za bardzo przyzwyczaili się do schematu WOW mysle nawet ze uzależnili, do tego stopnia ze wszystko co jest troche inne czy nawet slabsze mimo ze gra jest na rynku tylko 5 miesięcy jest od razu fail i koniec, można poczytać w innych tematach tego forum jak gracze reagują na każdą nowosc, wiekszosc widziala jakis 30 sekundowy filmik na youtube i juz twierdzi ze bedzie fail, jesli ktos podchodzi z takim nastaweiniem do nowej gry to ja gratuluje. Pozostaje nadzieja ze sie kiedys gracze otrzasna z amoku i bardziej obiektywnie zaczna oceniac nowe produkty. Juz na sam koniec naprawde nie twierdze ze WAR czy Conan sa super i nie zasluguja na slowa krytyki.
Nie prawda, u mnie w pracy zaczęliśmy grać w 8 osób, bo przecież to warek, ten świat itd
Po miesiącu zostało nas 4ech, po dwóch jeden, po trzech nikt nie grał.
Tylko dwie osoby grały wcześniej w wowa i 2 kolejne grały kiedykolwiek w mmogi.
Podsumowując dlaczego ludzie odeszli z gry:
- ja odpadłem bo gra była nudna/schematyczna i bez mojego pozwolenia zaczęli mi obciążać konto z automatu, na co się nie godziłem (grałem wcześniej w wowa)
- kolega1 odpadł bo crafting w grze nie istnieje
- kolega2 odpadł bo handel w grze jest niezwykle ubogi, mimo iż po miesiącu miał więcej kasy niż cała gildia 30 osobowa razem wzięta
- kolega3 odpadł po próbie zabawy z end-gamem
- reszta generalnie odpadła bo gra jest nudna i nie wciąga na dłuższą metę (w tym jedna osoba grająca w wowa kiedyś)
Pomimo naszego wielkiego entuzjazmu na początku gra zawiodła, nie utrzymała nas na dłużej. Czy to fail czy nie, generalnie zwisa mi to, fakt jest bezsprzeczny - 8 subskrypcji poszło sie walić