mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 758 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 19:43 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Cygara to moze sprawdzaja sie w oceanie, gdzie mamy spore opory osrodka w ktorym porusza sie pojazd. W kosmosie przy 4 Kelwinach i prozni zmierzajacej ku idealowi ksztalt nie ma znaczenia (o ile dany okret nie zbliza sie zbytnio do atmosfery planet).
Wszystkie te rozne latajace cuda z roznych filmow SF w wiekszosci przypadkow daly by rade latac w glebokim kosmosie.

Tylko ze:
a) Przy ogromnych predkosciach, nawet w kosmosie ejst stawiany opór.
b) to są okręty wojenne. Okręty wojenne muszą mieć jednocześnie zwarty kształt, który spowoduje ze trudniej je trafic (i łatwiej manewrować), gdzie zmieści sie załoga, gdzie strukturą wenętrzna będzie w stanie wytrzymać przynajmniej cześciowo ostrzał, gdzie smieści się broń (w tym przypadku wielostopniwe rakiety z głowicami laserowymi albo termonuklearnymi) i na koniec salwa musi byc jak najwieksza. Innym optymalnym kształtem mogłaby być kula, owal, pastylka, od biedy prostopadłościan.
c) Oczywiscie zeby dały. Ale konstrukcja takich cudacznych okretów jest dorga, i niezbyt wytrzymała. Zwarty okręt jest wytrzymalszy niż coś co wygląda jak choinka w święto przesilenia zimowego.

Co jak co, ale w Honor batalie w kosmosie sa naprawde swietnie opisane. Az ciezko uwierzyc ze takich bitew w sumie jeszcze nie ma -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 19:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Perrin napisał(a):
Cygara to moze sprawdzaja sie w oceanie, gdzie mamy spore opory osrodka w ktorym porusza sie pojazd. W kosmosie przy 4 Kelwinach i prozni zmierzajacej ku idealowi ksztalt nie ma znaczenia (o ile dany okret nie zbliza sie zbytnio do atmosfery planet).
Wszystkie te rozne latajace cuda z roznych filmow SF w wiekszosci przypadkow daly by rade latac w glebokim kosmosie.

Tylko ze:
a) Przy ogromnych predkosciach, nawet w kosmosie ejst stawiany opór.
.

Nie przesadzalbym. Jednak proznia kosmiczna nie liczac okolic gwiazd czy jakis oblokow gazowych jest bliska doskonalej. Przy budowie statkow kosmicznym bardziej sie pewnie liczy rozklad masy, rozmieszczenie napedu i ewentualnego uzbrojenia co ma zwiazek z zasada zachowania pedu.


_________________
Χ Ξ Σ

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 20:11 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
No, strzelanie i zbieranie ciosow to juz cos innego, jak sie ma za duzo roznych antenek, to wiecej ich odleci podczas ostrzalu ;). Zwarta budowa zapewni lepsza ochrone.
Ale jesli chodzi o samo latanie, to poleci doslownie wszystko.


Obrazek

We are the borg?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 20:19 
Cytuj  
Cytuj:
a) Przy ogromnych predkosciach, nawet w kosmosie ejst stawiany opór.


Co stawia ten opór ? Piraci z Oriona chyba.


Posty: 10
Dołączył(a): 12.01.2010
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 20:54 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
a) Przy ogromnych predkosciach, nawet w kosmosie ejst stawiany opór.


Co stawia ten opór ? Piraci z Oriona chyba.


Proznia wcale nie jest pusta :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 21:08 
Cytuj  
Dlatego pytam się co stawia ten oprór. Gwiezdny pył, plazma wodorowa, wiatr słoneczy, promieniowanie elektromagnetyczne, pola magnetyczne, neutrina czy może jeszcze coś innego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 21:35 
Cytuj  
Piraci z Oriona.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 21:46 
Cytuj  
ruonim napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
a) Przy ogromnych predkosciach, nawet w kosmosie ejst stawiany opór.


Co stawia ten opór ? Piraci z Oriona chyba.


Proznia wcale nie jest pusta :)


taaa.... 9,9 × 10−30 gramów na centymetr sześcienny lub jesli wolisz to jeden atom wodoru na cztery metry sześcienne. Rzeczywiscie mozna lokcie porozbijac. :P A jesli mowisz o obiektach takich jak planety, asteroidy, mikroasteroidy, gwiazdy i statki piratow z Oriona to przy skali i wielkosci poznanego juz kosmosu (nawet jesli przyjmiemy ze poruszamy sie z predkoscia swiatla) dalej jest troche pusto m8. :)

Bez jaj - zjawisko oporu w deep space jest marginalne.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 21:57 
Cytuj  
Widze, ze na forum mamy juz nawet specjalistow w konstrukcji kosmicznych maszyn bojowych ...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 22:24 
Cytuj  
Server is busy buahaa masakra

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 22:37 
Cytuj  
GumisPLL napisał(a):
Server is busy buahaa masakra
Ja tak mam od wczorajszego wieczora ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 23:29 
Cytuj  
Klikac do oporu, za 20-30 razem wpuszcza ;)

X.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2010, 23:55 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Widze, ze na forum mamy juz nawet specjalistow w konstrukcji kosmicznych maszyn bojowych ...


nie wiedziałeś, że polak po browarze jest specjalistą od wszystkiego? :]


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 00:34 
Cytuj  
iniside napisał(a):
[blabla] Az ciezko uwierzyc ze takich bitew w sumie jeszcze nie ma -;-


who know, cholera wie co tam się dzieje po drugiej stronie mgławicy magelllana...

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 00:35 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Klikac do oporu, za 20-30 razem wpuszcza ;)


Wreszcie do czegos sie przydał autoclicker z DFO :)


_________________
Obrazek

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 00:50 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
Poborem energii, trackingiem, falloffem, zasięgiem (związanym też z użytą amunicją), rodzajem zadawanego damage, wymaganiami do fitingu, wyglądem, visual effectem. Pod tym względem, sto w stosunku do eve to wczesne średniowiecze... a szkoda....


w STO jest bardzo podobnie. Ilosc statsow jest podobna, jest kąt rażenia, różne rodzaje damagu, bronie maja dwa rodzaje strzelania (ogien ciagly i ogien przerywany), armory maja odpornosc na roznego rodzaju damage, personal kity (dajace roznego rodzaju bufy i debuffy), w zaleznosci od tego czy walczysz melee czy z ranged wrogiem wybierasz sobie kita do walki i bron, shieldy osobiste i dla statkow, absorbujace damage i regenerujace sie, deflectory pozwalajace na wykrywanie statkow w niewidzialnosci, rozne rodzaje silnikow do statku, zwiekszajace rozne parametry, np +flight speed, zwiekszajace manewrownosc itp., roznego rodzaju dodatkowe console do statku dajace rozne dodatkowe umiejetnosci, bronie statku, miny, fazery, dzialka roznego rodzaju..... jest masa masa itemow, ktore powoduja ze nie ma identycznych dwoch statkow ani identycznych dwoch postaci w grze :)

Gra jest typowo item based. Level ma tu bardzo malo znaczenie. Mobek 10lvl nizszy od ciebie moze cie zoneshotowac jesli nie masz odpowiedniego gearu. Tak samo w PvP, nie wazny level, wazny gear :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 02:09 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
Gra jest typowo item based. Level ma tu bardzo malo znaczenie. Mobek 10lvl nizszy od ciebie moze cie zoneshotowac jesli nie masz odpowiedniego gearu. Tak samo w PvP, nie wazny level, wazny gear :)


level ma tu bardzo duże znaczenie, czym większy level tym więcej do rozłożenia skillpointów i takim właśnie sposobem jeleń o 3 lvl większy z torpedo high yeld II jest w stanie zrobić mimo dobrego sprzętu z dupy sito


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 06:32 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
level ma tu bardzo duże znaczenie, czym większy level tym więcej do rozłożenia skillpointów i takim właśnie sposobem jeleń o 3 lvl większy z torpedo high yeld II jest w stanie zrobić mimo dobrego sprzętu z dupy sito


Jakim to sposobem ? Przeciez gracz ze statkiem Tier1 nie spotka sie z graczem Tier2, no chyba ze ktos nie zmienil statku na lvl 11 :)
Areny walki sa podzielone tierami. Oddzielne dla leveli 6-10, potem 11-20, 21-30 itd. Jezeli wiec ktos ma torpedo high yeld II to drugi tez to moze miec.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 09:42 
Cytuj  
Tiaaaa jak wczoraj wlazłem moim nowym T2 shipem na bitwę to dostałem salwę za 9k ( mój statek ma 10298 hp + shieldy 3,6k ) + salwę od drugiego i mnie nie było.

Ja bym ground combatu tu za bardzo do CO nie porównywał , można tu rozgrywać bardziej taktycznie , wczoraj jak z chłopakami z mojej floty lataliśmy w 5 w teamie to zamiataliśmy wsio , tylko czekanie na pojawienie się przycisku "Leave map" po walce jest wkurz..... animacje mi wcale nie przeszkadzają i tak są lepsze niż w wielu grach w które grałem.

Porównywanie EVE do STO nie ma sensu to 2 różne gry imo które mają wspólne to że są w space.

Coraz więcej spotykam w grze ludzi którzy wykupili LT suba i takich którzy po dostaniu się do bety wykupili preorder więc start będzie mieć Cryptic zapewniony , nie sądzę że poprawią wszystkie bugi przez 2 tyg bo to nie wykonalne przy tej ilości ale pomimo tego ja STO kupię i pogram na pewno parę miesięcy bo gra po prostu ma duży potencjał w sobie, wystarczy spojrzeć jak grywalne było DFO po wydaniu.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 10:04 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Tiaaaa jak wczoraj wlazłem moim nowym T2 shipem na bitwę to dostałem salwę za 9k ( mój statek ma 10298 hp + shieldy 3,6k ) + salwę od drugiego i mnie nie było.


To niemozliwe bys dostal crita 9k na shieldy :) Jesli atakowalo cie 2 graczy,a moze wiecej, to jeden ci zjechal shieldy i dopiero potem mogles dostac crita za 9k na bezbronny statek.
Jesli oni te swoje salwy wystrzelili prawie rownoczesnie to moglo to sprawic wrazenie jednej salwy za 9k.

Bloodleaf, jak sie wasza flota nazywa ? Wpadnijcie kiedys na #polska


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 758 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.