mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 20:19 
 
Kassei ale ja sam chcialbym znac odpowiedz na to pytanie :D Tak jak juz napisalem to co zrobili to wielki marketingowy fail. Znajac zycie nie mieli przetlumaczonej nowej wersji, albo nie chcieli pokazac za duzo gry wiec stwierdzili, ze taki "cos" sie nada -.-

Btw.
W logach mozna zauwazyc takie teksty jak "hits a weak point" albo "hits left/right side" - wyglada na to, ze walka w kierunku AoC idzie >.<;

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 21:17 
 
http://www.gametrailers.com/game/final-fantasy-xiv-online/11432

4filmiki jak narazie pewno będzie więcej.

I mi to bardziej wygląda na prawie gotową wersje alphy więc na jakiekolwiek zmiany enginu bym nie liczył bo strasznie by przesuneły date wydania a SE chce w przyszlym roku być po rzekomo długiej becie.


Ostatnio edytowano 19 sie 2009, 21:19 przez Max', łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 21:18 
 
W zasadzie 5 :p na dole jest jeszcze Gameplay trailer #2

Wrocilem jeszcze do zdjec z menusami. Gladiator (warrior) ma takie podstawowe akcje na pierwszej czesci paska:

1st: Swordslash: Powerfull Attack
2nd: Swordslash: Precise (meaning of Accuracy) Attack
3rd: Shield Block: damage Minimizing
4th (red one): Ranged Attack: Great Distance

Potem dopiero, w drugiej czesci, sa skille typu Red Lotus, Provoke.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 21:57 
 
I first-hand experience:
http://www.ffxivcore.com/index.php?/top ... o-cologne/

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 22:20 
 
miejmy nadzieję, że poprawią UI, bo to co widać to porażka. a to dwuwymiarowe tło w oddali to po prostu komedia. ale od czego są beta testy. do premiery pewnie wiele się zmieni.

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 22:50 
 
Gli2duS napisał(a):
miejmy nadzieję, że poprawią UI, bo to co widać to porażka. a to dwuwymiarowe tło w oddali to po prostu komedia. ale od czego są beta testy. do premiery pewnie wiele się zmieni.


Jeśli się nie mylę to tło jest 3d, tylko że bardzo uproszczone modele+tekstury w małej rozdzielczości, zakryte blurem żeby ładniej wyglądało.

Ja mam wciąż nadzieje, że to był po prostu pokaz, że gra działa a nie jaka będzie wersja finalna, chociaż tak jak już ktoś napisał to był błąd ze strony SE, że takie coś pokazali.


_________________
Obrazek
gimped BLM XD

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2009, 22:58 
 
Tutaj nie wygląda żeby lolek biegał wolno, na wersji HD lepiej widać.

http://www.gametrailers.com/video/gc-09 ... 8?type=flv


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 00:35 
 
Blade and Soul wygląda imponująco ale jeśli o mnie chodzi to kiedy chcę zagrać w action-beat'em up to włączam DMC4.

Jestem ciekaw jaki system anty-lagowy jest w tej grze aby umożliwić wykonywanie precyzyjnych łamań, counterów, reversali czy rzutów (szczególnie w PvP). Gra wygląda bardzo dynamicznie i mi się to podoba ale przy tego typu grze nawet sekunda poślizgu rozpieprza całą rozgrywkę.

Co do FFXIV to jest zapowiadany na taktyczny pod względem walki więc zapewne będzie powtórka z XI- jednym się to podoba, dla innych to za wolne no ale po to są różne gry aby każdy znalazł coś dla siebie :)
Ja wolę w grupie pokombinować aby zabić jakiegoś tam kraba niż nawalać 1 klawisz x50 na minute i podniecać się zabiciem 173 stworków spektakularnym combo z fontanna krwi na koniec.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 00:51 
 
jak dla mnie to 14 zapowiada sie super po tym co zobaczylem. :) nie moge sie doczekac. pewnie do tego czasu przesiedze w Aion jak wyjdzie pod koniec wrzesnia ale do 14 na 100% wpadne:D miejmy tylko nadzeje ze nie spierdo&^ endgame i bedzie cacy :D

edit: wiem ze pvp szeroko zakrojonego pewnie nie bedzie ale mam nadzieje ze wymysla cos lepszego niz ballista tym razem.


_________________
Jast v2.0

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 00:53 
 
Targaryen napisał(a):
Blade and Soul wygląda imponująco ale jeśli o mnie chodzi to kiedy chcę zagrać w action-beat'em up to włączam DMC4.
Ja wolę w grupie pokombinować aby zabić jakiegoś tam kraba niż nawalać 1 klawisz x50 na minute i podniecać się zabiciem 173 stworków spektakularnym combo z fontanna krwi na koniec.


Podpisuje sie pod tym wszystkimi czterema konczynami!! :)

Roznych darmowych mmo z wodotryskami w stylu Blade and Soul jest od cholery na necie a w praktyce te gry sprowadzaja sie do trwalego wcisniecia lewego klawisza myszy.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 00:57 
 
tczewiak napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Gok... Prosze Cie... Ta gra jest tak wolna ze nawet ffxi jest szybsza i mam gdzies ze to alpha bo jesli beda poprawiac engine to good luck z wydaniem gry w 2010 ^^

Spoko - zdążysz jeszcze relica zrobić gdy ktoś pozostanie na ffxi serwerach.
i kto to mowi?


_________________
Obrazek

Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 07:52 
 
Kassei - czy Ty myslisz ze nagle FF14 stanie sie WoW czy Aion ? To jest inny typ gry i mechanika gry pozostala ta sama co w FF11 (bardzo uogolniam bo sa pewne zmiany, ale nie o te mi chodzi), czego z reszta nalezalo sie spodziewac. IMHO ta gra pozostanie oryginalna w samej sobie, nawet gdyby to byla poprawiona FF11 o lepsza grafe, o przemyslany system questowy, transportowy itd to chetnie w nia pogram, bo wlasnie jest inna niz wiekszosc na rynku gier. Ciesza mnie rowniez zmiany idace w kierunku casual (moda jakas chyba nastala ;) ) bo czasu na granie mam coraz mniej :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 10:03 
 
Dla mnie 14 to remake 11. Dodane nowe animacje, nowe bronie, moze nowe skille i kombosy z lepsza grafą. Oczywiście remake stforkow itp. Dyrastyczne zmieny w UI z tego co widziałem ale w praktyce to bedzie poprostu FF XI v 2.0 z nowym engine. Tak naprawde to jest to coś co zrobiono w EvE niedawno - totalny remake graficzny i technologiczny ze zmianami otrzymując zupełnie nowy jakościowo produk oparty o stary system. To samo powinno spotkać FF XI no ale SE ma inna politykę, wola zainkasowac kupe kasy za zprzedaż klienta niż utrzymać i rozbudować istniejacy produkt ... syndrom Windows-a ;)

Mam tylko nadzeję że Fabularnie i Grywalnie to bedzie coś na miarę CoP czy chocby RoZ z FFXI, z podobnym poziomem rewardow i trudnosci.
Co do samej gry i wygladu na obecnym etapie, to w porównaniu do FFXI powala na kolana ajkościa grafy, a nie wiem jak mozna mowic ze grafa jest bee czy coś tam skoro wiekszosc ludzi grajaych zapamiętale w PvP ma zwykle minimum mozliwe do wyciagniecie ustawione i wylaczona wiekszosc efektow bo sa lagi sprzetowe ... więc o czym tu mowimy ...
AION w mojej opini ( beta testera ) nie powala na kolana, juz lepszy był WoW. AION to taka kreskówka - wszystko takie samo po obu stronach z tym że tam uzyto wiwecej czerni w teksturach :P

Mam nadzieję że SE zaproponuje graczom FFXI transfer lub chocby preferencje w zakupie FFXIV. Z Przyjemnością się spotkam z wami w By jeszcze raz odkrywać, poznawac i uzjarzmic grę oraz z czasem dojsc do SKY w Nowym świecie :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 10:08 
 
Scorpio napisał(a):
Dla mnie 14 to remake 11. Dodane nowe animacje, nowe bronie, moze nowe skille i kombosy z lepsza grafą. Oczywiście remake stforkow itp. Dyrastyczne zmieny w UI z tego co widziałem ale w praktyce to bedzie poprostu FF XI v 2.0 z nowym engine. Tak naprawde to jest to coś co zrobiono w EvE niedawno - totalny remake graficzny i technologiczny ze zmianami otrzymując zupełnie nowy jakościowo produk oparty o stary system. To samo powinno spotkać FF XI no ale SE ma inna politykę, wola zainkasowac kupe kasy za zprzedaż klienta niż utrzymać i rozbudować istniejacy produkt ... syndrom Windows-a ;)


Dokladnie, jest to FFXI v2 i gra przede wszystkim do ludzi zainteresowanych FF(zarowno 11 jak i w ogole) trafiac bedzie.
Natomiast moim zdaniem "rozbudowywanie" FFXI to zly pomysl. Engine gry byl nedzny, wiec i tak musieli by gre pisac od nowa na czyms innym. Plus - dla nas to jest zawsze odswierzenie jakies. Jednak nowy swiat itd. FFXI juz nic nowego nie ma dla nas do zaoferowania od pewnego czasu i wiadomo, ze gra moze sie nudzic.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 10:43 
 
Mysle, ze z tym odswiezeniem to troche przesadziliscie, teraz moze to tak wygladac, ale to jest nowy swiat, nowe rozwiazania inne niz w FF11, moze oparte na kanwie finala, ale to bedzie imho cos innego, mam taka nadzieje. Co z tego ze moby sa podobne, w koncu to swiat finala, w kazdym finalu sa podobne moby a nie czyni ich takimi samymi, nieprawdaz ?
Uwazam ze na stan dzisiejszy za duzo tych spekulacji, trzeba poczekac az bedzie wiecej konkretnych informacji.

Scorpio - i tylko na to licze, tak jak kiedys poznawanie swiata, wspolne misje itd - bezcenne, za wszystko inne zaplacisz karta MASTERCARD :P


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 10:46 
 
Bodziu napisał(a):
Scorpio - i tylko na to licze, tak jak kiedys poznawanie swiata, wspolne misje itd - bezcenne, za wszystko inne zaplacisz karta MASTERCARD :P


Byle byla w 3-D Secure :roll:

Zdjecia lepszej jakosci:
http://news.dengeki.com/elem/000/000/187/187560/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 11:22 
 
Bodziu napisał(a):
Mysle, ze z tym odswiezeniem to troche przesadziliscie, teraz moze to tak wygladac, ale to jest nowy swiat, nowe rozwiazania inne niz w FF11, moze oparte na kanwie finala, ale to bedzie imho cos innego, mam taka nadzieje. Co z tego ze moby sa podobne, w koncu to swiat finala, w kazdym finalu sa podobne moby a nie czyni ich takimi samymi, nieprawdaz ?
Uwazam ze na stan dzisiejszy za duzo tych spekulacji, trzeba poczekac az bedzie wiecej konkretnych informacji.


Własnie chodzi mi o szybkość z jaka SE wypuściło nowy produkt. To nie jest całkiem nowy świat. To jest świat FF 11 poddany odświezeniu ... za szybko im to poszło z produkcją tego " nowego" świata by robili wszystko od poczatku, a skill sworda wyglądał wypisz wymaluj jak burning blade ...
dadzą na początek 6 klas postaci, za 6 miesicy dadzą dodatek z nową fabuła i dodający 4 klasy postaci plus nowe tereny, za kolejne pare meichow dynamis i inne instancje wysoko lvl, plus powiekszenei lvl i nowa fabuła etc .. tak to jest aplha, ale ten fort na screenach wyglada wypisz wymaluj jak wierza w north gutasberg w baliscie ... itd ...


Ostatnio edytowano 20 sie 2009, 16:26 przez Scorpio, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 11:25 
 
Pracowali nad FFXIV od czasu CoPa czyli jakieś 4 lata.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 11:35 
 
Ehhh ludzie, czy Wy nie widzicie, że wciskają Wam kolejny raz TO SAMO ? Nawet nie chciało im się wprowadzić nowych ras :roll: Fanatyzm ftw, ale trochę obiektywizmu ;)

Dobra Stok... możemy potraktować to jako odświeżenie FF11 a'la EvE. Tylko, że trzonem evki jest handel, polityka i związane z tym pvp - tam gdyby CCP jedynie zdecydowało się na wymianę grafiki to i tak wszyscy byliby zadowoleni, jednak postanowili podszlifować przy okazji masę innych rzeczy.... a takie SE, które zrobiło grę polegającą na biciu mobów i wpatrywaniu się w loga (co nawet Opiekun otwarcie stwierdził) nawet nie chce uatrakcyjnić tego aspektu w ich nowej grze, która będzie się prawdopodobnie różnić jedynie tym, że będzie normalniejsze UI i odejdzie wpatrywanie się w tego nieszczęsnego loga :har:

Jak już zauważył Simiurg, problem polega na tym, że SE są święcie przekonani, iż FF11 jest najlepszym mmo na świecie i w takim przekonaniu robią FF14. Generalnie to chyba jest problem mentalności japońskiej i pewnie takie podejście spowodowało, że giełda japońska jest dzisiaj na poziomie jej pierwszego otwarcia z 1984 i jedyne co robi od lat 90tych to pełza po dnie...

Wiem, że przeżyliście wspaniałe chwile w FF11, nawet ja się przez pewien czas dobrze w tej grze bawiłem. Ale sentymentami nie powinno się przymykać oczu na minimalistyczne podejście SE do swoich klientów serwując im odgrzewanego kotleta.

Bodziu ja nie chcę żeby FF14 było WoWem czy Aionem. Chciałbym po prostu, żeby SE zrobiło FF14 a nie FF11 DELUXE :har:


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sie 2009, 11:40 
 
Kassei napisał(a):
Ehhh ludzie, czy Wy nie widzicie, że wciskają Wam kolejny raz TO SAMO ? Nawet nie chciało im się wprowadzić nowych ras :roll: Fanatyzm ftw, ale trochę obiektywizmu ;)

Dobra Stok... możemy potraktować to jako odświeżenie FF11 a'la EvE. Tylko, że trzonem evki jest handel, polityka i związane z tym pvp - tam gdyby CCP jedynie zdecydowało się na wymianę grafiki to i tak wszyscy byliby zadowoleni, jednak postanowili podszlifować przy okazji masę innych rzeczy.... a takie SE, które zrobiło grę polegającą na biciu mobów i wpatrywaniu się w loga (co nawet Opiekun otwarcie stwierdził) nawet nie chce uatrakcyjnić tego aspektu w ich nowej grze, która będzie się prawdopodobnie różnić jedynie tym, że będzie normalniejsze UI i odejdzie wpatrywanie się w tego nieszczęsnego loga :har:

Jak już zauważył Simiurg, problem polega na tym, że SE są święcie przekonani, iż FF11 jest najlepszym mmo na świecie i w takim przekonaniu robią FF14. Generalnie to chyba jest problem mentalności japońskiej i pewnie takie podejście spowodowało, że giełda japońska jest dzisiaj na poziomie jej pierwszego otwarcia z 1984 i jedyne co robi od lat 90tych to pełza po dnie...

Wiem, że przeżyliście wspaniałe chwile w FF11, nawet ja się przez pewien czas dobrze w tej grze bawiłem. Ale sentymentami nie powinno się przymykać oczu na minimalistyczne podejście SE do swoich klientów serwując im odgrzewanego kotleta.

Bodziu ja nie chcę żeby FF14 było WoWem czy Aionem. Chciałbym po prostu, żeby SE zrobiło FF14 a nie FF11 DELUXE :har:


Kass i tak się spotkamy w "nowym" finalu i tak, więc nie jęcz mi tu ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.