mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2010, 19:19 
Cytuj  
Ciekawe czy sypna jakiegos patcha przed premierą jeszcze?? Wie ktoś coś...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2010, 20:29 
Cytuj  
E tam MO... Zapraszam do Fallen Earth :)


_________________
Obrazek

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2010, 20:41 
Cytuj  
die trying...MO...good luck mmo games..

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sty 2010, 21:38 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
E tam MO... Zapraszam do Fallen Earth :)


Nie offtopuj jak reszta idiotów


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 02:45 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ciekawe czy sypna jakiegos patcha przed premierą jeszcze?? Wie ktoś coś...

Była mowa, że między stresem a OB wpuszczą jeszcze paczyka.
Stresa deczko z partyzanta rozegrali. Ciekawym czy chociaż 5k było online.


edit: jutro druga tura
Cytuj:
2nd Stress Test

Thursday, Jan 21st, 9pm GMT +1

LOGIN AVAILABLE FOR ALL ACCOUNTS (beta/non-beta) AROUND 8pm GMT +1


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 22:09 
Cytuj  
Ja tam moge od wczoraj grać kiedy chce:) Dzisiaj już o 20 grałem.

Ale ta gra jest masakrycznym stanie, mówienie to tej grze Beta to lekka przesada. najpierw godzine szukałem drzewa na którym mógłbym koxać lumbera, ale musialem się poddać i w innym miescie zalożyć postać bo nie było takiego drzewa:), ale... znalazłem wilka!:D
Z kolei jak drugą postacia zdałem sobie sprawe, że broń którą sie samemu robi zadaje 10 razy mniejsze obrażenia niż ta co na stacie dostajesz to dałem sobie spokój i poszedłem szukać mobka do bicia... po2h dałem sobie spokój.

W tej grze nie ma nic! bez kitu. To pusty świat.
Ale muszę powiedzieć, że po kilku godzinach gry czuję, że ta gra ma to coś.
Za pół roku to może być fajna gra, ale teraz to nawet za darmo mi się niechce grać.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 22:19 
Cytuj  
2h szukać drzewa do ścięcia ?!
BUAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
---------------------| |----------------------
---------------------| |----------------------
Dobra, uśmiałem się setnie.

Dobrze że tam nic nie znalazłeś i stworzony przez ciebie obrzyn jest cieńszy od startowego toporka.
Mniej szmelcu po rynku będzie krążyć :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 23:28 
Cytuj  
Dokładnie jak można nie znaleźć drzewa do ścinania. Akurat tego to tutaj nie brakuje. Wyjedziesz za głupie miasto Fabregun i włazisz do...lasu :D


_________________
LaMoon#2988

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 23:36 
Cytuj  
Widocznie nie jest to takie proste jak Ci sie wydaje.

Ja mialem b. podobne wrazenia jakis czas temu gdy mialem przyjemnosc pograc w ten tytul.

Tak jak pisze przedmowca, jest to średnio zaawansowana faza alfy.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 23:46 
Cytuj  
No ok ale mówienie że nie można znaleźć drzewa do ścinania czy skałki do kopania to trochę lekka przesada


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2010, 23:48 
Cytuj  
W becie chyba las będą musieli wstawić pośrodku każdej lokalizacji startowej i dodać questy. Bo chyba nie będzie innego wyjścia jak dumbed down version for masses.

brrrrr, aż mnie ciary przeszły na samą myśl.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 00:20 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Widocznie nie jest to takie proste jak Ci sie wydaje.

Ja mialem b. podobne wrazenia jakis czas temu gdy mialem przyjemnosc pograc w ten tytul.

Tak jak pisze przedmowca, jest to średnio zaawansowana faza alfy.


Zaczynam watpic w to forum.

W KAZDEJ lokacji startowej, jest pincet miliardow drzew. Wsytarczy wejsc w menu skilli, wyciagnac axe, podejsc do pnia i uzyc skilla.

Jesli ktos nie jest w stanie do tego dojsc (mimo ze ma opisane w guide) to nie wiem jak poradzilby sobie z innymi elementami gry.

---

Powoli przyzwyczajam sie do tego schematu. Wszyscy narzekali ze chca miec ciezka gre. Po ostatnim swietach i patchu ekstrakcja materialow i crafting jest tak zaawansowany, ze do dzis wszyscy spedzaja cale dnie na testach i dyskusjach - co, z czym, jak?

Nagle pojawiaja sie glosy ze jest to zbyt ciezkie i glebokie *_*

Wszyscy rozwodzili sie nad filmami ze startowym axem i biednymi postaciami. Pojawili sie filmy z normalnej walki. Nagle afera ze walka jest za szybka i nie do ogarniecia...

Na wiekszosc rzeczy, ktore zostaja wprowadzone/poprawione po mysli graczy, znajduja sie wielkie zastrzezenia.

Dlatego pozosaje przy zdaniu, ze wiekszosc obserwatorow wciaz na sile szuka przyslowiowego fjuta do dupy.

Rozumiem ze mozna narzekac na bugi, niedociagniecia, brak obiecanych featuresow. Jednak nie potrafie pojac, jak mozna narzekac ze cos jest zbyt ciezkie/rozwieniete/zaawanoswane/wymagajace mimo ze takie z zalozenia mialo byc. Przeciez wiekszasc tutaj piszacych podobno wlasnie tego chce.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 00:43 
Cytuj  
Jest takie miasto startowe w którym nie ma ani jednego drzewa, niechce mi się logować i sprawdzać nazwę, żeby się uwiarygodnić, mówie jak jest. Kilka minut drogi od miasta zaczynają się drzewa, ale nie można ich "ścinać". Wierze, że Fabregun nie jest trudno o drzewo bo potem zrobiłem inną postać w innym miescie i drzew jest pod dostatkiem.

Ale czajcie akcje, jestem noobem, znam gre tylko z forum, wybieram miasto na pałe i nigdzie nie ma drzewa...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 00:53 
Cytuj  
Jesli ktos nie jest w stanie do tego dojsc (mimo ze ma opisane w guide) to nie wiem jak poradzilby sobie z innymi elementami gry.


Sprawa tym bardziej się komplikuje, że MO jest tworzone w myśl jak największego realizmu.
Takie czasy, że dzieciarnia nie ma pojęcia z czego łuk zrobić, bo tato kupi w zabawkowym.
Albo NPC opyli za grosze.


Nagle pojawiaja sie glosy ze jest to zbyt ciezkie i glebokie *_*

Gdy trzeba nagiąć karku do RP, a nie rzezania mieczem i "kłestowania" na wilkach, to się okazuje że tylko najstarsi wyjadacze UO ślinią się jak dzieci, czytając listę ficzerów i każdy podpunkt ostatniego changeloga.
imo mmorpg skończyło się jakoś tak w 2008. Teraz już tylko chamskie mmog powstają.
No, może jeszcze sagi typu STO, LOTRo, WHO, ale poza lore unikatowego gameplaya nie oferują.


Dlatego pozosaje przy zdaniu, ze wiekszosc obserwatorow wciaz na sile szuka przyslowiowego fjuta do dupy.


część już znalazła po wszelkich forach around the world.
Wymahują nim jak szabelką. Komicznie to wygląda :]

Z nieco innej beczki przyuważyłem już 2 miechy temu, że forumfallowcy wypchali się w końcu sianem.
Pewnie duży wpływ miały na to ostatnie ruchy Aventurine dot. paczowania i doprowadzania gry do stanu, jaki miał być punkcik rok temu.
Może i dobrze, bo szkoda by tak community tak małej ilości pvp based mmorpgów jeszcze musiało się rozdzielać.


Rozumiem ze mozna narzekac na bugi, niedociagniecia, brak obiecanych featuresow. Jednak nie potrafie pojac, jak mozna narzekac ze cos jest zbyt ciezkie/rozwieniete/zaawanoswane/wymagajace mimo ze takie z zalozenia mialo byc. Przeciez wiekszasc tutaj piszacych wlasnie tego podobno chce.


Powoli, bez rozpędzania się.
3 razy wklejałem listę pierd*** ficzerów, które miało zaoferować MO w dniu wydania.
To że 3/4 graczy online to bezmyślna masa, wiem doskonale. Ale jak można do huja narzekać na rzeczy, których w ogóle nie miało być ?
Ale jak zobaczyłem narzekania w becie że nie można przełączyć kamery na tpv, czy tego typu kwiatki i zgłaszano to jako buga, to coś we mnie pękło.
Lista jest tak krótka, że i tak ledwo wyrobili z wypełnieniem jej w 100%.
Pozostał tylko bugfixing i dalsza optymalizacja, która i tak jest miodzio na moment wydania.
I tutaj proponuję zajrzeć jak wygląda owa optymalizacja w STO, którego release też jest bliziutki.
A przypomnę że tam nie ma "przezroczystego" świata.

A potem już tylko prace nad dodawaniem dalszych narzędzi graczom, a nie rozwiązań.

Żeby zamiast 50€ targali 30€, nie wiem czy w tym momencie nie mocowali się już z odpalaniem US serwera.


Bahamut: jeśli kiedyś pojmiesz ocb w sandboxach i to, że nawet położenie respawna w tym, a nie innym miejscu może mieć kolosalne znaczenie, tedy wróć a grzechy będą ci odpuszczone.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 22 sty 2010, 00:58 przez joshe, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 00:55 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
---

Powoli przyzwyczajam sie do tego schematu. Wszyscy narzekali ze chca miec ciezka gre. Po ostatnim swietach i patchu ekstrakcja materialow i crafting jest tak zaawansowany, ze do dzis wszyscy spedzaja cale dnie na testach i dyskusjach - co, z czym, jak?

Nagle pojawiaja sie glosy ze jest to zbyt ciezkie i glebokie *_*

Wszyscy rozwodzili sie nad filmami ze startowym axem i biednymi postaciami. Pojawili sie filmy z normalnej walki. Nagle afera ze walka jest za szybka i nie do ogarniecia...

Na wiekszosc rzeczy, ktore zostaja wprowadzone/poprawione po mysli graczy, znajduja sie wielkie zastrzezenia.

Dlatego pozosaje przy zdaniu, ze wiekszosc obserwatorow wciaz na sile szuka przyslowiowego fjuta do dupy.

Rozumiem ze mozna narzekac na bugi, niedociagniecia, brak obiecanych featuresow. Jednak nie potrafie pojac, jak mozna narzekac ze cos jest zbyt ciezkie/rozwieniete/zaawanoswane/wymagajace mimo ze takie z zalozenia mialo byc. Przeciez wiekszasc tutaj piszacych podobno wlasnie tego chce.


Trudna Gra =/= Frustrująca Gra

Stan w jakim jest MO nie jest "ciężki/rozwinięty/zaawansowany/wymagający" :) Bo w tej grze nic nie ma. UO było "wymające itd" ale tam miałeś możliwości, teraz tutaj możesz tylko zwiedzać imponujące lokacje.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 00:56 
Cytuj  
joshe napisał(a):

Bahamut: jeśli kiedyś pojmiesz ocb w sandboxach i to, że nawet położenie respawna w tym, a nie innym miejscu może mieć kolosalne znaczenie, tedy wróć a grzechy będą ci odpuszczone.

Rozumiem, że devsi wzieli sobię tą złotą myśl do serca i postanowili nie rozmieszczać, żadnego spawna.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 01:05 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Rozumiem, że devsi wzieli sobię tą złotą myśl do serca i postanowili nie rozmieszczać, żadnego spawna.


W zasadzie to ... tak.
Toteż potraktuj MO również jako grę w PD mode obok fpv.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 01:12 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Stan w jakim jest MO nie jest "ciężki/rozwinięty/zaawansowany/wymagający" :) Bo w tej grze nic nie ma. UO było "wymające itd" ale tam miałeś możliwości, teraz tutaj możesz tylko zwiedzać imponujące lokacje.


Ile czasu grales dokladnie? Co w tym czasie zdarzyles sprawdzic? Ciezko chyba ocenic stan na "nic nie ma" po krotkiej sesji z gra, skoro ogarniecie podstaw wiekszosci spraw zajmuje wszystkim dlugie godziny.

Nie czepiam sie Ciebie. Po prostu wydaje mi sie, ze czego innego oczekujesz od tej gry.

Nie pojdziesz tutaj do vendora, ktory sprzeda Ci mlotek. Musisz go sobie samemu zrobic/zalatwic/kupic od innego gracza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 01:47 
Cytuj  
w tej grze gracze sa zmuszeni do craftu?


_________________
.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 01:52 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
w tej grze gracze sa zmuszeni do craftu?

Skądże. Przecież wszystkim wystarczy bazowy toporek, którym się "zachwycali" na filmikach :)
Mówię jak najbardziej srsly. Spokojnie można nim podnosić staty, wyćwiczyć jako broń. Nawet piąchami można ładować i podnosić skillsy.

A co do craftu, nie mając ani grosza przy duszy to raczej bez pozyskania zaufanych crafterów będzie ciężko.
Cóż, mnie się zawsze podobał handelek z reki do ręki i z możliwością potargowania się. Denerwuje mnie stawianie sklepików przez graczy, które zajmowały miejsce choć nic już nie miały. O wynalazkach typu AH szkoda gadać.

ahhh złodziejstwo będzie się plenić....

btw. zwiększono skill capa z 800 na 1000.
Obvious things are .. obvious for devs ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.