Na szczescie w Darkfallu wszelkie proby Retard Playerow zostaly zniszczone przez Goonsow :^)
Na szczescie jak zwykle nie wiesz o czym mowisz. Nadal widze np. Blood Clan, tylko ze ich RP > Hyperion i reszta.
Problemem odplywu graczy nie jest zbyt hc pvp system. Jak ktos zalewa sie lzami i ragequituje, bo ktos zabral mu 10gp i luk z goblinow, to tym bardziej quitnalby, gdy stracilby pozniej equipment wart pareset razy wiecej.
DFO to jest niszowy produkt dla niewielkiej liczby graczy, ktora z przyslowiowego braku laku moze miec troche wieksza tolerancje na niekompentencje dev teamow, ale wszystko ma swoje granice i AV je od dawna coraz mocniej przekracza. Podejscie tej firmy zniecheca do kupienia i placenia za gre, juz nawet nie dlatego, ze sa jakies bugi, sa jakies exploity, z ktorym sobie dev team nie radzi, brakuje jakiegos contentu, ktorego AV nie dodaje, ale przede wszystkim dlatego, ze sprawiaja wrazenie firmy, ktora ma wszystkich klientow oraz swoja gre gleboko w dupie i nawet nie stara sie tego ukryc. Jakikolwiek kontakt z community (moze wykluczajac ten, ktory uskutecznial przyglup Brannoc na irc) poprawilby wizerunek tych partaczy, ale od nich nawet info o braku patcha trzeba wyprosic na kolanach. Graczy chetnych na wyzynanie sie w grach open PVP nie ma az tak wielu, zeby nawet przez pare miesiecy po premierze traktowac ich jak zlo konieczne i mowic, ze jak sie nie podoba, to moga sie wszyscy pie... przeniesc do innej gry.
W tej chwili postawienie drugiego serwerka mija si z celem, bo istniejacy juz wcale sie nie przepelnia - wrecz przeciwnie. Na poczatku bylo wiecej ludzi i serwer wydawal sie znacznie bardziej aktywny, m.in. dlatego, ze normalne PVE (nie ze scian) sie jeszcze oplacalo. Kazdy biega i powtarza POSTAWMY ONWY SERWER TO ROZWIONZE WSZYSTKIE PROBLEMY DARKFALA!111! A wystarczy postawic sobie pytanie i przez chwile glebiej sie zastanowic: Co postawienie drugiego serwera mialoby rozwiazac? Za kazdym razem, jak ktos rozwinie skille i bedzie w stanie gwalcic hordy newbiesow lub pojawi sie nowy sploit pozwalajacy malej grupie osob odsadzic reszte graczy o pare miesiecy grindu tworzymy nowy serwer? Bugi, popsute features, cale pve, clan warfare system nalezy fixnac, i grind trzeba zmniejszyc, zeby newbie zaczynajacy gre wiedzial, ze jesli zacisnie zeby na te ~2 tygodnie ostrej gry, to po tym czasie bedzie w stanie konkurowac z reszta graczy na serwerze, jesli gra wystarczajaco dobrze. Na chwile obecna jedyna wyjscie dla takiego newbiesa jest zaopatrzenie sie w spore ilosci wazeliny, ktora wystarczy na te pare tygodni "PVP". Teraz nie kady ma wysoko rozwiniete skille, wiec pozniej bedzie jeszcze gorzej. "Normalna gra" (tj. PVP, troche PVE) nie przynosi ZADNYCH efektow, jesli chodzi o przyrost skilli - weaponskille i oczywiscie masteries w pewnym momencie praktycznie staja w miejscu i jedyny sposob na ich rozwiniecie to ostry grind. Na rozwiniecie szkol magii trzeba setek tysiecy golda i wielu tygodni grindu, bo przez normalna gre tez sie tego nie rozwinie, pomijajac fakt, ze zabijanie mocnych potworkow mocnymi spellami calkowicie mija sie z celem (sprawa tyczy sie tez archery), bo wyrzuca sie wiecej pieniedzy na zabicie mobka, niz jest on faktycznie wart, co jest kompletnym absurdem. Jakie wiec perspektywy ma kazda osoba dolaczajaca do tej gry solo? Grind, grind, grind, assrape, grind, assrape, assrape, assrape, grind, grind, grind, grind. Malo zachecajace.
Jesli AV szybko nie wezmie sie do roboty i nie zacznie wprowadzac POWAZNYCH zmian (nie jakichs popierdolkowatych fixow ograniczajacych sie do podmienienia paru cyferek w kodzie), to nie bedzie NA-1, EU-2, ani nawet EU-1.
|