mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 20:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no ale nie byl to jakis straszliwy wyczyn. rozpisac na kartce, stanac tam gdzie trzeba, klikac to co trzeba i czekac az mob pojawi sie tam gdzie trzeba.
jak dla mnie wiec byl 'prosty'. a jesli ktos nie potrafil stosowac sie do prostych komend i zalecen to raczej nie wina 'trudnosci' gry.
najwieksza trudnoscia bylo zebranie odpowiednich klas i rozrzucenie ich po grupach.


Ta, zapanuj nad 40 osobami, pls.

Niestety nawet z bardzo ogarniętymi ludźmi było to bardzo ciężkie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 20:45 
Cytuj  
no ja wiem, ze to prze chuj - szczegolnie biorac pod uwage 'dzisiejszych' graczy i ich emocjonalne opanowanie.
ale 'kontrola tlumu' to dla mnie zupelnie cos innego niz 'trudnosc' gry ;p
trudne to moze byc m&b z ogarnieta druzyna przeciwna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 20:50 
Cytuj  
Wracając do SC2.

Grafika mnie nie powaliła po zmianach. Ot fajne sztuczki gfx, szczególnie dają o sobie znać jak wspomina się SC1. Na pewno nie rozumiem wymagań sprzętowych do uaktywnienia pewnych opcji (pojawia się info o 1GB pamięci na karcie graf.). Mam nadzieję, że to zniknie w wersji RC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 20:53 
Cytuj  
zrob sobie full zooma :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 20:54 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=7PrvZ_9AO3I
mysle, ze edytor z sc2 bedzie duzo bardziej rozbudowany niz ten z w3. :)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:07 
Cytuj  
Co ma wspolnego zapadowanie nad 40 ppl w WoW do 1 vs 1 w sc?? W ogole do grania w wow potrzebny byl "skill" ?? Wszystko mody za Ciebie robiły. W sumie to gra dla casuali była.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:07 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=7PrvZ_9AO3I
mysle, ze edytor z sc2 bedzie duzo bardziej rozbudowany niz ten z w3. :)

ameryke odkryłeś.
Mimo wszystko ten z W3 był bardziej intuicyjny. Ogólnie im dłużej przy tym siedze, tym łatwiej sie połapać. Mimo wszystko.... Ten kto projektował UI powinien zawisnąc na jajach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:08 
Cytuj  
Cytuj:
Masz za to znacznie więcej dodatkowego micro którego nie było w S1


Micro to nie tylko castowanie, w rezultacie jest go (micro) mniej niż w sc1.

Cytuj:
Ja nie jestem w stanie takiej akcji przeprowadzić i nie wiem czy kiedykolwiek będę, a pogrywam w gry esportowe od czasu Q3.


To masz słabą koordynacje - zdarza się.
Spam forcefield'ów nie jest niczym ciężkim i na takim poziomie jak widzimy to na replay'u możemy to również zobaczyć w większości ladderowych gier na poziomie EU- GOLD.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:09 
Cytuj  
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:33 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
W ogole do grania w wow potrzebny byl "skill" ?? Wszystko mody za Ciebie robiły. W sumie to gra dla casuali była.

:roll:

Cytuj:
Ogólnie im dłużej przy tym siedze, tym łatwiej sie połapać. Mimo wszystko.... Ten kto projektował UI powinien zawisnąc na jajach.

to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly :]

Cytuj:
Spam forcefield'ów nie jest niczym ciężkim i na takim poziomie jak widzimy to na replay'u

to fakt, to zagranie nie bylo jakies super imponujace. jakby zrobil to uzywajac 3-4 sentry, na styk z energia, uzywajac rozmyslnie ograniczona ilosc ff i budynki naokolo - pro.


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 21:54 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.
No bawie się ;p. Z DA dałem sobie spokoj. Niby fajne, super, duzo mozliwosci, ale praktyce to wygląda to raczej cienko.

Cytuj:
to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly

Przeciez to ten sam tool, ktorego uzywaja do pracy nad gra. Ile go już robią ponad 7 lat ? Ja jebie ;p. Najbardziej mnie denerwuje, ze rone opcje sa miejscach w ktorych ich sie kompletnie nie spodziewam. Wezmy robienie nowej jednostki. Tworzymy ba bla. I teraz osobiscie spodziewalbym sie ze kilkam prawym na jednostce i dodaje elementy typu Actor, Effect etc. Ale po co tak ? Skoro Jednostke dodaje sie do aktora a nie odwrót (a coś dokładnie przeciwnego wynika z układu drzewa).. A tworzenie tzw. warunkow to juz dla mnie kompletna magia. Zupełnie nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie mam dostępu do kazdego pola klasy, jakby to wynikało z jej konstrukcji (zamiast czegos w stylu Dupa.Level == 4), trzeba.... No wlasnie. Jeszcze tego nie rozkminiłem co właściwie trzeba..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:19 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.
No bawie się ;p. Z DA dałem sobie spokoj. Niby fajne, super, duzo mozliwosci, ale praktyce to wygląda to raczej cienko.

Cytuj:
to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly

Przeciez to ten sam tool, ktorego uzywaja do pracy nad gra. Ile go już robią ponad 7 lat ? Ja jebie ;p. Najbardziej mnie denerwuje, ze rone opcje sa miejscach w ktorych ich sie kompletnie nie spodziewam. Wezmy robienie nowej jednostki. Tworzymy ba bla. I teraz osobiscie spodziewalbym sie ze kilkam prawym na jednostce i dodaje elementy typu Actor, Effect etc. Ale po co tak ? Skoro Jednostke dodaje sie do aktora a nie odwrót (a coś dokładnie przeciwnego wynika z układu drzewa).. A tworzenie tzw. warunkow to juz dla mnie kompletna magia. Zupełnie nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie mam dostępu do kazdego pola klasy, jakby to wynikało z jej konstrukcji (zamiast czegos w stylu Dupa.Level == 4), trzeba.... No wlasnie. Jeszcze tego nie rozkminiłem co właściwie trzeba..


Moze po prostu jest to jakas okrojona ver. tego toola?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.
No bawie się ;p. Z DA dałem sobie spokoj. Niby fajne, super, duzo mozliwosci, ale praktyce to wygląda to raczej cienko.

Cytuj:
to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly

Przeciez to ten sam tool, ktorego uzywaja do pracy nad gra. Ile go już robią ponad 7 lat ? Ja jebie ;p. Najbardziej mnie denerwuje, ze rone opcje sa miejscach w ktorych ich sie kompletnie nie spodziewam. Wezmy robienie nowej jednostki. Tworzymy ba bla. I teraz osobiscie spodziewalbym sie ze kilkam prawym na jednostce i dodaje elementy typu Actor, Effect etc. Ale po co tak ? Skoro Jednostke dodaje sie do aktora a nie odwrót (a coś dokładnie przeciwnego wynika z układu drzewa).. A tworzenie tzw. warunkow to juz dla mnie kompletna magia. Zupełnie nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie mam dostępu do kazdego pola klasy, jakby to wynikało z jej konstrukcji (zamiast czegos w stylu Dupa.Level == 4), trzeba.... No wlasnie. Jeszcze tego nie rozkminiłem co właściwie trzeba..

Jak robi sie gre to wewnetrzne narzedzia i edytory sa srednio user friendly.
I nie zartuj juz z tymi 7 latami moze:P
Trwalo to 7 lat ale w tym czasie pewnie dwa razy zaczynali pisac gre i narzedzia od poczatku

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:34 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.
No bawie się ;p. Z DA dałem sobie spokoj. Niby fajne, super, duzo mozliwosci, ale praktyce to wygląda to raczej cienko.

Cytuj:
to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly

Przeciez to ten sam tool, ktorego uzywaja do pracy nad gra. Ile go już robią ponad 7 lat ? Ja jebie ;p. Najbardziej mnie denerwuje, ze rone opcje sa miejscach w ktorych ich sie kompletnie nie spodziewam. Wezmy robienie nowej jednostki. Tworzymy ba bla. I teraz osobiscie spodziewalbym sie ze kilkam prawym na jednostce i dodaje elementy typu Actor, Effect etc. Ale po co tak ? Skoro Jednostke dodaje sie do aktora a nie odwrót (a coś dokładnie przeciwnego wynika z układu drzewa).. A tworzenie tzw. warunkow to juz dla mnie kompletna magia. Zupełnie nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie mam dostępu do kazdego pola klasy, jakby to wynikało z jej konstrukcji (zamiast czegos w stylu Dupa.Level == 4), trzeba.... No wlasnie. Jeszcze tego nie rozkminiłem co właściwie trzeba..


Moze po prostu jest to jakas okrojona ver. tego toola?

Watpie.

@Vercin
To chyba, rzadke przypadki. Wezmy edytor do Wiedzmina. Mily, fajny, przyjemny, przewidywalny. Mysleli kiedy go robili i tyle. Podobnie jak Sandbox, UnrealED, bah, nawet ten twor do NWN2 jak kolwiek sie on zwał, był całkiem przyjemny.
Wiesz, kiedy opracowujesz toola nawet do wenetrznego uzytku, musisz imiec na uwadze ze sam pewnie nigdy go uzywac i tak nie bedziesz, będą to robić inne osoby. W interesie wszystki lezy, zeby wejscie w narzedzie było szybkie, łatwe i przyjemne. Innymi słowy zeby miał w miare zrównoważony learning curve. Bo większość designerow na widok okienek rodem z Windows 95, dziesiatek tabelek bez ładu i składu, dostaje palpitacji serca.

Nie no. Pewnie jak juz sie nauczy to obsługiwać to sprawy idą szybciej i mozna cuda zdziałać. Ale.. Gdyby to było rozśadne zaprojektowane to by było jeszcze szybciej. Takie moje zdanie. Dalej będe sie tym bawił, moze nawet jakiegoś HeroDefense uda mi się zrobić :E.

Nie zartuje z 7 latami. Gre zdaje sie zaczęli robić w 2003. Biorac pod uwage ze najpierw pisze się narzędzia potem robi gre, to mozna by w sumie zalożyć, że edytor z silnikiem zaczęli pisać wcześniej. Tak w szmalu pływają mogliby jakiegoś projektanta od tych spraw zatrudnić i już ;e

edit:
Tak z innej beczki. To patrzac, nawet pobieżnie na to co można modyfikać, to jakby się uprał to spokojnie by można było Diablo 3 zrobić. Co obszary okrojone tylko do jednej mapy no ale coz..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 22:40 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:39 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
iniside Ty sie cos wiecej bawisz w tych edytorach, mod toolsach? bo i o edytorze DA pisales i teraz przy SC2.
No bawie się ;p. Z DA dałem sobie spokoj. Niby fajne, super, duzo mozliwosci, ale praktyce to wygląda to raczej cienko.

Cytuj:
to pierwszy release; pozniej pewnie poprawia i zrobia user-friendly

Przeciez to ten sam tool, ktorego uzywaja do pracy nad gra. Ile go już robią ponad 7 lat ? Ja jebie ;p. Najbardziej mnie denerwuje, ze rone opcje sa miejscach w ktorych ich sie kompletnie nie spodziewam. Wezmy robienie nowej jednostki. Tworzymy ba bla. I teraz osobiscie spodziewalbym sie ze kilkam prawym na jednostce i dodaje elementy typu Actor, Effect etc. Ale po co tak ? Skoro Jednostke dodaje sie do aktora a nie odwrót (a coś dokładnie przeciwnego wynika z układu drzewa).. A tworzenie tzw. warunkow to juz dla mnie kompletna magia. Zupełnie nie jestem w stanie pojąć dlaczego nie mam dostępu do kazdego pola klasy, jakby to wynikało z jej konstrukcji (zamiast czegos w stylu Dupa.Level == 4), trzeba.... No wlasnie. Jeszcze tego nie rozkminiłem co właściwie trzeba..


Moze po prostu jest to jakas okrojona ver. tego toola?

Watpie.

@Vercin
To chyba, rzadke przypadki. Wezmy edytor do Wiedzmina. Mily, fajny, przyjemny, przewidywalny. Mysleli kiedy go robili i tyle. Podobnie jak Sandbox, UnrealED, bah, nawet ten twor do NWN2 jak kolwiek sie on zwał, był całkiem przyjemny.
Wiesz, kiedy opracowujesz toola nawet do wenetrznego uzytku, musisz imiec na uwadze ze sam pewnie nigdy go uzywac i tak nie bedziesz, będą to robić inne osoby. W interesie wszystki lezy, zeby wejscie w narzedzie było szybkie, łatwe i przyjemne. Innymi słowy zeby miał w miare zrównoważony learning curve. Bo większość designerow na widok okienek rodem z Windows 95, dziesiatek tabelek bez ładu i składu, dostaje palpitacji serca.

Nie no. Pewnie jak juz sie nauczy to obsługiwać to sprawy idą szybciej i mozna cuda zdziałać. Ale.. Gdyby to było rozśadne zaprojektowane to by było jeszcze szybciej. Takie moje zdanie. Dalej będe sie tym bawił, moze nawet jakiegoś HeroDefense uda mi się zrobić :E.

Nie zartuje z 7 latami. Gre zdaje sie zaczęli robić w 2003. Biorac pod uwage ze najpierw pisze się narzędzia potem robi gre, to mozna by w sumie zalożyć, że edytor z silnikiem zaczęli pisać wcześniej. Tak w szmalu pływają mogliby jakiegoś projektanta od tych spraw zatrudnić i już ;e


Wlasnie, wlasnie, moze to chodzi o to, zeby jak juz ktos sie zaczal tym bawic na powaznie? Tzn. jak by juz ktos chcial cos powaznego stworzyc to ;) na powaznie?

W sumie z psychologicznego punktu widzenia, ma to sens. A z drugiej strony blokuje droge dla ciekawych pomyslow osob ktore nie maja zaciecia do poznania toola.

Chociaz i tak na koniec mysle, ze to sie poprawi po becie ;) Bo przeciez po to jest beta ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:44 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):

Wlasnie, wlasnie, moze to chodzi o to, zeby jak juz ktos sie zaczal tym bawic na powaznie? Tzn. jak by juz ktos chcial cos powaznego stworzyc to ;) na powaznie?

W sumie z psychologicznego punktu widzenia, ma to sens. A z drugiej strony blokuje droge dla ciekawych pomyslow osob ktore nie maja zaciecia do poznania toola.

Chociaz i tak na koniec mysle, ze to sie poprawi po becie ;) Bo przeciez po to jest beta ;)

Naprawde mogle się wysilić na bardziej logiczny argument ;p. Jak ktoś chce się bawić na poważnie to idzie tu: www.udk.com, sciąga i sie poważnie bawi. W między czasie wypada znaleść programiste, grafików i level designer i mozna cząć zabawe na poważną indie produkcja ;p.
Niestety z psychologicznego punktu widzenia nie ma to zadnego sensu poza koszmarami w nocy :D

Mnie najbardziej mobilizuje moliwosc sprzedawania modow do SC2 ;p (tzn. jak już się tam kiedyś pojawi), co by się nauczy obslugi tego ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 22:54 
Cytuj  
@up

No w sumie rzeczywiście, pewnie się rozpędziłem w swoich osądach ;) No ale o ten psychologiczny punkt widzenia to chodziło mi o to, że jeżeli jest nieprzyjazne UI to tylko osoby rzeczywiście zainteresowane tematem (w tym przypadku konkretnie SC2) zapoznają się na tyle bardzo żeby stworzyć coś konkretnego a resztę to naturalnie odstraszy. Tak jak już napisałem wcześniej, z drugiej strony to jednak to zablokuje dojście osobom które mają ciekawy pomysł albo brak jakiegoś technicznego zacięcia (bo to chyba można tak nazwać).

A to co podałeś, odnośnie jakiegoś programu, wydaje mi się, że moderzy WC3 nie byli by tym zainteresowani bo... to nie jest WC3 :) To samo się tyczy innych gier które wprowadzają możliwość modowania.

edit:
Nie jestem moderem i nie jestem fanboyem Blizzarda (mimo, że większość ich produkcji mi się podoba) :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 23:05 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
@up

No w sumie rzeczywiście, pewnie się rozpędziłem w swoich osądach ;) No ale o ten psychologiczny punkt widzenia to chodziło mi o to, że jeżeli jest nieprzyjazne UI to tylko osoby rzeczywiście zainteresowane tematem (w tym przypadku konkretnie SC2) zapoznają się na tyle bardzo żeby stworzyć coś konkretnego a resztę to naturalnie odstraszy. Tak jak już napisałem wcześniej, z drugiej strony to jednak to zablokuje dojście osobom które mają ciekawy pomysł ale brak jakiegoś technicznego zacięcia (bo to chyba można tak nazwać).

A to co podałeś, odnośnie jakiegoś programu, wydaje mi się, że moderzy WC3 nie byli by tym zainteresowani bo... to nie jest WC3 :) To samo się tyczy innych gier które wprowadzają możliwość modowania.

edit:
Nie jestem moderem i nie jestem fanboyem Blizzarda (mimo, że większość ich produkcji mi się podoba) :)

No tak bo UDK to sie w sumie nie moduje, tylko pisze normalną grę. Raczej chodzi mi to, że jak ktoś chce się poważnie bawić to wybiera no cóż, poważne narzędzia.
Wkoncu w SC2 nie zrobie TPS albo FPs (ok jest taka mozliwosc, ale wygląda to i działa nadwyraz marnie). No cóz zostaje jeszcze cały przekroj gier z widokiem izometrycznym :D.

Mozesz wierzyć lub nie ale nieprzyjazne UI nikogo jezcze niezachęciło do pracy :E. I jest naprawde pozbawione sensu. Jak ktoś chce coś zrobić to to zrobi, a gówniany interfejs będzie mu poprostu prace utrudniał (przez co będzie pracował mniej wydajnie, straci więcej czasu, albo przedwcześnie osiwieje i wypadną włosy..). Wiec naprawde argument, że zostaną tylko ci którym najbardziej zależy jest pozbawiony sensu, bo jak komuś zależy to i tak zostanie, ale za to odcina się drogę tym comają mniej ochoty na wchodzenie pod góre :E.
Mnie to w sumie obojętne. Zaktowicze przy tym na dłużej leechujac tutoriale, narazie moja praca stanęła bo nie mam zilonego pojęcia jak zrobić jedną prostą rzecz :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 23:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
@up

No w sumie rzeczywiście, pewnie się rozpędziłem w swoich osądach ;) No ale o ten psychologiczny punkt widzenia to chodziło mi o to, że jeżeli jest nieprzyjazne UI to tylko osoby rzeczywiście zainteresowane tematem (w tym przypadku konkretnie SC2) zapoznają się na tyle bardzo żeby stworzyć coś konkretnego a resztę to naturalnie odstraszy. Tak jak już napisałem wcześniej, z drugiej strony to jednak to zablokuje dojście osobom które mają ciekawy pomysł ale brak jakiegoś technicznego zacięcia (bo to chyba można tak nazwać).

A to co podałeś, odnośnie jakiegoś programu, wydaje mi się, że moderzy WC3 nie byli by tym zainteresowani bo... to nie jest WC3 :) To samo się tyczy innych gier które wprowadzają możliwość modowania.

edit:
Nie jestem moderem i nie jestem fanboyem Blizzarda (mimo, że większość ich produkcji mi się podoba) :)

No tak bo UDK to sie w sumie nie moduje, tylko pisze normalną grę. Raczej chodzi mi to, że jak ktoś chce się poważnie bawić to wybiera no cóż, poważne narzędzia.
Wkoncu w SC2 nie zrobie TPS albo FPs (ok jest taka mozliwosc, ale wygląda to i działa nadwyraz marnie). No cóz zostaje jeszcze cały przekroj gier z widokiem izometrycznym :D.

Mozesz wierzyć lub nie ale nieprzyjazne UI nikogo jezcze niezachęciło do pracy :E. I jest naprawde pozbawione sensu. Jak ktoś chce coś zrobić to to zrobi, a gówniany interfejs będzie mu poprostu prace utrudniał (przez co będzie pracował mniej wydajnie, straci więcej czasu, albo przedwcześnie osiwieje i wypadną włosy..). Wiec naprawde argument, że zostaną tylko ci którym najbardziej zależy jest pozbawiony sensu, bo jak komuś zależy to i tak zostanie, ale za to odcina się drogę tym comają mniej ochoty na wchodzenie pod góre :E.
Mnie to w sumie obojętne. Zaktowicze przy tym na dłużej leechujac tutoriale, narazie moja praca stanęła bo nie mam zilonego pojęcia jak zrobić jedną prostą rzecz :E.


A tak z ciekawości spytam, dlaczego zakotwiczysz przy tym na dłużej?

Od razu odpowiem pytaniem na swoje pytanie, nieprofesjonalnie (prawdopodobnie wpływając na Twoją odpowiedź)... czy jest to spowodowane tym, że zwyczajnie, dużo osób liźnie tego tytułu poprzez co dużo osób zagra w twój mod (jeśli oczywiście będzie dobry ;))

No offence :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 08:14 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
@up

No w sumie rzeczywiście, pewnie się rozpędziłem w swoich osądach ;) No ale o ten psychologiczny punkt widzenia to chodziło mi o to, że jeżeli jest nieprzyjazne UI to tylko osoby rzeczywiście zainteresowane tematem (w tym przypadku konkretnie SC2) zapoznają się na tyle bardzo żeby stworzyć coś konkretnego a resztę to naturalnie odstraszy. Tak jak już napisałem wcześniej, z drugiej strony to jednak to zablokuje dojście osobom które mają ciekawy pomysł ale brak jakiegoś technicznego zacięcia (bo to chyba można tak nazwać).

A to co podałeś, odnośnie jakiegoś programu, wydaje mi się, że moderzy WC3 nie byli by tym zainteresowani bo... to nie jest WC3 :) To samo się tyczy innych gier które wprowadzają możliwość modowania.

edit:
Nie jestem moderem i nie jestem fanboyem Blizzarda (mimo, że większość ich produkcji mi się podoba) :)

No tak bo UDK to sie w sumie nie moduje, tylko pisze normalną grę. Raczej chodzi mi to, że jak ktoś chce się poważnie bawić to wybiera no cóż, poważne narzędzia.
Wkoncu w SC2 nie zrobie TPS albo FPs (ok jest taka mozliwosc, ale wygląda to i działa nadwyraz marnie). No cóz zostaje jeszcze cały przekroj gier z widokiem izometrycznym :D.

Mozesz wierzyć lub nie ale nieprzyjazne UI nikogo jezcze niezachęciło do pracy :E. I jest naprawde pozbawione sensu. Jak ktoś chce coś zrobić to to zrobi, a gówniany interfejs będzie mu poprostu prace utrudniał (przez co będzie pracował mniej wydajnie, straci więcej czasu, albo przedwcześnie osiwieje i wypadną włosy..). Wiec naprawde argument, że zostaną tylko ci którym najbardziej zależy jest pozbawiony sensu, bo jak komuś zależy to i tak zostanie, ale za to odcina się drogę tym comają mniej ochoty na wchodzenie pod góre :E.
Mnie to w sumie obojętne. Zaktowicze przy tym na dłużej leechujac tutoriale, narazie moja praca stanęła bo nie mam zilonego pojęcia jak zrobić jedną prostą rzecz :E.


A tak z ciekawości spytam, dlaczego zakotwiczysz przy tym na dłużej?

Od razu odpowiem pytaniem na swoje pytanie, nieprofesjonalnie (prawdopodobnie wpływając na Twoją odpowiedź)... czy jest to spowodowane tym, że zwyczajnie, dużo osób liźnie tego tytułu poprzez co dużo osób zagra w twój mod (jeśli oczywiście będzie dobry ;))

No offence :)

Spodobało mi się . Mimo ze niewygodne, do dupy, i duzo powodow do narzekania, to mimo wszystko mozna ciekawe rzeczy zrobic ;e. No i nie wspominajac o mozliwosci zarobienia na tym. Zadna duza kasa to pewnie nie bedzie, ale to zawsze lepiej niz kompletnie nic ;d.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.