mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 11:55 
Cytuj  
heja

Zakladam ze wielu z was pogrywa sobie w Torcha. Zakladam wiec thread na temat, co by sie wymieniac spostrzezeniami i taktykami.

Zrobilem sobie ostatnio destroyera, w zalozeniu mial biegac z tarcza i mieczem, poszedlem dosyc daleko w shadow armor, ale w pozniejszych levelach (primal caverns) zauwazam ze to specjalnie duzo nie daje. Dorzucilem drugi miecz i rezam wszystkich zwyklym slashem.
So far so good, ale w tych cavernsach wyskakuja te takie dziwne ember drzewa, ktore zieja czyms, spalaja mane i 3/4 mojego hp. Poty ida jak aldakowi pod moongate'em (szybko) i w generowanych levelach (hatch, mapa) jest ciezko bez wracania do miasta.

Kiedys z kolei zrobilem vanquishera, doszedlem do koncowego bossa w podziemiach krasnoludow inwestujac tylko w pasywne skille, i uzywajac nonstop ricocheta jako jedynego aktywnego skilla. Troszke to potrafi znudzic.

Teraz rollnalem sobie alchemista jeszcze, i niespecjalnie mam pomysl jak to rozwinac. W tej chwili wale z wanda i ember shocka jak podejdzie za duzo przeciwnikow i tyle, nie wiem jak to wyglada endgame.

Pytanie do ludzi, ktorzy skonczyli gre - gdzie ta trudnosc gry sie naprawde objawia. Gram tylko na very hard, bo poczatkowe 10 leveli nie jest zbyt trudne, ale na przykladzie mojego destroyera widze, ze ta trudnosc w ktoryms momencie zaczyna wychodzic z ukrycia, jak to jest dalej?


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 12:08 
Cytuj  
gra nie jest raczej trudna, po prostu w pewnym momencie trafiasz na pewien typ przeciwnikow, albo specyficzne miejsce, w ktorym Twoj build sie nie sprawdza. alchemistem gralem tak samo jak Ty, potem rerollnalem na ember lance (czy jak to sie zwie w pierwszym drzewku) i cialem wszystko do ~30lvl tym laserem, wydawalo mi sie,ze gra bedzie nudna i prosta do konca, gdy okazalo sie,ze trafilem w kampanii na dungeony, gdzie teleport czesto Cie wrzuca miedzy moby i wtedy jestes bez szans w buildzie opartym na staniu w miejscu i cieciu laserem na lewo i prawo.

troche mnie boli,ze nie mozna juz duplikowac itemow - jak ktos nie chcial, to tego nie robil, a jak komus sie nie chcialo farmic, to co im szkodzilo zostawienie tego? pewnie przez te dodanie gownianych achievmentow to wszystko :-?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 12:28 
Cytuj  
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 12:30 
Cytuj  
Ja grałem właśnie alchemistem na ember lance'ie, po jakichś 5-10h znudziło mi się i tak się skończyło granie w Torchlighta. Zdecydowanie za nudne.
A szkoda, bo potencjał duży. Może wrócę na któregoś tam patcha.


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 12:48 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.

mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co :x


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 13:05 
Cytuj  
Nudny ten Torchlight, jakoś pierwowzór (Fate) mimo że prostszy, bardziej mnie wciągnął.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 17:50 
Cytuj  
Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm.

RufeN napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.

mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co :x


Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 19:18 
Cytuj  
Dla mnie za nudne - to nie Diablo II czy nawet I - nie ten klimat.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 20:01 
Cytuj  
tak przy okazji, to gdzieś pisali o modzie robiącym z Torchlight'a Diablo 3

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 20:45 
Cytuj  
Mnie tam rozwalilo to, ze do D2 wlasnie patcha wypuszczaja kolejnego :)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 21:08 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm.

RufeN napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.

mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co :x


Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ?


Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy ;-)


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 21:09 
Cytuj  
Pograłem pół dnia, zrobiłem 30 lvl destroyerem i mi się znudziło. Teraz czekam na Diablo III :).


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 21:12 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
iniside napisał(a):
Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm.

RufeN napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.

mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co :x


Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ?


Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy ;-)

Pojecie o programowaniu moze miec i pietnastolatek. Pytanie czy pracowal przy jakims komercyjnym projekcie it. Inside raczej nie, bo wypowida sie jakby zupelnie nie znal realiow produkcji czy wdrozen jakichkolwiek systemow, czy aplikacji.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 22:12 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
iniside napisał(a):
Taktyka ? Jebanie AoE z szybkoscia >100apm.

RufeN napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Torche spozniony temat, bo wszyscy juz pewnie grali, zobaczyli, ze mozna zrobic sobie build siekajacy wszystko i teraz czekaja na mody.
Bo podstawka to fajna jest na tydzien, albo zeby jakiemus kuzynowi/siostrzencowi mlodszemu sprezentowac.

mnie troche rozczarowala ilosc modow jakie juz wyszly - gra od momentu rozpoczecia przedsprzedazy wciaz znajduje sie na liscie top sellers na steamie, a jakichs na serio fajnych modow za bardzo nie ma zbytnio poki co :x


Wiekszosc modderow z pomyslem rzuciła sie na darmowe UDK. Po cholere meczyc moda do jakiejs tam gry, jak mozna zrobic gre ?


Ty chyba masz pojecie o programowaniu. Nie sadze zeby naklad pracy potrzebny do stworzenia kilku leveli w torchlighcie byl chociazby porownywalny z tym co trzeba zrobic zeby zlozyc cala gre. A tego typu problemami zajmuje sie na codzien w pracy ;-)

Pewnie dlatego ze nie jest porownywalny. No ok, troche przesadziłem. Ale z drugiej strony Hourences udowodił, że swoim The Ball że jak sie chce to można. Nie jest to oczywiscie nic super-mega-skomplikowanego, ale 1.5Gb assetow i tak robi wrażenie jak na prace jednej osoby i to po godzinach.
Ale z drugiej strony zrobienie prostej gry na UE3 to gora dzien roboty.. (przy zalozeniu ze bedziesz uzywał gotowych assertow).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 22:40 
Cytuj  
jesli przez 'prosta gre' masz na mysli fpsa, to moze

edit:
i jesli przez ue3 masz na mysli UDK, lawl.


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 23:13 
Cytuj  
Ash napisał(a):
jesli przez 'prosta gre' masz na mysli fpsa, to moze

edit:
i jesli przez ue3 masz na mysli UDK, lawl.

Raczej platformowke/top-down strzelanke.

No co ? UDK rozni sie od UE3 praktycznie tylko brakiem kodu zrodlowego, wiec gdzie problemm ? ;o


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2009, 23:20 
Cytuj  
ja tam slyszalem ze w udk sa problemy z kamera przy TDS, ale sam sie tym nie bawilem, wiec powiedzmy ze wierze ;]

a co do udk i ue3 to rozni sie 'az' brakiem kodu zrodlowego, a nie 'tylko'.
dla zaawansowanych ta roznica jest kluczowa przy wyborze innego SDK niz UDK, a dla poczatkujacych UDK nie przytlacza tak bardzo jak kompletny u3.


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2009, 00:41 
Cytuj  
Ash napisał(a):
ja tam slyszalem ze w udk sa problemy z kamera przy TDS, ale sam sie tym nie bawilem, wiec powiedzmy ze wierze ;]

a co do udk i ue3 to rozni sie 'az' brakiem kodu zrodlowego, a nie 'tylko'.
dla zaawansowanych ta roznica jest kluczowa przy wyborze innego SDK niz UDK, a dla poczatkujacych UDK nie przytlacza tak bardzo jak kompletny u3.


To raczej zalezyod tego co cgcesz robic.Nie kazdy projekt wymaga modyfikacji kodu napisanego w c++.
Spora czesc od rpznych strzelankowych platformowek zaczynajac a na rpg pokroju hmm NWN znian w natywnym kodzie nie wymaga (wiekszosc rzeczy i tak pisze sie w US). A w ostaniej wersji doszło DLLBind, ktore pozwala importowac binarki uzytkownika bezposrednio do US.
Zreszta, widziałem ostatnio jak ktoś zrobił prototyp RTS na tym (kek gz).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2009, 15:28 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Mnie tam rozwalilo to, ze do D2 wlasnie patcha wypuszczaja kolejnego :)

Dlaczego? W D2 wciaz gra niesamowita masa ludzi.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2009, 15:50 
Cytuj  
do wc3 tez niedawno patch wyszedl (wiem,bo gram w battleships pro wciaz) - dobrze,ze dbaja po latach o swoje produkty, a nie tylko platne DLC wydaja co dwa miesiace ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.