mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2009, 16:42 
Cytuj  
joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Mendol napisał(a):
no ale nie robia od podstaw chyba? tzn. korzystaja z silnika unreala or smth?
swoja droga ciekawe jak to pociagnie mmo.

UE3.
A najnowsze wersji (UE3.5 czy tam 3.25 zwal jak zwal), jest zaimplementowane Crowd Technology, specjalnie do obslugi ogromnych ilosci postaci na jednej scenie wraz animacjami, particles itd (w GoW2 to jest wykorzystane).

Owszem, tylko pokaz możliwości engine'u opiewał na modele bez tekstur, cieniowania, oraz bez żadnego oprzyrządowania.
Wyobraź sobie 200 chłopa, każdy z inną brechą i innych ciuchach.
Dodatkowo mając na uwadze 10 hitboxów (zatem każdy element teksturowany oddzielnie w zależności od stanu "uszkodzeń" danego członka) podejrzewam że >10 slotów na sprzęt i tak dalej, wtedy z owej prezentacji zrobiłby się pokaz slajdów.

Dobrze że chociaż developerzy są w stanie poświęcić pewne rozwiązania na rzecz wydajności. Choć z tego co mówią, w tym momencie nie idą na żadne kompromisy.

Ale nie tej samej ekipy, która pracuje nad UE3.

Anie wzioles paru rzeczy pod uwage:
a) Hitbox != tekstury, modele etc.
b) sumulacje uszkodzen w UE mozna przeprowadzic proceduralnie
c) Moze byc 100 slotow na sprzet, prawda jest taka ze wiekszosci nie widac bo jest przykryta innym meshem wiec tak czy inaczej nie jest renderowana ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2009, 20:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Anie wzioles paru rzeczy pod uwage:
a) Hitbox != tekstury, modele etc.
b) sumulacje uszkodzen w UE mozna przeprowadzic proceduralnie
c) Moze byc 100 slotow na sprzet, prawda jest taka ze wiekszosci nie widac bo jest przykryta innym meshem wiec tak czy inaczej nie jest renderowana ;p.


Wziąłem, tylko nie zrozumiałeś :P
a. nie pisałem o hitboxach jako namacalnych obiektach, tylko odwzorowujących miejsce na którym wykonana zostaje akcja
Mam nadzieję że zakumałeś ;-)

b. nie zapominajmy o powiadomieniu serwera o tym i rozesłaniu informacji do reszty ludzi; sam klient też musi odpalać konkretne animacje (niestety, euphorii nie będzie w MO) i całą masę innych dupereli

c. kontynuując b. to czego nie widać nie znaczy że tego nie ma, klient ciągle dostaje info na temat tego co kto nosi; procek też musi mieć co liczyć, zwłaszcza że "trochę" fizyki będzie zaimplementowane w grze ;)
Aczkolwiek najwięcej w tym zakresie oberwie serwer.


Zatem kilkaset identycznych modeli będących tylko repliką != kilkuset żywych graczy; jeśli chodzi o wydajność tylko po samej stronie klienta


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2009, 21:32 
Cytuj  
Cytuj:
c. kontynuując b. to czego nie widać nie znaczy że tego nie ma, klient ciągle dostaje info na temat tego co kto nosi; procek też musi mieć co liczyć, zwłaszcza że "trochę" fizyki będzie zaimplementowane w grze
Aczkolwiek najwięcej w tym zakresie oberwie serwer.

No tak, ale to ze jest to jeszcze nie znaczy ze cos prezentuje. Dla klienta to czego nie widzi kamera to poprostu jakies ID, a niesmialo przypominam ze rozmawiamy o grafice nie o tym jak bardzo oberwie serwer :D.

Cytuj:
b. nie zapominajmy o powiadomieniu serwera o tym i rozesłaniu informacji do reszty ludzi; sam klient też musi odpalać konkretne animacje (niestety, euphorii nie będzie w MO) i całą masę innych dupereli

Niekoniecznie. Stety lub niestety animacje w UE3 sa client based. Serwer nie otrzymuje o nich zadnego info (afair, moge sie mylic co do tego ze zadnego).
Wiec kazdy klient, moze sobie obliczyc wlasna animacje i poprostu ja wyswietlic. Serwer wysle tylko info o tym ze dostales w leb albo w nogi a client ja sobie intepretuje jak chce (czyt. generuje odpowiedni event np. tryskajca krew :E).

Cytuj:
a. nie pisałem o hitboxach jako namacalnych obiektach, tylko odwzorowujących miejsce na którym wykonana zostaje akcja
Mam nadzieję że zakumałeś

No tak wiem, ale mimo wszystko podmienianie tekstur po oberwaniu w konkretnego hitboxa ma raczej marny sens przy mocy obencych kart graficznych :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2009, 22:58 
Cytuj  
Niektórzy już pewnie widzieli, ale devsi w przypływie dobrego humoru podzielili się easter-eggiem.
http://www.mortalonline.com/forums/atta ... eballs.jpg

Przez przypadek cała mapa świata została pokryta teksturą z ruszającymi się oczami. Szkoda że nie zrobili krótkiego teasera ;)
Króliki wydają się wklejone photoshopie, ale tekstura rozdupiła oświetlenie.

sprawcę ma się rozumieć znaleziono
http://i43.tinypic.com/x0trow.jpg

Jest też już dual wielding ;)
http://s568.photobucket.com/albums/ss12 ... lfixed.jpg


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2009, 01:21 
Cytuj  
Co to za licznik na glownej stronie?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2009, 07:10 
Cytuj  
Cytuj:
Originally Posted by seniorfrito View Post
I'm sorry if this has been asked before. I tried searching for it, but found nothing. Anyway, what is the counter on the main site for?

It's for counting down to zero.
Cytuj:
What is it counting down?

Time.
Cytuj:
Is it the time till release?

No.

by Mats Persson, Developer of MO :D


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2009, 12:16 
Cytuj  
Odpowiedz zajebiaszczo konkretna 8)

PS
Nie sadzicie iz te kilkanascie osób w DevTeam to trochę mało i nawet ogrom pracy nie da wymiernych efektów?Sam projekt wydaje się zajebisty , o takim mmo marzę od dawna - szkoda by było gdyby MO zaliczył faila :/


Posty: 24
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 17:28 
Cytuj  
o 16:00 zaczęły się zapisy do bety
http://www.mortalonline.com/beta

link do trailera z forum MO
http://files.filefront.com/720Pmovmov/; ... einfo.html


Ostatnio edytowano 18 mar 2009, 18:59 przez Bastian, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:25 
Cytuj  
No , ja już się zapisałem :P

TRAILER WYMIATA :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:37 
Cytuj  
grafika jak w dfo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:41 
Cytuj  
Mendol marna próba flejmu ;)

BTW fajnie wygląda kawałek jak koleś spadam z konia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:42 
Cytuj  
nie marna tylko realna. i nie flame tylko normalna ocena tego co pokazuja w tej chwili.
tyle.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:48 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
grafika jak w dfo.


Grafika jest zupelnie inna, gdyz na zupelnie innym silniku robiona.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 mar 2009, 19:12 przez Zarri, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:49 
Cytuj  
ok niewazne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 19:04 
Cytuj  
Porównywanie MO do DFO to obraza dla tego pierwszego .Stopniem Faila DFO nic przebić nie może :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 19:07 
Cytuj  
nie sadze.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 19:31 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Stopniem Faila DFO nic przebić nie może :)


almost

Obrazek


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 22:44 
Cytuj  
Wracajcie do DFO lepiej nerdy :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 23:05 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
grafika jak w dfo.

Ani to stwiedzenie faktu, ani prowokacja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 23:38 
Cytuj  
Weźcie nie zaśmiecajcie tego topiku bo gra zapowiada sie imo o niebo lepiej niż dfo i zapewne nie okaże się failem .Wszystko pokaże beta do której mam nadzieje się dostanę .Zapewne jest to mmo na które warto poczekać i z którego ludzie nie bedą szydzić jak z DFO kupe czasu przed premierą ...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.