mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 17:43 
 
Cytuj:
Jesli ktos tak ja Mythic nie zwraca uwagi na podstawowe sprawy to nie dziwne, ze traca ludzi.

O czym najlepiej swiadczy lista zmian w patchach http://herald.warhammeronline.com/patchnotes/index.php?id=2008
Cytuj:
Nie naprawiaja podstawowych bledow gry, ktore bardzo zniechecaja do kupienia abonamentu (jak tragiczne obliczanie udzialu w walce o zamek,

Losowe.Wszyscy o tym wiedza, ma swoj urok, ale tokeny bylyby lepsze. Zdobywanie keepow to wazny element gry - jesli chcesz,to zdobedziesz wystarczajaco duzo goldbagow z setem.Szybciej,wolniej...kwestia szczescia.
Cytuj:
braku stabilnosci serwerow przy zdobywaniu fortecy,

Rozwiazane.Wszystko dziala ok.
Cytuj:
stolic,

Akurat to nie stabilnosc serwerow jest tu problemem
Cytuj:
niedzialajaca czesc taktyk i umiejetnosci),

A konkretnie? Jaka czesc z ponad kilkuset taktyk nie dziala?
Cytuj:
z takimi bledami grac mi sie nie chce

Raczej po prostu gra sie nie podoba. Nie ma sensu szukac na sile tlumaczen, jesli w glebi serca woli sie napierdalac mobki niz playerow.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:04 
 
Ok Marku, nie podobalo Ci sie to i tamto, rozumiem. Na szczescie rozne produkty sa dla roznych ludzi. Nikt Cie nie zmuszal do gry w War, nie podobalo Ci sie to przestales. Tylko po co teraz udzielasz sie w tym temacie. Rozumiem jakbys mial cos odkrywczego do dodania. Te wszystkie bledy o ktorych mowicie albo sa juz naprawione, albo MY gracze War wiemy o nich i mimo tego gramy, bo NAM az tak bardzo nie przeszkadzaja. Nie szkoda Wam, krytykom, klawiatury zeby napierdalac ciagle te same mantry? Zyjcie i dajcie zyc innym.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:15 
 
czy ja komukolwiek przeszkadzam grać?
Grajcie sobie do woli, ludzie do tej pory grają w Tibię lub MU Online, chociaż już 8 lat temu pisałem, że to gówniane gierki ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:38 
 
Cytuj:
W graniu solo mi przeszkadzał balans a raczej jego brak

balans 1vs1 jak rozumiem? To gra RvR, balansu 1vs1 nigdy nie mialo byc i mam nadzieje nie bedzie. No i granie solo w MMO... nowatorskie podejscie.
Cytuj:
Granie w grupie też mi nie odpowiadało bo albo miałem zerg 100 vs 100

Ciekawe gdzie... 100 vs 100 nawet na fortecach nie jest regula,a ludzie jak zobacza cos wiecej niz 1 WB to juz o setkach mowia...
Cytuj:
akieś durne PvE w pięcioosobowej grupie, które było cholera wie po co, bo te itemzory z dungeonów do niczego się nie nadawały :/

W 6-cio osobowej, ale niewazne. Itemki z instow sa lepsze i gorsze,ale zasadniczo lepsze. Mi jakis fiolet sluzyl dzielnie 10 rankow, co przy szybkosci wymiany sprzetu jest niezlym wynikiem.
Mark24, moze pograj w shootery - i pokampisz sobie, maly team bedzie, same plusy. Latwo rozpoznasz ktory jest fajny, wystarczy jedno spojrzenie mistrzowskiego oka twego. Jak juz 8 lat temu wiedziales ze Tibia to gowniana gierka... rispekt na dzielni.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:03 
 
Isengrim - naprawdę nie sil się, grałem praktycznie w każdą produkcję MMO która jest na rynku i wiem co lubię a czego nie lubię.

A najbardziej śmieszy mnie tekst ten o balansie. Mythic wam jakichś bajek naopowiadał. Nie da się zbalansować grupa vs grupa jeżeli nie ma balansu 1vs1. To jest matematycznie udowodnione.

graniu solo: jasne będę czekał na 10 osób i układał skład by iść pokampić lub pozabijać, rotfl. Multi Massive Online wcale nie oznacza, że cały czas musisz biegać z jakąś watahą ziomali, nie przesadzaj. To, ze boisz się wyjść z domu bez ziomali by pod blokiem wpiernicz nie zebrać to nie znaczy, ze musisz te zachowania przenosić do gry. Dobra gra mmorpg ma content dla 1 osoby, dla 2, dla 3, dla 5, dla 10, dla 20, dla 40 i dla 100. Ale niech mnie nie zmusza do gry w grupie (bo już FFXI to robiło, tam by ubić mobka na swoim levelu trzeba było mieć 5-osobową grupę... i gra jest pozycją niszową), ja będę w mmorpgi grał takim stylem jak mi odpowiada, a jeżeli mmorpg (WAR) nie daje mi żadnej opcji oprócz - zbierz 100 osób (bo tylko wtedy jest balans, 99 vs 99 jest jeszcze niezbalansowane) i napierdalaj zamki do zesrania się to ja podziękuję.
O itemkach nie wspomnę - bo zapewne wiesz lepiej. Miałem trochę fioletów których nie używałem bo greeny z questów były o niebo lepsze.
Miłej farmy złotych worów w zergu no i szczęścia przy rollu.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:09 
 
A kiedy to ostatni raz odpalales war'a ?

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:22 
 
Sielo napisał(a):
A kiedy to ostatni raz odpalales war'a ?


Dalej WAR sie opiera na zerg vs zerg na "nic niedajace" zamki

*

Posty: 112
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:29 
 
ale to na czym ma sie opierac 1 na 1 na te zamki? moze niech ktorys z was skoro taki ten war chujowy wezmie i sie podpali w formie protestu, ci nieliczni przejrza na oczy i przestana grac biedacy

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:32 
 
Mark24 napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Mark24 napisał(a):
W jakim mmo można wymiatać solo?

W WoWie na przykład :P?


miałem duże problemy z solowaniem Onyxi i Ragnarosa swego czasu... Możliwe że teraz te bossy padają od samego deflecta.

A to my rozmawiamy o PvE :P? Nigdy bym nie pomyslal, ze po słowie "wymiatać" moznaby sie odniesc do PvE. Wymiata to się w PvP :P. PvE to farma, w ktorej po pewnym czasie każdy znajdzie swoje miejsce. Tam sie nie wymiata :P.
A jak juz przywolano onyxie to moj znajomy ktory gra paladynem na luzaku bierze ją solo od czasu do czas z nudow :). Tak gwoli małej uszczypliwości.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:41 
 
Sielo napisał(a):
ale to na czym ma sie opierac 1 na 1 na te zamki? moze niech ktorys z was skoro taki ten war chujowy wezmie i sie podpali w formie protestu, ci nieliczni przejrza na oczy i przestana grac biedacy


kazdy ma inne wymagania co do contentu " Ludzie jeszcze graja jeszcze W tibie i MU Online......"

*

Posty: 112
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:58 
 
skoro jak widze twoja misja zyciowa zostalo uswiadamianie ludzi jakimi sa idotami i graja w to co sie im podoba a nie tobie sprobujesz to jakos naswietlic na forach miedzynarodowych, wskaz nam bladzacych w ciemnosciach zergu i bezsensownego zbugowanego contentu gdzie jest ten swiety graal gier mmo a zapewniam cie ze powstaniemy z kolan i zerwiemy kajdany, tylko powiedz slowo a bedzie uzdrowiona dusza moja

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 21:13 
 
Mark24 napisał(a):
A najbardziej śmieszy mnie tekst ten o balansie. Mythic wam jakichś bajek naopowiadał. Nie da się zbalansować grupa vs grupa jeżeli nie ma balansu 1vs1. To jest matematycznie udowodnione.

Moge prosic o ten dowod? Bo jak dla mnie, jesli przypiszemy 3 klasom wartosci 0,5 1 i 1,5 i identyczne wartosc dla strony przeciwnej to 0,5=/= 1,5 (1vs1) ale 3=3 (3vs3).Zreszta 1vs1 tez mozna grac, po prostu niektore archetypy cie pojada,a inne pojedziesz ty (ale balansu faktycznie w takim przypadku nie ma)
Cytuj:
Multi Massive Online wcale nie oznacza, że cały czas musisz biegać z jakąś watahą ziomali, nie przesadzaj. Dobra gra mmorpg ma content dla 1 osoby, dla 2, dla 3, dla 5, dla 10, dla 20, dla 40 i dla 100. Ale niech mnie nie zmusza do gry w grupie

Masz questy,PQ o roznym stopniu trudnosci,insty, SC, zergi (na 24ppl najczesciej...tez mi zerg).Niektorzy bawia sie w solowanie przy uczeszczanych drogach.Tak tez mozna.
Cytuj:
ja będę w mmorpgi grał takim stylem jak mi odpowiada

No i ok, ale kazdy mmo i kazda gra ma pewne ograniczenia. Nawet w sandboxach sa jakies ramy. Nie wiem jaki jest MMO dla samotnych wilkow i czy jest.
Cytuj:
a jeżeli mmorpg (WAR) nie daje mi żadnej opcji oprócz - zbierz 100 osób i napierdalaj zamki do zesrania się to ja podziękuję.

W kazdym MMO o cos sie napierdalasz - loot, keepy,kase, teren...tu o zamki. Ja wole w 40 zdobyc broniony keep niz w 40 ubic jakiegos oskryptowanego mobka.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 21:38 
 
Dowód jest prosty:
Mamy 3 klasy o wartościach: 0.5, 1, 1,5
teraz:
solowanie - niezbalansowane
2vs2 - najcześciej niezbalansowane
3vs3 - najczęściej niezbalansowane (bo po jednej stronie stanie 2x1 + 1x 1.5; po drugiej 2x0.5 i 1x1)
itd.

Już od dawna nie gram PvE, aczkolwiek cenię dobre PvE i nie robię z siebie uber miszcza PKera znanego w całej wiosce, bo gram PvP. PvE jest kiepskie w WAR-ze, rzekłbym nawet że bardzo kiepskie. PvP jest takie sobie z MINUSEM bo nie ma balansu, a walka najczęściej sprowadza się do zergów.


Niektorzy bawia sie w solowanie przy uczeszczanych drogach
właśnie taki rodzaj partyzantki mnie naprzykład bawi. I wcale nie musi to być solowanie..


Bierzgal - to w takim razie bardzo dobrze, swiadczy o ich skillu, bo czego jak czego ale balans WoW zawsze miał bardzo dobry i wygrana zależała w dużej mierze od twojej wiedzy na temat gry i skilla.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 22:10 
 
Mark24 napisał(a):
Dowód jest prosty:
Mamy 3 klasy o wartościach: 0.5, 1, 1,5
teraz:
solowanie - niezbalansowane
2vs2 - najcześciej niezbalansowane
3vs3 - najczęściej niezbalansowane (bo po jednej stronie stanie 2x1 + 1x 1.5; po drugiej 2x0.5 i 1x1)
itd.

Dlatego wlasnie przy duzych grupach rozklad statystyczny jest wyrownany,male musza sie staranniej dobierac.
Cytuj:
PvE jest kiepskie w WAR-ze, rzekłbym nawet że bardzo kiepskie.

Sprecyzuj kiepskie. Latwe tak.Ale raczej nie kiepskie.
Cytuj:
właśnie taki rodzaj partyzantki mnie naprzykład bawi. I wcale nie musi to być solowanie..

No wiec? Jak cie to bawi, to czemu nazekasz na WAR?

Cytuj:
bo czego jak czego ale balans WoW zawsze miał bardzo dobry i wygrana zależała w dużej mierze od twojej wiedzy na temat gry i skilla.

Taa... lock szczegolnie. I ciagle zmiany bo nie bylo balansu...
Mi sie zdaje, czy ty nie tyle nie lubisz WAR, co bardzo lubisz WoW?

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 22:41 
 
Mark24 napisał(a):
PvE jest kiepskie w WAR-ze, rzekłbym nawet że bardzo kiepskie.


PvE w WARze jest tylko dodatkiem tak samo jak PvP w WoWie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 22:53 
 
Troche mnie głowa przestała bolec i przeszła mi złosc wywołana naprawde kiepskim dniem wiec postanowilem przeczytac wszystkie te nasmarowane posty :P. Co mi wpadlo w oko...

QFC napisał(a):
Dalej WAR sie opiera na zerg vs zerg na "nic niedajace" zamki

Nie bede pisał, ze to takie troche "wypaczenie WoWem" mimo, ze by tutaj pieknie pasowalo. Ludzie strasznie przyzwyczaili sie, ze jesli cos w grze robią to MUSZĄ coś z tego miec. Inaczej to nie ma dla nich sensu. A jak gracie w quake'a, unreal'a czy counter-strike'a to tez dostajecie jakies nagrody? Itemy? Ja WARa postrzegam dosyc podobnie. Ide na keepa bo mi sprawia frajde sama walka. Tak samo ze scenarios i innymi rzeczami. WAR ma zupełnie inną mentalnosc, niz juz wspomniany WoW (ciezko mi sie odwolac do czegos innego ,tylko w to jeszcze gralem z mmo). Pisanie, ze keepy nic nie daja tez jest straszną ignoracją. Poza mozliwoscią locknięcia calego terenu i pusniecia frontu dalej, zdobycia baga, renown points i reputacji w danym terenie oraz (na sam koniec) dania całkiem sporego bonusu do xp i rp ludziom w tierze danej rasy to moze i faktycznie "nic" nie daja :P.

Na chwilę obecną co sam mogę zarzucic Warhammerowi to naprawde duze problemy z performance podczas duzych walk (gdy bija sie naraz po 100 osob z kazdej ze stron to jest dramat z FPSami zanim wszyscyscy sie doczytają). Drugą rzeczą pewnie jest niedopracowanie eventów w stolicach ale tam nie byłem więc nie wiem. I jak tak się zastanowić... to tyle na moje oko. Z istotnych rzeczy.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 00:54 
 
Owl napisał(a):
Mark24 napisał(a):
PvE jest kiepskie w WAR-ze, rzekłbym nawet że bardzo kiepskie.


PvE w WARze jest tylko dodatkiem tak samo jak PvP w WoWie.


no to powinni całkiem zrezygnować z PvE, bo dlaczego dawać coś kiepskiego, ba nawet bardzo kiepskiego? ;)

No tak po co balansować PvP przecież przy zergach i tak liczy się tylko ilość - ta strona gdzie jest więcej wygrywa i już!

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 01:25 
 
Mark24 napisał(a):
Owl napisał(a):
Mark24 napisał(a):
PvE jest kiepskie w WAR-ze, rzekłbym nawet że bardzo kiepskie.

PvE w WARze jest tylko dodatkiem tak samo jak PvP w WoWie.

no to powinni całkiem zrezygnować z PvE, bo dlaczego dawać coś kiepskiego, ba nawet bardzo kiepskiego? ;)

No tak po co balansować PvP przecież przy zergach i tak liczy się tylko ilość - ta strona gdzie jest więcej wygrywa i już!

Jest kiepskie twoim zdaniem :P. Imo w kwestii levelowania jest duzo przyjemniejsze i lepiej pomyslane niz w WoWie (tak, wiem, przynudzam jednym przykładem). A to, ze nie ma N-instancji rajdowych to chyba nie minus gry? Zreszta juz wspomniano, ze nastawionej na PvP? Lepiej, ze PvE jest niz miało by go nie byc (dla kazdego cos dobrego). Nie musi sie wszystkim podobac. Leveluje sie bardzo przyjemnie. W WoWie nienawidziłem levelowania, to tylko przeszkoda do zdobycia max levelu. Jakby sie dało to głowe dam, ze ponad połowa graczy WoWa jakby mogła, od razy wybrała by gotowy toon na 80 lv, niz miala by go levelowac od podstaw. W WARze levelowanie na PvE sprawia przyjemnosc. Jest ciekawe, fajnie podane, PQ i achvevmenty urozmaicają rozgrywkę a jak sie zmeczysz to wlazisz na scenario. Do tego, prawie caly czas tłuką sie o keepy wiec jak wczesniej wymienione cie znudza to idzesz do RvR zone.

Zresztą jeśli coś nie jest najlepsze na świecie, nie znaczy, że trzeba to wywalić. Fakt, że urodziłeś się z lekko niesprawną lewą ręką nie znaczy, że masz ją amputować :P.

PS. I nie, w zergach nie zawsze liczy się ilość. Dobrze zorganizowana grupa z healerami spokojnie da rade przeciwnikom o trzykrotnie wiekszej liczbie np. bez healerow. Albo np. 5 sorceretek z healem na plecach podczas obronie keepa wyrżnie przy dobrym wietrze caly warband przeciwnika z murów. Strzelasz na ślepo Mark. Do tego na siłe.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 03:45 
 
Mark24 napisał(a):

No tak po co balansować PvP przecież przy zergach i tak liczy się tylko ilość - ta strona gdzie jest więcej wygrywa i już!


Serio? Polecam ci te trzy filmy ( szczególnie ten pierwszy ;) )

http://warhammermovies.com/movieview.php?id=1787
http://warhammermovies.com/movieview.php?id=2039
http://warhammermovies.com/movieview.php?id=1827

Co do PvE to nie jest takie kiepskie i nie wyobrażam sobie questów bez niego ;) Ubij 20/25/30 wrogich graczy, przynieś dwa grzyby to nie byłby zbyt dobry pomysł.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 06:05 
 
najlepsze są wypowiedzi osób, które przestały grać na przełomie października/listopada, bazując na doświadczeniach z tamtego okresu wypowiadają się na temat teraźniejszości... 8)


_________________
Suffer not the witch to live!!!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.