Przecież po to jest forum dyskusyjne, żeby na różne tematy dyskutować
Szanuję twoje zdanie, wiem że może komuś się nie podobać etc. jednak mówienie o niej jako "darmówce" czy to że jest zrobiona "na kolanie" jest moim zdaniem niesprawiedliwe.
Patrzę na mapkę z perspektywy trybu VS (gdzie jedna drużna gra ludźmi druga zombiakami) i jest ona wręcz perfekcyjna.
Zombie nie są oskryptowane. Wszystkim dowodzi reżyser AI który odpowiada za ataki zombi/special zombi/rozkład broni i gearu etc. jak będzie drużynie słabo szło to da odetchnąć, jak przebijacie się przez infected jak przez łąkę to rzuci tanka etc.
Nic więcej w tej grze nie ma ? W ten sposób można powiedzieć o każdym tytule przecież. COD6 ? Mapki, bronie, perki. Tyle. Ale to wystarczy żeby się świetnie bawić.
Jeżeli chodzi o model uszkodzeń (zombi?) to w tym momencie przeszedłeś samego siebie. Podaj mi tytuł w którym jest on lepszy (bardziej rozbudowany i realistyczny) niż tutaj, szczerze to mi na myśl przychodzi tylko stareńki SoF2.
Grafa jest mocno out of date faktycznie. Jednak moim zdaniem to plus że devsi cały czas ekspolatują swój prawie 5 letni silnik, tworząc nowe gry a nie endżiny.
Vide Crysis że ledwo co powstała gra a już zapowiedzianą drugą cześć na następnej generacji enginie i zapewne 75% roboczogodzin będzie poświęconych samej grafice :<
Source jest w moim top 4 jeżeli chodzi o silniki graficzne w kategorii możliwości/wydajność/optymalizacja/wymagania, pozostałe to Q3 raz UT2/3.
Tyle, też nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać, jednak musisz mi wybaczyć ponieważ jestem fanbojem Valve