mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 20:51 
Cytuj  
Cytuj:
Specjalizacja Programista gier na PJWSTK

Po ukończeniu specjalizacji studenci posiadają umiejętności w następujących dziedzinach:
 programowaniu 3D – głównie w oparciu o Direct3d , ew. OpenGL;
 programowaniu aplikacji multimedialnych – DirectX;
 programowaniu aplikacji WINAPI;
 grafice 2D – głównie tworzenie tekstur;
 modelowaniu poligonowym (3D) na potrzeby gier;
 oświetleniu oraz pracy z kamerą w scenie;
 fizyce obiektów w programie;
 „renderingu” w czasie rzeczywistym;
 animacji postaci – wykorzystanie inverse forward kinematics.

Normalnie kurwa smiech na sali...
.


jak nie studiujesz na pjocie to wypierdalaj z takim commentem. Jestem na sztuce nowych mediow (pokraczna nazwa) ale oni naprawde tam ucza cie tego co potrzebne

Co do informatycznych, jestem pewien ze wymiekl bys juz ze swoim skilem na 2gim roku. Zapierdol niesamowity.


_________________
oumn da lololegend

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 20:51 
Cytuj  
nie sa bezcelowe, bo - jak kazde studia - maja na celu ukierunkowanie cie w pewna strone i powiedzenie 'tam mozesz znalezc taka a taka wiedze'.

mowienie ze wiecej o programowaniu gier nauczysz sie z tutoriali niz z kursu w szkole jest jak mowienie ze wiecej nauczysz sie z fizyki czytajac podrecznik Resnicka niz uczeszczajac na polroczny kurs.

pieprzenie od rzeczy i tyle. Studia nie maja na celu wyprodukowanie gotowego czlowieka ktory ma taka sama wiedze jak osoba ktora przez 5 lat pracuje na takim stanowisku.


_________________
Obrazek
Obrazek

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:04 
Cytuj  
CheGee napisał(a):
Cytuj:
Specjalizacja Programista gier na PJWSTK

Po ukończeniu specjalizacji studenci posiadają umiejętności w następujących dziedzinach:
 programowaniu 3D – głównie w oparciu o Direct3d , ew. OpenGL;
 programowaniu aplikacji multimedialnych – DirectX;
 programowaniu aplikacji WINAPI;
 grafice 2D – głównie tworzenie tekstur;
 modelowaniu poligonowym (3D) na potrzeby gier;
 oświetleniu oraz pracy z kamerą w scenie;
 fizyce obiektów w programie;
 „renderingu” w czasie rzeczywistym;
 animacji postaci – wykorzystanie inverse forward kinematics.

Normalnie kurwa smiech na sali...
.


jak nie studiujesz na pjocie to wypierdalaj z takim commentem. Jestem na sztuce nowych mediow (pokraczna nazwa) ale oni naprawde tam ucza cie tego co potrzebne

Co do informatycznych, jestem pewien ze wymiekl bys juz ze swoim skilem na 2gim roku. Zapierdol niesamowity.


Mozliwe, ze bym odpadl, bo jak na kazdych studiach informatycznych, bo na kazdych studiach informatycznych znajde przedmioty, przez ktore moglbym zostac wyjebany szybciej niz mi sie wydaje.
Wiesz ja Ci powiem taka rzecz... U mnie na studiach - WSTI... Panowie psorki, kaza pisac kolokwia z programowania na kartkach... I nie byly to zdania typu, funkcja do obliczania silni etc. Niektore zajmowaly po 2 strony A4 pisane kratka w kratke... Nawet nie wiesz ilu mastahow na tym poleglo, bo pozniej taki program jest przepisywany do w wiekszosci przypadkow Visual Studio i w zaleznosci od ilosci bledow dostajesz ocene... Wiec badz co badz, duza rola wykladowcow w tym, czy jest zapierdol czy nie...


@ Ash Masz racje jednak, popatrz na to z innej strony. Znasz jakiegos goscia, ktory poszedl na informatyke z jakas wiedza (bo np od dziecka go to kreci i interesuje) i nie uwaza okresu studiow jako stracony? Omijamy balangi, biby etc... Ja tam znam jednego, moze dwoch jednak jest to ulamek... Wiekszosc twierdzi, ze to czas stracony...


Ostatnio edytowano 20 kwi 2009, 21:09 przez coldzik, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:13 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
@ Ash Masz racje jednak, popatrz na to z innej strony. Znasz jakiegos goscia, ktory poszedl na informatyke z jakas wiedza (bo np od dziecka go to kreci i interesuje) i nie uwaza okresu studiow jako stracony? Omijamy balangi, biby etc... Ja tam znam jednego, moze dwoch jednak jest to ulamek... Wiekszosc twierdzi, ze to czas stracony...


siebie.
papier + znajomosci/kontakty + to, ze po liceum znalem pascala i delphi, a po studiach wyszedlem z c++/java i inzynieria oprogramowania.


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:20 
Cytuj  
Studia to czas stracony.

Dla mnie mogloby zostac rok-dwa lata podstaw wlasnie matematyczno-fizycznych. Reszte do kosza i o kant dupy.

W 3 lata indywidualnego szkolenia jestem w stanie wyniesc 10x wiecej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:24 
Cytuj  
Ash napisał(a):
coldzik napisał(a):
@ Ash Masz racje jednak, popatrz na to z innej strony. Znasz jakiegos goscia, ktory poszedl na informatyke z jakas wiedza (bo np od dziecka go to kreci i interesuje) i nie uwaza okresu studiow jako stracony? Omijamy balangi, biby etc... Ja tam znam jednego, moze dwoch jednak jest to ulamek... Wiekszosc twierdzi, ze to czas stracony...


siebie.
papier + znajomosci/kontakty + to, ze po liceum znalem pascala i delphi, a po studiach wyszedlem z c++/java i inzynieria oprogramowania.

Troche samozaprcia, ksiazek i nauczysz sie tego sam bez tracenia czasu na studia. Przy staraniu sie o prace jako programista i tak liczy sie realny skill to czy masz papier czy nie gowno kogo obchodzi.

Moge sie zgodzic tylko co do znajomosci.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:24 
Cytuj  
Ash napisał(a):
coldzik napisał(a):
@ Ash Masz racje jednak, popatrz na to z innej strony. Znasz jakiegos goscia, ktory poszedl na informatyke z jakas wiedza (bo np od dziecka go to kreci i interesuje) i nie uwaza okresu studiow jako stracony? Omijamy balangi, biby etc... Ja tam znam jednego, moze dwoch jednak jest to ulamek... Wiekszosc twierdzi, ze to czas stracony...


siebie.
papier + znajomosci/kontakty + to, ze po liceum znalem pascala i delphi, a po studiach wyszedlem z c++/java i inzynieria oprogramowania.


Ale ja powiedzialem, ze chodzi mi o jakas wiedze... Jezeli uczyles sie tylko w liceum no to wiedze miales taka jak ja o hipopotamach, wiec zaden to argument... Jezeli mialbys wiedze wieksza niz poziom liceum to przejscie na C++ to kwestia czasu. Inzynieria oprogramowania to troszke inna sprawa, ale tez do opanowania, bez studiow...

Papier to chyba najlepszy argument, aby isc na studia i wlasnie dla niego poszedlem na nie...

a jeszcze ktos tam pisal o tym, ze naprawde ucza tego co potrzeba

Specjalizacja Programista gier na PJWSTK

Po ukończeniu specjalizacji studenci posiadają umiejętności w następujących dziedzinach:
 programowaniu 3D – głównie w oparciu o Direct3d , ew. OpenGL; OK
 programowaniu aplikacji multimedialnych – DirectX; OK
 programowaniu aplikacji WINAPI; OK
 grafice 2D – głównie tworzenie tekstur; Mowimy o proceduralnym tworzeniu tych tekstur? Jezeli nie to na chuj to programiscie?
 modelowaniu poligonowym (3D) na potrzeby gier; j.w.
 oświetleniu oraz pracy z kamerą w scenie; Mamy tutaj takie magiczne slowko jak scena, czyli oswietleniem zajmuje sie Level Designer, a kamera tez nie jest do konca sprawa programisty...
 fizyce obiektów w programie; Cos wiecej jest powiedziane niz kolizje? Toc to tez fizyka... A jezeli juz by cos wiecej sie znalazlo to pewnie wykorzystanie jakiegos silnika fizycznego, czyli nic wiecej sie nie nauczysz niz to co w dokumentacji...
 „renderingu” w czasie rzeczywistym; "O ja pierdole... bomba normalnie"
 animacji postaci – wykorzystanie inverse forward kinematics. No to mozna przyjac pod OK


Ostatnio edytowano 20 kwi 2009, 21:29 przez coldzik, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 708
Dołączył(a): 28.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:28 
Cytuj  
ale im wiecej tym lepiej w sumie.
wiecej wiedziec bedziesz :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:40 
Cytuj  
no ok to proponuje wszystkim ktorzy sa tym zainteresowani zeby zlozyli swoje CV/CL i portfolia w rozne miejsca i znalezli prace swoich marzen za 15 tysiecy miesiecznie. ;]
i tym optymistycznym akcentem proponuje zakonczyc ta dyskusje, bo w momencie jak zeszlo na 'studia sa be, naucze sie wszystkiego sam' to branie w niej udzialu stracilo dla mnie sens ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:42 
Cytuj  
Co najwyzej to CV mozesz u mnie zlozyc ;O

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:42 
Cytuj  
not interested ;]


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:42 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Co najwyzej to CV mozesz u mnie zlozyc ;O

pwned


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 21:43 
Cytuj  
Ash napisał(a):
i tym optymistycznym akcentem proponuje zakonczyc ta dyskusje, bo w momencie jak zeszlo na 'studia sa be, naucze sie wszystkiego sam' to branie w niej udzialu stracilo dla mnie sens ;]


Smutno mi z tego powodu nie bedzie....

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 22:43 
Cytuj  
tak jak powiedzialem ucza tego co potrzebne. Ja na sztuce nowych mediow mam rysunek, malarstwo (do cwiczenia lapy) grafike projektowa (do gospodarowania przstrzenia, psyhofizyke widzenia (smieszny przedmiot odnosnie tego co widzi ludzkie oko, kolorow, zjawisk gdzie oko ludzkie sobie "dopowiada") photoshopa, flasha, ilustratora, after effectsa, encore, 3dsmaxa, animacje, fotografie. Wszystko czego oczekuje na tych studiach znajduje. Wszystko mi sie przyda i wiele rzeczy dowiedzialem sie wlasnie na zajeciach. Przykladowo pomimo tego ze siedze w tutkach do 3dsmaxa nie wiedzialem wielu skrotow bardzo przydatnych odnosnie maxa. Na szczescie wykladowca jest ziomek 27 lat ktory na codzien robi animacje i modeluje.


_________________
oumn da lololegend


Ostatnio edytowano 21 kwi 2009, 12:31 przez CheGee, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 732
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 07:08 
Cytuj  
Cytuj:
zeczy


Seplenisz czy jesteś idiotą :D ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 09:03 
Cytuj  
CheGee napisał(a):
tak jak powiedzialem ucza tego co potrzebne. Ja na sztuce nowych mediow mam rysunek, malarstwo (do cwiczenia lapy) grafike projektowa (do gospodarowania przstrzenia, psyhofizyke widzenia (smieszny przedmiot odnosnie tego co widzi ludzkie oko, kolorow, zjawisk gdzie oko ludzkie sobie "dopowiada") photoshopa, flasha, ilustratora, after effectsa, encore, 3dsmaxa, animacje, fotografie. Wszystko czego oczekuje na tych studiach znajduje. Wszystko mi sie przyda i wiele zeczy dowiedzialem sie wlasnie na zajeciach. Przykladowo pomimo tego ze siedze w tutkach do 3dsmaxa nie wiedzialem wielu skrotow bardzo przydatnych odnosnie maxa. Na szczescie wykladowca jest ziomek 27 lat ktory na codzien robi animacje i modeluje.

Fakt z darmowych tutkow to sie duzo nie dowiesz, ale wezmy kursy Digital Tutors, 3D Buzz, Gnomo Workshop, i jeszcze pare innych.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 10:56 
Cytuj  
Studia ucza podstaw i do tego sluza. Sluza rowniez do odsiania ludzi, ktorzy maja predyspozycje i samozaparcie. Jednoczesnie ucza pokory, organizacji pracy, daja podstawowe znajomosci - pozniej bedziesz pracowal z kumplami w branzy.

Mozna wcale nie isc do szkoly, tylko w domu rozgryzac tutoriale. Jednak firmy nie maja czasu i checi sprawdzac dokladnie wszystkich Twoich umiejetnosci, wiec papier z uczelni daje im pewna gwarancje, ze jednak cos umiesz.

Praca zawodowa to kolejna selekcja, na wyrobnikow, kierownikow, kreatorow nowych idei.

P.s. Na PJWSTK niektore pojeby tez kaza pisac / rozgryzac programy na kartce.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 23:01 
Cytuj  
http://rapidshare.com/files/224170437/Raptor.rar.html

o/


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 23:11 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
http://rapidshare.com/files/224170437/Raptor.rar.html

o/


1) Niewidzialne statki ;)
2) Jestem pod wrazeniem - musze przyznac ;)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2009, 07:10 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
1) Niewidzialne statki ;)


dzięki, już poprawione (Zych ma).
A błąd dość oczywisty - żeby ograniczyć ilość obiektów - po wyleceniu poza planszę statku, statek przestawał istnieć i następnie miał podawane nowe randomowe współrzedne, nie było tego po zestrzeleniu statku, dalej statek istniał aż nie wleciał poza planszę + brak dodatkowego warunku sprawdzającego czy wrogi statek istnieje.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.