Zapowiadaja World PvP - w jednym z wywiadów dev powiedzial, ze na tę chwilę wyobrażają to sobie jako np tygodniową wojnę pomiędzy 3 serwerami.
Co do instancjonowania PvP - ma ono swoje dobre i złe strony, imho dobrze, że gry się od siebie różnią. Tak naprawdę to jest to wybór - albo masz open PvP, gdzie wszystko sie może zdarzyć, jest sporo zabawy, wiele nieprzewidzianych scenariuszy - i każdy może się spotkać z każdym. Albo masz system jak GvG w GW (zapowiadane structured PvP w GW2), gdzie przeciwnicy sa dobierani przy pomocy systemu Elo i przecietny gracz topowych graczy nie spotka nigdy w życiu, ale za to rozgrywka pozbawiona jest losowości i faktycznie przypomina sport, a nie zabawę.
@iniside: liczba skilli faktycznie troche rozczarowuje, ale doczytalam, ze np skille uzaleznione od broni u elementelisty beda sie tez zmieniac w zaleznosci od tego, do jakiego elementu jest dostrojony. Czyli moze jednak nie bedzie tak zle.
EDIT:
Pozwolę sobie zacytować:
Cytuj:
The first five skills may also be affected by traits. Traits are passive abilities that are earned and then equipped by the character. Traits can have a pretty dramatic effect on how two characters of the same profession and using the same weapon set will play. We’ll be going into more depth on the trait system in a future update.
An elementalist can change attunement at any time. The attunements themselves are actually skills with a significant cast time, energy cost, etc… Despite being skills they do not take up any of the elementalists skills slots so every elementalist will eventually have access to all four attunements at all times. In our experience some players prefer to stay in one element while others may switch regularly. Switching can be done to achieve cross element combos or it can be done purely based on situation.
For instance, I was playing an elementalist recently and was by myself mostly using fire so I could take down multiple enemies at once. I eventually ended up fighting with some warriors. One of the warriors was using greatsword and the other was dual wielding axes which are both weapon sets that inflict a lot of damage. I switched to air so I could provide more in the way of blinds and stuns to help mitigate damage while still dealing some of my own with Chain Lightning
Myślę, że system 'półgotowych' buildów rekompensuje brak hero / henchów. Każdy, kto grał w GW wie, że 90% ludzi nie radziła sobie ze złożeniem sensownego buildu i tworzyła same koszmary. Sama jak sobie przypomnę swoje początki, to mi się jeżą włosy na głowie. W GW pomocą służyły hencze, które, choć głupie, i tak mają lepsze skille niż newbie. Można kręcić głową na Alesię spamującą Healing Breeze, ale to i tak nic w porównaniu z graczem - monkiem z Mendingiem.
Prawdopodobnie gdyby można było układać samemu całość buildu, bez pomocy hero, większość ludzi mogłaby uznać grę za zbyt trudną. A przecież ktoś ją musi kupować...