mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 15:07 
Cytuj  
aaa, me=fail

Jeszcze jakies Nexuiz obczailem, ale nie wiem czy jest na tyle dynamiczne http://www.youtube.com/watch?v=4E5kRPp9m3E ;)

a no poki co to w quake live i warsowie sie pobawie.


_________________
.

*

Posty: 60
Dołączył(a): 19.05.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 15:48 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Marti: czytales ten fragment wypowiedzi ojca ? :

Oyci3c napisał(a):
Wszystkie sa dla uposledzonych ruchowo retardow dla ktorych zrobienie rocket jumpa graniczy z cudem, a co dopiero poruszanie sie po mapie 10x szybciej.




Highlander: wybadaj tribes 2 / 3 ale dunno czy ktokolwiek jeszcze w to gra, fajne gry, chociaz tribes 3 to dla wielu bardziej wygladal jak kontynuacja ut niz tribes ;)


Jeśli chodzi o Tribes 3, to ciagle te parenaście serwerków działa, jeden jest godny uwagi(the asylum public serwer).Ludzie przeważnie ze skillem, Wielu gra już kilka lat, grali w t1/t2. Jest coś na kształt malutkiej ligi, kilka klanów, jakieś meczyki co tydzień itp. Ludzi jest malutko w porównaniu do innych FPSów, ale o normalnej porze zawsze jest z kim pograć.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 17:46 
Cytuj  
urban terror

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 21:04 
Cytuj  
Urban terror to mod quake 3 -total conversion, kiedyś wymagał q3 ale jakiś rok czy dwa lata temu zrobili z tego stand alone game. Teraz to jedyne fpsy w które jeszcze gram (Q3 i UrT).

Najdynamiczniejszy to był Qw a potem dorównał mu chyba tylko Painkiller. Szkoda że obie są praktycznie martwe.

Fajnie że powstają takie projekty jak Quakelive. Może młodsi gracze przekonają się do szybszych fpsów i dojdą do wniosku że leżenie w pierdolonych krzakach czekając aż ktoś wejdzie pod celownik to nie żaden skill.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 21:44 
Cytuj  
bhp napisał(a):
Może młodsi gracze przekonają się do szybszych fpsów i dojdą do wniosku że leżenie w pierdolonych krzakach czekając aż ktoś wejdzie pod celownik to nie żaden skill.


święte słowa, po przejrzeniu tego topicu przypominają mi się piękne czasy q3 z picmip 9 :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 22:26 
Cytuj  
hmm jak to jest z tego typu grami? mala ilosc graczy wie o tego typu grach? Nie podoba sie? nie sa przekonani? wola cos innego?

Pamietam jak wychodzily gry typu quake, ut, to ludzie po kawiarenkach siedzieli i napieprzali, co za czad i w ogole.

Osobiscie bardziej preferuje gry typu cod'y, cs'y (choc tak bardziej powaznie to od stosunkowo niedawna) ale lubie tez pograc w cos zywszego, ile mozna grac praktycznie to samo. Gracze od typowych dynamicznych naparzanek znikneli, zdradzili na rzecz bardziej taktycznych, czy moze zawsze to byla bardziej mniejsza grupka zapalencow? ;)

Bo hmm tego typu gry chyba az tak dobrze sie nie sprzedaja i nikt nie chce ryzykowac? ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 22:43 
Cytuj  
bhp napisał(a):
Fajnie że powstają takie projekty jak Quakelive. Może młodsi gracze przekonają się do szybszych fpsów i dojdą do wniosku że leżenie w pierdolonych krzakach czekając aż ktoś wejdzie pod celownik to nie żaden skill.

Skile to jest w kiedy kiedy jedna kulka == jeden trup kuwa :<. ( wcale kuwa nie gadam o headch).

Cytuj:
zdradzili na rzecz bardziej taktycznych,

Cp by mowic, takie prawdziwe taktyczne strzelanki sa po prostu.. fajniejsze, o sa taktyczne. Z naciskiem na to ostatnie slowo. Jak ktos biega po mapie, skacze i napierdala jak terorysta po cracku to juz nie jest fajne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 22:54 
Cytuj  
no takie instagib są imo bardzo skillowe, bardziej niz w codach, bf itp. bo caly czas cos sie dzieje ktos wyskakuje cie atakuje, myszka lata w tą i w tamtą, aim aim ;) . Ale np. chocby w call of duty, to najbardziej skillem trzeba wykazac sie na np. deathmatchach, choc i tak bywa roznie, bo ludzie znaja spawny. Ale to, ze trzeba na kazdym kroku uwazac i miec oczy z tylu glowy troche skilla wymaga, chociaz czesto dochodzi do kamperiady i sie robi kupa :P a tak to mecze z wymagajacym przeciwnikiem, no ale samemu nic sie w takiej grze nie zdziala za bardzo...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:04 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
no takie instagib są imo bardzo skillowe, bardziej niz w codach, bf itp. bo caly czas cos sie dzieje ktos wyskakuje cie atakuje, myszka lata w tą i w tamtą, aim aim ;) . Ale np. chocby w call of duty, to najbardziej skillem trzeba wykazac sie na np. deathmatchach, choc i tak bywa roznie, bo ludzie znaja spawny. Ale to, ze trzeba na kazdym kroku uwazac i miec oczy z tylu glowy troche skilla wymaga, chociaz czesto dochodzi do kamperiady i sie robi kupa :P a tak to mecze z wymagajacym przeciwnikiem, no ale samemu nic sie w takiej grze nie zdziala za bardzo...

Idealnym FPS bylby symulator pola walki, bez kampienia, bez biegania jak debile, skakania i generalnej nawalnki ;p. (chociaz ja bym wolal kamere TPP, ale to bez znaczenia). Jakas spora mapa, dokladne zadania do wykonania, statstyki opsujace zmecznie wojaka (bez za szybko nie biegac), ekwipunek wplywajacy na szybkosc poruszania sie itd. O to by bylo dobre a nie jakies nawalanki ;p. (tak nic mnie tak nie deneruje jak idiota skaczacy do okola mnie i napierdalajacy z M90, albo innego karabinu od ktorego przy pierwszym strzale wgniata cie w najblizsza sciane..)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:20 
Cytuj  
Co do idalnego FPS to tez mam swoje zastrzezenia, ale mowimy tu o tych dynamicznych. Chce tylko powiedziec, ze co do ciekawych zadan do wykonania to ciekawe byly w Enemy Territory, ma troche cos z taktycznego fpsa, choc byl trocehe dynamiczny i napierdzielajacy, ale zadania mial naprawde przednie, a nie tylko "podlozenie bomby" = search&destroy i koniec, wiecej trybow podobnych brak.

Ale nie chodzi Ci chyba o max realizm? Osobiscie nie jestem aż tak sklonny do urealniania rozgrywki ile sie da, bo to bylby hardcore i po prostu nuda, 30 minut czolgania, kto by zniosl ;) Musi byc doza realizmuu i arcade, wyważone. Takie Call of Duty za duzo realizmu nie ma i mysle, ze przydaloby sie im troche wiecej realizmu, a nie jak zalozyc pistolet na plecy to szybciej biegniesz ;) No i recoil bardzo maly i jeszcze nawalanie przez sciany - to przesada. Ale umiar musi zostac zachowany. Ciekaw jestem co bedzie w America's Army 3.0. i OFP2. Ale tez chetnie wezme pozniej rocket lounchera i pojumpuje :p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:25 
Cytuj  
Nie musibyc max realizm, bo takie gry sa nie grywalne. Chodzi o to zeby wyelemizowac pewne oczywiste babole, ktore sa nielogiczne po prostu. Np. nie mam nic do tego ze ktos Magnum walnie heada z 6 metrow, bo to logiczne. ale jak ktos z Mp4 jebie heady z polowy mapy, to juz jest chore :E.Tudziez jednoczesnie biegnie, i strzela z dajemy na to z M16 jebia heady. To tez jest nielogiczne. Takie akicje to tylko na filmach klasy b.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:35 
Cytuj  
hehe z tymi ciezkimi bronmi w cod4 jak ludzie napieprzaja, do tego do 2 lapy se wezmie znajpere, ale z ekstremalna kondycja i tak zdrowo biega skacze i naparza, no i celnosc genialna ;) w gruncie rzeczy w cod4 to jednostki specjalne, wiec nie maja tego obciazenia 25 kg na plecach, ale i tak powodzenia biegac i strzelac, albo strzelac podczas skoku, nie wiem jakis algorytm utrudniajacy celowanie podczas skoku mogliby wymyslic, bo chowanie sie broni to troche kiszka. Co do zasiegu ta z mp4 z polowy mapy to masakra, ale np. zasieg shotguna to zmniejszyli... choc na cod4 promod 4 krotkie bronie nie sa juz tak super skuteczne, ale i tak za latwo w ogole sie zabija w tej grze, bo budynki sa puste srodku, sciany z papieru (no w sumie araby buduja domy z dykty).. a hitboxy podczas biegu staja sie wieksze ;) ludzie wspominaja vcod jaki byl super, choc sam nie wiem za bardzo to bo nie mialem stycznosci. I nie wiem czy to zyje i jak szukalem info w necie to specjalnie nic nie znalazlem.

No ale to juz osobna dzialka i moze wątku nie zasmiecajmy, chyba ze ktos zyczliwy przeniesie ją do tematu cod4.

co do tematu to przesiadka z cod4 na warsowa - > masakra, jak oni fruwaja, cwicze movement, bo aim jeszcze daje rade :p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:40 
Cytuj  
Mam bardzo prosty algorytm, na urealnienie. Camera Shake, zeby w czasie lotu nie mozna bylo wycelowac, + do tego spowolnione ruchy (no jak lecisz to ci ciezej ruszac bornia ;p), W czasie bieg tez, duzo WalkBob + Camera Shake, zeby celownika nie dalo sie prosto utrzymac :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2009, 23:50 
Cytuj  
Jak chcecie realizmu, polecam Red Orchestrę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 00:16 
Cytuj  
ale chyba na jakis modach czy jakims specjalnym trybie rozgrywki? Bo jak kiedys odpalilem to biegalem za 1 kolesiem pol godziny, strzlalem z 10 metrow a koles dalej zyl :p

America's Army jak odpalilem w czasach wyjscia juz cod2, cod4 to bylo dla mnie niestrawne ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lNV8UbzA9UM - arma2 sie fajnie tez prezentuje.

Kurna, trza wydzielic 2 topic "mizianie po krzakach" albo co ;p

takie i takie gry muszą byc, i fajnei jakby bylo jednych i drugich sporo ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 00:43 
Cytuj  
Ech ? Gram teraz cały czas i AA to przy tym mały misio.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 00:50 
Cytuj  
dynamiczny fpp?

Mirror's Edge

z mila checia bym przetestowal... ale na moim zlomie pewnie nie ruszy.


_________________
oumn da lololegend

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 01:50 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
hmm jak to jest z tego typu grami? mala ilosc graczy wie o tego typu grach? Nie podoba sie? nie sa przekonani? wola cos innego?

Pamietam jak wychodzily gry typu quake, ut, to ludzie po kawiarenkach siedzieli i napieprzali, co za czad i w ogole.

Osobiscie bardziej preferuje gry typu cod'y, cs'y (choc tak bardziej powaznie to od stosunkowo niedawna) ale lubie tez pograc w cos zywszego, ile mozna grac praktycznie to samo. Gracze od typowych dynamicznych naparzanek znikneli, zdradzili na rzecz bardziej taktycznych, czy moze zawsze to byla bardziej mniejsza grupka zapalencow? ;)


Nie powiedzialbym ze znikneli. Bynajmniej, jesli chodzi o UT'ka, wciaz gra spora liczba zwolennikow, a to ze kazdy z kazdym sie zna to juz inna bajka:P Mala liczbe graczy mozna rowniez wyjasnic tym, ze poziom jaki aktualnie panuje jest mocno zawyzony. Takze taki nowy gracz wchodzac z najdzieja ze przyowni, po 2 minutach grzecznie wychodzi i wraca do swojego AA/CS'a/CoDa ( niepotrzebne skreslic ). Zostaja ci ambitniejsi, lubiacy wyzwania.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 04:05 
Cytuj  
Jak robisz double post i nikt nie odpowiada to ten najnowszy post mozesz usunac...

no ale teraz juz odpowiedzialem wiec za pozno ;P


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

**

Posty: 329
Dołączył(a): 4.01.2009
Offline
PostNapisane: 25 mar 2009, 11:16 
Cytuj  
Polecam poczekać na Section 8

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.