mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 22:40 
Cytuj  
this ?

Not issues:

* Nighttime ambiance is not added yet.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 22:54 
Cytuj  
Manipulowanie jasnoscia monitora raczej malo daje, bo podjasnianie calkowicie czarnego obrazu mija sie z celem.

Jest rzeczywiscie nie do konca dobrze, niektore miejsca sa zbyt ciemne.

Gralem chwile i klimat w nocy jest bardzo konkretny. Z daleka widac postacie z pochodniami (blyszczace pochodnie innych graczy dalej nie zostaly poprawione). Czulem sie podobnie jak wtedy, kiedy w moim miescie padl calkowicie prad.

Natomiast kiedy sami idziemy z pochodnia to wyglada to wrecz idealnie. Kilka metrow oswietlonego obszaru a dalej ciemnosc.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 23:33 
Cytuj  
efekt pochodni od innych graczy zostanie pewnie dodany później ze wzgledu na performance


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 00:45 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
efekt pochodni od innych graczy zostanie pewnie dodany później ze wzgledu na performance


np taki ?

http://img532.imageshack.us/img532/5228/torches2.jpg

wygląda jakby atomówka jebła ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 01:22 
Cytuj  
Nagralem krotki film z pochadnia w lesie obok Fabernum. Sa tez widoczki z gory.

Najlepiej w 1080p ;)

http://www.youtube.com/watch?v=v_sQPUK-HIY&hd=1

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 01:32 
Cytuj  
Kurcze musze przyznac, ze klimat w nocy jest konkretny, dzieki za filmik :)
Jezeli im sie uda z lagami i reszta problemow, to moze byc na prawde bardzo ciekawa gra ;)


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 11:17 
Cytuj  
A tak BTW to kiedy wychodzi bo ostatnio ten temat coś ucichł :)


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2010, 14:18 
Cytuj  
Cytuj:
A tak BTW to kiedy wychodzi bo ostatnio ten temat coś ucichł

Ironia, ty chyba wiesz to najlepiej -> themortalonline.pl


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2010, 17:32 
Cytuj  
Czołem, potrzebuję patcha mopatch121719to121719b.exe - ściągnąłem sobie klienta z rapidshare'a - ale ten patch nie jest nigdzie dostępny - pomóżcie proszę.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2010, 17:42 
Cytuj  
http://www.filedropper.com/mopatch


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2010, 18:13 
Cytuj  
joshe, przykro mi ale nie zrozumiałeś. Nie potrzebuję zbioru torrentów do MO tylko jednego konkretnego 121719 to 121719b - to był niewielki patch - 10MB - ale bardo ciężko - lub nawet niemożliwe jest go znaleźć.

Po prostu jeżeli ktoś może sprawdzić swój folder (z grających w MO od dawna) i wrzucić go na RS byłoby super,


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2010, 19:52 
Cytuj  
mopatch05to121719b.exe zajmuje 1.3GB
mopatch121719bto121820.exe zajmuje 275MB

edit: no jednak wyszedł na krótką chwilę, ale cię niestety nie poratuję

olej tego patcha po prostu, pewnie zawierał tylko uaktualniony nowgame.exe, który z każdym nowym patchem był aktualizowany


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2010, 22:00 
Cytuj  
Hm, zrobiłbym tak - szkopuł polega na tym, że patcher nie chce przyjąć następnego patcha.

Zdaje mi się że będzie trzeba ściągać całość od początku.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 00:34 
Cytuj  
Cybot napisał(a):
Hm, zrobiłbym tak - szkopuł polega na tym, że patcher nie chce przyjąć następnego patcha.

Zdaje mi się że będzie trzeba ściągać całość od początku.

Nie ma sensu instalować każdego patcha spod launchera za każdym razem.
Reinstalowałem wczoraj klienta i odpalałem samoinstalujące patche ręcznie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 07:31 
Cytuj  
Też tego próbowałem - niestety patch sprawdza sobie plik newgame.exe i na jego podstawie weryfikuje czy się instalować czy nie :/ żeby u mnie udała się instalacja musiałbym mieć newgame.exe z wersji 19b - bo następny patch po odpaleniu po prostu nie znajduje katalogu.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 13:22 
Cytuj  
A co robi launcher jak odpalasz wersję 121719 ?
Ściąga cały 121719b 1.3GB patch ?
Próbowałem wyciągnąć nowgame.exe z 121719b, ale ni huja nie da rady. Sam instalator jest zaszyfrowany :/

Nie pozostaje Ci chyba nic innego jak pociągnąć cały 121719b.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2010, 14:29 
Cytuj  
In order to shorten the wait for the next patch a bit, we'd like to give you a little update:

Monday's patch will be almost exclusively dealing with the desync / performance issues and critical bugs. This should hopefully solve most of the problems you guys are experiencing at the moment.

Content wise you can look forward to stables and more props, ressources and mob spawners - breathing more live into the world of Nave.

We'd also like to take a moment and thank you guys for your brilliant work on bug reporting as well as both your critique and praise for the game.
We promised you a rough ride in beta and I think we can agree that it's truly a hell of a ride


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 07:13 
Cytuj  
Z wczorajszego newslettera

Release

We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010. As most of you know, we implemented the features planned for release and even managed to get in a few more that were initially planned for post-release. We are currently focussing solely on bugfixing and polish. The main focus lies of course on the desync problems which both the SV programmers and the coders from EPIC are working hard on to fix. The largest part of problems in the game right now is directly related to the desync between client and server.
We are confident that with the next patch on Monday most, if not all of those problems will be solved.
It has been a rough ride for both the followers of the game as well as everybody here at Star Vault. MMOGs are never finished and we will, of course, not slow down with the constant improvement and development of the game after release. Mortal Online will release with the core features that we promised but will of course grow and mature with every patch.
There are still a lot of brilliant features round the corner and Nave has just started to grow.
This is a very important time for both Mortal Online and you, the supporters, followers and players of the game. We will continue to make the game that all of you and we ourselves want to see.


Dorzucili też nowy filmik
http://www.mortalonline.com/videos
Cokolwiek by nie powiedzieć o grze, to jednak muzykę do trailerów komponują zajebistą.

Czy ktokolwiek kto grał na max detalach potwierdzi że wszystko wygląda tak jak na filmiku ?
No, może cienie wierzchowców już poprawili ;)


Można już budować i niszczyć mosty ?
Wspominano o tym dość dawno, nikt nie wiedział jak, aż tu na filmiku brygada montuje drewniany most.

btw. ostatni poniedziałkowy patch poprawił desync, choć nie wyeliminował go całkowicie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 09:21 
Cytuj  
szkoda, ze mielismy racje. w dfo desynch i lag'a naprawili w 3 dni.
tutaj widac zajmuje to w uj czasu i pewnie sie okaze, ze potrzeba go jeszcze wiecej.
no ale skoro i tak juz mam to pewnie sciagne zeby sprawdzic czy da sie juz grac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 13:01 
Cytuj  
Z racji, że nie chce mi się wertować tych 116 stron, i szukać w internecie opinii, które zapewne nie są rzetelne, to mam do was małe, szybkie i w sumie troszku głupie pytanie. Czy MO pójdzie na takim oto lapsie :

http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tf ... 3_4gb.aspx

Jeśli tak, to jakie detale? Niskie, średnie a może high?


; )


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.