mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:09 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
A ty 7 lat temu byles takim samym trolem jak dzis, wole robic bledy od czasu do czasu niz byc znienawidzonym trolem na codzien :roll:

Roznica polega na tym ze ja jak chce to moge nie robic bledow, ale ty trolem nie przestaniesz byc chocbys nie wiem co robil :] :roll:


A ty 7 lat temu zarejestrowałeś się w moje urodziny ffs


_________________
Free your brain of your mind

*

Posty: 192
Dołączył(a): 18.06.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:10 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
grinman napisał(a):
Khebeln napisał(a):

Roznica polega na tym ze ja jak chce to moge nie robic bledow,


czyli zwyczajnie "nie chce" ci sie pisac poprawnie, no ladnie, pokazujesz jak bardzo masz wyjebane na czytajacego.


Nie chce mi sie tej dyskusji prowadzic po raz nty z ludzmi ktorzy glorifikuja duperele. Poprostu jedno slowo "Ignore"


ok, plebeln


_________________
my posting brings all the spam to the yard
and they're like "fuck off retard".

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:11 
Cytuj  
Mozna by zalozyc to forum aion bo ten temat wyladuje predzzej czy pozniej we flames:P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 maja 2009, 22:25 
Cytuj  
Zgadzam sie w 100%

Forum Aion Poprosze :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Posty: 20
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 00:39 
Cytuj  
Rowniez jestem za. Chcialbym tutaj jednak poczytac jakies ciekawe informacje o Aion, a nie o trollach i innych karlach :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 02:08 
Cytuj  
/signed odzielne forum dla Aion


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 08:46 
Cytuj  
/Sign oddzielne forum please.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 09:29 
Cytuj  
Przeglądając to forum stwierdziłam, że nadeszła pora napisać coś bardziej konstruktywnego. Rozumiem potrzebę udowodnienia innym, że ma się największego na caaaaaałym forum, ale ponieważ jestem kobietą, stoję na z góry straconej pozycji i nie mogę nawet marzyć o wzięciu udziału w tej elitarnej konkurencji. W związku z tym nie pozostaje mi nic innego, jak po prostu postarać się w miarę rzeczowo opisać pierwsze wrażenia z gry.

Ponieważ, jak powszechnie wiadomo, wszyscy prawdziwi mężczyźni brzydzą się koreańskimi produkcjami zapraszam do lektury baby, gejów, mięczaków, oraz oczywiście wszystkie dzieci.

Grafika
Ciężko porównać mi silnik Aiona z takimi szczytowymi osiągnięciami zachodniej myśli deweloperskiej jak AoC czy WAR. ;)
Moje pierwsze wrazenie, to swietnie dopracowane UI, przepiekny, zywy i mieniacy sie kolorami i swiatlem swiat, oraz komfort gry, jakiego prozno szukac zarowno w Conanie, czy WAR. Tak, jakby z malucha przesiąść sie do Mercedesa - mozna nie wiedziec co sie kryje pod maską, i nie wiadomo, czy faktycznie jest na chodzie, ale po prostu wydaje sie zrobiony porządniej ;)
Gra nie ma wielkich wymagan. Zainteresowanych odsylam do google, ale moi znajomi z powodzeniem odpalali go na starszych kartach graficznych i 1gb RAMu.

Oczywiscie placimy za to cene - jesli przyjrzymy sie dokladniej swiatu, zobaczymy, ze niektore tekstury wala pikselami po oczach. Nie uswiadczymy tutaj wodotryskow z DX 10, bo gra dziala pod DX 9 i o 10 nawet nie slyszala. Caly Aion od strony graficznej jest cudem kompromisu - to, co sprawia, ze jest to najpiekniejszy swiat mmo jaki widzialam, to przede wszystkim koncepty - a dopiero potem bloomy, shadery, i pierdyliardy poligonow. Od strony technologicznej Aion zdecydowanie nie wyprzedza epoki, nie ma tam niczego 'na wyrost', zadnego 'zastaw sie, a postaw sie'. Jest za to > 100 FPS w pustych lokacjach i ok 60 w stolicy ;)
I nie mialam jeszcze ani jednego crasha. Nie widziałan też żadnego buga, za który mogłby być odpowiedzialny silnik gry. Jezu... tam po prostu wszystko działa!

Klasy
Jesli chodzi o klasy, to naprawde sa one do bolu typowe.
Warrior -> gladiator (melee DPS), templar (tank)
Priest -> cleric (primary healer), chanter (support)
Mage -> Spiritmaster (ranged DPS + pet), Sorcerer (ranged DPS)
Scout -> Assasin (melee DPS), ranger (ranged DPS)

Ja zwykle gram healerami, wiec mam clerica. Akurat ta klasa rozwiazana jest bardzo fajnie - chociaz tez bez zadnych rewolucji - po prostu w Aionie healer to nie szmaciarz, a twardy koleś w ciezkim pancerzu, ktory potrafi zadac zarowno ranged, jak i melee dmg. Gra sie tym naprawde przyjemnie.

Levelowanie, rozwoj postaci
Levelki bijemy, przynajmniej na poczatku, na questach. Fani GW poczuja sie troche jak w domu, gdyz zadania podzielone sa na 'normalne' questy oraz na misje, ktore popychaja nam do przodu fabule. Misje sa obowiazkowe, zeby popchnac do przodu rozwoj naszej postaci, questy - nie.
Rozwoj postaci jest dosc ograniczony - w Aionie nie ma zadnych 'drzewek' ani specjalizacji - sa za to stigmy, czyli miejsca na skille, ktore mozemy sobie zmieniac. Nie umiem nic wiecej o tym powiedziec, bo mam jeszcze za maly level.

Co do ilosci skilli. Przyznam, ze nie bardzo rozumiem wypowiedzi w stylu 'ueeee, taka mala customizacja postaci, ueee, zadnych drzewek, nie bede mogl zrobic swojego super hiper pr0 builda'. Cóż. Dużo grałam w GW. Nie ukrywam, że im więcej gier widzę, tym więcej mam szacunku dla tej pozycji - nauczyła mnie ona paru rzeczy, odnośnie skilli. Można dać ludziom 500 skilli do wyboru, a na PvP zawsze będzie się grać obowiazującą metą. Tak było, tak jest, tak będzie i ja to uważam za normalne. Jeśli wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazują, że ten i ten build jest najlepszy, to się nim gra. Efekt tego jest taki, że pomimo paruset skilli nawet w GW operowało się ich bardzo ograniczoną ilością. Gra i tak zaczyna się w momencie, kiedy rusza timer. Wtedy okazuje się, że build to jedno, a gracz - to drugie - i nie trzeba mieć tysiaca buildów, żeby mieć frajde z rozgrywki. Od ilości skilli ważniejszy jest ich balans, bo 10 zbalansowanych stigm może dać większa różnorodność niż 100 bezużutecznych skili i 3 popsute drzewka. A jesli chodzi o PvE: i tak nigdy nie miałam zaufania do graczy 'robiących pr0 buildy'. Naoglądałam się ich tyle w GW, że jeszcze dziś na samą myśl o nich pęka mi głowa. Zawsze szanowałam graczy, ale jestem przekonana, że 80% ludzi nawet nie czyta opisów skilli, których używają.
Oczywiscie zawsze bede wolala 500 skilli od 50 skilli, jedyne, co twierdze, to to, ze o tym, czy gra bedzie ciekawa, ostatecznie zadecyduje balans, a nie po prostu ilosc skilli.
W Aionie będąc na 16 levelu mialam juz dwa direct heale, dwa HoTy, roota, dwa combo - jedno melee + stun i jedno ranged, do tego dispel, 3 buffy, i bejranckiego DoTa w postaci summona. Z czystym sumieniem mogle powiedziec, ze gra jest bardziej zroznicowana niz w WAR na ranku 40, grajac AM. A przeciez tam mam az 3 drzewka rozwoju!!!

PvE
Poniewaz dostep do Abyss ( terenu PvP) maja postacie > 25 levelu, to ja radosnie biegam swiecie i tluke mobki. Tutaj niektorzy moga sie zaskoczyc - moby sa naprawde mocne. Nie chce uzywac slowa ' trudne', bo oczywiscie trudne nie sa - po prostu zlurowanie dwoch na tym samym levelu, to - zaleznie od naszej klasy - pewna smierc lub naprawde ciezki pojedynek. Przy uwaznej grze wszystko idzie jak po masle - ale chwila nieuwagi to murowany zgon.

A zgon, to strata expa ;) Niezbyt duza i wiekszosc mozna odkupic, ale jednak smierc to cos, co sie nie oplaca.

Questy i misje nie sa jakies rewolucyjne i wiadomo, ze nie jest tak, ze nagle w Aionie mamy nowy wymiar zabijania mobow i zbierania z nich itemow. Robi sie je jednak bardzo przyjemnie, zmuszaja one do stopniowej eksploracji mapy. Dla mnie, jak do tej pory, jest to czysta przyjemnosc - nie mialam tego ani w WAR, ani w AoC.

Niezla sprawa sa party misje, ktore zaczynaja sie od 18 lvl. Prowadza nas na czesc mapy, gdzie spotkac mozna moby tak silne, ze nie mamy szans z nimi walczac solo. Zmusza nas to do skladania party, aby popchnac do przodu fabule :) Party questy tez mi dają duzo frajdy, nie ma lekko, ale tez nie jest jakoś strasznie trudno - ot, zabawa, gdzie trzeba zachować ciągłą czujność.

PvP
(dodam jak zobacze ;D)
Duele - gra daje nam mozliwosc wywolania kolegi na pojedynek. Strasznie fajna sprawa, czysty fun bez zadnego ryzyka - duel jest automatycznie przerywany jesli HP jednego z graczy spadnie do minimum - na czacie mamy wiadomosc kto wygral i jest po zabawie ;)

Movement
Skrzydla.
Dostajemy je na 10 levelu, po tym jak wybieramy ostatecznie klase, ktora chcemy grac. Powiem tak - latanie jest cudne - sama frajda! Jest jednak ograniczone.
Latac mozemy jedynie w miejscach, gdzie znajduja sie odlamki Tower of Eternity (chyba tak sie to zwie) no i w calym Abyss. Jednak nawet wtedy mamy wyliczony czas lotu i musimy zawsze liczyc siły na zamiary - albo zginiemy.

Na wiekszosci terenow PvE nie mozemy latac - nie ma tam eteru, ktory by nam na to pozwalal. Jestesmy jak samoloty bez silnika. Co nam pozostaje? Szyyyyybooowaaaniee!!!
Wystarczy minimalne nachylenie terenu, aby z normalnego podskoku rozwinac skrzydla i przeleciec kawalek trasy. Mozemy takze stanac na skraju urwiska, czy mostu, i po prostu poszybowac gdzie tylko sie nam uda. Jest to niezla frajda, bo wymaga tego, zeby wyczuc teren, poznac go, itd.

Podsumowujac - na poczatku bylo mi szkoda, ze nie moge latac wszedzie i tak dlugo jak chce. Ale dzieki tym ograniczeniom latanie naprawde stalo sie elementem, ktorym trzeba grac taktycznie - wiedziec, ile jest sie w stanie przeleciec, kiedy trzeba zaczynac ladowac, itd. Pomijam tak prozaiczne kwestie jak to, ze gdyby mozna bylo latac wszedzie, to kazdy mob by musial latac lub robic ranged dps, no bo kazdy by mogl przeleciec nad nimi - dzieki temu, ze jest jak jest, jesli radosnie poszybujemy nisko nad mobem i go zlurujemy, musimy sie liczyc z tym, ze nas zabije, gdy tylko zwina sie nam skrzydla. Jakby dziwnie to nie brzmialo, odrobina ryzyka to to, co sprawia, ze szybowanie / latanie nie nudzi sie po 10h gry i nie staje sie po prostu kolejnym sposobem przemieszczania sie :)

Nie zauważyłam czegoś takiego jak 'niewidzialna ściana'. Owszem, mamy je, jeśli lecimy i dotrzemy do 'końca' przestrzeni wypełnonej aeterem. Trzeba wtedy włączyć szybowanie i lecimy dalej, poki starczy nam czasu. Biegając nie doświadczyłam żednych ścian, poza pionowymi, po których nasza postać, siłą rzeczy, chodzić nie będzie. Dodatkowo w grze zaimplementowano system, który sprawia, że nasza postać fajnie staje na konarach, górkach, itd. Nie jest zresztą nic, co by jakoś zmieniało grę - ot, taki fajny feature.


Itemy
Armory, bronie i inne popierdolki mozemy zdobywac na 3 sposoby:
- jako drop z mobow
- za contribution w PvP
- od gracza, ktory ma dany crafting.
Powiem tak: skinów wszystkiego jest taka masa, ze jeszcze w zaden sposob tego nie ogarnelam.

Mamy 4 rodzaje armorow: cloth, leather, chain i plate. Czyli w sumie standard. Ciekawe natomiast jest to, ze im ciezszy armor, tym bardziej chroni przed obrazeniami fizycznymi i mniej przed magicznymi - i odwrotnie. Czyli 'szmatki' faktycznie nie sa odporne na ataki melee, ale nie oznacza to, ze moze zabic je kazdy :)

Craft i Gathering

Craft rozwiazany jest bardzo przyjemnie. Mozemy wziac kazdy rodzaj - musimy sie jednak liczyc z tym, ze rozwijanie wszystkich sporo zajmuje i kosztuje, wiec sila rzeczy wypadaloby sie na czyms skupic.
Zaczynamy od wykonywania prostych 'zlecen dla rzadu', dzieki ktorym mozemy podbic sobie level craftu. Kosztuje nas to czas i pieniadze - nie musimy natomiast grindowac materialow tylko po to, zeby craft rozwinac. Materialy zbieramy tylko na te rzeczy, ktore chcemy zrobic dla siebie / na sprzedaz. Dla przykladu: rozwijam sobie alchemię. Aby to robic, dostaje od NPC questy na zrobienie pewnych itemow, oraz potrzebne do tego questowe itemy. Nastepnie ide do drugiego NPC i dokupuje skladniki potrzebne do scraftowania itemow do questa. Kupuje je, craftuje - podbijam sobie tym lvl craftu - a nastepnie ide do NPC oddac questa. Nie dostaje za niego expa (exp jest za udany craft), ale zawsze wrzuci mi on do plecaka jakis material lub recepturke. Jesli natomiast mam fantazje i chce sobie zrobic potkę na manę - muszę już ruszyć tyłek i poszukać w świecie potrzebnych materiałów, gdyż nie wszystkie dostępne są u NPC.

Itemy zrobione przez graczy są sensowne - ja w tej chwili biegam w zielonym seciku od kolegi i już zdołałam wzbudzić zachwyt innego clerica ;) O dziwo, okazuje się, że mogę mieć armor bez +ballistic skill ;D (kto grał w WARa wie do czego piję) ;)
Oprocz craftu powinnismy takze rozwijac gathering (zasoby rozrzucone po swiecie + aeter w powietrzu). Po lokacji tutorialowej, po osiagnieciu 10 levelu trafiamy do kolejnej - i tam mozemy nabic nasze zbieractwo do 100. W nastepnej sa zasoby > 100, itd.

Zbieranie materiałów wiąże się oczywiście z grindem, ale nie jest to nic czego bym nie widziała w AoC, WAR czy innych produkcach w jakie mialam przyjemność, bądź nieprzyjemność grać. No, i tutaj dochodzimy do grindu. Zawsze jak czytam whine jakiegoś pr0 zachodniego gracza na temat grindu, przypomina mi się WAR. Gra, w której postać można wylevelować na samym pvp. 90% ludzi farmiła levele na PQ, zabijając pierdyliard takich samych mobów na własne życzenie. Oficjalna wersja była taka, że tak jest szybciej, no a poza tym, to lepiej dofarmić ten max lvl na PvE. To się trzyma kupy, ba, nawet sama pomagałam ludziom levelować tak alty. Pytanie tylko, po co w takim razie tworzenie tej całej pr0 pvp otoczki, skoro i tak ostatecznie ludzie wolą to, co jest szybsze, łatwiejsze i obciążone mniejszym ryzykiem. Ogromna wiekszosc graczy NIE levelowala postaci na PvP, a juz na pewno nie robila tego w tier 4.

Nie tlumacze teraz Aiona, ze jest super, bo nie da sie postaci levelowac na PvP. W WAR cenilam to sobie bardzo, i rownoczesnie bylam jedna z niewielu osob, ktore faktycznie staraly sie to maksymalnie wykorzystac. Jedyne co twierdze, to to, ze nawet w WAR levelowanie postaci na PvP to mit, rzecz zupelnie bez pokrycia w rzeczywistosci. Z jednej strony ludzie wola szybciej - wiec ida na PvE. Z drugiej strony inni nie chca miec w party low-levelowej postaci - wiec wysylaja je na PvE. I niewazne, jak strasznie bysmy sie chcieli pluc, to racjonalne argumenty stoja po stronia tych, co pakuja postacie ne PvE. I z ktorej strony grind PvE w zachodnim WAR jest 'lepszy' od grindu w Aionie - nie mam pojecia. Tym bardzej, ze PvE w tej drugiej pozycji jest o wiele, wiele fajniejsze.

Poki co, doczłapuje do 20 lvlu w Aionie i z czystym sumieniem moge powiedziec, ze grindu jeszcze nie widzialam. Mialam male dziury w expie, ale bylo to spowodowane tym, ze 100% czasu biegam w party z postaciami na wyzszym poziomie, przez co dostaje drastycznie mniej expa za questowe moby. Podczas bety biegalam jedynie z kolega na tym samym levelu i ciagle mialam nadmiar questow do zrobienia.

Podsumowując:

Aion nie jest 'rewolucyjny'. Aion to po prostu porządna, wciagajaca gra, świetna od strony technicznej. Nie jestem w stanie ocenić teraz contentu, ale poki co jest naprawdę ciekawy. Zarowno questy, jak i craft i gathering sa bardzo wciagajace - jesli tylko PvP bedzie w tej grze stalo na w miare dobrym poziomie, to bedzie to naprawde swietna pozycja.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:04 
Cytuj  
Bosh kobieto że też ci się chciało tyle pisać , podziwiam.

Całkiem niezła recka a teraz przygotuj się na flame ze strony forumowych "pr0-masTah"

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:19 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Ponieważ, jak powszechnie wiadomo, wszyscy prawdziwi mężczyźni brzydzą się koreańskimi produkcjami zapraszam do lektury baby, gejów, mięczaków, oraz oczywiście wszystkie dzieci.


Swietnie i jakze prawdziwie opisane community Aiona :^) W tym miejscu wiec przestalem dalej czytac.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:19 
Cytuj  
Piekny post powyżej, ujmujacy prawie szystkie aspekty Aiona.

Od siebie dodam, ze na poczatku tez mi przeszkadzalo ograniczenie czasu latania, ale odkad wszedlem do abbys widze same zalety tego rozwiazania. Niekore postacie maja duza przewage latajac, jak np ranger czy sorcerer nad takim postacia jak np assasin, gladiator ktorymi bardzo ciezko wlaczy sie powietrzu. Znów gdy skonczy sie czas latania tym pierwszym i musza wyladowac, sytuacja zmienia sie w znacznym stopniu. Jest to ciezka rzecz do opanowania przynajmniej na poczatku. Ktos napisał ze latanie to nic nowego i juz było, moze bylo ale nie moge sobie przypomniec tytulu gdzie mozna bylo walczyc i jednoczesnie latac. Naprawde dzieki temu zabiegowi walki nabieraja nowego wymiaru doslownie :D


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:21 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Ponieważ, jak powszechnie wiadomo, wszyscy prawdziwi mężczyźni brzydzą się koreańskimi produkcjami zapraszam do lektury baby, gejów, mięczaków, oraz oczywiście wszystkie dzieci.


Swietnie i jakze prawdziwie opisane community Aiona :^) W tym miejscu wiec przestalem dalej czytac.


I pojawil sie pierwszy debil, ktrory chce udowodnic jakiego to ma wielkiego chuja i jakim wielkim jest jebaka, a tak naprawde nie ma czego szukac w spodniach.

Grasz w chujowa gre? jest pelna bugow? nie podoba cie sie? Wypierdalaj z tego topicu flamowac gdzie indziej

Who next?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:35 
Cytuj  
Ponawiam pytanie, jest znana data zakonczenia OB ?
I ktory region polecacie, gram troche na 1szym i ping jest calkiem ok.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:36 
Cytuj  
Jak to pojawil sie, widac go tu od kilku stron juz:P Zwracanie na niego uwagi tylko go napedza wiec proponuje ignorowac

Taotao a po co je ponawiasz soro juz ci na nie odpowiedziano? Nie ma juz ob

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:44 
Cytuj  
Hmm no to ok, wciaz slysze glosy ze to jednak OB jest ,fakt ze nie place grajac 4ty dzien by to potwierdzal ;f No ale jak nie ma to nie :) git.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:50 
Cytuj  
A zagrales wiecej niz 5 godzin przez te 4 dni? Tam tak mmorpgi sprzedaja:)
Sciagasz gre za darmo grasz troche a jak free time sie skonczy i chcesz grac dalej to zaczynasz placic

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:51 
Cytuj  
Nie ma szans,pierwszego dnia ten 'limit' przebilem,no ale nie ma co narzekac :) Konto zalozylem 2giego maja. To moze inne pytanie, jest/bedzie mozliwosc transferu postaci miedzy regionami/serverami ?


Ostatnio edytowano 4 maja 2009, 11:01 przez TaoTao, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 10:58 
Cytuj  
No to nie wiem ja myslalem ze juz sie skonczyla w kwietniu i ze free jest 5 h. A konto miales zalozone jeszcze jak beta byla?

Ja dzis sciagam klienta ponownie i zaczynam grac:)
Orientuje sie ktos ktory serwer ma najwieksze angielskojezyczne community?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 11:01 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Orientuje sie ktos ktory serwer ma najwieksze angielskojezyczne community?


Berita Asmodians region 4 tam gramy i duzo anglojezycznych gildii jest:)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2009, 11:11 
Cytuj  
Dzieki Bloodleaf i Nyx ;) Trollami naprawde sie nie przejmuje ;)

Z tego co wiem, Aion jest darmowy do polowy maja na dwoch nowo otwartych regionach - byc moze TaoTao wlasnie tam gra. System limitowania gry dla nieletnich czasami sie buguje, ale system weryfikowania platnosci raczej nie - mojego kolege wywalilo po uplynieciu oplaconego czasu.

A co do regionow i anglojezycznego community - tak jak juz bylo napisane, region 4 Berita oraz region 2 Azariel (tez asmo).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.