mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 18:30 
Cytuj  
W FEAR2 leany usuneli, bo tak latwiej bylo im zalepic buga z patrzeniem przez sciany - nie ma to nic wspolnego z ulatwianiem gry. Gra byla zdebilizowana na inne sposoby i z innych powodow. Leany nie sa zadnym wyznacznikiem zlozonosci rozgrywki - nie wiem skad cos takiego przyszlo ci do glowy. Jesli juz, to wyjecie ich z gry i pozostawienie rozgrywki dokladniej takiej, jaka byla w FEAR1 uczynilo by gre bardziej dynamiczna i trudniejsza, skutecznie elimujac wszystkich graczy, ktorych recepta na wygrana bylo ustawianie sie za scianami i wyczekiwanie przeciwnikow. Tak jak wyzej napisal Ashton - sprobuj po wielu latach wychylania sie zza scian i okupowania roznego rodzaju zarosli w skillowych symulatorach pobiegac z dziecmi w Quake albo UT - bardzo szybko zmienisz zdanie o prostych gierkach arcade'owych. Gry sa coraz bardziej upraszczane, ale ida w dokladnie przeciwnym kierunku, niz tobie sie wydaje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 19:01 
Cytuj  
Jeśli to do mnie to... mi to generalnie zwisa. Chciałem tylko zaznaczyć, że Ashton wskazuje na błąd logiczny tam gdzie go nie ma. Arcade'owość = uproszczenie rozgrywki. A czy to kogoś jara, podoba się - kwestia gustu.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 20:59 
Cytuj  
latwo!=prosto!=arcade


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 21:30 
Cytuj  
Nie żryj psychotropów to nauczysz się czytać. Srsly.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 21:48 
Cytuj  
fear2, leany nie powoduja zlozonosci rozgrywki, ale wywalac to to pojscie na latwizne.

pograj ze skillz0rem w kulki, gdy nigdy w to nie grales, zobaczymy kto bedzie mial latwo. Mi chodzilo, z gry sa bardziej pod dzieci robione i tyle. Taki cod4 to prawie, ze quake, choc i tak byl zawsze arcadowy, ale jakos w cod2 tak sie tego nie czulo.

tczewiak mysle, ze dobrze to podsumowal.


_________________
.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 21:50 
Cytuj  
porownac cod4 do quake'a ? ROTFLMAO

ty nawet nie wiesz o czym mowisz dziecko :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 22:03 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Taki cod4 to prawie, ze quake, .


roflmao

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 22:55 
Cytuj  
ja pierdole... dobra napisze dokladniej, bardziej w kierunku quake niz cod2, czuc od cod4 quakeim, moze byc? bunnyhoping straszny, jump jump. I dobrze wiem co to quake. Choc dla mnie ut>quake, przyjeniejsze.

i ta wiem, ze w quake/ut potrzeba lepszego refleksu...


_________________
.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 23:36 
Cytuj  
ut = vq3 < cpm = warsow

moja opinia :P


_________________
oumn da lololegend

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2009, 23:42 
Cytuj  
jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ?

to jakis zart chyba ? :D


edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 00:11 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)

po za tymi momentami, kiedy obrywało się headshot przez pół mapy i 4 murki, które akurat były na drodze pocisku :har:


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 00:15 
Cytuj  
dunno nie gralem az tyle w cs'a ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 00:16 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
dunno nie gralem az tyle w cs'a ;)


też za często nie grałem w cs'a, dla mnie to gra z rodziny play_5min_and_forget :wink:


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 09:44 
Cytuj  
Wiadomo że CS skillową grą jak Q1 nie jest (w sumie to był ,bo nie mówie tu o source) jednak samo dobre opanowanie recoila to dopiero masz po paru miesiącach gry.

Cod 4 to jakiś żart w porównaniu ze starym, dobrym cs-em.

CS (=<1.6) dla mnie jest do tej pory wzorem dobrego wyważenia między aspektami taktycznymi a arcadowymi.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 11:57 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
jak mozna porownac cod4 ktory jest wspolczesnym counter strikiem do quake'a ?

to jakis zart chyba ? :D


edit: zreszta cs'owi blizej do quake'a tam przynajmniej pociski nie przechodzily przez sciany :)

Przestan, ciekawe ile Ty grales w cod4 w ogole? Wrzuc tam skiny z quaka, to oprocz tego, ze nie masz az tak dalekich jumpow rozgrywka wyda Ci sie podobna, a raczej chodzi mi tu o styl gry. Wszyscy skacza non stop. Jakos tam wielce taktyczne nie jest. Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet... I CSowi na pewno nie jest bizej do quaka, to juz naprawde pierdolnales. W CSsie zazwyczaj ludzie czekaja na kogos, kryja sie za przeszkodami, w cod4 ludzie zazwyczaj wyskakuja na skampionego kolesia celujacego w 1 miejsce ;p Wejdz sobie na serw cod4 normal z helikopterem i nalotami, ja tu nie widze wielkiej taktyki, a raczej zwykle napierdalanie... oczywiscie skilla w quaku potrzeba wiekszego ale mi chodzi o wrazenie z gry. bunny bunny ... (w csie raczej nie poskaczesz) no a pocisku przechodzace przez sciany to juz w ogole bzdura, choc zostalo to troche ukrócone w ligach...

Jakos ostatnio obczailem sobie CS: Source bo wczesniej nie mialem okazji, straszne gowno, 1.6. IMO o niebo lepszy.


_________________
.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 15:02 
Cytuj  
roflmao

+

Widac, ze zadnego Quake'a - moze poza single playerem - nawet nie liznales, skoro porownujesz skakanie w COD4 do "skakania" w grze, w ktorej movement jest na tyle zlozony, ze moglby stanowic gre sama w sobie. Po prostu... syph.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 15:30 
Cytuj  
nie mowie o tym, ze skakanie w cod4 jest takie samo jak w quake'u... tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo, wiecej ludzie skacze i napierdala, niz sie chowa i uwaza jakby w sumie na gre tego typu przystalo. Tylko o to mi chodzi a wy wlazicie na podobienstwo mechaniki gry... :roll:

w quake gralem troche, za to wy z pewnoscia zjedliscie zeby na cod4 ...


_________________
.


Ostatnio edytowano 21 mar 2009, 15:36 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 15:33 
Cytuj  
rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej :)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 15:34 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
rotfl, "wszyscy skacza"... ty chyba chocby o "rocket jumpach" nie slyszales, jesli tak piszesz. CoD to nedzna namiastka, nic wiecej :)

X.


Highlander napisał(a):
Na konsolach to ludzie praktykowali rocket jumpy nawet...


possij.


_________________
.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 mar 2009, 16:27 
Cytuj  
tylko, ze cod4 wyglada teraz bardziej arcadowo

Mozliwe, ale i tak porownanie dupy sie nie trzyma, bo mimo (jak mowisz) uproszczen COD4 to nadal slowmo macanie sie po krzakach z duzym naciskiem na realizm i wyrownanym playing field. Mimo ze troche inny niz poprzedni, to w gruncie rzeczy jest to dokladnie ten sam typ gry, ktory do oldschool dm gierek ma sie nijak. A ze sie skacze... W Jazz Jack Rabbit tez sie skakalo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.