mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:04 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Trudno mi mówić o tym, że mam do nich zaufanie, bo w GW 1 pograłem z 2 tygodnie, ale ogólnie widze, że ludzie wypowiadają się o nich pochlebnie


Bo nie rzucają słów na wiatr tbh, to mi się podoba. A jedynka od samego początku była dopracowana z tego co pamiętam, więc jestem spokojny.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:09 
Cytuj  
W sumie trochę źle napisałem. Nie chodziło mi o to, że nie mam do nich zaufania, tylko, że pograłem za krótko, żeby sobie o nich jakiekolwiek zdanie wyrobić.

Highlander napisał(a):
mnie zastanawia jak ma dzialac ten caly dynamiczny system wydarzen, czy jak to sie zwie...


W Warhammerze było coś podobnego. Może nie do końca, bo to były po prostu Public Questy, które co kilka minut się restartowały i działy od nowa. Tutaj wygląda to o tyle dobrze, że po prostu efekty będą widoczne przez jakiś czas. Oby się sprawdziło.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:36 
Cytuj  
Raczej żaden deweloper nie zamierzał wypuszczać gniota to życie weryfikuje. Dzieki Conanowi i Warhammero'wi wiadomo czego należy unikać w robieniu mmorpg i za to im chwała :)
Nawet jeśli część zapowiedzi GW2 wprowadzą w kolejnych patchach w kolejnych latach a jest to bardzo prawdopodobne patrząc chociaż na Aiona, to i tak warto czekać bo na małą rewolucję się zanosi.


Posty: 43
Dołączył(a): 6.06.2009
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:42 
Cytuj  
Czytam wyżej wymienioną zapowiedź w CDA, i z każdą chwilą chęć na grę mi wzrasta. Aż tu z zaskoczenia pojawia się temat 5 umiejętności na postać ... Mam nadzieje że ktoś to sprostuje, jak można wydać grę z 5 skilami? Sławny retri palladyn miał więcej do ogarnięcia. Pewnie niektóre będą jeszcze bierne i będzie można natrafić na postacie mashujące 2 buttony.
A tak ładnie GW2 się zapowiadała ...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:50 
Cytuj  
Ehehehehe... chyba nie grales w jedynke.

Tu masz liste skilli z jedynki tylko i wylacznie dla jednej profesji:
http://wiki.guildwars.com/wiki/List_of_ ... ist_skills

Watpie zeby bylo duzo mniej a pewnie nawet bedzie wiecej.
Bedziesz WYBIERAL pare skilli z dostepnej puli.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:51 
Cytuj  
5 umiejętności, które mogą być używane taki combos jak w 1-ce zawsze można zmienić w GW1 mozna było tylko w miastach tu można będzie wszedzie poza walką.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 15:51 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ehehehehe... chyba nie grales w jedynke.

Tu masz liste skilli z jedynki tylko i wylacznie dla jednej profesji:
http://wiki.guildwars.com/wiki/List_of_ ... ist_skills

Watpie zeby bylo duzo mniej a pewnie nawet bedzie wiecej.
Bedziesz WYBIERAL pare skilli z dostepnej puli.


A ja myslalem ze to spelle...


_________________
Obrazek


Posty: 43
Dołączył(a): 6.06.2009
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 16:43 
Cytuj  
W jedynce było 8 (samo to jest juś dużo większą ilością), ale mogłeś też ustalać skile swoim pomocnikom, więc kombinacji było znacznie więcej. Nie wiem jak to sobie wyobrażacie. Plan działania:
1. ustawiam 5 skili
2. gram 10 minut
3. nuda
4. Go to: punkt 1
Na prawdę 5 buttonów to za mało. Może ilość będzie się zwiększała w raz z lvl postaci? Np. na początku 5 potem 1 co kilka poziomów. Wtedy dawało by to duży wybór spelli na początku + rozsądną krzywą nauki. Jeżeli nie to ... nie przepadam za retri palladynem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 16:46 
Cytuj  
Kartis napisał(a):
W jedynce było 8 (samo to jest juś dużo większą ilością), ale mogłeś też ustalać skile swoim pomocnikom, więc kombinacji było znacznie więcej. Nie wiem jak to sobie wyobrażacie. Plan działania:
1. ustawiam 5 skili
2. gram 10 minut
3. nuda
4. Go to: punkt 1
Na prawdę 5 buttonów to za mało. Może ilość będzie się zwiększała w raz z lvl postaci? Np. na początku 5 potem 1 co kilka poziomów. Wtedy dawało by to duży wybór spelli na początku + rozsądną krzywą nauki. Jeżeli nie to ... nie przepadam za retri palladynem.

10 skili m8. Z tym, ze 5 dobieranych z automatu, zaleznie od tego jaka masz bron.Pomocnikom mogles (hero), ale henchom nie. w GW2 nie bedzie ani hero ani henchy, wiec trzeba bedzie sie doagadac z ludzmi ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 43
Dołączył(a): 6.06.2009
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 16:48 
Cytuj  
iniside:
A to lepiej w takim razie. Ciesze się że źle doczytałem bo gra zapowiada się ciekawie.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 08:45 
Cytuj  
Jezeli spelnia te wszystkie obiecanki, o ktorych wspominaja w tekscie, to rzeczywiscie bedzie mala rewolucja w swiecie MMO.
Szkoda tylko, ze (z tego co rozumiem) PvE i PvP beda kompletnie oddzielne. Nie da sie komus wskoczyc na plecy w czasie levelowania i bicia mobow. Bedzie mi brakowac tego dreszczyku emocji.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 14:08 
Cytuj  
Zapowiadaja World PvP - w jednym z wywiadów dev powiedzial, ze na tę chwilę wyobrażają to sobie jako np tygodniową wojnę pomiędzy 3 serwerami.

Co do instancjonowania PvP - ma ono swoje dobre i złe strony, imho dobrze, że gry się od siebie różnią. Tak naprawdę to jest to wybór - albo masz open PvP, gdzie wszystko sie może zdarzyć, jest sporo zabawy, wiele nieprzewidzianych scenariuszy - i każdy może się spotkać z każdym. Albo masz system jak GvG w GW (zapowiadane structured PvP w GW2), gdzie przeciwnicy sa dobierani przy pomocy systemu Elo i przecietny gracz topowych graczy nie spotka nigdy w życiu, ale za to rozgrywka pozbawiona jest losowości i faktycznie przypomina sport, a nie zabawę.

@iniside: liczba skilli faktycznie troche rozczarowuje, ale doczytalam, ze np skille uzaleznione od broni u elementelisty beda sie tez zmieniac w zaleznosci od tego, do jakiego elementu jest dostrojony. Czyli moze jednak nie bedzie tak zle.

EDIT:
Pozwolę sobie zacytować:
Cytuj:
The first five skills may also be affected by traits. Traits are passive abilities that are earned and then equipped by the character. Traits can have a pretty dramatic effect on how two characters of the same profession and using the same weapon set will play. We’ll be going into more depth on the trait system in a future update.

An elementalist can change attunement at any time. The attunements themselves are actually skills with a significant cast time, energy cost, etc… Despite being skills they do not take up any of the elementalists skills slots so every elementalist will eventually have access to all four attunements at all times. In our experience some players prefer to stay in one element while others may switch regularly. Switching can be done to achieve cross element combos or it can be done purely based on situation.

For instance, I was playing an elementalist recently and was by myself mostly using fire so I could take down multiple enemies at once. I eventually ended up fighting with some warriors. One of the warriors was using greatsword and the other was dual wielding axes which are both weapon sets that inflict a lot of damage. I switched to air so I could provide more in the way of blinds and stuns to help mitigate damage while still dealing some of my own with Chain Lightning


Myślę, że system 'półgotowych' buildów rekompensuje brak hero / henchów. Każdy, kto grał w GW wie, że 90% ludzi nie radziła sobie ze złożeniem sensownego buildu i tworzyła same koszmary. Sama jak sobie przypomnę swoje początki, to mi się jeżą włosy na głowie. W GW pomocą służyły hencze, które, choć głupie, i tak mają lepsze skille niż newbie. Można kręcić głową na Alesię spamującą Healing Breeze, ale to i tak nic w porównaniu z graczem - monkiem z Mendingiem.

Prawdopodobnie gdyby można było układać samemu całość buildu, bez pomocy hero, większość ludzi mogłaby uznać grę za zbyt trudną. A przecież ktoś ją musi kupować...


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 11:58 
Cytuj  
@UP - dodałam trochę niusów odnośnie skilli.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 12:16 
Cytuj  
Coraz ciekawiej to wygląda , znów zaczynam łapac hype na kolejna grę :S


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 12:22 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/nine-gw2-foll ... ic-flannum


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 10:20 
Cytuj  
http://www.guildwars2.com/en/the-game/d ... -overview/

Najnowszy wpis na blogu GW2:

Kilka słów o dynamicznych eventach w grze
- jak będą wyglądać questy
- jak świat będzie się zmieniał w zależności od przebiegu questów
- jak wpłyną one na naszą postać.

Przyjemnego czytania.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 11:22 
Cytuj  
Jak się sprawdzi chociaż połowa z tego co obiecują to będzie świetnie , po jedynce mają mój kredyt zaufania.

Aż nabrała mnie ochota na odświeżenie wspomnień a tu kicha , konto zostało skradzione ... meh.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 12:35 
Cytuj  
ja mam dwa konta, pożyczałem je chyba wszystkim i nikt nie ukradł ;d ale ostatnio wszedłem i nie mogłem się odnaleźć, zupełnie inna meta niż te 4-5 lat temu i generalnie wiało nudą


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 12:45 
Cytuj  
Do want! po przeczytaniu tego artykulu. Kupa swietnych, swieżych pomyslow oby zrealizowali chociaz polowe z nich


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2010, 15:21 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Do want! po przeczytaniu tego artykulu. Kupa swietnych, swieżych pomyslow oby zrealizowali chociaz polowe z nich

Ehe, az sie cisnie porowanie do SWTOR i Bioware.
BW tylko zapoenia jaki to TOR bedzie mega zajebiscie fajny (wigole story, bohaterowie epic ze ze az oczy wypala). Ale do tej pory nie podali ANI jednego pomyslu i powodu dla ktorego by tak mialobyc..


Same zapowiedzi AN rozbia wrazenie. Jesli ten system PQ bedzie dzialal tak jak mowia to ta gra bedzie naprawde epicka.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.