mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:05 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
dfo oferuje zupelnie inny poziom rozrywki, podobnie bedzie mam nadzieje w przypadku mo. tym bardziej, ze widac, iz zapotrzebowanie na takie gry jest, i wystarczy, ze devsi mo, nie popelnia tych wszystkich bledow co av.


Ja tez im życzę zeby zrealizowali z powodzeniem to co przedstawili w swojej prezentacji i nie okazalo sie ze sa to tylko przechwałki devsow


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:09 
Cytuj  
joshe napisał(a):
embe: jak developer wali w huja udając, że tak nie jest, to następnego kogo może robić w ciula to już tylko samego siebie (edit: i inwestorów).

Tak zrobiło SoE z VG (i nie tylko), funcom z AoC, Mythic - który z hucznie zakładanej gry pvp zrobił klona EQ, a po przejęciu przez EA pierdolił "to że mamy umowe z EA nie ma wpływu na WAR", a na koniec Aventurine full of adventures.

Pierdole postoje.

VG pada bo nikt w to grać nie chce, AoC z ~900k -> 150k subskrybentów po 3 miesiącach, WAR z zakładanej bańki ledwo rozpoczął z 200k i po prawie roku wydrapał 350k , a DFo ?
Mają ten milion graczy ? Bo nigdzie nie znalazłem wzmianki że Av tworzy grę niszową i nie zamierza zasiadać do torcika blizzarda.
I nieważne jak teraz wyglądają te gry i co teraz posiadają.
Wychodząc to były ledwo grywalne bety przez wystarczający czas i nic nie odmieni nastawienia do nich.

ps: powiedz mi embe na jakim polu developmentu DFo, AV nie ładowało w huja społeczności ?


200-300k to jest duzo graczy i kasy. Naprawde.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:14 
Cytuj  
embe napisał(a):
Mortal i Darkfall to gry skierowane do tego samego klienta i nie ma sobie co wmawiac ze jak mi sie nie podoba Darkafll to bedzie sie podobal Mortal

Ciekawe. Wedlug Ciebie mozna wydac dowolnego potworka i musi sie on podobac graczom targetu? MMORPG to cos wiecej niz kwestia wyboru wersji lootu i pvp. Rynek bardziej hardcorowych tytulow jest niszowy, bo oferuje graczom biedne gry. Jak pojawi sie solidna pozycja to beda i gracze.


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:36 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Jak pojawi sie solidna pozycja to beda i gracze.


Nie beda, bo full loot nie jest dla carebearkow z wowa czy ajona. Dla nich wystarczy ze w modelu laski widac majtki i ponczoszki i juz maja milion 12-letnich koreanskich onanistow do gry :^)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:41 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Jak pojawi sie solidna pozycja to beda i gracze.


Nie beda, bo full loot nie jest dla carebearkow z wowa czy ajona. Dla nich wystarczy ze w modelu laski widac majtki i ponczoszki i juz maja milion 12-letnich koreanskich onanistow do gry :^)



Wypierdalaj juz, ledwo oftop jeden sie skonczyl zaczynasz drugi


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:44 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Mają ten milion graczy ? Bo nigdzie nie znalazłem wzmianki że Av tworzy grę niszową i nie zamierza zasiadać do torcika blizzarda.

Celem jest osiagnac taki sukces jak CCP ze swoim Eve Online, 300k oplaconych kont.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ciekawe. Wedlug Ciebie mozna wydac dowolnego potworka i musi sie on podobac graczom targetu? MMORPG to cos wiecej niz kwestia wyboru wersji lootu i pvp. Rynek bardziej hardcorowych tytulow jest niszowy, bo oferuje graczom biedne gry. Jak pojawi sie solidna pozycja to beda i gracze.

Mam nadzieje ze Mortal nie bedzie potworkiem i bedzie dobrze konkurowal z Darkfall, nie licz ze nagle ludzie oleja spokojne granie w WoW czy Aion itp i przesiada sie do Mortal Online, nie zrobili tego w przypadku Darkfall to i teraz nie zrobia, a na koniec pojawi sie kolejne gowno koreanskie i zgarnie miliony graczy, ktorzy znowu beda pluli po obu grach.


Mortal i Darkfall wbijaja na rynek gdzie teoretycznie jest juz tez Eve online, a wielu tu ludzi nie ma, trzeba brac pod uwage ze Mortal w dniu premiery bedzie zapewne wykastrowany i tak jak Darkfall bedzie mial przed soba conajmniej pol roku dodawania, doszliwowywania i odbugowywania.
Zanim obie gry osiagna poziom zajebistosci ogolnej to zostanie im 1/5 ludzi podjaranych w dniu premiery, jedyna szansa to konkurowanie miedzy soba i ciecie kosztow.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:16 
Cytuj  
Coz, jesli MO bedzie grywalne na starcie + z widokiem na rozwoj to moze wessac DFO nosem. DFO to jest jednak projekt amatorski, kupa dobrej woli, swietnych pomyslow tylko brak kasy na realizacje.

Jakto z tym bedzie to latwiej moga przewidywac grajacy od release, po tym jak gra sie zmienia. Jesli sa sensowne poprawki i fixy, to gra ma szanse. Jesli AV stwierdzilo ze "jestesmy zajebisci" i poprawia typos, to powodzenia;]

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:41 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
darmowego aiona.

Aion nie jest darmowy.

@Zarri idz w koncu z mama do jakiegos dzieciecego psychologa poki jeszcze byc moze jest nadzieja.


Ostatnio edytowano 13 maja 2009, 19:44 przez Wedge, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:41 
Cytuj  
przez pierwsze 5h jest?

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:42 
Cytuj  
Jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 19:45 
Cytuj  
Wedge napisał(a):
Mendol napisał(a):
darmowego aiona.

Aion nie jest darmowy.

@Zarri idz w koncu z mama do jakiegos dzieciecego psychologa poki jeszcze byc moze jest nadzieja.


Za pozno. Zarri ma 37 lat.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 21:52 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Rynek bardziej hardcorowych tytulow jest niszowy, bo oferuje graczom wymagajace skilla gry.


Fixed

Hardcorowe gry sa dla hardcorowych graczy. Nie ma tu miejsca na zbedne oczojebne wytryski, majtki, ponczoszki czy emo-fryzurki bo najwazniejszy jest gameplay.

mrynar napisał(a):
Zarri ma 37 lat.


ROTFL :^)


_________________
Obrazek

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 22:18 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Wedge napisał(a):
Mendol napisał(a):
darmowego aiona.

Aion nie jest darmowy.

@Zarri idz w koncu z mama do jakiegos dzieciecego psychologa poki jeszcze byc moze jest nadzieja.


Za pozno. Zarri ma 37 lat.

I jest zabujcom !

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 22:40 
Cytuj  
...


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 15 maja 2009, 02:17 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 23:26 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Rynek bardziej hardcorowych tytulow jest niszowy, bo oferuje graczom wymagajace skilla gry.


Fixed

Hardcorowe gry sa dla hardcorowych graczy. Nie ma tu miejsca na zbedne oczojebne wytryski, majtki, ponczoszki czy emo-fryzurki bo najwazniejszy jest gameplay.


Sry, ale co skillowego jest w tym pseudo hardcorowym (aka "full loot i nic więcej") pvp w DFO czy nawet - wiem, że tu się narażam połowie forum - EVE? Gankowanie solujących graczy? Kampowanie? 6v1? 10v1? Spierdalanie przed każdym kto ma choć lekką przewagę? Ba, większość hardcorowych wyjadaczy z DFO "znika" gdy szanse są wyrównane (epic!), to co będzie w sytuacji gdy przeciwnik ma choć LEKKĄ przewagę? Czy w tym jest cokolwiek wymagającego i skillowego (poza skillem w graniu w RTS-MMO lidera alliancu ofc)? Nie widzisz, co obecnie dzieje się w MMO uważanych za najbardziej hardcorowe tj DFO/EVE? Klikutysięczne ally-zergi uprawiające czysty, spokojny farming na swoim terytorium - hardkor! Ciężkie penalty za pvp nie czyni tego pvp zajebistym, wręcz przeciwnie, niszczy go, sprzyja zergowaniu, unikaniu fair pvp oraz jakiegokolwiek ryzyka. To jest imo kerbirnia większa niż w WOWie...

Jak widzisz, nie trzeba nawet wchodzić w kwestie sterowania, ani ilości hitboxów, bo po prostu nawet w takim gównianym WARze jest pvp rzeźnia non stop, a w DF/EVE więcej się pvp unika lub szuka pewnej wygranej bez ryzyka (aka zerg) niż to pvp uprawia. Chociaż w sumie, prawda jest taka, że skilla (lub jego brak) indywidualnych jednostek najłatwiej ukryć w zergu, więc nie dziwi mnie, że takie gry *mogą* mieć swoich fanów, aka dziadków pod czterdziestke z trzęsącymi się rękami, ale powodów do bycia taką pro elitą, za jaką uważają się gracze dfo/eve tutaj nie ma niestety.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 23:38 
Cytuj  
zax napisał(a):
bo po prostu nawet w takim gównianym WARze jest pvp rzeźnia non stop


Nie prawda, WAR opiera swoje "pvp" głównie na przejmowaniu punktów kontrolnych bronionych przez moby, ewentualnie twierdz bronionych przez moby.

Gdy twierdza jest broniona przez graczy po prostu idzie się do następnej.

Co do reszty posta - nie widzę sensu dyskusji z osobą, która świadomie pisze nieprawdę po to tylko, by sprowokować innych użytkowników forum do odpisania (Huragan).


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2009, 23:53 
Cytuj  
ooooo nareszcie pojawiła się dyskusja nt "hardcore".
Może uściślijmy co to jest hardkor w grach komputerowych online. Pomijam w ogóle niedorzeczność tego słowa, ale mam swoje zdanie na ten temat.
Otóż jak dla mnie hardkor w mmorpg (dla uściślenia) zaistniałby tylko, gdyby mechanika gry bazowała na PD.

Bo jeśli hardkorkiem są sensowne konsekwencje za bezmyślność, to ile jest takich gierek ? zero ? pół ?

chociaż po głębszym zastanowieniu jest taka jedna w produkcji

Obrazek


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 05:22 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
zax napisał(a):
bo po prostu nawet w takim gównianym WARze jest pvp rzeźnia non stop


Nie prawda, WAR opiera swoje "pvp" głównie na przejmowaniu punktów kontrolnych bronionych przez moby, ewentualnie twierdz bronionych przez moby.


Widziałeś chociaż WAR po zmianach czy po prostu chciałeś sobie potrolować?

Razoth napisał(a):
Co do reszty posta - nie widzę sensu dyskusji z osobą, która świadomie pisze nieprawdę po to tylko, by sprowokować innych użytkowników forum do odpisania (Huragan).


Tak się dziwnie składa że zax ma rację. Czym większy noob tym w większej zerg gildii chce być~

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 05:38 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Widziałeś chociaż WAR po zmianach czy po prostu chciałeś sobie potrolować?


Mówisz o patchu 1.2.1 który jeszcze bardziej zachęca do unikania PvP za sprawą tokenów (rzadki droprate z gracza dzielony na wszystkich w wb/party, łatwiej jest się obłowić lockując zony/zajmując keepy i forty)?

Sorry Magpies, ale praktyka jest taka, że w grze w której wystarczy kilkunastu obrońców z głową by powstrzymać warband, który chce zająć twierdzę (a nawet jeśli się to nie uda to bag z częścią seta za zajęcie keepa dostaje tylko kilka osób wybranych losowo przez komputer), mało komu chce się robić pvp. To się po prostu nie opłaca.

Ja mam w dupie loot i sety, większość graczy - nie.

A może coś się diametralnie zmieniło od kiedy nie mam opłaconego konta, czyli od wczoraj.

MagPS napisał(a):
Tak się dziwnie składa że zax ma rację. Czym większy noob tym w większej zerg gildii chce być~


Tak się dziwnie składa, że oprócz zdania dotyczącego WAR nie napisałem nic co byłoby sprzeczne z jego postem. Zakwestionowałem raczej sens jego dyskusji z trollem, ale to już indywidualna sprawa każdego w sumie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 12:02 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Bo jeśli hardkorkiem są sensowne konsekwencje za bezmyślność, to ile jest takich gierek ? zero ? pół ?

chociaż po głębszym zastanowieniu jest taka jedna w produkcji

Obrazek


Za duże death penalty.


A pvp musi się opłacać, jak się nie opłaca to jaki tego sens? (fun z gry też wlicza się jako zysk/opłacalność)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.