mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2009, 16:41 
Cytuj  
Gerpir Feilan napisał(a):
Takie n00bskie pytanie, gdzie grajac ludziem moge nauczyc sie 2 uzywac mieczy dwurecznych? Dzieki.


musisz isć do ludziowego miasta i poszukać non player character ludzia który posiada ofertę zamiany overpowered leafblade'a na broń która cie interesuje ; żeby to uczynić musisz schować broń, inaczej merchant może się gniewać ; kiedy już ci się to uda molestujesz go klikając F (jak fistfuck) ; myslę że dalej sobie poradzisz! ! ! do zobaczeniu na szlaku! ! !


_________________
you are already dead

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2009, 15:00 
Cytuj  
Widze ze ta "2" wybila Cie z rytmu, przyznam sie szczerze, ze nie wiem czemu tam sie znalazla. Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze tylko Ty miales problemy ze zrozumieniem ... nie nawidze "hate tendencji" tego forum :(
A wracajac... Myslalem ze nie moge uzywac, bo widzialem napis "Two handed"na czerwono. Dzieki za rade o wymianie listka, zaraz wyprobuje. :D


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2009, 15:05 
Cytuj  
hate ? heh po prostu nie zrozumialem zdania ... hate to ten idiota co wkleil obrazek hehe post wyzej


_________________
Obrazek


Posty: 20
Dołączył(a): 31.08.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 08:23 
Cytuj  
Próbował ktoś raportować exploiterów? AV reaguje na to?


_________________
Some thoughts from dark of my mind.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 08:25 
Cytuj  
Raczej nie reaguja.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 09:02 
Cytuj  
Próbował ktoś raportować exploiterów? a co masz na mysli radosne bugowanie mobow?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 11:37 
Cytuj  
Trochę ludzi bana wyłapało.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 11:44 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Trochę ludzi bana wyłapało.


np. Postal z tego forum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 11:48 
Cytuj  
No to... rzeczywiście duży %. :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 13:59 
Cytuj  
Tak przegladalem sobie filmiki z pvp dfo, i czy ktos moglby mi wytlumaczyc na czym ta cala walka polega ?

Na filmie widze tylko jak 2 gosci biega w kolo siebie, stuka mieczami, krew sie leje i nagle 1 ginie.

Pytania:

Czy ten kto ma wiekszy ( lepszy ) miecz wygrywa ? Czy jest pojecie skill w tej grze ? ( i nie mowie tutaj o strzalkowcach vs gosc ktory biega na myszce )

Czy po prostu kazdy stuka W,W,W i czeka az przeciwnik ugryzie ziemmie ?

Jakies uniki ? bloki ? specjalne skile, taktyki ? Strafe ?

Jak ktos ma chec i chwile czasu to prosze o wytlumaczenie, bo chcialbym zrozumiec co i jak. Mozna porownywac z innymi grami w celu rzucenia swiatla na wszystko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 14:06 
Cytuj  
Walka jest bardzo zrecznosciowa, samo wyprowadzanie ciosu polaczone z dobrym poruszaniem sie to spora czesc sukcesu, uciekaniem przed ciosami wroga, szybkie przekladanie typu broni, stosowanie wpsomajacej magii i skili, wykorzystanie terenu do walki tez ma spore znaczenie.
Armor i typ broni ma znaczenie ale wiele razy juz widzialem jak golas rozwala 2-3 graczy, ktorzy nie potrafia grac, a sa dobrze ubrani.
Jest wiele taktych w grze w grupie, stosowanie taczy, luku, magii, to daje duze pole by walki nie byly schematyczne i nudne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 14:08 
Cytuj  
Mozna blokowac, mozna strafowac, mozna zwiekszac szybkosc poruszania sie, mozna skakac, ciosy z plecy daja wiecej damagu niz ciosy z przodu, mozesz uzywac roznych skilli w walce ktorych sie nauczyles (np. knockback).
Bron jakiej uzywasz tez ma wply na walke, czym lepsza bron (rank) tym wiekszy damage zadaje, duzo zalezy tez od twojego wytrenowania danej broni.
Ogolnie bardzo duzo czynnikow ma wplyw na walke melee i w.g. mnie jest to najbardziej skillowa walka ze wszystkich innych gier mmorpg.

Ziolo napisał(a):
Czy ten kto ma wiekszy ( lepszy ) miecz wygrywa ?


Nie, nie ma takiej zaleznosci.

W Darkfallu kazda rzecz mozna skillowac, nawet odpornosc na atak melee :^) Gear (zbroje) nie daja jakiejs kolosalnej przewagi.
Np. zbroja banded obniza standardowo damaga tylko o jakies 2 punkty zycia ( a zycia masz 200pkt na poczatku).


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 15:16 
Cytuj  
Poruszanie sie na boki/do tylu jest sporo wolniejsze od poruszania sie do przodu, wiec nie ma strafe'owania dookola przeciwnikow az na taka skale... Wiekszosc lubi chaotycznie sprintowac dookola liczac na pomoc ze strony lagu. W wyrownanym (zeby byl wyrownany pojedynek, obie postaci musza miec porownywalne skille/equipment, bo niestety jesli pierwsza postac ma porobione skille/staty a druga nie, to ta druga zostanie starta na proch) pojedynku na bron mozna sie bawic w trzymanie przeciwnika na odleglosc, wychodzenie poza jego zasieg w momencie gdy wyprowadza ataki i robienie innych roznego rodzaju unikow - ogolnie wszystko sprowadza sie do tego, zeby trafic wiecej razy przeciwnika niz przeciwnik trafi ciebie i kontrolowac stamine. "Specjale" dla kazdej broni sa takie same - whirlwind, power attack, knockback, seize. Pomijajac ten ostatni, wszystkie z nich da sie jakostam zastosowac improwizujac podczas walki, ale nalezy pamietac, ze wszystkie ataki wyprowadzane sa z opoznienem (zeby byla szansa na blok/parry), a specjalami trzeba przeciwnika dokladnie trafic (atak punktowy).

Mozolny skillgain + (wbrew temu co zapowiadali) dosc znaczne roznice wynikajace z posiadania wysoko wytrenowanych skilli = OGROMNA przewaga osob grajacych dlugo, co uwidoczni sie dopiero za pare miesiecy. Z uwagi na brak skill capa (czy raczej brak informacji nt. jego ewentualnego istnienia) nie ma pure melee buildow (ani pure jakichkolwiek buildow, chyba ze ktos chce sie usilnie gimpowac), wiec jak ktos sie bije, to uzywa wszystkiego, co udalo mu sie wytrenowac i jest w jakis sposob uzyteczne. Ogolnie nie stoi za tym jakas wieksza filozofia...

Pomijam zupelnie fakt, ze wyrownane/walki 1v1 zdarzaja sie niezwykle rzadko. Jak mozna wywnioskowac po lekturze forumfall, wszyscy w DFO sa tak zajebiscie hardcore'owi, ze na sam ich widok powinienes popuszczac i wpadac w histerie, ale niestety realia sa takie, ze 95% populacji serwera nie podejmie walki bez przewagi 2 albo nawet 3:1, bo malo komu chodzi o challenge/competition - wszyscy dbaja o gromadzenie pixelkow i "wygrywanie" idac po najmniejszej linii oporu.

edit: fixt~


Ostatnio edytowano 8 kwi 2009, 15:57 przez konrador, łącznie edytowano 2 razy
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 15:22 
Cytuj  
Signed co do słowa.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 15:40 
Cytuj  
Hehe, ludzkiej natury nie oszukasz ;). Największa wada to ten wolny przyrost skili co niestety premiuje ludzi moących siedzieć w grze 24h :(. Aczkolwiek coś z tym będą musieli zrobić, nie wyobrażam sobie robienia nowej postaci powiedzmy za pól roku.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 17:54 
Cytuj  
Ja tez nie bardzo. Dolaczanie do jakiejkolwiek gry MMO jako newblarek po dluzszym okresie jej funkcjonowania jest dosc nieprzyjemne, bo wszyscy maja przerobiony content, wszyscy znaja wszystkie zakamarki i trudno w takiej sytuacji na spokojnie poznawac gre oraz swiat. W grze z open PVP dochodzi opanowanie calego combat systemu i wszystkich sztuczek/zagrywek, ktora moga byc z nim zwiazane. W DFO na dokladke AV serwuje nam jeszcze niewyobrazalnie dluga przeprawa z robieniem skilli, zeby dotrwac do konca i dopiero wtedy moc na rowni wspolzawodniczyc z weteranami. Wracajac standardowo do UO - w porownaniu do DFO stukniecie 7xGM postaci gotowej do walki bylo lekkie jak wiosenny wiaterek, a i tak niezbyt wiele osob zaczynajacych na nowo na serwerze hardcore PVP potrafilo sie odnalezc i sobie poradzic (nawet jesli byly to osoby, ktore od dawna graly na serwerach zwyklych i niby znaly gre na wylot), zeby zostac tam dluzej niz "2 tygodnie". Nalezaloby dac sobie wreszcie spokoj z pieprzeniem o produkcie dla wybranych i podejsc do tego racjonalnie - ostrego grindu, podczas ktorego postac bedzie nonstop rozrywana na strzepy przez wszystkich napotkanych graczy nie przebrnie nikt, nawet jesli jest na tyle hardcore, zeby byc w stanie stuknac 12k+ postow na forumfall w mniej niz dwa lata. Taka jest prawda.

Niestety za kazdym razem, gdy ktos sie skarzy na skillgain, probuje podjac jakas merytoryczna dyskusje, znalezc jakies rozwiazania, cos zasugerowac, jest zasypywany stosem literek od wannabe hardcore debilkow, ktorzy maja swoje chore, mocno znieksztalcone przez WOW, wizje tego, jak powinna wygladac gra PVP. Taka sama sytuacja byla w becie - wg czesci graczy skillgain byl/jest okej, duzo mniejsza grupka mowi, ze jest nawet zbyt szybki. Pierwotne zalozenia AV (o ktorych do tej pory mozna poczytac na oficjalnej stronie) wygladaly nastepujaco: skill gracza > gear + skille postaci a dodatkowo skillgain latwy, prosty i przyjemny. DFO na dzien dzisiejszy jest absolutnym zaprzeczeniem powyzszego, chociaz osobom grajacym w DFO na forumfall/w srodku miasta w dalszym ciagu nie przeszkadza to w argumentowaniu, ze skille nie maja az takiego wplywu na postac, zeby nad tym skillgainem az tyle rozpaczac, a dodatkowo jesli ktos chcialby sobie zrobic postac do PVP w tydzien, to znaczy, ze nie jest wystarczajaco hardcore i najlepiej jakby w tempie ekspresowym wypierdolil grac w Quake'a.

Jak zwykle trudno sie domyslec, co moze w tej chwili kombinowac AV - czy dostrzegaja problem, i czy zamierzaja z nim cokolwiek w najblizszym czasie zrobic. Jedyne co przychodzi mi do glowy to to, ze nawrzucali skilli/spelli, ale te "highendowe" nie sa jeszcze skonczone i/lub nie sa w ogole przemyslane (tam ch z highendowymi, skoro nawet czesc podstawowych nie spelnia zadnej funkcji), wiec wycieczka do nich musi byc dluga, zeby na ich zle dzialanie mogla narzekac tylko garstka latwych do zignorowania nonstop makrujacych fanatykow, postaci ktorych wspieraja cale zerg gildie. Jak sie zrobia skille/spelle, to zrobi sie szybszy skillgain. Moze. O ostatnio przyspieszony regen gracze prosili od momentu kiedy wystartowala beta (w zasadzie tak samo dlugo jak o przyspieszony skillgain)... Oczywiscie ten pomysl tez mial swoich zagorzalych przeciwnikow, ktorzy byli swiecie przekonani, ze 4 minutowe czekanie na stamine w jakis sposob uatrakcyjnialo rozgrywke. AV podjelo decyzje po 5 miesiacach beta testow (w tym jednym platnym) i zareagowalo... Czekamy na nastepne zmiany.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2009, 07:49 
Cytuj  
Dzieki za odpowiedzi.

Czyli tak jak podejrzewalem, trzeba jeszcze poczekac na jakies tam fixy.
Szczegolnie to skilowanie brzmi dosc dramatycznie :)

Oby poszlo w dobrym kierunku.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2009, 15:06 
Cytuj  
Poradnik PvP dla poczatkujacych

czesc 1
http://www.youtube.com/watch?v=kmAyV75tOLA&fmt=18

czesc 2
http://www.youtube.com/watch?v=6h4lOvl4ybM&fmt=18 <--- ten film to mistrzostwo


_________________
Obrazek

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2009, 17:47 
Cytuj  
Jak wylevelowac Archery:

Archery 1-50: 15k strzal
Archery 51-90: 50k strzal

Łucznictwo zwieksza skilla z taka sama szybkoscia czy strzelasz w powietrze czy tez do gracza/potworka

Po skillu 50 mozna sobie dokupic skilla zwiekszajacego damage a po 75 szybkosc strzelania.

Jak to wyliczenie ilosciowe potrzebnych strzal ukazalo sie na forumfail to coraz wiecej widze ludzi strzelajacych z luku w powietrze :^)

- materialy potrzebne na tyle strzal: 3250 ignots i 3250 wood
- by wyprodukowac 65000 strzal potrzeba 7 godzin
- by wystrzelic tyle strzal w powietrze potrzeba 63 godziny i 20 min

Happy grinding/macroing !!!!!

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2009, 18:08 
Cytuj  
Czyli 32500g za ignoty+16250g za wood = 48750g

Jak ktos sie "zepnie" i ma do tego gildie to 1200g na godzine wyciagnie mysle spokojnie.
Czyli jakies 42h...rozbijajac to na powiedzmy 2 tygodnie wychodzi jakies srednio 3h dziennie grindu.
Przez miesiac to 1,5h grindu dziennie. Przy okazji mozna strzal uzywac do cwiczenia archery przez ten czas.

Szalu nie ma, ale jakies tragiczne to to nie jest jak na prawie max skill w lucznictwie ;)
Mozna tez grac jak ja i przez te 1,5 miecha dobic 40 skilla, w ogole tego nie makrujac.
Co kto lubi.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 49  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.