Cytuj:
c. kontynuując b. to czego nie widać nie znaczy że tego nie ma, klient ciągle dostaje info na temat tego co kto nosi; procek też musi mieć co liczyć, zwłaszcza że "trochę" fizyki będzie zaimplementowane w grze
Aczkolwiek najwięcej w tym zakresie oberwie serwer.
No tak, ale to ze jest to jeszcze nie znaczy ze cos prezentuje. Dla klienta to czego nie widzi kamera to poprostu jakies ID, a niesmialo przypominam ze rozmawiamy o grafice nie o tym jak bardzo oberwie serwer
.
Cytuj:
b. nie zapominajmy o powiadomieniu serwera o tym i rozesłaniu informacji do reszty ludzi; sam klient też musi odpalać konkretne animacje (niestety, euphorii nie będzie w MO) i całą masę innych dupereli
Niekoniecznie. Stety lub niestety animacje w UE3 sa client based. Serwer nie otrzymuje o nich zadnego info (afair, moge sie mylic co do tego ze zadnego).
Wiec kazdy klient, moze sobie obliczyc wlasna animacje i poprostu ja wyswietlic. Serwer wysle tylko info o tym ze dostales w leb albo w nogi a client ja sobie intepretuje jak chce (czyt. generuje odpowiedni event np. tryskajca krew :E).
Cytuj:
a. nie pisałem o hitboxach jako namacalnych obiektach, tylko odwzorowujących miejsce na którym wykonana zostaje akcja
Mam nadzieję że zakumałeś
No tak wiem, ale mimo wszystko podmienianie tekstur po oberwaniu w konkretnego hitboxa ma raczej marny sens przy mocy obencych kart graficznych
.