Varenthin napisał(a):
Brolg napisał(a):
Eshim napisał(a):
To niby czemu ode mnie z gildii coraz wiecej osob przechodzi na sociala?
Quituja albo ida grac pvp. Sam ToTC sklonil jakies 6 osob w tym mnie na wypiecie sie na raiding content.
Bo im sie nudzi... Jak w dwie godziny mozna swobodnie zrobic 10 i 25 normal, a hc trwa w sumie niewiele dluzej. To co tu robic przez reszte tygodnia?
rozumiem że zrobiliście Anub'araka na heroic 25man oraz A Tribute to Immortality..., oh chyba nie bo póki co Anuba na heroic 25man zabiło 2% gildii na świecie a tylko jedna zrobiła A Tribute to Immortality (opieram się na danych wowprogress.com)
śmieszą mnie teksty ludzi mówiących że wow jest łatwy, a w większości wypadków nie zabili nawet 1 bossa na heroic czy też hard mode
Ubijasz ostatniego bossa na hardmodzie i to jest content clear - a potem jakies pierdoly zeby mniej razy zwajpowac to juz sa jaja i tak naprawde farma liczac na szczescie ze sie nie padnie. Ponadtwo wiesz to 2% to liczbowo nie jest tak malo ludzi. Pamietaj ze pewnie 50% gidlii nawet normala calego nie zrobilo, bo sa to gildie, ktore nastawiaja sie na social albo RP - one tez sie licza w rankingach.
Ponadto ci co w 2007 twierdzili ze wow umrze maja po czesci racje. To co teraz sie z gra dzieje to takie egzystowanie i za wszelka cene trzymanie gry przy zyciu przy respiratorach. Zywy WoW to byl kiedys, gdzie ludzie sobie biegali, bylo fajnie i zabawnie. Teraz to wszyscy stoja pod skrzynka w stolicy(aka Lobby) i tylko czekaja na summona do instancji, czy na queue do BG. A jak wszystko sie zrobi na dany tydzine to albo ucieka sie z tej gry jak najdalej, albo udaje ze ma fun robiac naxxa
@ vidi - bullshit. dla wielu ludzi to jest fun optymalizowac sobie gear aby jak najwecej z tego zyskac. W cata bedziesz mial sytuacje - mam item z 200 stamina i 300 str, z lepszego bossa leci 220 stamina i 350 str - hmm ciekawe, ktory jest lepszy... chyba zajze na jakis poradnik klasowy zeby sie upewnic..
Nie wiem jak inni, ale dla mnie naprzyklad to byl fun w TBC zeby dozbiera to 102.4% avoidance aby byc uncrushable itp. NA starcie trzeba bylo ostro kombinowac zeby takie liczby uzyskac. To samo sie tyczy innych klas.
Jak dla mnie ta gra juz od roku siedzi na 'respiratorach' bo gra z takim wielkim swiatem, gdzie tylko miasto i instancje sa pelne, nie jest pelnia zycia gry imo.