Kassei napisał(a):
Poborem energii, trackingiem, falloffem, zasięgiem (związanym też z użytą amunicją), rodzajem zadawanego damage, wymaganiami do fitingu, wyglądem, visual effectem. Pod tym względem, sto w stosunku do eve to wczesne średniowiecze... a szkoda....
w STO jest bardzo podobnie. Ilosc statsow jest podobna, jest kąt rażenia, różne rodzaje damagu, bronie maja dwa rodzaje strzelania (ogien ciagly i ogien przerywany), armory maja odpornosc na roznego rodzaju damage, personal kity (dajace roznego rodzaju bufy i debuffy), w zaleznosci od tego czy walczysz melee czy z ranged wrogiem wybierasz sobie kita do walki i bron, shieldy osobiste i dla statkow, absorbujace damage i regenerujace sie, deflectory pozwalajace na wykrywanie statkow w niewidzialnosci, rozne rodzaje silnikow do statku, zwiekszajace rozne parametry, np +flight speed, zwiekszajace manewrownosc itp., roznego rodzaju dodatkowe console do statku dajace rozne dodatkowe umiejetnosci, bronie statku, miny, fazery, dzialka roznego rodzaju..... jest masa masa itemow, ktore powoduja ze nie ma identycznych dwoch statkow ani identycznych dwoch postaci w grze
Gra jest typowo item based. Level ma tu bardzo malo znaczenie. Mobek 10lvl nizszy od ciebie moze cie zoneshotowac jesli nie masz odpowiedniego gearu. Tak samo w PvP, nie wazny level, wazny gear