mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 10:03 
Cytuj  
ile można marudzić?
Mark nie chcesz grać nie graj... to takie proste.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 10:13 
Cytuj  
Mark, czyżbyś machał wyłącznie startową siekierką do drewna ? :lol: Jej faktycznie nie da się skillować i macha się nią niczym 90letni dziadek laską.

Magia działa tylko trzeba mieć reagenty...

Stary nie pisz już nic jeśli nie jesteś w stanie załapać podstaw gry, ok ?


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 10:29 
Cytuj  
dokładnie, startową siekierką to możesz co najwyżej drewno porąbać.
Idź porąb drewno (podchodzisz do drzewa i używasz skila odpowiedniego, najlepiej go sobie na pasek wyciągnij podobnie jak skil do miningu), pokop rudę - wzrośnie Ci siła i constitution.
to co wydobędziesz przerób u refittera(czy jakoś tak) i zanieś do banku. jak będziesz miał surowce to do kowala idź i zrób sobie zbroje jakąś i broń dobrą i wtedy axe poskilujesz. Strzały i inne wymieniasz u tradera na surowce które wydobędziesz. Nadwyżkę możesz wymienić na monety.

Coś dla ciebie do poczytania:
http://www.mortalonline.com/forums/2386 ... noobs.html

Po poczytaniu pograj, ograj się z nowym interfejsem (zapewniam że dla mnie na początku to też było kontrowersyjne rozwiązanie) poskiluj trochę i wtedy możemy porozmawiać o niedoróbkach.


Ostatnio edytowano 26 lis 2009, 11:33 przez Ossur, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 11:24 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
(...)
można iść tamować dziki - co jest idiotyczne
jak się stamuje taką domesticpig to można zmienić jej nazwę - na mydickisthelongestontheworld
można ją potem zabić
można sobie stanąć przy skałce i klikać 1111111oneone przez cały dzień co daje niesamowity fun
to samo można zrobić przy dowolnym drzewie
To wszystko było już w innych grach - nawet tych darmowych.(...)

Ale właściwie o co Ci chodzi? W Wow nawalałbyś bez końca moby żeby dostać wyższy lvl,po czym dalej klepał te moby czekając aż wreszcie któryś dropnie wymarzony uber mieczyk. Chyba w każdej grze, w której są skile trzeba "poklikać" w te drzewko żeby ten skill urósł. Co zjebanego widzisz w tammingu nie wiem, bo ten skill zdaje się od tego jest żeby sobie oswoić kurę, dzika, czy jakiegoś innego uber moba.
Skoro nie pasuje ci taming, housing itp, system skili to znaczy, że jednak bardziej odpowiednia będzie dla ciebie jakaś gra w której w odkrywczy sposób nabija się lvl.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 11:29 
Cytuj  
Ale po co Wy mu to wszystko tłumaczycie? Kolega Mark24 po prostu pomylił gry. To nie jest gra dla niego i tyle. Skoro nie rozumie podstawowych założeń tego typu gier. Mark robaczku...nie znam Ciebie i nie chcę Ciebie osądzać bo musiałbym użyć niemiłych epitetów ale naprawdę zrozum to proszę...Mortal Online nie jest i raczej nie będzie typem gry w którą będziesz grał. To nie jest program dla Ciebie...
A tak btw...Grałeś może kiedyś w takie coś co się nazywa Ultima Online?


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:08 
Cytuj  
pomyliłem gry - dobre sobie. Problem z tym, że teraz nic nie mogę zrobić, bo utopiłem się w morzu płynąc na skróty, no i nie chciało mi się płynąć duchem do priesta więc wybrałem szybszą opcję - zrobiłem beta suicide - która oczywiście jest zjebana. Przeniosło mnie z pustyni w głąb jakiegoś zielonego lasu.
no i od 3h szukam drogi powrotnej tamując po drodze wszystko co się pod rękę nawinie. Jestem na 32lvl tamingu chcę dobrnąć do 40lvl by wsiąść na konia. Tamuję bawoły i zmieniam im nazwy na dupaXX :D

Więc jak zobaczycie jakieś moby z nickiem dupaXX to moje :P

Magia nie działa - tzn. ja nie próbowałem, ale akurat jakiś gostek mnie pytał w mieście jak używać magii i jakiś starszy gracz (ten który mnie kilka razy podjebał do guardsów jak sobie skillowałem melee na NPC-ach) powiedział, że "all magic jest broken" i nie warto się za to brać.

Nie nigdy nie grałem w Ultimę Online - jak zacząłem grać w mmorpg UO była już dead i nigdy nie miałem okazji zagrać w ten jakże cudowny i niespotykany do dzisiaj evenement. Ale grałem przez pół godziny w Tibię - wygląda identycznie jak UO - może być? :D

Aha i oczywiście, ze nie bedę w to coś grał jak to będzie dalej tak wyglądać i oferować tyle co oferuje teraz. Nawet jak zacznie oferować 5x więcej to to i tak będzie jakieś 20x za mało by ten tytuł uczynić playable.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:19 
Cytuj  
Ty chyba masz jakąś zjebaną wersję gry. U mnie opcja Suicide beta działa bez zarzutu. Wczoraj pokazywałem kumplowi grę a że akurat byłem 100km od miasta i nie chciało mi się wracać z laczka wcisnąłem tę opcję. Po 60sek padłem martwy jak betka i pojawiłem się jako duszek. Wcisnąłem raz jeszcze suicide i po kolejnych 60sek pojawiłem się koło Priesta w Melui i tyle. Nie wiem co tutaj może nie działać.

Druga sprawa. Zmienianie nazw oswojonych zwierząt to głupota do potęgi. Po co to robić? Wiadomo że raz oswojone zwierzę nie oswoi się po raz drugi nawet jak je odwołasz i będziesz chciał stamować po raz drugi. Nie będzie gaina. Nie lepiej oswoić (masz gaina tamingu) później zamiast nadawać idiotyczne imię po prostu rozkazać attack me (urośnie przy okazji skill creature control, który jest także niezbędny przy tamingu) i jak zwierzę zaatakuje zabić je (gain walki). Lecisz do następnego i robisz to samo. W tym czasie repsawnuje się Tobie świeży mob, na którym możesz skillować. Po co zostawiać nazwanego moba? Żeby stał i co? I nazywał się DupaXXX? Matko...ogarnij się kolego i poznaj najpierw tę grę a później zacznij psioczyć...


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:26 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Po co zostawiać nazwanego moba? Żeby stał i co? I nazywał się DupaXXX?

Wolna wola. Chyba to na plus jest ;]

Anyway, pytanie do obroncow (fanboie heheh): kiedy realnie gra moze byc warta swojej ceny? Chcialem sobie w przyszlym roku bete zobaczyc, a tu wymyslili premiere w 2009 ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:33 
Cytuj  
Tak wolna wola:) Tylko patrząc kategorią skillowania tamingu jest to bezsens:) Strata czasu po prostu:) 8)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:37 
Cytuj  
Pół roku tomu, pod warunkiem, że w tym czasie poprawią combat. Jeśli będzie dalej w obecnej formie to możesz sobie odpuścić.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 12:40 
Cytuj  
Naprawdę uważacie że poprawienie combatu to aż tak dużo żeby nie mogli tego zrobić w krótkim czasie? Faktycznie walka jest mało dynamiczna i animacje poruszania się postaci są po prostu zjebane ale myślę że to nie jest nie do zrobienia. Patrząc na postęp pomiędzy patchem 0.8 a 0.9 to wersja 1.0 finalna może się duuużo różnić od tej co mamy teraz.


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 13:39 
Cytuj  
3 miesiące? Byle nie wydali na siłę niedorobionego gniota ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 13:41 
Cytuj  
hm lamoon gralem w bete pare tygodni temu, zalogowalem sie 3 dni temu i jak dla mnie to nie widac niestety znaczacej roznicy.
pol roku to minimum zeby to stalo sie grywalne.
nie wspominajac o tym, ze nie wiadomo co sie stanie jak nagle do miasta wpuszcza 50-60 osob.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 13:42 
Cytuj  
lamoon widzę dawno nie tamowaleś ;)
rename robie po to bo jak stoi całe stado bizonów to potem łatwo się pomylić. Taming trwa ze ~2minuty i na końcu dostajesz info - "you tamed this bison before - you will not gain any skill thx bye", a jak je ponazywasz po swojemu to wiesz które były tamowane.
Potem logout/login i mozna całe stado tamować od początku.

dochrapałem się konia - ale padł mi w strumyku ;) Przy zetknięciu z wodą z konia zrobiła się mokra plama. Rotfl. Nauka jazdy jest zajebista btw. Drugi plus (po penisach).

dalej biegłem pieszo - jakiś gostek makrował sobie powtarzając do fretki czy lisa "protect me" - zabiłem go, zabrałem mu jakąś broń i konia (koń dał się normalnie stamować - bug? bo wcześnie nie mogłem czyichś zwierzaków oswajać). btw. jak już leżał na glebie całkiem martwy, zlootowany etc. to dalej nawijał na localu..

Generalnie nawet zaczyna mi się podobać :)
Teraz sobie pogram na konsoli a w mortal-u zapuściłem kopanie rudy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 14:25 
Cytuj  
Jesli to ma opierac sie ponownie na posiadaniu calej masy 3rd softu do makrowania, klikania i oskryptowania wszystkiego to nie widze sensu juz teraz nawet by zwracac uwage na taka gre.
Jedyna szansa to wbudowac wszystko w gre, czyli autoklikacze, makra, skrypty, niech ludzie sobie to robia w grze, no ale wtedy co z tymi co zaczynaja po paru miesiacach i trafia na takich wykoksanych ?
Rozwiazaniem tu bedzie zapewne szybkie skilowanie postaci ale po co wtedy wprowadzac takie rozwiazania jesli cala mechanika gry sprowadzi sie do kilku dni gry ?

Chyba rozsadniej dac pule skili do rozdania przy tworzeniu postaci, jedna postac na konto bez mozliwosci zmiany skili i wtedy mamy rowny start dla wszystkich bez potrzeby zostawiania postaci na makrach, skryptach itd.

Cos mi sie wydaje ze idea gry sandbox pozostanie nadal tylko na papierze i w postach tych co grali w UO.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 14:36 
Cytuj  
Ogarnij sie embe, w MO maxujesz postac bardzo szybko. Nie bedzie kilkumiesiecznego skill gap miedzy wzglednie nowa postacia a stara.

Co zlego jest w szybkim skonczeniu builda? To sandbox, gra nie konczy sie po wbiciu skilli na GM, zreszta mozesz pozniej specjalizowac sie w czym innym. To ma byc przeniesienie zalozen UO - nie wiem gdzie widzisz sprzecznosc.

A macro i third party soft, uzywam gdzie sie da i nie uwazam, ze devsi w jakiejkolwiek firmie sa w stanie przewidziec co bede chcial sobie ustawic/zmienic/zbindowac. Dlatego nie widze nic zlego w ulatwianiu sobie powtarzalnych czynnosci dla wlasnej wygody.
Pomijam tu wszelkie hax0rskie gowna, mowa tylko o zastapieniu mnie przez moj komputer w niewygodnych czynnosciach.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 14:43 
Cytuj  
ja jednak daję sobie spokój.
Nakopałem tyle, że nie mogłem się ruszyć, co lepsze z inventory też nie można niczego wywalić (normalnymi sposobami może sa do tego odpowiednie komendy aka "remove 1000x stone from inventory now pls thx bye") ale generalnie nie chce mi się doszukiwac każdej zasranej opcji bo oni musieli zrobić to inaczej...
Podobnie trading - masakra - nie wiem jak tam można rozdzielić przedmioty.

Zrobiłem beta suicide i znów wyjebało mnie spod samego miasta gdzieś w daleko w przestrzeń do jakiegoś priesta pewnie na drugim końcu mapy... I znów będę musiał bec 15km z nosem w trawie...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 14:55 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Naprawdę uważacie że poprawienie combatu to aż tak dużo żeby nie mogli tego zrobić w krótkim czasie? Faktycznie walka jest mało dynamiczna i animacje poruszania się postaci są po prostu zjebane ale myślę że to nie jest nie do zrobienia. Patrząc na postęp pomiędzy patchem 0.8 a 0.9 to wersja 1.0 finalna może się duuużo różnić od tej co mamy teraz.


Patrzę na to z trochę innej perspektywy. Mnóstwo denerwujących bugów, które znacznie obniżały gameplay jest łatanych na bieżąco. Większe zmiany następowały raz na 2-3 tygodnie. Dlatego ciągle trzymam się nadziei, że wraz z wydaniem klienta do open bety, combat będzie cycuś.
Jeśli nie, to zbyt wielu graczy open beta nie pociągnie do zakupu pełnej wersji.

Odnośnie animacji. Wczo.. w sumie dzisiaj spatchowałem to bydlę i trochę nieufnie odpaliłem MO.
Na plus przy samym starcie: launcher wreszcie nie sprawdza wszystkich 147X plików przed odpaleniem.
Nowy wygląd schowka postaci wymaga jeszcze trochę pracy (zbyt ciemny jest). Ale już sama kreacja postaci jest zajebista.
Wprowadzono blood mixing i jest w pytę. Parę mniejszych niedociągnięć w interfejsie jeszcze jest, ale przy samej kreacji postaci można spędzić kupę czasu - mi zeszła godzinka zanim w końcu wcisnąłem "save".

Piszesz lamoon o animacjach, że są zjebane.
A ja twierdzę wręcz przeciwnie. Olbrzymi postęp dot. stabilności od ostatniego mojego logowania (ze 3 tyg temu)
Postaci biegają płynniutko (wokół miałem chyba 6-7 osób), jeżdżący na koniach również nie zacinają (dostałem z konia, zatem lepiej nie stawać na drodze) Tak samo animacje wydobywania surowców dużo lepiej, czy nawet animacje własnej postaci już nie tną. Zwłaszcza pasek staminy, który zacinał się jak tylko mógł.

Tekstury mam wrażenie że nieco uległy zmianie na lepsze, ale to pejoratywna opinia.
Jest już muzyka w tle, przynajmniej w mieście khurcośtam.Swoją drogą klimatyczna i bardzo mi się podoba.
Wybór lokacji startowej chyba nie działa i ciągle jest random

Nie wiem niestety jak combat, bo nie chciało mi się biegać stu mil w poszukiwaniu dzika, a na pvp jakoś nie miałem ochoty z niewidzialną siekierką.

Ogólnie na plus wszystko, giera nie tnie (poza doczytywaniem podczas przechodzenia przez zony, ale mam dość słaby sprzęt)

O negatywach jak trochę się zagłębię w skillowanie.
Na pewno okna dot. skillów nie są przejrzyste i zrozumiałe na pierwszy rzut oka.

Viracept napisał(a):
Pół roku tomu, pod warunkiem, że w tym czasie poprawią combat. Jeśli będzie dalej w obecnej formie to możesz sobie odpuścić.


Nie będę strzelał, bo nie wiem ile im to zajmie dokładnie i czy po drodze huj nie strzeli całej inicjatywy.
Zakładając że MO miało wyjść jakoś tak na przełomie października i listopada. W 1 kwartale przyszłego roku mieli updejtnąć grome-a 4 na 5 i wprowadzić oddziaływanie pogody na gameplay. Nie wiem co i jak dokładnie, ale na pewno deszcz i być może wiatr.

Potem (albo nawet równocześnie) ma wyjść update dotyczący rzeczy zawierających w nazwie "basic". Nie szybciej jednak niż 4-5 miechów.

Huj z tym, naprawią combat, zwiększą wydajność i można prać od samego początku. Niech jeszcze dojdzie przyzwoite zarządzanie grupą (czy to gildia czy party), kontrola terenu (i ogólnie system wojen), to już więcej na tak 4-5 miechó potrzebne nie będzie.





tomugeen: czy niewygodną czynnością jest stanie na spocie i używanie skilla/czaru AoE, aby w tym celu odpalić makro ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 15:01 
Cytuj  
MArk - dzielisz poprzez przeciagniecie z wcisnietym shiftem...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 15:08 
Cytuj  
a moim zdaniem powinni zacząć od postawowych rzeczy a nie rzucać się z motyką na słońce i dodawać czy tylko zapowiadać pierdylion różnych cudeniek podczas gdy same podstawy leżą i żałośnie kwiczą.
Ossur - akurat z shiftem próbowałem, ja nie mam 5 lat i to nie jest moja pierwsza gra.
wywalania z inventory oczywiście jeszcze nie zrobili? oddziaływanie pogody i housing ważniejsze...

najlepiej u vendora - trzeba sobie od NPC-a wziać odpowiednią ilość złota lub srebra inaczej sprzedaż za NIC.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.